Gaan voor een nieuw wondertje deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Gootje1988, 30 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Nee eerst alleen groot bed, kijken hoe dat gaat.
    Als dat goed gaat dan krijgt ze nieuwe kledingkast enzo maar betreft behang enzo zit er nog geen jaar op dus dat laten we zo.

    Ja ze heeft het super naar haar zin maar het idee dat ze volgend jaar naar de middelbare gaat.... :oops: ze is ook in de zomervakantie ongesteld geworden, nu inmiddels al 3 keer geweest... Waar is m'n kleine meisje:cry:

    Wauw wat goed dat F zo hard heeft ingehaald! Knap zeg!
     
  2. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Leuk! Dat is ook weer zo ja.
    Zonde om het dan weer te gaan veranderen.

    Ja dan lijkt het mij erg hard gaan ineens. Och ook al, is ze er vlot bij. Heeft ze er niet al teveel last van?

    Ja zijn super trots op haar. Maar ben vooral blij voor haar dat ze wat meer uit de voeten kan.
    Haar wereldje is weer een stuk groter geworden zo.
     
  3. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    @Nancydierengek wauw wat spannend!!
    Succes met de wachtweken, ga je je aan de datum houden of eerder testen?
     
  4. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Daarom. We hebben ook neutraal zacht roze behang met een klein patroontje erin. Wil binnenkort wel wat anders aan haar muren hangen.

    Nou ze was dolblij :confused: mja eerste keer is natuurlijk niet veel. Tot ze met kamperen met haar vriendinnetje weer ongesteld werd na 21 dagen, toen vond ze het niet meer leuk want ze verliest nu heel veel.. mja hou het nu bij voor haar in een app dan weet ze wanneer ze het weer kan verwachten ongeveer.

    Ja echt super zeg, ook leuker voor E lijkt mij. Kan ze veel meer spelen met haar zusje.
     
  5. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Hey meiden!
    Ow dat wachten is altijd zo erg.
    Ik voel weer vanalles en nog wat.
    Maar ben zo bang dat het tussen mijn oren zit en mijn lichaam mij voor de gek houd.
    Ik ban vanochtend misselijk wakker geworden.
    Heb gevoelige borsten.
    Verlies steeds vocht van onder.
    Maar heb ook het gevoel ongesteld te moeten worden.
    Whaaaa echt killing dat wachten!!


    Nou liefste ren ik nu al naar de winkel om een test te halen haha.
    Maar ik probeer mij in te houden.
    Ik heb een Pregnyl injectie bij mezelf moeten zetten en die kan zorgen voor een ongeldige test uitkomst. Dus moet echt wachten.
    Maar misschien een dag eerder al testen dan de test datum?
    Haha ik weet het nog niet.

    Aaaaaah A naar een groter bed!
    Dat zal ze wel heel cool vinden!
    En M naar groep 8 wat super goed zeg!
    Ach en ongesteld geworden.


    @Meisje93
    Wat fijn dat het met F zo goed gaat!
    Dan is nu niks meer veilig op tafel haha.


    Hey dank je!
    Haha lees hier boven voor antwoord op je vraag.
    Met jou ook alles goed en je gezin?
     
  6. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Knap hoor dat je kunt wachten, ik had de pregnyl eruit getest:roflmao:
    Met ons gaat t ook goed op slapen na, J loopt al los, en is ontdeugend tot en met:roflmao:
     
  7. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Ja vind het van mijzelf ook knap haha.
    Maar mijn gedachte zegt haal die test nou!!
    Haha maar ik hou mij in.
    Tot nu toe hihi.

    Wat fijn dat bij jullie ook alles goed gaat.
    Maar slapen gaat wat minder dus?
    Zijn de kids veel wakker s’nachts?
    Leuk dat J los loopt!
    Dan is het een heel mensje al hè.
    Heerlijk die ondeugendheid haha.
     
  8. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Alleen J is veel wakker en wil t loefst bij ons slapen en niet inndr eigrn bed, mn oudste heeft geen prpblemen met slapen gelukkog :)
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  9. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Hahaha knap hoor je geduld. Hoeveel dpo ben je nu?
    Ja ze slaapt echt slecht nu in het ledikantje en het is ook gewoon krap. Ook al super leuk beddengoed voor haar dus ben benieuwd hoe het gaat. Denk goed.
     
  10. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Gister kon ik het niet meer laten.
    Ik heb een test gedaan haha.
    De test was hel licht positief.
    Maar kan ook positief nog zijn van de Pregnyl injectie.
    Maar kan ook zomaar zijn dat het raak is.
    Ik moet wel zeggen dat mijn gevoel zegt dat het raak is.
    Maar ben zo bang dat het nog kan komen door die Pregnyl.
    Ik ga morgen nog een test er tegen aan gooien.
    Haha ik kon mij dus niet meer inhouden om te testen.
    Haha erg is dat hè.
     
  11. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Um ik was 9 aug ongesteld geworden.
    Op 22 aug de Pregnyl injectie gezet.
    En op 29 aug de terugplaatsing gehad.
     
  12. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ohh wat spannend!! Als ie morgen opgelopen is dan weet je t al dat t raak is, ben bebieuwd meid!!
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  13. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Hoeveel dpo is dat dan want dit zegt mij niks als ik eerlijk ben hahaha wel spannend! Ben benieuwd naar je test en ik duim voor je!
     
  14. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    @Gootje1988 wat wordt ze groot als ze al ongesteld is geworden!
    Een voor de jongste een groot bed. Een hele stap.

    @Meisje93 wat goed dat ze zoveel aan het stappen is. Dan is inderdaad de wereld meteen een stuk groter.

    Hier inderdaad een tevreden mannetje met wel een pittig temper van tijd tot tijd.
    Hij is zo aan het ontdekken met alles. Loopt en klimt de hele dag. Leest de hele dag boekjes en vind puzzelen ook leuk.

    Ik heb in de wc een potje staan. En hij vind het reuze interesse om erop te zitten. Dit deed ik eerst zodat hij bij mij bleef als ik naar de wc moest. Maar ik zet hem nu ook dagelijks zonder luier op.
    Hij heeft dus al een paar keer geplast en gepoept op het potje. Ik zie wel hoe het loopt, maar hij vind het reuze interessant.
    Als ik vraag wil je op het potje, loopt hij eerst de woonkamer in om een boekje te pakken. (die ik dan voorlees als hij erop zit) echt zo schattig

    @Nancydierengek de test datum komt steeds dichterbij spannend
     
  15. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Nancydierengek spannend zeg!
    Heb je alweer een nieuwe test gedaan?

    @Gootje1988 slim om zo'n app te gebruiken voor haar. Te hopen dat ze gelijk regelmatig is.

    Wanneer gaat ze over naar het grote bed?

    @miniVosje wat leuk! Zeker ondernemend dan.
    Super zeg dat op het potje plassen en poepen.


    Hier begint F. los te gaan lopen. :D
    Wilt dan wel het liefst haar schoentjes aan.
     
    miniVosje en Nancydierengek vinden dit leuk.
  16. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Ah wat leuk hè potje plassen! Aurely heeft het ook al zelf aan alleen wilt ze ook nog heel graag haar luier aan :p

    Ja ongesteldheid is al erg genoeg dus als ze zich erop voor kan bereiden wanneer het ongeveer is scheelt het weer. Afgelopen keer heeft ze 8!!!! Dagen gebloed :eek:

    Vandaag word het bed bezorgd maar ik heb late dienst. Morgen gaat A voor 2 dagen logeren bij opa en oma omdat ik weer 2 dag diensten heb woensdag en donderdag dus dan zetten we hem morgenavond in elkaar en kan ze er donderdag voor het eerst in slapen.

    Wauw wat goed van F! Misschien merkt ze dat ze met schoentjes aan meer grip heeft?

    @Nancydierengek ik ben ook heeel benieuwd naar je test!
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  17. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    @Nancydierengek ohhhh spannend zeg!! het kan vanalles zijn natuurlijk de pregnyl of een zwangerschap. maar als de test mooi wat oploopt dan kun je er natuurlijk vanuit gaan dat het een zwangerschap is. ik duim heel hard voor je. dat zou mooi zijn de eerste keer weer meteen goed gegaan :D Het vervelende is je voelt inderdaad vanalles maar waar zou het nu aan liggen.

    @miniVosje zo leuk he om te zien hoe ze eigenlijk als ze geboren worden niks kunnen en dan steeds meer en ook mee begrijpen :D alleen het moest eens niet zo snel gaan.

    grappig dat hij al op het potje gaat :D maar waarom niet. als hij het interessant vind dan lekker laten gaan. wie weet is hij over een tijdje al zindelijk.
    L zetten we vaker op het potje en de wc maar die vind het meer gezellig om erop te zitten dan te plassen :p

    @Gootje1988 wow in groep 8 alweer. alweer het laatste jaar basisschool en dan naar de middelbare. dan is ze gewoon alweer zo groot en stukje meer volwassen.

    Oei nu al ongesteld dat is balen. fijn dat je met de app werk. dan heeft ze een beetje een inzicht wanneer het kan komen.

    Leuk heeft ze al een een 1 persoons bed. Bij E hadden we toen ze net 2 was ook al een 1 persoons bed en een nieuwe kamer. maar hier vind L het nog wel prima zo. dan laat haar nog maar even lekker liggen en dan kijken we over een paar maandjes voor iets nieuws!

    @Meisje93 Fijn zeg dat het met F nu zo goed gaat! ineens kan het snel gaan. fijn dat ze zelf ook weer wat meer kan. dan zijn ze meestal ook weer wat meer tevreden zelf. L was gefrustreerd op een begeven moment en eenmaal ze kon lopen was het goed. Toen was ze weer de vrolijke baby dan die paar weken ervoor.

    @Kimmetjuh90 wow wat gaat dat bij jou ook alweer snel. loopt ze alweer los. lekker vlot al :D

    bij jullie ook de 2e ook zo lekker ondeugend. dat is bij de meeste mensen wel zo geloof ik. hier ook is L tegenover E echt een ondeugend kind. het straalt er meestal ook echt vanaf :p


    Hier gaat ook alles lekker zijn gangetje. de dames gaan lekker naar school. E zit nu al in groep 3, vroege leerling met nog 5 jaar. maar vind het geweldig om te leren lezen en schrijven. L gaat naar de psz en heeft het ook echt naar der zin daar.

    Vind het ook wel leuk om te zien dat L toch wel met dingen sneller is dan E. maar dat is niet gek ze ziet alles van der grote zus. Bv tellen tot 13 lukt toch wel al nu met der 2,5 jaar. terwijl E daar totaal nog niet mee bezig was.
     
    miniVosje en Nancydierengek vinden dit leuk.
  18. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Zeg dames,
    Ik ben hier eigelijk totaal niet van, maar ik weet t gewoon niet meer.. misschien kunnen jullie me helpen, of tips geven.

    J. Slaapt al sibds dag 1 heel slecht, als ze bij ons ligt is er geen probleem, maar moet ze i dr eigen bedje is t heibel..
    Smiddags slaapt ze met veel moeite een half uurtje in dr eigen bed, maar savonds is ze na 2 uur slapen klaar wakker en wil niet meer slapen, behalve als ze bij ons ligt in bed, of op schoot..
    Nu heb ik een aantal keer toegegeven, stom ik weet het.. maar beter iets van slaap dam geen slaap denk ik dan maar, maar eigelijk wil ik dr hewoon in eigen bedje hebben.
    Hebben jullie tips? Want mn huisarts en cb zeggen laten krijzen, dit hebben we 2 dagen en nachten geprobeerd, maar dan slaapt niemand.. en eerlijk ik ben kapot..
     
  19. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw

    Oei dat is heel lastig idd. Andere hebben het makkelijk laat maar krijsen. Ik kan dar ook niet. Gewoon huilen oke maar krijsen is bij mij ook uit bed halen anders word het niks. Mijn achterburen hadden het met de oudste hetzelfde probleem. Vanaf geboorte bij papa en mama willen slapen. Ze hebben besloten dat de kleine dan maar in bed bij hun zou slapen. Ze is inmiddels 4 en af en toe slaapt ze in der eigen bed nu. Het is tuurlijk moeilijk maar je wilt ook een goede nachtrust voor jezelf en iedereen.
     
  20. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Ik zit vandaag op dpo 31;)
     
    miniVosje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina