Oh ben heel erg benieuwd! Wel lastig dat je lichaam sinds de curettage zo anders is! Dan heb je natuurlijk totaal geen duidelijkheid
Pff niet leuk zo'n lange werkdag! Succes. Hopelijk vliegt ie om. Fijn dat het wat rustiger. Hopelijk een goed teken.
@Leolove werkze vandaag met je lange werkdag zou fijn zijn als je eerder naar huis mag! @Meisje93 hoe is t nu met E?
@lerana met E gaat het wel goed. Wel veel wakker geworden vannacht. Maar blijkt nu ook verkouden te zijn. Voelt niet meer warm aan gelukkig. Wel vervelend dat ze verkouden is geworden. Gaan zo op kraambezoek. Dus E mag niet in de buurt van de baby komen. En hoe gaat het met jouw E?
Ahh gelukkig gaat t wel goed met dr los van de verkoudheid! Alsnog erg zielig! Ahh das wel jammer dat ze niet bij de baby kan kijken dan! Hier gaat het goed met E weer rustige nacht gehad ze slaapt nu nog
Ach ja. Hoort erbij bij kids. Misschien heeft dat flink vast gezeten ivm. Die koorts? Neem haar wel mee. Maar ze moet niet te dicht in de buurt komen. Wil de baby niet aansteken, al gebeurt dat toch wel snel. Fijn dat het goed gaat met E! Die is alles even aan het inhalen nu.
@Leolove Jeetje zon lange werkdag.. moet er niet aan denken. Heel veel succes! @Meisje93 aah ziek meisje. Hoop dat ze snel weer helemaal beter is! Uit nieuwschierigheid een vraagje. Denk je niet dat die mensen boos zijn als je een ziek meisje meeneemt naar kraambezoek? Ik weet niet hoe gevaarlijk dat is voor een baby. Misschien valt dat wel mee. Je hoort vaak van die hysterische verhalen over de kraamtijd/bezoek. @miniVosje spannend dat sperm onderzoek. Er is gewoon te veel om bij te lezen haha Vandaag in de middag werken. Ik hoop ook dat de lijst goed roze kleurd deze ronde. Voor mezelf denk ik dat het niet raak is. Het is hier helaas niet gelukt nog te klussen na de positieve ovulatie test. Dus kans is hoe dan ook stuk kleiner. Vind het deze keer daarom ook stuk minder spannend of het raak is of niet. Ook geen klachten ofzo.
@catseye ik hoop het ook. Of er komt een kiesje door of door de verkoudheid. Maar lijkt me sterk. Aangezien het alleen een beetje snot is wat ze heeft. Bij de kiezen zitten wel allemaal harde bulten. Dus daar ga ik vanuit. Ze weet ervan dat E koorts heeft gehad en snotterig is. Maar ik laat haar absoluut niet in de buurt van de baby. Hoogstwaarschijnlijk laat ik haar lekker beneden spelen met haar zoontje. E was in de kraamtijd ook meerdere malen aangestoken door visite. Tja verkoudheid hou je niet tegen. Maar met een koortslip vind ik dat je niet hoort te komen. Toen ik verkouden was, en ging op kraambezoek hield ik gewoon de baby niet vast. Beetje vervelend als je 6 wk verkouden bent dat je 6wk niet kan komen. Snap je vraag wel hoor. Jammer dat je niet na de ovulatie hebt kunnen klussen. Hopelijk was het daarvoor voldoende.! Ik had bij de 1e zwangerschap ook geen klachten vooraf. Was er toen ook wel minder mee bezig.
Haha nee kan me voorstellen dat je niet 6 weken gaat wachten met een verkoudheid. Ik was gewoon nieuwschierig. Ik ben welgeteld een keer op kraamvisite geweest en mocht toen de baby niet vasthouden. Moeder had een traumatiserende bevalling gehad en wilde niet dat anderen aan de baby zaten. Hoewel ik dat begreep vond ik dat best jammer. Want nu heb ik serieus nog nooit in mijn leven een baby vastgehouden..
@lerana fijn dat het weer wat beter gaat met E. @Leolove dat is een lange werkdag!! Hoop dat je eerder naar huis mag. Vind dat ook altijd vervelend om mijn dochter dan niet te kunnen zien. @Meisje93 gelukkig gaat het weer beter met je dochter alleen jammer dat ze niet bij de baby kan kijken. Mijn dochter is dol op babys haha. Maar is beter er niet bij laten komen voordat de baby ook verkouden is. Zou ik inderdaad ook vervelend vinden als anders wel hun kinderen bij mijn kindje laten als ze ziek zijn. Kan ze de keer erop extra lang knuffelen @Nikki15 spannend! Ben eens benieuw. Wie weet is het een goed teken. Wel vervelend dat het na zo een curretage je lichaam dan weer heel anders kan reageren. @catseye balen zeg dat je na je ovulatie niet meer hebt kunnen klussen. Misschien was het de keer ervoor voldoende.
Ohww dat is wel jammer ja. Snap de moeder wel heel goed. Maar ik vind babys ook heel geweldig. Wil ze ook altijd vast houden.
@lerana fijn dat ze weer opgeknapt is! @Meisje93 als het kiesjes zijn heeft ze er hopelijk niet zoveel last van! En dat kraambezoek, tja, je hebt het toch gezegd en ze zei niet ik wil niet dat je komt en je let zelf goed op. Heerlijk hoor zo'n kleintje. Mijn schoonzus is nu 37,5 week zwanger, dus duurt noet lang meer! @catseye hopelijk straks genoeg keuze waar je heen kan dan he, incl een eigen kleine op komst
Och! Dat kan ik me echt niet voorstellen dat je nog nooit een baby vast hebt gehad. Dan snap ik wel dat je het jammer vond. Baby even vastgehouden, omdat ie wakker werd. Maar anders had ik hem ook niet vastgehouden hoor. Ze vroeg het wel of ik het wilde. Maar ik vind als een baby lekker ligt te slapen in de wieg, moet je die lekker laten liggen. Ach ja, ze is toch nog te jong om echt te knuffelen. Nou idd. Vind het netjes als je als moeder zijnde je kind weghoudt bij eem baby. Helaas had de baby al 2 ontstoken ogen. Maar E heeft even van een afstandje gekeken. Hihi nee. Ze stuurde alleen maar kom gerust. Leuk! Kan je ook weer lekker knuffelen. Vriendin heeft een kindje van 6 maand en een andere vriendin is bijna 20 wk. Zwanger. En deze dan net bevallen. Erg leuk al die kleintjes.
Leuk kraambezoek. Ik heb in een kdv gewerkt een heb dus al heel wat baby's vast gehouden. Al moet ik eerlijk zijn dat ik niet zo veel met baby's heb. Geef mij maar een kind vanaf 1 jaar dat vind ik veel leuker... Ik ga lekker even wandelen. Het huis is zo goed geïsoleerd dat het gewoon koud is binnen. Dus hoop met een wandeling even op te warmen. Fijne dag iedereen
Jaaa zo leuk die kleintjes. Kan er uuuuuuuren mee knuffelen. Och germ nu al de oogjes ontstoken . Kan de volgende x je dochter korter bij kijken. Altijd leuk om te zien hoe ze op elkaar reageren al zijn ze ook nog zo klein.
Dat heeft mijn vriend ook wel. Hij heeft meer met kindjes idd vanaf 1 jaar als ze beginnen te lopen enzo dan kun je er ook echt iets mee doen of leren. Wandel ze!!
Dat heb ik ook wel een beetje Baby is erg leuk. Maar vanaf 1jaar vind ik het wel leuker. Lekkere wandeling gemaakt? Oh echt joh! Dat geduld zou ik niet hebben even knuffelen oke maar geen uur/uren. Ja echt sneu. Ventje is 6 dagen oud. Ja echt leuk! Ze zag de baby en ging gelijk lachen.