@Leolove hahah ja een dag niet gelezen en dan meteen weer super veel bijlezen. Hoe was pinkpop? Gelukkig gisteren lekker droog gebleven. Althans hier wel. Op 5 min paar druppeltjes na. @lerana germ hoop dat ze snel opknapt ervan. Wij zijn ook niet lekker met zoiets. Kan ze nu ff lekker bijslapen en erna samen iets leuks doen. Nu hoeft temperaturen niet meer . De testen zeggen genoeg. Maar snap wel als een dag de temp laag was dat je nog even een zelerheid wil hebben dat ie erna weer hoog is. @Meisje93 ahhh gezellig samen een meiden middag en de mannen samen. Samen vanavond heerlijk bbqen. Lekker hoor. Word lekker weer vandaag. @miniVosje Dat is een goeie zou het niet weten eigenlijk Werk ze vandaag. Hopelijk is de dag zo om.
Hier vanmorgen weer een test gedaan. Was nu nog lichter als de vorige. Alleen gisteren helaas niet geklust vriendlief was kapot en sliep meteen. Dan maar vandaag proberen. Hadden eergisteren nog geklust dus een hele ramp is het denk ik niet.
Haha nee indd heb even gekeken net ik heb nog 5 streepjes testen en 2 cb digitaal haha kan Ik hoop indd ook echt dat ze snel weer de oude is! Dit is niks
Ohhh dan heb je er nog genoeg hahah. Anders gebruik je die testen ook nog om andere bekend te maken dat je zwanger bent. Ik deed er toen bij een aantal een test bij het kado erbij. Nee dat snap ik.zelf wil ze het oon anders. Gelukkig weet je nu waar het aan ligt. Als ze weer beter is zal ze ook weer beter slapen.
Ja dat denk ik ook. Vind dat smalle lijntje vrij donker en de andere lopen alleen maar af. Was puur op de gok wanneer ik zou beginnen met testen als je mijn vorige cyclus zou zien Maar dan zou ik gisteren of vandaag mijn ei hebben he? Heeft het nog zin om te klussen Ben wel een beetje misselijk weet niet of meerdere dat rond hun ei hebben. Qua vruchtbaarslijm valt het wel mee.
Ik.zie op de middelste dat daar het begin lijntje ook iets donkerder is dan wat er naast komt zegma? Net als bij de bovenste.. ik zou vandaag gewoon nog even proberen te klussen t zou dan indd gister of vandaag zijn dat je ei springt. Ik heb gehoord altijd beginnen op dag 12 ookal is je cyclus lang of onregelmatig dan mis je hem iig niet mocht ie toch eerder komen
We proberen het gewoon en anders volgende ronde. Dat wist ik niet dat ze dat zeggen. Omdat mijn cyclus 47 dagen was denk je er niet aan om op die dag te beginnen. We waren bij de action de dag van de eerste test. Wou zwangerschapstesten meenemen die waren op. En bedacht me ik neem me voor deze keer ook ovulatietesten mee dan kan ik kijken of de teunisbloemolie zijn werk doet. Dan doen ik het deze ronde eens. Anders stop ik wel ermee. Maar als ie werkt moet ik toch elke maand gaan testen anders kan het een mk veroorzaken als je te lang doorslikr heb ik gelezen. Wanneer moet ik er nu mee stoppen? Vandaag de laatste 2 pakken?
Ik zou indd wel ovulatietesten blijven gebruiken omdat je cyclus toch onregelmatig is zodat je weet dat je op tijd stopt.. ik zou zelf je adviseren de testen van zwanger en kids te gebruiken omdat je toch vaak hoort dat action niet helemaal knalt. Even uitgaan dat je dus indd je piek hebt gehad zou ik indd vandaag voor het laatst nemen en morgen niet meer gebruiken. Volgende ronde zou ik ook op dag 12 gaan beginnen met testen mijn ei kwam ook pas later in mm cyclus maar begon wel vanaf dag 12 al haha
@lerana ja inderdaad moet ik ook doen komende keer. Eerder ermee beginnen. Maar was eigenlijk niet van plan het te doen totdat ik bij de action stond. @daantje09 dan zal ik dat doen ja. Wil niet doordat ik te lang doorslik dadelijk een mk zou kunnen hebben alleen doordat ik te lang doorslik.
Toch even getempt. Ze had 38gr. Toch maar even een zetpil gegeven en naar de kinderboerderij geweest. Duidelijk niet fit. Maar nog geen idee waar ze last van heeft. Haha tja wel zonde. Ach je kan ze altijs nog doorverkopen oid. Durf ik niet te zeggen of het erfelijk is. Maar doordat moeder het wel veel gehad heeft, hoe je er zelf meer rekening mee. En hield zeker de 1e 12 weken rekening mee met het feit dat het nog mis kon gaan. Daarna kon ik echt gaan genieten. Ohh heerlijk die hormonen. Fijn dat je het leuk gehad hebt!
Loopt idd af. Vermoed ook dat je je piek gehad hebt. Maar dacht ook een keer gelezen te hebben dat niet iedereen een hele duidelijk piek heeft op de testen. Zou ook stoppen met die teunisbloemolie voor de zekerheid. Pff lastig heh...
Haha ja doorverkopen zou ook nog kunnen indd nouja gebruiken is ook niet erg hahaha Ahh hopelijk word ze niet erg ziek en voelt ze zich straks gewoon weer beter!!
@Meisje93 het is inderdaad lastig. Maar stop vandaag gewoon met die teunisbloemolie en dan zien we wel hoe het loopt. Vandaag nog eens klussen en dan moet het goed zijn. Want als eergister mijn piek zou zijn geweest dan springt ie gister of vandaag. Eergister geklust en vandaag nog dan is het erna afwachten. Hmmm wel minder van je meisje. Hoop dat het met de zetpil straks wat beter gaat met der. Vond ze het wel leuk bij de diertjes? @daantje09 haha ook toevallig