Gaan voor een nieuw wondertje deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Gootje1988, 30 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Ja hier alles goed. Het gaat zo rustig z'n gangetje. De vermoeidheid is killing. Maar ben inmiddels gewend om met D. Te slapen tussen de middag.
    Hier overtuigd van een meisje. Dus we zullen het zien. Wanneer heb jij je volgende echo?

@Phoebe alleen maar goed dat je er al vroeg bij bent. Mocht het nodig zijn. Hopelijk krijg je de volgende keer een duidelijker beeld.

2. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ja inderdaad, wachten het wel af komt vast allemaal wel goed!

Oh wat vervelend zeg van je vermoeidheid maar wel fijn dat je even samen kunt gaan liggen met D zo pak je toch even wat rust.

Spannend @Nancydierengek bijna weet je het geslacht.

Nancydierengek vindt dit leuk.
  3. Nancydierengek

Nancydierengek Fanatiek lid

1 mrt 2017
    2.259
    1.507
    113
    Vrouw
    Ja die erge vermoeidheid heb ik deze keer ook.
    Dat had ik niet bij mijn eerste zwangerschap.
    Ook dat ik dit keer veel meer last heb van mijn gedrag kan best af en toe lelijk uit de hoek komen. :oops: Maar goed elke zwangerschap is weer anders maar hier door twijfel ik wel over het geslacht dit keer haha. Maar goed we gaan het zien. We zijn allang al blij dat een zwangerschap nog een keer heeft mogen lukken. :D

Lekker dat je tegelijk kan slapen met D.
    Onze D die slaapt tegenwoordig maar 1x op een dag en dan pas rond 15:30 uur tot aan het avond eten. Liefst doe ik ook mijn ogen in de middag al even dicht maar zit er niet in met die kleine dondersteen hier thuis haha. Maar moet zeggen heb het idee dat mijn energie nu weer een beetje begint terug te komen. :thumup:

4. Nancydierengek

1 mrt 2017
    2.259
    1.507
    113
    Vrouw
    Ow mijn volgende echo heb ik dus 1 december.
    En dat is dus de geslachtsbepaling echo.
    :D

miniVosje vindt dit leuk.
  5. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    @miniVosje owjee germ! Hopelijk niet veel last van gehad.

zwemles kan E deze week weer mee beginnen. Ze heeft er ook aeer echt zin in

@Meisje93 ik moet zeggen L liep pas met 21 maanden los. ze is nu 29 maanden en je merkt wel nog een beetje dat ze nog niet zolang loopt. Nog net niet soepeltjes genoeg. Op het begin en tot voorkort ook veel buiten vallen of net over een tegel die 2mm uitsteekt. Vaak ook te snel willen zijn. Uiteindelijk komt dat wel allemAal goed.

Zow lange wachtlijst. Maar ook mede door corona natuurlijk. Ik had geluk. Ging der maandag opgeven en die woensdag begon een nieuwe groep met een plekje vrij anders was ze ook nog niet begonnen.

@Phoebe hmm oke dan zou ik de naam ook veranderen als iemand je in de gaten houd.

Nee dat geloof ik best dat dat heel frustrerend. Je denkt dan er is een hoop mis als iedereen je weer doorstuurd. Maar gelukkig valt het mee en is er iemand die er nu op let.

Ze volgt haar eigen lijntje dat is prima. Zolang deze mooie oploopt en niet afzwakt is dat toch prima. Niet elke kind is hetzelfde.

@Phoebe spannend hoor. Nog even en je weet wat het word
    Bij de eerste zat ik goed en bij de tweede helemaal overtuigd een jongen maar toen zat ik ernaast haha.

ohhja ik was ook zo moe. Maar ook zoooooo ziek. Bij de eerste was extreem maar 2e nog erger. Zeggen ze ook dat het bij de 2e en meer meestal erger is als bij de eerste.
    Lekker genieten ervan :D

hier heb ik 2 slaapkopjes. De oudste heeft t/m groep 1 smiddags geslapen en nu de 2e word in maart 3 en heeft de slaap nog nodig smiddags. 1-1,5 uur laten we der hooguit slapen dan. Oudste is 6 en heeeel soms zeggen we ook nog wel eens ga jij ook maar een uurtje liggen. Maar dat komt nog zelden voor.

Nancydierengek en miniVosje vinden dit leuk.
  6. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ja precies het loopt allemaal wel los en komt uiteindelijk vast wel goed!!

Hoe is het verder met jou?

En hoe gaat het met iedereeen?

7. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Oeps ik loop achter zie ik! :oops:

Hier gaat het goed. Puppy's zijn de deur uit. Wel heel erg wennen die stilte.
    Maar wel weer heerlijk dat de kids weer lekker op de grond kunnen spelen etc.

Verder probeer ik heel duidelijk te communiceren met F. in de hoop dat ze wat woordjes mee pakt.
    Toch wel wat makkelijker om zichzelf duidelijker uit te drukken.

E. is momenteel druk met schrijven, kleuren en knutselen. Zo leuk om te zien.
    Kan daar zo van genieten.

8. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ahh lijkt me best dubbel als de pups ineens weg zijn denk ik je hebt er toch wel ff voor gezorgd!

Helpt het met duidelijk communiceren met F? Merk je verschil?

Ah zo leuk he het schrijven enzo, kan ze al veel schrijven? Hier is het vooral nog wel letters en haar eigen naam, mama, oma en de naam van E.E kan ze wel schrijven. Als ik iets voor haar voor schrijf dan gaat ze het wel na schrijven

9. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ja 8 weken! En dan ineens weer stil in huis..

Ja merk wel dat ze wat losse woordjes oppikt. Ze kan het nog niet goed zeggen. Maar aan de klank weet ik wel wat ze zegt.
    Begin is er. :p maar moet er zelf ook wel aan denken om bijvoorbeeld heel nadrukkelijk te zeggen: ooh je wilt drinken!? Kijk eens hier heb je je drinken. En dan de klemtoon dus op dat drinken.

Haar naam, mama en F. kan ze uit haar hoofd. Ook bedenkt ze zelf woorden.
    Verder schrijft ze inderdaad alles over.
    Zo leuk deze leeftijd. ♡

10. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ah ja 8 weken is toch best een tijdje!

Ah ja inderdaad zelf is het ook echt wennen dat je alles dan goed moet blijven benoemen :roflmao: wel leuk dat ze het dan oppikt!

Haha die zelf verzonnen woorden is hier ook :roflmao: Ben zelf ook altijd zo trots als ze weer eens iets nieuws geprobeerd heeft :D

11. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    @Phoebe hier gaat ook alles goed. L is alleen de laatste tijd van het ‘s nachts zingen haha. Vannacht om 2 uur hoor ik ook ineens sinterklaas kapoentje :p en dan overdag moe zijn. Dat is niet gek.

@Meisje93 ohhja puppy’s zijn leuk! Dat was al niks voor mij. Dan wilde ik ze allemaal houden :p
    Wel ineens een stuk stiller in huis dan.

ahhh leuk de eerste woordjes zijn er al. Maar je het idd zelf goed zeggen. Vaak ben je geneigd om de zelf verzonnen woorden dan na te zeggen. Moet zeggen bij beide hebben we dat niet gehad dat ze voor een voorwerp bijvoorbeeld een ander woord zeiden. Heerlijk dat brabbelen zo van de kids :D ik heb vaak zoiets kan geen mama meer horen haha

12. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Hahah het klinkt grappig als je ineens hoort sinterklaas kapoentje maar zou toch beter zijn als ze lekker blijft slapen dan is ze overdag ook niet zo moe :roflmao:

13. Nancydierengek

1 mrt 2017
    2.259
    1.507
    113
    Vrouw
    Ow meiden ik moet weer ff een stukje bij lezen zie ik hihi.

Maar Ow Ow ik ben nu best wel een beetje zenuwachtig aan het worden.
    Om 18:40 uur hebben wij de geslacht echo!
    We zijn zoooo nieuwschierig!
    Zal D een broertje of zusje erbij krijgen?

Ik heb dit keer echt mijn twijfels haha.
    Bij D wist ik het zeker dat moest een jongen zijn.
    Haha maar nu echt geen idee?
    Nog even en als het kindje dan goed ligt weten we het!
    Ow ben zo benieuwd!

Heb er echt zin in alleen al om de kleine weer te kunnen zien!

14. Nancydierengek

1 mrt 2017
    2.259
    1.507
    113
    Vrouw
    @Myhappyfamily
    Ow heerlijk van die slaapkopjes thuis.
    Ach dan zullen ze het wel nodig hebben.

Oooooh jammer dat de puppy’s de deur uit zijn.
    Maar scheelt waarschijnlijk een hoop rommel in huis haha.

Fijn dat het goed gaat met je meiden!

15. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Nancydierengek spannend! Heel veel plezier straks.
    Ik ga voor een meisje. :)

16. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
  17. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Nouuu ik kreeg geen meldingen meer meiden, maar ik heb ook een nieuwtje.
    Ik moest vandaag mn huisarts bellen omdat ik migraine aanvallen krijg van de pil, en ik dus in overleg wil overstappen op wat anders, ik dacht.. laat ik nog eens pijlen bij mn vriend, en krijg nou! We zijn eruit, vanaf augustus 2021 gaan wij beginnen aan onze 12 eskimootjes voor nog een broertje of zusje voor onze meiden!
    Eerst wilde hij pas wachten tot de jongste 4 jr is, maar hij is nu overstag!
    Ik had namelijk het zkh gebelt na de huisarts, om te vragen wat de wachtlijst is, en of t raadzaam was om nu al de doorverwijzing in orde te maken.
    Zij adviseerde ons om het wel nu al te regelen, en dat de wchtlijst nu 3 maanden is, maar wij vinden over 3 maanden te snel.
    Toen zei ik zullen we dan augustus 2021 doen?
    Ze kunnen namelijk rekening houden qua oproepen, wij zullen dan direct aan de beurt zijn.
    Ik ga dus niet meer aan de anticonceptie, dat laat ik nu voor wat het is, ik ben zoooo blij!!!!
    De kleine slaapt nu ook beter, en we gaan ook niemand vertellen in onze omgeving dat we dan weer gaan starten, iedereen om ons heen zal t pas te horen krijgen als we zwanger zijn en de 12 weken gepasseerd:D:D:D

18. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Ohhh dat is leuk nieuws zeg :D fijn dat jullie er toch samen uit zijn gekomen! Het is nog een tijdje wachten maar wel iets leuks in het vooruitzicht:D

19. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
  20. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008