Gaan voor een nieuw wondertje deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Gootje1988, 30 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    nee dat geloof ik graag. Het gaat ook niet helemaal voor niks als ik het zo lees. Dat is ook al moeilijk. Zal tegen die tijd voor je duimen dat ze snel blijven plakken ;)
     
    Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  2. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    jaaa heerlijk! Ze vroeg gisteravond wel nog even of ze der schoen mocht zetten haha. Heb haar verteld als de grote kados zijn geweest Sinterklaas dan niks meer in de schoen komt doen.

    ohhh ja heeeel anders. E kon ik wat zeggen als iets niet mocht en luisterde dan goed. Maar L is een boefje. Kijkt je dan aan en doet het dan toch. Of ze lacht ermee of ze kijkt je dan aan van zo heb je gezien dat ik het toch gedaan heb haha.

    ohhh germ. Dan heeft Ze het echt heel erg gehad. Gelukkig gaat het alweer beter! Hier heeft L ze nog niet gehad.

    bij ons is het ook goed. Is al druk genoeg zo. Zijn gelukkig samen! Maar kan me ook voorstellen dat mensen van een groot gezin houden
     
  3. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Hey meiden!
    Leuke Sinterklaas achter de rug?
    Wij hebben ervan genoten.
    Onze eerste Sinterklaas met D.
    Was erg leuk hij heeft leuke dingen gehad. (Zie foto)
    Ik voel mij op zo’n moment zo gelukkig.
    :D


    @Myhappyfamily
    Ja we genieten zo erg van D dat een tweede kindje zo enorm welkom ook is. En is idd snel achter elkaar. Maar zoals je al las we hebben onze reden daar voor. Lief dat je tegen die tijd weer voor mij wil gaan duimen. ;):thumup:

    @Meisje93
    Nee hopen wij ook niet.
    Maar als dat wel zo is dat alle cryo’s het niet halen dan ga ik er ook weer voor. Daarom beginnen we ook al snel aan een tweede.
    Omdat je nooit weet hoe het zal lopen.;)

    Wat fijn dat F van der waterpokken weer af is.
    Oei in haar mondje ook gehad.
    Wat een nare plek zeg.:eek:
    Gelukkig is ze er vanaf.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  4. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Myhappyfamily oeh dat is zeker een boefje. Succes met het opvoeden. :roflmao:

    Nu weer verkouden en niet helemaal fit. Donderdag en vrijdagavond alles onder gespuugd en onrustige nachten.
    Lijkt ook eindelijk tandjes te gaan krijgen.

    @Nancydierengek zo die is goed verwend! :D
    Leuk hoor.

    Zeker waar, wij waren er ook snel weer voor gegaan. E was 13 maanden toen we starten. 2 jaar ertussen leek mij erg leuk. Is uiteindelijk 3 jaar geworden. ;)
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  5. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Iedereen hele fijne feestdagen!

    Beetje hectische tijd gehad en nog steeds dus geen tijd en zin om uitgebreid te praten hier. Zal binnenkort m'n best doen.

    Hoop dat het goed gaat met alle kindjes
     
  6. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Fijne feestdagen! ☆
     
  7. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    Fijne feestdagen dames!!
     
  8. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    En dames de feestdagen allemaal overleefd? Hier heb ik 8-17 moeten werken met kerstavond. Bij thuiskomst eerst samen de kados uitgepakt en met zijn 4tjes gegourmet.

    eerste kerstdag eerst bij mijn zusje thuis met mijn familie daar kados uitgepakt en erna bij de tante van mijn vriend en zijn familie.

    en 2e kerstdag bij mijn schoonouders geweest. Daar natuurlijk ook weer kados ;)

    heb genoten maar het was snel om.

    vandaag zijn we naar circus renz geweest. Voor L de eerste keer. Was ff 5 min huilen omdat de muziek op het begin hard was maar erna vond ze het prachtig. Vooral als er beestjes waren dan is het goed. E vond het ook weer prachtig. Erna lekkker bij mc donalds geweest en toen naar huis en de kids net in bed. Weer een gezellige dag gehad :D

    morgen nog lekker naar de kinderboerderij en dan weer een paar daagjes rustig aan tot oud op nieuw. Die vieren we met de achterbuurtjes.
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  9. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Hier zoals elk jaar alleen met kerst met de 2 kinders :) 1 dag met zn 4e en 1 dag met zn 3e (Ik heb co ouderschap voor mijn oidste dochter).
    Oud en nieuw gaan we wel met vrienden vieren gelukkig :)
    Helaas ben ik ongesteld geworden vandaag, dus ik hoop met de jaarwisseling er niet te veel last van te hebben..
    Seksueel zijn we nog niet actief, dus in dat opzicht maakt t niet uit dat ik nu bloed:roflmao: (als t vabdaag ook goed doorbreekt, voor nu alleen nog spotting en helse buikpijnen) :(
     
  10. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Myhappyfamily gezellige kerst gehad zo te lezen. :)
    Wat leuk naar het circus. Zal vast indrukwekkend geweest zijn voor haar.

    @Kimmetjuh90 gezellig met vrienden!
    Hopelijk zet het vandaag nog goed door.

    Hier ook gezellige kerstdagen gehad.
    Kerstavond gingen wij gourmetten bij vrienden. 1ste kerstdag bij mijn ouders gegeten.
    2e kerstdag zijn we de stad in gegaan. En de rest heerlijk thuis.
    Vrijdagavond etentje bij mijn opa gehad met de familie en nu is de rust weer wedergekeerd. :)
    Oud en nieuw moet ik werken, s avonds komen mijn ouders en een zwager. Nu met 2 kleine kids blijf ik liever thuis.
     
  11. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ja t is vandaag goed doorgebroken, gelukkig :)
    Ook wel fijn om te zien dat mn cyclussen toch stabiel zijn na de bevalling :)
    Scheelt een hoop als we er voor gaan :)
     
  12. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Oh fijn! Nou inderdaad. En dan maar hopen dat het weer snel raak mag zijn.
     
    Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  13. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    @Kimmetjuh90 ahh fijn dat het goed doorgebroken is. Ook heel fijn dat je cyclussen vrij stabiel zijn. Hopelijk mag het voor het volgende klein mupke snel raak zijn.

    gezellig met vrienden vieren :D


    @Meisje93 jullie hebben ook een fijne kerst gehad gelukkig :D

    circus vond ze heel indrukwekkend. Vandaag bij de diertjes vond ze ook weer helemaal geweldig.

    ijn toch lekker thuis vieren. Kunnen de kids lekker naar bed als ze moe zijn. Bij ons is het ook om de hoek dan zijn we zo thuis als het is.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  14. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Myhappyfamily ja heerlijke kerst gehad. :)

    Leuk! Ja dieren trekt altijd heh bij die kleintjes. Wat een dame is L. al zeg! En wat een lange haren.

    Ja precies, en dan nodigen wij maar mensen bij ons uit.
    Ideaal dan ja.

    @Rapunzel hoe gaat het met je?
    En @lerana met jou? En je meiden?
     
  15. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Klinkt allemaal goed! Hoe gaat het verder met je meiden?

    Heel herkenbaar van het thuis blijven al heb ik dat alleen vanwege A. Heb je de vroege nieuwjaarsdag of late oudejaarsdag?
    Hoe gaat het nu met F en haar stoelgang, ontwikkeling en eten?


    Balen ongesteld zijn met oud en nieuw mja hoort er helaas bij.

    Hier eerste kerstdag gewerkt en daarna gegeten bij mijn ouders, 2e kerstdag bij schoonouders. Oud en nieuw vieren we thuis en komt schoonfamilie langs.

    Met A gaat het nu weer beter. Flinke griep gehad en tegelijkertijd allemaal kiezen die doorkwamen boven,onder en beide kanten... Sliep echt ontzettend veel en nu nog steeds wel al slaapt ze sinds we verhuisd zijn wel extreem goed. Soms is het sochtends half 10 :roflmao: ze zit nu ook in de nee fase... Echt geweldig:| voor de rest echt een heerlijk kind. M doet het ook super op school en lekker in de puberteit dus genoeg afwisseling thuis met die 2 :roflmao:
     
  16. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Gootje1988 ja dit is de eerste keer dat wij het thuis vieren. :)
    Ik heb 2 dagdiensten, moet nieuwjaarsdag rond 6u eruit. Gaat nog wat worden. En dan nog eruit voor nachtfles waarschijnlijk.
    F. krijgt nog steeds macrogol, krijgt nu om de dag 1 zakje en dat gaat goed. Met 2 dagen ertussen dan is de ontlasting gelijk weer hard.
    Qua ontwikkeling: ze kan nu sinds +/- 2 weken zitten. (Als ik haar neer zet) verder zit er nog niks in. ;)
    Qua eten. Vaak half potje fruit en half potje groente. Heel soms een halve boterham. En flesjes van 120/4 daarentegen komt ze al een ruime tijd voor een nachtfles en sinds 2 a 3 weken zelfs voor 2 nachtflessen. :confused:
    Die ben ik nu kleiner aan het maken. Accepteert ze ook gewoon, maar gaat er niet meer door eten overdags.
    Madammetje hoor..

    Gezellige kerstdagen gehad dus.
    Ach wat sneu voor A. Maar fijn dat het weer beter mag gaan met haar. Oh wauw! Heerlijk zeg zo'n uitslapertje.
    Fijn dat M. het goed doet op school. Haha heerlijk zo'n puber in huis.
     
  17. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Dank dames :)
    Tegen de tijd dat we gaan beginnen zien we wel hoe t loopt, voorlopig nog lekker genieten van onze kleine en haar 8 jarige zus:D
     
  18. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Pffff pittig dus! Hier moet ik bij een vroege 5 uur m'n bed uit dus ik hoop echt dat ik voorlopig niet de vroege hoef te doen 1 januari:p

    Wauw wat fijn dat het zo goed gaat! Betreft de nacht wat minder.... Groeispurt ofzo? Groot gelijk dat je de flessen kleiner maakt zo kwamen wij er op een gegeven moment ook af. Hopelijk slaapt ze gauw weer door.
    Betreft ontwikkeling... Moeilijk. Ze ontwikkelt zich dus wel wie weet slaat ze omrollen gewoon over ofzo en tijgeren ook en loopt ze straks ineens?:p
    Al aan de huisarts ernaar gevraagd of wacht je gewoon af?

    Iedereen alvast een fijne jaarwisseling!
     
  19. dunnie

    dunnie Actief lid

    5 sep 2015
    230
    140
    43
    Tiel
    Hallo mama’s! Mag ik ook nog mee praten??
     
  20. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Gootje1988 oeh dat is helemaal vroeg! Heb je een lange reistijd?

    Geen idee waarom ze dit ineens heeft. Wie weet, een groeispurt kan ze wel hebben. :)
    Haha ja wie weet, zou wat zijn. Maar madam zet haar voetjes nog niet eens neer. Dus acht die kans klein.
    Tja ik twijfel, kids van schoonfamilie waren ook zo traag in ontwikkeling. En is ook allemaal goedgekomen toen.

    Fijne jaarwisseling!

    @dunnie van mij wel hoor. ;)
    Spannend weer.
     
    dunnie vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina