Gaan voor een nieuw wondertje deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Gootje1988, 30 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw

    Oeiii dat is allemaal moeilijk idd :(

    de oudere mensen missen hun familie allemaal.

    ja moeilijk heb dat opa en oma D niet kunnen zien. Mijn schoonouders komen zo ook niet langs. Hebben gisteren wel op de kinderen gelet maar zo hebben ze liever dat we zo weinig mogelijk komen. Af en toe even videobellen als de oudste oma mist.

    gelukkig is het hamsteren nu zo goed als voorbij.

    hopelijk is alles snel voorbij en blijven we allemaal gezond!
    en dan kunnen jullie ook snel voor jullie 2e gaan!
     
  2. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    @Meisje93 oei dat is wel weer even heftig ja. Weer die gebroken nachten enzo dat breekt op. Gelukkig zijn die sprongetjes maar even. Hoe gaat het nu?

    hier moet ik zeggen gaat allemaal best goed. Al vraagt E wel eens om de binnenspeeltuin ofzo. Maar als je het uitlegt vind ze het wel jammer maar dan is het ook goed zo.

    qua collegas houden we er ons er zeker aan en alleen qua klanten dat nog niet allemaal. Moet zeggen dat dat ook wel steeds meer is gelukkig.
     
  3. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    @Gootje1988 ahhh fijn dat het met de bewoners best goed gaat. Dat is moeilijk als ze niet kunnen praten. Hopelijk krijgen ze er niet al te veel van mee.

    hoe gaat het met jouw dochters? Laten ze de boel nog heel thuis :p
     
  4. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Helaas... hier ook al de eerste bewoner met corona op mijn werk.

    @Myhappyfamily vannacht kwam ze iedere 3u voor een fles..
    Overdag is ze nu wel al wat vrolijker gelukkig.

    Dat is wel weer prettig, dat ze het dan begrijpt dat het er even niet in zit.

    Hebben jullie ook een deurbeleid? Hier bij zowel de jumbo als de AH. Verplicht een winkelwagen. Moet zeggen het winkelt wel een stuk prettiger!
     
  5. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Ja als je ze eenmaal kent dan is het niet veel moeilijker dan als ze praten. Gedrag leer je herkennen en dat zegt heel veel.

    Jawel. A is echt een buiten kind maar we hebben nu een tuin dus hopelijk mooi weer de komende tijd dan lukt het wel.
    M is veel met school opdrachten bezig en de rest is ze bezig met telefoon, Nintendo switch enzo.

    Oh nee.... Hopelijk blijft het bij 1 bewoner maar dat zal wel niet :( succes!

    Pffff alsof deze corona tijd niet erg genoeg is werd ik gisteren gebeld door m'n moeder. De dochter van mijn stiefvader is neergestoken. Verdachte opgepakt en ze waren met 15 man bezig haar leven te redden. M'n ouders waren in het ziekenhuis waar ik al niet blij mee was met die corona gebeuren mja. Rond 8 uur weer gebeld. 9 messteken en de verdachte is haar vriend... Komende uren kritiek...
    Rond kwart over 10 gisteravond is ze overleden.... Vind het bizar en raar om dit zo dichtbij mee te moeten maken. Weet niet of ik naar de begrafenis ga ook... Ken haar niet heel goed en ivm corona natuurlijk maar beperkt mensen aanwezig dus gun haar vrienden enzo eerder een afscheid. Ik zou alleen daarheen gaan voor steun voor m'n stiefvader.
    Bah rare wereld... :$
     
  6. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    @Gootje1988
    WoW wat heftig zeg! :eek:
    Jeetje 9 messteken ook!
    Sterkte ook voor je familie.
    Mijn hemel hoe moet je zo iets verwerken?
    Hopelijk hebben je ouders in het ziekenhuis daar niks op gelopen.

    @Meisje93
    Ow jee Corona op je werk! :eek:
    Hoe gaan ze bij jullie hier mee om?

    @Myhappyfamily
    Wij doen ook video bellen. Dan maar ff zo.
    Nou idd wat je zegt hopelijk blijven we allemaal gezond.
     
  7. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Ja echt te bizar. Toen ik hoorde dat ze 9 messteken had en grotendeels in haar darmen vreesde ik al dat ze het niet zou gaan redden.
    Dankjewel, ja vind het echt heftig voor m'n stiefvader en liefst gaf ik hem nu een knuffel mja die klote corona...
    https://www.rtvutrecht.nl/nieuws/2029253/slachtoffer-steekpartij-leusden-overleden.html
    Dit gaat over haar...
     
  8. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Jeetje zeg vreselijk heftig.
    Sterkte voor je stiefvader.
    Phoe echt vreselijk..
    Snap dat je het liefst naar hem toe zou willen gaan om hem te steunen.
    Bah bah echt naar allemaal..:(
     
  9. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Vreselijk! @Gootje1988 wat een angst moet ze gehad hebben. :cry:

    @Nancydierengek vandaag zijn de protocollen op de mail gezet. Moet ze nog even doornemen. Zondag moet ik weer werken.
     
  10. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    @Meisje93 poe dat is wel heavy dan even als je in de nacht om de 3 uur op moet. dan ben je ook gebroken erna. gelukkig is ze overdag wel vrolijk. hopelijk is het een dezer dagen over dat je weer aan je nachtrust toe komt.

    bij ons op het werk geld ook een deurbeleid inderdaad. er mogen 295 mensen bij ons naar binnen. er staat iemand aan de deur om de mensen erop te attenderen dat ze een winkelwagen of een mandje moeten pakken. niet iedereen is er even blij mee en de afstand bewaren lukt ook niet bij iedereen maar is nu eenmaal even zo. was net even hier bij de appie waar ik woon die is een stuk kleiner maar vond ik niet fijn winkelen. de helft bleef gewoon in het midden van het gangpad staan dat je er niet omheen kan of op het gemak even op de gsm kijken.

    owjee bij jullie ook al een bewoner met corona! let maar goed opjezelf en de rest als je moet werken. voor iedereen natuurlijk.

    @Gootje1988 nee dat is zeker waar. het is net als met je eigen kind daar leer je ook van elk geluidje kennen wat ze bedoelen en dat is met anderen net zo.

    Hier laten we ze ook lekker veel buiten spelen als het even kan en met school ook elke dag wat doen.
    E is ook erg van de tv dus als het minder weer is mag dat wel even.

    ohwww wat wat heftig zeg :O
    Dat komt inderdaad heel dicht bij.
    Hopelijk kan de familie het uitiendelijk met de tijd een beetje verwerken, dit is niet niks :(
    Hopelijk hebben je ouders niks opgelopen maar snap goed dat ze er wel heen wilden gaan.
    Heel veel sterkte ermee!!
     
  11. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Myhappyfamily ja het breekt best wel op. Eigenlijk heeft ze bijna nooit een nacht doorgeslapen. Zijn denk nog op 2 handen te tellen.
    Maar zo kort op elkaar, breekt wel op ja. :(

    295!? Dat is best veel. Of is de winkel erg groot?


    Helaas. Inmiddels al 2 bewoners met corona. :(
     
  12. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Oh nee hoe gaat het nu? Vrees dat het niet hierbij zal blijven.... Heel veel sterkte!

    Nou heb nog een krantenartikel over mijn stiefzus maar die vind ik te heftig eigenlijk... Als in dat ze al aangaf aan hulpverleners dat ze het niet ging overleven en waar handdoeken lagen om het bloeden te stelpen... Vrijdag word ze gecremeerd...
     
  13. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Nope. Staat al op 4. :$
    Zal nu wel dagelijks op gaan lopen vrees ik.

    Ja dat krantenartikel kwam ik op FB tegen. Vreselijk!
    Snap ook niet waarom dat gedeeld moet worden. Alsof het nog niet heftig genoeg is voor de nabestaanden :cry:
     
  14. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Jeetje! Weten ze ook al welke collega's besmet zijn? Hier vrees ik voor omdat door deze aanpak ik of mijn collega's onze cliënten gaan besmetten ..

    Erg hè! Hier is alleen vanuit familie de vraag waarom 9!!!! Messteken... 1 is al teveel maar waarom niet dan gewoon 1?! Wat was er aan de hand dat hij blijkbaar zo blind van woede was?

    Hier zo weer naar mijn werk. Voor zover ik weet mijn groep geen corona anders was ik wel gebeld. Ben 5 dagen vrij geweest.
     
  15. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ik hoorde van mijn collega dat er 2 medewerkers ziek zijn.
    Wij zijn helaas een grote organisatie. Veel uitzendkrachten. Dus veel in en uitloop van vreemden. Besmetting kan hierdoor erg snel gaan. En ja wanneer ga je nou testen bij die mensen en jezelf.
    Vind het maar lastig hoor.

    Ja echt onbegrijpelijk. Verschrikkelijk.

    Werkse vandaag! Mijn woning is ook zover wij weten nog corona vrij. :)
     
  16. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Jeetje en hoe staat het er nou voor?
    Wij hebben nu gelukkig geen uitzendkrachten, betekend wel dat wij als vast personeel wat meer moeten werken maar goed

    Hier in hetzelfde dorp als mijn werk is ook een bewoner van een verzorgingstehuis besmet met corona. Ik heb daar nog stage gelopen 5 jaar terug.
     
  17. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Nog hetzelfde. :)
    Wat fijn geen uitzendkrachten. Hier is meer dan de helft uitzendkracht. :oops:
    We kunnen niet zonder ze hier.
    Hoeveel moet je ong. meer werken per maand om het rond te krijgen?

    Ja je houdt het helaas niet tegen. Ben wel erg blij dat nu ander zorgpersoneel ook getest mag gaan worden.
     
  18. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Oh gelukkig!
    Jeetje... Opzich heb je goede uitzendkrachten maar sommige.... :| heb al vaak genoeg een mail gestuurd met klachten over uitzendkrachten. Ze zijn ook standaard telaat.

    Ik werk 3 diensten extra dus valt opzich mee, iedere collega werkt 3 diensten extra ongeveer. Plus vakantie ingetrokken.

    Zo echt dat was het eerste wat ik zei! Eindelijk worden wij ook getest bij klachten....
     
  19. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Yup. Je hebt goede en slechte er tussen zitten. De meeste die wij krijgen komen uit rotterdam en amsterdam vandaan.

    Oh ja dat valt nog mee. Maar toch kies je er niet voor.
    Tot hoelang is jullie vakantie ingetrokken?
     
  20. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Oke wij meestal vanuit leiden. De goede onthouden wij wel ;)

    Ik had de meivakantie bijna helemaal vrij maar nu veel werken. Alleen 30 april weiger ik te werken ivm verjaardag van M maar dat snappen ze. Voor de rest heb ik pas vakantie in juli dus ben benieuwd hoe dat gaat.
     

Deel Deze Pagina