Zwemmen is idd toch wat anders lijkt me. Lekker hoor! Zat ik pas geleden ook nog aan te denken om te gaan doen. Is ook wel prettig met bekkenklachten. Ja ze gaat naar mn moeder toe als ik ga werken. En daar heeft ze het erg naar haar zin. Als ze eindelijk eens gaat lopen kan ze haar lol op daar. Het is 1 speelparadijs daar buiten. Binnen ook trouwens. Ik heb 2 jongere zusjes waardoor ze nog speelgoed in overvloed heeft. Man kwam haar pas ophalen omdat ik avonddienst had. Ze kroop gauw bij mn moeder op schoot en zwaaide gedag naar mn man. Maar toen hij weg wilde lopen kwam ze er toch snel achteraan. Lolbroek.
@Meisje93 ah loopt ze nog niet? Wel al eetkeuken richting het lopen toe of dat niet? Aahh wat leuk dan heeft ze vast de tijd van d'r leven met al dat speelgoed enzo! Fijn dat dat zo kan dat ze dan bij je moeder is! Aahh hier zou m'n dochter me gewoon uitzwaaien! Ze is zo open en mensen gek ze wilt alleen maar aandacht van andere en zorgt er ook echt voor dat ze dat krijgt haha. Ze is ook echt niet eenkennig. Ik was gister met d'r in de speeltuin maar was tijd om even wat te eten wil met d'r naar binnen loopt ze de andere kant op.. zeg tegen haar mama gaat weg hoor daag en mevrouw doet heel leuk dag mama en d'r lipjes als een kusje en loopt door wel een nadeel soms vooral dat ze ook op iedereen afloopt
Nope. Nu 14 maanden. Mag dus wel gaan gebeuren. Ze loopt al vanaf 10 maanden langs de tafel etc. Staat ook continu los. Zet 2-3 stapjes los en gaat dan kruipend verder. Ook gaat ze ineens midden in de kamer staan. Maar lopen ho maar. Sinds 10 maanden wilt ze ook niet meer aan de hand lopen. Trekt dan gewoon haar benen op. Of gaat zitten. Oefenen met haar word hem dus niet. Ze zou het wel kunnen, staat erg stabiel. Maar nog totaal geem interesse in lopen. Nu is klimmen erg leuk. Loopt zo de trap op. Klimt zonder problemen op de bank en eraf. Heerlijk hoor dat je dochter niet eenkennig is. Dat geloof ik dat het ook een nadeel kam zijn. Superschattig heh die kusjes geven.
@Meisje93 Ahh het komt vanzelf! Ze heeft nog lang genoeg de tijd om te kunnen lopen hahah ze geniet er nu nog even van dat t niet hoeft geef d'r eens ongelijk! Oh ja ik smelt zo van die kusjes en knuffels! Hier begint ze ook te praten zo leuk allemaal! Weet ook precies wat wel en niet mag als ze iets doet wat niet mag kijkt ze me aan en zegt neeeeee maar doet het vervolgens wel haha. Ja soms echt lastig want ze moet en zal aandacht krijgen maar goed ik hoop maar dat dit wel minder gaat worden haha
Zo daar ben ik ook weer ik heb net alles even bijgelezen, maar het is zoveel om nog te reageren! Mijn zoon heeft dit weekend waterpokken gekregen, wat een hel hij verging zowat van de pijn en jeuk. Snachts ook tig keer wakker, dus wij ook, en met een beetje pech zijn zus ook vandaag dus ook geen psz, dat is wel balen na 2 weken vakantie, hij had er wel zin in en ik ook, haha. @Meisje93 F. is 15 maanden en loopt ook nog niet los hoor mijn kinderen zijn gewoon super voorzichtig :') M. liep ook pas met 17 maanden los, hij kon het al lang maar durfde gewoon niet, toen hij eenmaal de stap nam kon hij ook gelijk rennen.
@daantje09 ahh waterpokken wat vervelend! Heeft grote zus ze al gehad? Ene kant kan je ze maar beter gehad hebben natuurlijk maar toch is het zielig! Kunnen jou kids niet een beetje van die voorzichtigheid afgeven aan mijn brokkenpiloot? Ze liep hier al erg snel voor de 1e verjaardag al. Maar is zo lekker onbenullig valt constant is de ene blauwe plek op d'r hoofd bijna weg komt de volgende ervoor in de plaats.. Hopelijk is jou kleine snel weer opgeknapt! Heb je trouwens je ei al gevonden? Hier was ze vannacht heel onrustig dus lekker bij mama in bed.. resultaat mevrouw slaapt nu nog en ik lig op t randje van het bed hahah
@daantje09 beterschap voor je zoon. @Meisje93 ik heb niet echt een drang om naar nl te om gaan. Me moeder zou het heel graag willen. Vertelde dat we na de zomer weer willen verhuizen. Kwam ze meteen met werk voor me vriend in ons dorp aanzetten. Me vriend is en Italiaan. Ga liever naar zijn woonplaats. Maar er is daar gewoon geen werk
@lerana M. is de oudste he, F. de jongste, je weet toch dat onze meiden even oud zijn maar ze heeft ze nog niet gehad, ze heeft wel een paar vlekjes op haar lijf, ik hoop dat het daar bij blijft. Ach positief bekijken, over 2 weken hebben ze het idd allebei gehad. Nope nog geen ei gevonden, snap er echt geen reet van @miniVosje dankjewel
Omg jaaa duuuhhh sorry hahaha lekker blond! Lag nog op bed net wakker daar kwam t door hahah. Ja precies dan hebben ze t maar gehad toch! ( oh ik voel me echt ff dom sorry daantje hahaha )
@daantje09 beterschap! Hier net de huisarts gesproken, B12 en vitamine D was goed (fijn!) HCG was 2 weken na de curettage (nog) 109. wat volgens het net overeenkomt met een zwangerschap van 3/4 weken. Moest het morgen ook met de Gyn bespreken en hij gaf aan dat ik ieder moment vd dag mag langskomen en dat ze het ter plekke in de praktijk kunnen prikken...heel fijn zo'n meelevende huisarts! u hopen dat de Gyn morgen ook niks geks ziet en misschien al kan zien of mijn ei eraan komt (of toch al dit weekend is geweest misschien)
@Nikki15 hoe ver was je als ik vragen mag? Indd fijn dat je huisarts zo mee leeft!! Bij de gyn is dat ivm de mk? Of voor andere reden? ( sorry als je het al vertelt had soms ben ik even kwijt wat hij wie hoorde )
Ik ging voor de eerste echo met 8w2d maar is gestopt met groeien met 6,5week. Ik heb daarna een curettage gehad in het ziekenhuis dus vandaar de gyn. En nu heb ik dus morgen een nacontrole. En heb zelf bij de huisarts aantal waardes laten prikken om dingen (vooral voor mezelf ) uit te sluiten
Hé bah waterpokken, beterschap! Dochter heeft het naar dr zin gehad, dr nichtje was er ook. Hier vandaag ineens 1 keer slijm eiwitachtig en rekbaar met heel mini beetje bloed. Las dat het met ovulatie te maken kon hebben maar ovulatietest zei niet en kan ook eigenlijk nog niet kloppen met m'n cyclus. Wel even geklust met m'n mannetje hahaha
@Nikki15 oh jeetje wat heftig ben benieuwd hoe je controle morgen is! Hopelijk gaan ze toch een eitje zien! Heb je voor jezelf ook wat meer duidelijkheid natuurlijk.. @Gootje1988 ja heeft wel met je eisprong te maken denk ik.. ik heb dat ook rond de eisprong kwam ik vorige maand achter haha. Had t wel elke x maar vorige maand door testen en temperaturen kwam ik er achter dat het dus met m'n eisprong te maken heeft
Ja maar bij de ovulatietest kwam niet eens een tuurstreepje hahaha en het is nog te vroeg voor eisprong, misschien is m'n lichaam zich aan het voorbereiden ervoor ofzo? Heletijd ook zwaar gevoel in m'n onderbuik en m'n baarmoeder ligt ook laag want het was gevoelig tijdens het klussen met m'n mannetje
@Gootje1988 de test kan natuurlijk zo ineens gaan knallen hé dus even afwachten ik heb dit ook aantal dagen voor de eisprong dus wie weet haha
Oké ben benieuwd, ga vanaf nu wel elke dag een test doen dan maar je baarmoeder moet ook hoger liggen tijdens ovulatie toch?