Gaan voor een nieuw wondertje deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Gootje1988, 30 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Lijkt mij zo gaaf als je ineens spontaan zwanger raakt! Je leest dat zovaak dus gun jullie dat ook!

    @Meisje93 hoe gaat het met je meiden?

    Hier zaterdag de verhuizing gehad. Ging echt super snel door een verhuislift, 1 uur en een kwartier en alles zat in de vrachtwagen en daarna nog in huis ging wat minder snel maar kwart over 4 waren we klaar.
    Voelen ons sinds dag 1 al helemaal thuis vooral nu alles onze smaak begint te krijgen dus dat is echt zo fijn!
    Vandaag weer aan het werk en dat voelt nu ff als rust aangezien ik thuis minimaal 50x de trap op en af ga en van sochtends 8 tot savonds minimaal 11 uur bezig was :p
    Morgen ook mijn nieuwe auto ophalen, misschien heel verwend maar 1 auto is echt te weinig als je 2 gewend ben :oops:
    Blij dus dat we hem morgen hebben!

    Voor de rest druk nog dus zal nog niet veel praten aangezien er nog 20 dozen uitgepakt moeten worden :o:
     
  2. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het hier verder dames?

    met mij weer wat beter. Zondag eerst last van mijn nek toen ik wakker werd. Op het eind van se dag kon ik mijn hoofd niet eens in de normale stand houden. Had mijn linker oor bijna op mijn schouder. Man wat deed dat pijn. Kon niet meer draaien. Wil je gaan slapen, voorzichtig gaan liggen doet zo een zeer dus maar in een keer om laten kiepen. goed met tijgerbalsem ingesmeerd en warmte zakje ertegen. Smorgens ging het weer redelijk. Wat gaan opruimen. Wil ik een doosje achter op het aanrecht zetten ga ik door mijn rug. Sina vandaag gaat het weer redelijk. Zegt de huisarts ook nog heel leuk, normaal ben je wat sneller :p op het laatst zegt hij tot de volgende keer. Nouwww hoop toch niet. Maarrr dinsdag de dag erna ja hoor kon ik weer gaan. De honden hingen in elkaar en wilde ze uit elkaar halen zo kreupel ik was. Beet een per ongeluk in mijn hand. Dus daar gingen weer naar de apotheek tetanus spuit halen en weer op weg naar de dokter. Al met al gaat het sinds vandaag weer iets beter.

    Zondag kinderfeestje van E gehad! Super was het :D waren naar de binnen speeltuin geweest. Mocht daar een handje op de muur zetten, hadden cake versieren erbij gepakt. En op het einde nog friet met snacks. En dat was een feest want de frietjes weren gewoon op de tafel gelegd en de sauzen ook gewoon op tafel gespoten. Ze had zich er al maanden erop verheugd en eindelijk was de dag daar :D

    met L gaat ook alles prima! Loopt al goed en kletst erop los
    zondg is de intocht hier in het dorp. Komt de sint weer met de trein :p
     
  3. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Gootje1988 met de meiden gaat het vrij goed.
    E. is van de waterpokken af, maar vandaag ineens niet fit. Heeft wat koorts denk ik, mag niet meten. ;)
    Maar erg hangerig en voelt erg warm aan.

    F. gaat het zijn gangetje mee, afgelopen onrustig geslapen, mrja in een vreemd bed is het ook niet altijd alles.
    Vandaag terug gekomen van vakantie en mevrouw slaapt weer heerlijk rustig tot nu toe. :)
    Drinken gaat echt top! Nu de vaste voeding nog.
    Ze wilt wel alles proeven en eten maar nog in kleine mate. Maar ze lust iig veel.

    Wat heerlijk dat de verhuizing goed verliep en dat het nieuwe huis al zo eigen voelt.
    Heel veel succes met de rest uitpakken.
    Hoe bevalt je nieuwe auto?

    @Myhappyfamily och jeetje wat een week heb je achter de rug. Fijn dat het weer wat beter mag gaan.

    Fijn dat het kinderfeestje geslaagd was!
    Leuke activiteiten gedaan ook. Leuk.

    Veel plezier zondag met de intocht.
    Hier komt de sint morgenmiddag onze stad in per boot. :)
    Even kijken of het lukt om te gaan.


    Hier gaat het goed. Vandaag terug gekomen van vakantie.
    Heerlijke dagen gehad. Man heeft ons thuis afgeleverd en is gelijk weer weg gegaan om 2 daagjes met zijn broers op stap te gaan.
     
  4. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    @Myhappyfamily jeetje wat een pech! Beterschap! Was de intocht leuk?

    Handig zo'n kinderfeestje! Ga ik ff onthouden. Voor M gaan we volgend jaar zelf een high tea maken.

    @Meisje93 fijn dat het goed gaat! Waar zijn jullie heen geweest op vakantie?

    Ja echt zo fijn! Gisteren ook nog ons oude huis op orde gebracht dus maandag is het alleen kwestie van rondje lopen door het huis met de verhuurmakelaar en dan de sleutels inleveren. Ons oude buurvrouwtje was nog wel in tranen, mja ga d'r gewoon een keer meenemen na m'n werk en dan breng ik d'r savonds naar huis.

    M'n auto bevalt prima! Super blij mee! Krijg alleen de radio niet goed dus Dat moet m'n man ff doen hahaha

    Hier op m'n werk de intocht gekeken met cliënten op tv. M'n man is wel met de meiden in de stad geweest, oudste vind het niet echt geweldig meer mja ff frisse neus is ook goed voor d'r. :p
     
  5. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    @miniVosje hoe gaat het bij jou in je nieuwe huis?
     
  6. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Gootje1988 wij zijn bij het land van bartje geweest.

    Heerlijk om dat maandag dan helemaal af te kunnen sluiten.
    Ah mensje toch, dat is erg lief van je!

    Leuk! Haha die voelt zich er alweer te oud voor.
    Had willen gaan, maar helaas te druk met andere dingen.
    Kwamen wel wat zwarte pieten nog tegen.
     
  7. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    @Meisje ahhh heerlijk op vakantie geweest!
    Dat is toch he thuis vinden ze meestal het lekkerste slapen.

    och meisje, is ze van het ene af dan voelt ze zich alweer niet lekker. Hopelijk heeft ze er niet al te veel en niet te lang last van.
    Hier sinds gisteren L ook wat huilerig. Maar meer als ze moet slapen. En vannacht 03.30-6.00 wakker geweest. Had haar even bumba opgezet. En was met mijn hoofd bij haar op schoot gaan liggen. Ben ik bijna zo inslaap gevallen haha. Normaal is dat andersom :p

    Jammer dat je niet kon gaan kijken naar de sint. Maar wel leuk dat ze nog wat pietjes gezien hebben.
    L vond sinterklaas maar niks. De pietjes gingen nog wel. Zou normaal andersom verwachten.

    @Gootje1988 ahhh fijn alles goed gegaan met het huis. Bijna helemaal klaar met alles. Hard gewerkt de laatste tijd.

    ohh arm vrouwtje. Wel lief dat je der eens mee wilt nemen. Voelt ze zich ook niet zo alleen.

    haha de oudste gelooft er denk ik niet meer in en zal denken moet ik nu echt mee. Maar idd even wat frisse lucht is ook goed.

    ahhh fijn dat je auto bevalt. Die radio dat komt wel ;)


    Hier ga ik morgen weer werken. Nog wel wat last van mijn rug af en toeaar ga het wel proberen.
     
  8. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    @miniVosje
    Leuk dat jullie in de toekomst ook voor een tweede kindje willen gaan.

    @Meisje93
    Wij willen best al weer snel voor een tweede kindje gaan.
    De rede is mijn leeftijd ik ben al 34 jaar. En wil daar door ook niet te lang ermee wachten. Maar vooral omdat als wij voor een tweede gaan we meteen weer alles via het ziekenhuis moeten doen. Gelukkig hebben we nog 5 cryo’s in de vriezer liggen. Maar ja wie zegt dat ze goed ontdooien en of het bij 1 van die lukt. Anders moet ik het hele traject weer opnieuw beginnen. Dus dat is ook een rede dat we er niet te lang mee willen wachten. En dan maar hopen dat het ons nogmaals lukt om zwanger te raken. We willen voor een tweede gaan als D 1 jaar is geworden.

    @Gootje1988
    Kijk druk druk maar leuk hoor een nieuw huis en een nieuwe auto.
    Wij hebben zelf ook twee auto’s. Altijd handig als er 1 wat mankeert dan heb je altijd nog een auto achter de hand. En als de één met ze auto weg is dat de ander dan ook gewoon lekker weg kan met de auto.
    Succes met je verhuisdozen uitpakken.

    @Myhappyfamily
    Oei jij ben lekker bezig jeetje zeg.
    Lijkt wel of je een 10 ritten kaart heb bij je huisarts haha.
    Maar even serieus wat een toestanden allemaal.
    Gelukkig gaat het allemaal weer wat beter met je.
    Wat super leuk voor E dat ze zo’n leuk feest heeft gehad.
    Haha lekker van de tafel af smullen.
    Wat super dat L goed los kan lopen.
     
  9. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    D heeft voor de eerste keer in zijn leven Sinterklaas gezien op tv.
    En ja hij mocht natuurlijk ook zijn schoentje zetten.
    Kind heeft de volgende dag vol verwondering zijn cadeautje (met hulp) uitgepakt haha. Zat een speeltje in die op zijn tafeltje kon zetten waar hij dan mee kon spelen. D is er helemaal blij mee.

    (Alleen jammer dat het speeltje niet blijft plakken op ze tafeltje. De zuignap doet het heel niet) Nou ja dan maar los ermee spelen.
     
  10. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Hallo dames,
    Zou ik bij jullie aan mogen sluiten?
    Wij zouden als J. 2 jaar is, onze cryo's willen gebruiken om voor nog een wondertje te gaan:oops:
    Ik dacht altijd dat 2 kindjes wel genoeg zou zijn voor mij, maar na de bevalling van J. begon het al heel gauw weer te kriebelen, ik heb het mijn partner voorgelegd, en hij gaf vrij snel te kennen dat hij het ook wel zou willen, maar pas als J. 4 jaar was ongeveer, ik was het daar dan niet mee eens want ik wilde niet zoveel leeftijdsverschil tussen beide. (Tussen oudste en J zit ook 8 jr) en ik wilde dat niet nog eens, plus ik vertelde hem, dat het zomaar kan zijn dat het niet direct lukt.. dus dat we wellicht dan toch pas zwanger zijn als J. 4 jaar is, of dat het helemaal niet lukt.
    Vanwege 2 eileiderontstekingen zijn mijn eileiders dood, en bij de laatste was ook mijn baarmoeder aangetast, ik kon al niet natuurlijk zwanger worden van mijn partner, maar nu heb ik dus zelf ook vruchtbaarheidsproblemen door die ontstekingen.
    De enige manier voor ons op een zwangerschap is via IVF, als onze 12 cryo's niet blijven plakken, dan zal ik opnieuw een ivf behandeling moeten ondergaan, ik ben er nog niet over uit of ik dat ook echt nog een keer zou willen, ook omdat mijn hoop ligt in de 12 cryo's dat er tenminste 1 zal blijven plakken :roflmao:

    Ik moest zowiezo vanwege keizersnee een jaar wachten, maar heb er dus een jaar bij geplakt, ik kan mooi die tijd gebruiken om inzicht in mn cyclussen te krijgen, om te kijken of dat nog stabiel is ofniet.

    Mijn lieve kleine J. is nu bijna 5 maanden :)
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  11. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Hey meid!
    Wat leuk dat je hier mee komt kletsen!
    Hoe gaat het met J?
    Jeetje al weer bijna 5 maanden.
    Onze kleine D is net 10 maanden.
    En wat leuk dat jullie voor een derde willen gaan.
    Misschien nog een goed gesprek met je partner over hebben wanneer jullie gaan beginnen voor nummer 3. Goed uitleggen waarom je dan al wil beginnen.

    Ik zoals je misschien nog wel weet van mij. Ik ben nu ook moeder via een icsi traject. Wij hebben nog maar 5 cryo’s in de vriezer liggen. Als onze kleine D 1 jaar is geworden gaan we al voor nummer twee. Dit hebben we samen goed overlegd. Maar waren er al snel samen over uit. En dat is dan vanwege mijn eigen leeftijd en dat we mogen hopen dat het weer mag lukken met een van de 5 cryo’s anders begint het traject weer van voor af aan. Dus dat is bij ons de rede dat we er al weer snel voor willen gaan. Maar wel samen in overleg goed over gehad. Maar wij waren daar al snel over uit hihi.
     
  12. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Heey meid!!
    Wat leuk dat jullie er ook nog eens voor willen gaan:D
    Jeetje D. alweer 10 maanden, ik herinner het me nog als de dag van gisteren dat ik las dat D. geboren was, wat gaat de tijd hard zeg!:eek:
    Hier is t niet echt een leeftijdsissue althans niet voor mij en mn partner, ik ben 29 en hij bijna 27, dus nog wel jong.
    Ik wilde wel voor mn 35ste klaar zijn met kindjes krijgen:rolleyes:
    Ik ben blij dat mn partner akkoord is gegaan met beginnen als J. 2jaar is :) misschien gooi ik nog eens een balletje op als J. 1,5jr is, maar dat zie ik dan wel :)

    Met J. gaat het super goed, eet al fruit en groentepotjes en groeit goed :) Ik ben met 9 weken gestopt met bv geven en over gegaan op kv, nogsteeds wel spijt van, maar ik werd nkrt gesteund helaas waardoor ik stress kreeg en eraan onderdoor dreigde te gaan.
    Nu ook besloten dat bij de volgende gelijk kv gegeven gaat worden, ik wil die strijd namelijk rondom bv niet meer :)
     
  13. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Haha ja de tijd gaat idd echt snel. :D

    Ow kijk jullie zijn nog lekker jong ik ben 34 jaar.

    Wat fijn dat het zo goed gaat met J! :thumup:

    Toen D geboren was heb ik eerst ook een tijd zitten stunten met de bv geven. D hapte goed aan maar ik zelf gaf amper melk waardoor hij steeds los liet. Toen vanalles geprobeerd om de borstvoeding goed op gang te laten komen. Tot het aan happen zo vreselijk pijnlijk werd en ik kloofjes kreeg. Uiteindelijk nog wezen kolven en wat ik had dat toch steeds gegeven met kV ernaast nog erbij anders was het te weinig voor hem. Ik had iets van 80 cc van beide borsten bij elkaar. En op het laatst helemaal overgegaan op kV. Nou ik had dat veel eerder moeten doen. Had mij toen der tijd ook veel stress en pijn gescheeld. Maar goed ik wou zo graag borstvoeding geven. Nou als het zo mag zijn dat het lukt om een tweede kindje te mogen krijgen dan zal het bij ons ook zeker anders gaan. ;)
     
  14. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Jaa snap ik!
    Ik had wel voldoende melk, maar J. ging alsmaar meer vragen, en als ik wilde knuffelen dan wilde ze eigelijk alleen masr bij me drinken, ik voelde me daardoor zo ongelukkig ook, dat ik toch mee ben gegaan in de mening van mn omgeving, en sinds ze kv krijgt is t een heel ander kind, bv is gewoon niks voor ons:roflmao:
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  15. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Goedenavond meiden,
    Hoe gaay het met jullie?
    Hier gaat het goed! Wij hebben het dochtertje van mn beste vriendin van bijna 3 te logeren gehad, en ze is vanmorgen weer opgehaald.
    Maar jeetje wat heb ik ervan genoten! Nu is t oor mij nog zekerder, ik wil echt als J. 2 jaar is beginnen aan onze cryo's :oops:
    We waren vanmorgen al om half 6 wakker, J. Werd ook wakker door de kleine van mn beste vriendin, maar dat is niet erg.
    Vanavond vroeg mn bedje opzoeken :)
    Ik kon helaas bij mn partner nirt pijlen hoe hij ertegenover staat nu, maar hij zei wel dat we t goed aankonden een 2 jarige en een baby:cool:
    Dat klinkt voor mij hoopvol:roflmao:
    Ik ben wel echt gesloopt, maar dat komt omdat ik niet gewent ben om om half 6 al in touw te zijn:roflmao:
    Mijn 2 meiden zijn beide uitslapers:rolleyes:
     
  16. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Oeps, probeer vandaag nog te reageren op alle berichten. :)
     
  17. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    Owjee moet ook nog bijlezen. Allemaal druk druk druk.
     
  18. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    @Nancydierengek leuk dat jullie al weten wanneer jullie voor een 2e willen gaan :D en lekker kort op elkaar dat is ook altijd wel leuk. maar snap je punt ook wel waarom. zal dan voor je duimen dan het snel goed mag gaan en het traject niet opnieuw gedaan hoeft te worden ;)

    haha ja nouw kom liever niet bij de huisarts :p maar gaat alweer vrij goed. af en toe een beetje last maar dat heb ik wel vaker.

    leuk he zo voor het eerst sinterklaas vieren :D al snappen ze het niet blijft het toch leuk :D
    jaa die dingen blijven nooit echt plakken. of je schuift ze zo over de tafel maar als je hem op wilt tillen lukt het niet. Als D het maar leuk vind.

    @Kimmetjuh90 welkom :D
    Leuk dat jullie nog voor een 3e willen gaan :D
    jeetje wel heftig zeg zo allemaal. word best moeilijk inderdaad om dan zwanger te worden. maar gelukkig heb je nog een hoop cryos in de vriezer.
    Fijn dat je partner toch voor een 3e wilt gaan als J 2 jaar is. snap heel goed dat je de leeftijd niet al te veel uit elkaar wil. vooral met de 1e gezien anders zit er 12 jaar tussen. is geen probleem natuurlijk maar ook wel leuk als ze een beetje iets aan elkaar hebben.

    Hmm wel balen dat je niet echt gesteund werd bij de bv. ik heb ook bij beide kv gegeven. heb zelf in de kraamzorg stage gelopen en gezien hoe het wel goed kan gaan en ook niet. en dan nog eens op het werk tijd krijgen voor te kolven. nou dat zal bij ons niet echt zijn. vind het wel iets moois om te doen natuurlijk maar toch voor de fles gekozen omdat dit bij ons makkelijker was. maar je moet zeker doen waar je je goed bij voelt. het moet fijn zijn en geen gestress.


    Hier gaat alles verder zijn gangetje. sinterklaas al gevierd maandagavond dus de rust in huis is weer terug. E slaapt nu ook al sindsdien door. ervoor kwam ze toch wel 2x per nacht om. dan dacht ze zwarte piet ofzo te horen. die kinderen denken dag en nacht aan sint en piet.

    L is een echt boefje aan het worden. echt ondeugend. je ziet het aan het gezichtje ahaha

    hier geen 3e meer. het is goed zo. voor het babyzijnde wil ik er nog wel 10. maar nee het is goed. we zijn gelukkig zo. en nog zo een zwangerschap zoals bij de andere 2 kan ik niet meer aan.
     
    Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  19. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ja, had tussen mn 1e en J ook liever een minder groot leeftijdsverschil gehad, maar t is nou eenmaal zo gelopen :)
     
  20. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Goed ik ga proberen op alles te reageren. :D

    @Nancydierengek leuk dat jullie er dan voor willen gaan. :)
    Schiet al aardig op. Spannend weer.
    Hopelijk hoef je niet weer die hele molen in.

    @Kimmetjuh90 welkom hier. Ken je van een ander clubje. ;)
    Wat leuk dat jullie nog voor een 3e kindje willen. Super spannend ook weer.
    En wat fijn dat je partner akkoord is gegaan met 2 jaar.

    @Myhappyfamily groot gelijk om sinterklaas eerder te vieren. En nu heerlijk genieten van de rust in huis. :)

    Haha, heel anders dan E. toch?
    Hier heeft F. ook wel een ander karakter dan de oudste
    Ben benieuwd hoe zij zal zijn straks.


    F. is weer van de waterpokken af. Korstjes beginnen mooi los te laten nu.
    Ze heeft er wel flink last van gehad. Ze zaten ook in haar mondje waardoor ze een volle week geen fles wilde drinken.

    Hier ook geen 3e kindje meer. Vooral voor mij lichamelijk. Maar het is goed zo, en inmiddels voelen wij ons compleet met onze 2 prachtmeiden ♡
     
    Kimmetjuh90 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina