@Meisje93 vervelend dat ze verhoging heeft! Hopelijk zet het niet door. Krijgt ze misschien nog een kiesje oid? @Myhappyfamily het zou wel super zijn als de teunisbloem zo goed werkt bij jou! Als je trouwens door wil met ovulatie testen raad ik je 2besure aan, goedkoper dan zwangerenkids en lijntjes waar je u tegen zegt action werkt bij mij ook niet.
Ik hoop het. We gaan het zien. Dat lijkt mij ook. En dan mag je plaats gaan nemen op het wachtbankje. Ja ze vond het erg leuk bij de dieren. Ze is zoiezo erg dol op dieren.
Zou ook nog heel goed kunnen. Voor zover ik weet heeft ze nu 8 tandjes en 0 kiezen. Zal zo even voelen voor het slapen gaan. Kan ik er evt nog wat opsmeren
@daantje09 Die only child met naam vind ik echt heel leuk! Echt leuke shirtjes maak je. @Myhappyfamily vervelnd die onzekerheid of je ei geweest is of niet. Zou voor de zekerheid maar stoppen met de teunisbloemolie. Hopen dat het klussen genoeg geweest is. Het liedje was rockabye baby van clean bandit en annemarie. Echt tranen haha. Had het idee dat iedereen in de omgeving me aanstaarde. @Meisje93 beterschap voor je meisje @lerana testen over
Die met only child neem ik ook haha alleen staat er nu een andere E Hier is E nu bezig met kiezen en hoektanden kiezen zijn bijna door hoektand ook bijna maar t is indd behoorlijk vervelend! Ze heeft er goed last van!
Die is ook niet zo snel dus. Maand geleden had E er ook nog maar 4. En toen kwam er in een week tijd 4 tanden door
@Leolove thnx! Je weet me te vinden, haha @Meisje93 @Leolove vergeleken met jullie kindjes lijkt F. wel snel, haha, terwijl ze ook best langzaam is. Ze heeft nu 8 tandjes en 4 kiesjes. Laatste tijd zijn de laatste 2 ondertandjes doorgekomen en de 4 kiezen zo ong tegelijk.
Gevonden Weet alleen niet hoe ik een privé bericht kan sturen A kreeg d'r twee eerste tandjes echt in de week voor de verjaardag, dus echt heel laat. Nu nog steeds geen last van de volgende tandjes met ruim 13 maanden.
@Leolove haha, als je op je mobiel zit staat er bovenaan een briefje, als je daar op klikt staat er nieuwe coversatie starten
Ach arm moppie. 4 kiezen tegelijk. Had ze er veel last van? Idd vrij laat. E kreeg 1e 2 tandjes eind sept. Toen 2 in dec. En toen 4 in april Zat dus erg veel tijd tussen.
Ik heb hier sinds een uurtje of 2 last van mijn buik. Weet niet of ie dan al gesprongen is of niet. Ook wat misselijk. Hopelijk zijn we straks niet te laat met klussen. Oehhh die tandjes ja dat is minder als ze ze door krijgen. Al moet ik zeggen dat onze dochter er niet heel veel last van gehad heeft volgens mij. Bij een enkele wat meer maar de rest niet.
@Meisje93 ja daar heeft ze wel last van gehad, inderdaad erg sneu hoor. @Myhappyfamily buikpijn klinkt toch als groeiende eitjes, dus dan zou er nog niks gesprongen zijn.
Dat klinkt goed. Maar tis niet links of recht maar door mijn hele buik. Fijn als ie nog niet gesprongen zou zijn. Straks nog eens klussen. Vriendlief had al zoiets uhhh we gaan er niet te veel mee bezig zijn he. We zien wel hoe het komt. Niet dat er dadelijk een schema naast het bed hangt wanneer en hoelAat maar als ie weet dat mijn eisprong is doet ie niet moeilijk. We hadden afgesproken op het begin er niet mee bezig te zijn en we zien wel hoe het komt. Niks gebruiken of iets. Maar stiekem komt er toch wel meer bij wat ik toch doe om het te proberen
Logisch toch als je iets graag wilt. Ook al probeer je er nog zo hard niet mee bezig te zijn het zit toch continu in je hoofd.
Ja best, gisteren nog naar de camping gegaan en vandaag thuis lekker bezig. M'n (.)(.) zijn zichtbaar groter aan het worden dus m'n mannetje zei ook jeetje ze worden weer groot! Dus ik zei ja dat is omdat ik je over een paar dagen moet gaan verleiden hahahaha Bij jou?