Gaan voor een nieuw wondertje deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Gootje1988, 30 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Nou meiden ik kan mijn geluk niet op!!
    Ik heb een dikke positieve test in mijn handen gehad! :DIk kon het gewoon niet geloven. :o:Hij is dik opgelopen. Zou het echt in 1x meteen raak zijn?! Officieel moet ik pas op 10/09 testen. Ik zal een foto mee sturen. De bovenste was de eerste test die zie je alleen niet op de foto maar staat een tuur streepje op. En de ander is dus de knaller! :D Ik kan het gewoon niet geloven!!
     
  2. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Hier nog de foto
     

    Bijgevoegde bestanden:

    miniVosje en Kimmetjuh90 vinden dit leuk.
  3. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    @Myhappyfamily heeeeel herkenbaar dat de 2e een stuk ondeugender is.
    Een groot bed vonden we ook nog wel snel maar ze is er echt aan toe volgens mij dus dan maar gewoon doen. A is ook echt lang dus ze heeft in de lengte niet veel ruimte meer.
    Ja E is natuurlijk een goed voorbeeld! En tot 13 tellen, knap zeg! A zegt 1,2,3,8,9,10 :roflmao:

    @Kimmetjuh90 geen ervaring gelukkig ermee dus ook geen tips, heeft ze nergens last van? Oortjes ofzo?

    @Nancydierengek wauw ik had al zo'n vermoeden! Gefeliciteerd! Wanneer ben je uitgerekend?
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  4. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ja lastig is t zeker, ik ben vandaag bij t cb geweest want ze moest prikjes, daar toch ook maar weer aangekaart en vertelt wat we allemaal geprobeerd hebben, nu komt er iemand disndag van t cb om 14 uur bij ons thuis om even met ons te zitten en adviezen te bespreken en eventuele opties.
    We zien wel dat ze in slaap probeert te vallen, maar t lukt dr maar gewoon niet, en als ze wel bij ons in bed slaapt heb ik gemerkt dat ze erg onrustig is in dr slaap, en veel draait en woelt, en zelfs rechtop gaat zitten in dr slaap en dr gewoon om laat vallen.. ben benieuwd wat de mevrouw van t cb gaat zeggen dinsdag..
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  5. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Dpo is dagen na ovulatie, dus vanaf de dag nadat je de pregnyl gezet heb is 1 dpo schat :p
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  6. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ze heeft wel een fikse oorontsteking gehad, en heeft daar ook antibiotica voor gehad, maar ze zit wel nogsteeds met dr vinger in dr oren als ze moe b3gint te worden.. misschien moet ik bij de hiisarts nog eens vragen of ze nu nog eens willen kijkrn of t echt weg is, want we hebben wel t idee dat ze ergens last van zou kunnen hebben, maar wat dat is de vraag.. ook is ze wel flink bezig met tandjes krijgen...
     
  7. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Prachtige test, jij bent gewoon zwanger, gefeliciteerd meis!
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  8. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    OEps haha ik ben ook helemaal hotel de botel van mijn test haha! :roflmao:
     
    miniVosje en Kimmetjuh90 vinden dit leuk.
  9. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    @Gootje1988
    Geen idee wanneer ik dan ben uitgerekend.


    Bedankt allemaal!
    Ik kan het gewoon niet geloven!
    Ik doe op de afgesproken dag 10/09 als nog een test en dan bel ik het ziekenhuis op met mijn uitslag. Zoals we afgesproken hebben.
    En dan hoor ik wel hoe en wat.
    Maar ik kan alleen maar blij zijn en loop met en grote smile op mijn gezicht!
    :D:D:D:D:D:D:D
     
    miniVosje en Kimmetjuh90 vinden dit leuk.
  10. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Haha dat snap ik wel mop, ben ook heel blij voor je! Ben benieuwd wanneer je voor de 1e echo mag komen:D
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  11. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Jij geeft mij kriebels hahaha :p
    Ik sta ook te popelen ondanks dat de kleine slecht slaapt voor nog een voor mij 3e te gaan, maar vriendlief wil echt nog wachten :(
     
    miniVosje en Nancydierengek vinden dit leuk.
  12. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Ow leuk jullie willen dus wel door gaan voor een derde kindje!
    Balen dat je vriend nog wil wachten.
    Maar hij wil het dus wel dus dat is fijn!
    Waarom wil hij nog wachten ermee?
     
  13. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    @Nancydierengek gefeliciteerd!!! Ik kwam expres voor jou even online en ja hoor! Wat fijn zeg. Lekker genieten nu!

    @Kimmetjuh90 heb je goede tips gehad van het cb gisteren? Hopelijk hebben ze je tips kunnen geven. Een verandering kost tijd, maar hopelijk lukt het snel.

    @Meisje93 de eerste stapjes wat goed zeg! Zit gaat dus flink vooruit.

    @Myhappyfamily D doet het ook vooral omdat hij het gezellig vind (dat maak ik er ook van anders heeft hij geen geduld)
    Na het ontbijt poept hij standaard binnen 5 min. Dus heb hem toen gewoon op het potje gezet. En zo is het nu al een paar keer gelukt. Verder hoe ik het gewoon leuk. Een luier zal hij voorlopig toch nog om hebben
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  14. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Hij wil dat J. minstens een jaar of 3 is eer we gaan beginnen, ik wilde vanaf dat ze 2 jaar is al beginnen, want wil geen groot leeftijdsverschil, als t aan mn vriend ligt zouden we zelfs nog wachten als J 5 jaar is:roflmao:
     
  15. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Nee ze komt disndag aan huis om tips en advies te geven, dan heeft ze langer de tijd ook anders moest t in 20 minuten
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  16. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Ow jeetje.
    Lastig vooral als je zelf het liefst nu al voor een kindje weer wil gaan.
    Kunnen jullie dit niet bespreken met elkaar en misschien een middenweg hier in vinden. Das wel zo eerlijk naar elkaar toe dan. Idee? :p;)

    Ik wilde ook al snel gaan voor een tweede kindje. Mijn vriend wilde er wel ff mee wachten eerst. Maar ik zij ook mijn leeftijd speelt ook mee. En wij zijn natuurlijk ook afhankelijk van het ziekenhuis dus wilde ik daardoor ook niet te lang ermee wachten. Want ja je weet nooit hoe lang het zou duren voor het weer gelukt zou zijn als het nog is mocht lukken. We hebben toen ook afgesproken dat na ons zoontje D 1jaar geworden zou zijn we weer het ziekenhuis zouden bellen voor een afspraak. Maar goed toen kwam die Corona. Pfff half jaar moeten wachten tot we mochten beginnen met het traject en meteen raak! Wat een geluk wat een mazzel!
    Nu hopen, duimen smeken dat het goed blijft gaan!
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  17. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Heb al meermaals een middenweg proberen te vinden maar hij voelt daar niets voor helaas :p
    Ik ga wel alvast de verwijzing regelen, zodat als we dan ervoor gaan we direct kunnen starten :)
     
    miniVosje en Nancydierengek vinden dit leuk.
  18. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Hey meiden!
    Ik merk aan mezelf dat ik best zenuwachtig aan het worden ben, voor de eerste echo die eraan zit te komen op 1 okt. Ik hoop zo dat alles goed is en het hartje klopt. Verder ben ik nog steeds vaak misselijk. En sneller moe dan anders. Ook doe ik inmiddels al mee met Moeders voor Moeders urine opvangen. Vind het zo fijn om hier aan deel te nemen. Vooral omdat wij weten hoe erg het is als je niet op de natuurlijke manier zwanger kan raken.

    Hoop dat verder alles goed gaat hier met iedereen?

    Want tjonge die Corona komt overal weer opspelen.
    Op mijn werk nu ook twee medewerkers en een stagere die het hebben.
    Ik heb mij ook weer moeten testen maar was negatief gelukkig.
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  19. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Nancydierengek oeh 1 okt schiet al op gelukkig.
    Logisch dat je zenuwachtig bent. Duimen voor een mooie echo.

    Super dat je meedoet met MvM. Heb er ook aan meegedaan.
    Fijn om op die manier zoveel stellen te helpen.

    Oei, hier tot nu toe op het werk valt het mee.
    Wel nijpend te kort aan handschoenen...
    Moeten nu preventief mondkapjes gaan dragen tijdens onze dienst. :|
    Vind het maar dubbel. Lopen al een half jaar onbeschermd rond. En nu ineens moeten wij hem de hele dienst dragen.
     
  20. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.677
    1.211
    113
    Vrouw
    @Nancydierengek spannend he. Ondanks je je zwanger voelt wil je het toch met eigen ogen zien dat het allemaal inorde is. Dat komt vast en zeker goed! Nog een paar daagjes wachten.

    mvm dat is mooi om aan mee te doen. Zo help je andere moeders inderdaad. Zelf weet ik het ook net zoals jij dat je blij bent als iemand je ermee kan helpen. Dat die goede hulp er is.

    bij ons op het werk hadden ook al 2 het virus. Was wel moeder en dochter. Verder gelukkig nog niet kortbij geweest.
     

Deel Deze Pagina