Dat is ook wel heel lang ja, gelukkig heeft de volgende eerder tijd. Ga je aan de hand van deze uitslag dan terug naar de gyn?
@Leolove voor de zwangerschap kan het geen kwaad hoor @miniVosje Oh fijn dat het nu toch al in juli kan! Wat een lange wachttijden zeg
Ik moet zodra ik ongesteld ben geworden bellen om bloed te prikken, en dan rond de 20ste cyclus dag weer. Daarna zouden we meer weten.
@Leolove ow dat is rot voor je moeder! Weet je al of ze naar het kdv kan? @miniVosje nou dat duurt zeker lang anders zeg, goed dat je door hebt gebeld en hij nu eerder terecht kan. Spannend voor jullie komende tijd! @lerana @Meisje93 fijn dat de Etjes weer wat opgeknapt zijn
@daantje09 nog niet gebeld, m'n moeder wil heeeeel graag toch oppassen dus ik heb gezegd dat ik morgenochtend wel echt moet weten of ze opgeknapt is. Dan kan vriend nog bellen met het kdv. En anders moet een van ons vrij nemen, het nadeel van oppas binnen de familie.
Gelukkig dat ze zich beter voelt. E haar temp niet opgemeten. Voelt ook niet heel warm gelukkig en is goed te spreken. Ach wat vervelend van je moeder. Je hoeft het toch niet te vertellen. Je kan toch zeggen dat je haar niet wilt belasten tijdens haar ziek zijn & voorkomen dat ze anderen besmet. Goed dat je verder gebeld hebt. Wat moet het allemaal lang duren zeg.
@Meisje93 ja balen maar niks aan te doen. Vanavond nog een poging Oei dat was wel hoog zeg. Gelukkig heeft ze goed geslapen. Gaat gelukkig weer wat beter! @lerana nee idd. Baalde er zelf super erg van. Maar vond het ook lullig voor hem. Gebeurd hem eigenlijk nooit. Maar nu net wel ochja vanavond nog eens gezellig maken en dan zien we wel. Gelukkig heeft je kleine meid goed geslapen. Dat is balen als je zelf moet werken en je kleine is ziek. Dan ga je niet met ene gerust hart werken. Gelukkig is ze weer vrolijker. @Leolove probeer het vanavond nog eens. Vandaag wel nog een zeuren gevoel en wat last van mijn rug en misselijk. Ben eens benieuwd. We wachten het af over 2 weken. Owjee dat is heel vervelend. Geloof best dat je dan bang bent dat er iets mis gaat met je vruchtje. Oehh spannend!! Elke dag wachten duurt nu te lang voor je de eerste echo hebt iets naar uit te kijken Oei dat snap ik wel dat je liever dan niet hebt dat ze langskomt. Kun je misschien maar beter uitleggen inderdaad waarom. Jammer dat je het misschien niet op een speciale manier kon doen. Maar dacht dat het niet veel kwaad kon voor de kleine uk in je buik. Maar je wil je dochter ook niet aansteken natuurlijk. Wel jammer voor haar. @daantje09 ja weet niet of het gisteren wat uitmaakte. Gisteravond dan mis gegaan en 2 dagen ervoor nog geklust. Dus had wel nog een beetje voorraad als het goed is. Maar als je 2e keer klaarkomt in korte tijd dan heb je stuk minder zaadjes. Maar 1 is net genoeg wat je zegt idd. Wat jij zegt ken ik. Splitsex heet dat geloof ik. Maar met een kleine in huis onhandig @Gootje1988 oeiii dat is niet fijn dat je er zo een last van hebt zeg. Straks lekker optijd slapen. Bhv verder goed gegaan? @miniVosje soww die ene was wel erg laat ja. Gelukkig kun je bij de andere wen stuk eerder terecht. Dat wachten is ook maar niks.
Hier vandaag verder wat last van mijn buik en wat misselijk en last van mijn rug. Vanavond nog eens klussen en dan wachten we het af. Wil mijn nod naar 19 juni zetten. Kijken wat het word. Neem aan dat ie nu niet zo lang duurt mijn cyclus. Hoop dat ik alles gehad heb. Was weer wen hele rits om bij te lezen op het werk geen tijd gehad om te lezen.
Nee je cyclus zal nu wel minder lang gaan duren. aangezien je eisprong al eerder is. Succes vanavond.
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿ ღ Trying to conceive ღ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿ Nikki15 ❀❀ 36 jaar ❀❀ derde kind ❀❀ ronde 2 ❀❀ NOD rond 6 t/m 10 juni ❣ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ catseye ❀❀ 29 jaar ❀❀ eerste kind ❀❀ ronde 8 ❀❀ NOD 14 juni ❣ MiniVosje ❀❀ 25 jaar ❀❀ eerste kind ❀❀ ronde 10 ❀❀ NOD 14 juni ❣ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Myhappyfamily ❀❀ 29 jaar ❀❀ tweede kind ❀❀ ronde 6 ❀❀ NOD 19 juni ❣ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Gootje1988 ❀❀ 28 jaar ❀❀ tweede kind ❀❀ ronde 2 ❀❀ NOD 26 juni ❣ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Daantje09 ❀❀ 27 jaar ❀❀ derde kind ❀❀ ronde 4 ❀❀ NOD 28 juni ❣ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Meisje93 ❀❀ 23 jaar ❀❀ tweede kind ❀❀ ronde 1 ❀❀ 30 juni ❣ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿ ZWANGER✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿ Leolove ❀❀ 31 jaar ❀❀ tweede kind ❀❀ jongen/meisje❀❀ uitgerekend op 08-02- 2018 ❣ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Lerana ❀❀ 27 jaar ❀❀ tweede kind ❀❀ jongen/meisje ❀❀ 15-02-2018 ❣ KleinMeisje93 ❀❀ 23 jaar ❀❀ eerste kind ❀❀ jongen/meisje ❀❀ 15-02-2018 ❣ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
@lerana dankjewel! Scheeld alweer 2 weken. @daantje09 haha dat zal wel . Misschien moet je het eens proberen @Meisje93 thnx. Dat zal wel lukken Spannend!! De eerste nods weer in Zicht
Ik weet het eigenlijk niet zo goed...voel sinds de curettage van alles in mijn lijf. Als merk ik ook dat het sinds gisteren weer wat rustiger is.. .dus wie weet
Laat heel de lijst maar roze kleuren deze ronde Ik hen vandaag een werkdag van 8-20 of mogelijk nog langer. Heel misschien dat ik rond 18u naar huis kan als het minder druk is dan verwacht. Geen zin in. Niet leuk om A heel de dag niet te zien. Maar hierna zijn de lange dagen weer even klaar.