Gaan voor een nieuw wondertje deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Gootje1988, 30 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Oh dat is lekker vroeg! Wat goed nieuws zeg! Wanneer heb je de termijn echo?

miniVosje vindt dit leuk.
  2. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    2 december weer lekker vroeg in de ochtend!

3. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Ah word nu weer aftellen dus! Ik wou ook altijd alles vroeg in de ochtend, vond zo lang wachten altijd verschrikkelijk.

4. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Wat fijn! Gefeliciteerd

5. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Okee! Dankjewel, ik zie het allemaal wel heb morgen telefonisch afspraak met de kinderarts dan ga ik daar wel van horen hoe of wat.. word een beetje gek van het constante getrek en doorverwijzen wat er nu steeds gebeurt.. logo begon nu weer over een ergotherapeut pfff

6. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Wat fijn!! Gefeliciteerd! Toch altijd wel een geruststelling! ♡ nu aftellen naar de termijn echo!

7. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ja snap ik! Is ook niet leuk.
    Waarom een ergotherapeut?

Succes morgen!

8. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Om eerlijk te zijn ik heb geen idee precies, iets met bepaalde manier van prikkel verwerking.. maar moet eerlijk zeggen toen ze begon over weer verwijzen naar iets anders klapte ik dicht en kwam er amper nog wat binnen

9. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ja snap ik! Hoe was het gesprek met de kinderarts verlopen?

10. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Gelukkig heel fijn en goed! Hele situatie besproken en uitgelegd ook dat ik gek word van het constante doorverwijzen.. ze begreep het en gaf aan zelf de teugels even strakker aan te trekken weer.. voor nu alles even stopzetten.. volgende maand moeten we op de poli komen en gaan we samen kijken wat wel en niet nodig is, en vooruit kijken als ze met bijvoorbeeld 2 a 3 mnd iets nog niet doet wat gaan we dan doen enzo.. maar vanaf nu alles in samenspraak met haar.. en zei gaat dan ook zelf kijken waar we het beste terecht kunnen enzo..

11. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Wat fijn zeg! Een arts die tenminste naar je luistert.
    Geniet maar even van de rust. Wie weet doet haar dat ook wel goed. ♡

12. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Jaa wat dat betreft ben ik echt blij met haar als kinderarts, ze luistert echt naar dingen die je zelf ook aangeeft en je eigen gevoel erbij..

Hoe is t verder met de kindjes allemaal? Vinden ze het spannend met sinterklaas enzo?

13. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Hier niet echt, oudste gelooft al niet meer, en jongste beseft t geloof ik nog allemaal niet zo :)

14. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ah ook fijn toch even een tussenpozen er in haha, volgend jaar zal de jongste het vast beter snappen..

Ben net nog gebeld door de logo van t zh, E.E loopt is kwa spraaktaal ontwikkeling gelijk of jonger aan een kindje van 16 mnd ( ze kunnen niet jonger dan 16 mnd vaststellen met de lijst die ik had ) moet over 4 a 5 mnd zelfde lijst opnieuw invullen dan gaan ze weer vergelijken als het dan nog zo afwijkend is moeten we een andere soort lijst invullen voor een exacte score.. en aan de hand daarvan beoordelen ze dan hoe of wat.. ze gaf ook aan voor nu kan het nog alle kanten op het kan best zijn dat ze over 4 a 5 mnd zulke sprongen gemaakt heeft dat het bijgetrokken is. Ze willen het nu gewoon al goed volgen zodat ze niet straks met school ineens dan alles op moeten starten en de achterstand kwa taal dan groter is als wanneer ze dan eerder erbij zijn dus dat is alleen maar fijn :)

15. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ja dat zal vast wel goedkomem volgend jaar :)

16. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    @Phoebe welkom terug! moest even denken wie je eerst ook alweer wad :O waarom heb je een andere naam als ik vragen mag?

Fijn dat het met de meisjes zo goed gaat!
    Fijn dat E.L het zo goed doet op school.
    E.E dat komt allemaal wel goed met der. alles rustig aan. maar snap dat het best frustrerend kan zijn als het niet gaat zoals gehoopt. wel Fijn dat jullie hulp krijgen.

Gelukkig was het gesprek met de kinderarts een goed gesprek. snap goed dat je gek van al het doorverwijzen word. op een begeven moment weet je het ook allemaal niet meer.

Hoe gaat het verder met jou? zag een maagverkleining. gaat alles goed verder, geen last gehad verder van de operatie?
    Die foto's zullen je ook goed doen. je ziet in de spiegel ook wat het verschil is en in hoe je voelt enzo maar als je alle foto's dan naast elkaar legt dan ze je het verschil heel goed.

@Meisje93 fijn dat F zo goed vooruit gaat. De een is sneller in de motoriek en de ander in praten, dat komt allemaal wel!

@Gootje1988 wat doet M het toch allemaal goed! netjes hoor have/vwo!

Bij ons is L ook zo een gek en komisch kind :D zeggen ze ook he dat de 2e zo ondeugend enzo is.

Jij bent ook goed bezig zeg met afvallen!!

@Nancydierengek ik zag net een foto van je maar bij de 2e vond ik het ook dat je het heel snel zag een babybuik :D lekker showen ermee :D

Fijn dat de echo ook weer goed was :D nu lekker aan iedereen vertellen :D

Fijn zeg dat het nu zo goed gaat met de galstenen. niet niks als je die zo vaak hebt

@miniVosje fijn dat de operatie goed gegaan was bij D alleen minder dat hij zo schreeuwend wakker werd. knuffels van mama doen altijd wel wonderen

Gelukkig gaat het zo goed met je :D

Hier gaat alles verder goed. E is alweer 6 jaartjes sinds 22ok. en L dat is een echte deugniet!
    Van het weekend de schoentjes gezet. wat vonden ze het spannend. Ofja L snapt het nog niet helemaal. dhet hoogtepunt was de mandarijn in de schoen hahah.
    Op school en psz gaat ook alles prima. ze hebben het erg naar hun zin daar.
    E was net 3 weken begonnen met leszwemmen toen de maatregelen aangaven dat dit niet meer mocht dus dat was wel erg jammer. Zelf baalt ze er ook van maar als het goed is mag ze vanaf komende week weer lekker zwemmen!

Nancydierengek vindt dit leuk.
  17. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    @Phoebe E is toch nog geen 2 dus een spraak ontwikkeling van 16 is toch niet heel verkeerd. Bij D. Is er ook nog niet veel verstaanbaars. Vooral hu hu hu en dan wijzen.

D. Is vooral blij met de pepernoten. Verder krijgt hij er nog niet veel van mee.

@Myhappyfamily de operatie lijkt al weer zo ver weg. Inmiddels al weer een keer bij de Hap gezeten, omdat hij gevallen was en een snee boven z'n ook had. Dat wordt een litteken.

Hopelijk mag de zwemles van e weer snel door gaan. Zeker als ze het zo leuk vind

@Nancydierengek wat zijn de reacties in je omgeving van je bekend making?

18. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Phoebe Komt vast goed met haar hoor! Sommige kindjes hebben gewoon wat tijd nodig.
    F. is met alles laat. Zowel praten als de grove motoriek. Fijne motoriek was ze wel aardig vlot mee.
    Ze loopt nu ruim 2 maanden. Maar alsnog valt ze vaak. Voornamelijk op straat. Terwijl E. met 15 maanden al goed stabiel liep bijvoorbeeld.

#zwemles. Vorig jaar al daarvoor opgegeven. Zou dan rond maart gaan starten.
    Tot op heden nog niet gestart, al is het ook wel prima zo. Maar wel bizar dat de wachtlijst dus al bijna een jaar uitloopt.

19. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Hahah lang verhaal! Maar werd ineens in de gaten gehouden ofzo..

Jaaa dat constant doorverwijzen werd ik echt gek van dan kreeg ik juist het gevoel van er is iets mis terwijl het vast best mee valt dus ben wel blij dat de kinderarts het nu allemaal aantrekt en zelf de regie erin gaat nemen..

Ahh fijn dat ze het zo naar hun zin hebben op de psz en school! Hier was het hetzelfde net 3 weken bezig met zwemles en toen de maatregelen gelukkig mogen ze vanaf morgen weer!

Nee maar ook kwa begrijpen scoort ze best laag, maar kwam ook omdat de lijst gericht is op 18 tot 36 mnd, ze gaf ook aan dat het nu alleen tot 16 mnd te scoren is maar kan zijn dus dat ze lager zit maar dat is niet scoorbaar hiermee.. het kan voor nu nog alle kanten op daarom gaan ze het ook gewoon goed volgen zodat mocht ze toch begeleiding nodig hebben dit optijd kan ipv pas als ze op school zit ofzo..

Haha ja ze zijn eigenlijk nu nog net te jong om het allemaal te begrijpen denk ik..

Jaa voor nu maak ik me er ook nog niet zo druk om, ze doet vanaf begin af aan alles op haar manier en tempo en anders als je eigenlijk zou denken dus ga er gewoon vanuit dat het hiermee het zelfde gaat zijn..

Oh wel een hele lange uitloop zeg! Heb je er wel nog over gebeld of? Hier waren er ook echt wel lange wachttijden

20. Nancydierengek

Nancydierengek Fanatiek lid

1 mrt 2017
    2.259
    1.507
    113
    Vrouw
    Hey meiden!
    WoW ik heb aardig wat berichten gemist.
    Ik kreeg helemaal geen meldingen.
    Hier gaat alles goed nog steeds geen galstenen aanval gehad.
    Snap er niks van maar goed ben er blij mee haha.
    Mijn omgeving reageerde allemaal heel erg leuk op de aankondiging.
    Meeste vinden het zo leuk voor D vooral dat hij grote broer mag worden zo leuk! Nog even en dan krijgen we de geslacht echo. Wij zijn zoooo benieuwd. Bij D was ik helemaal overtuigt dat het een jongen moest zijn. Dit keer heb ik echt geen idee. Op 1 dec hebben wij de echo.

@miniVosje
    Hey meid hoe gaat het nu met jou?
    Lees dat je een top echo heb gehad met een mooi kloppend hartje!
    Op 2 dec je termijn echo zie ik.
    :D

Deel Deze Pagina