Gaan voor een nieuw wondertje deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Gootje1988, 30 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Nee dat zou ik nooit doen.
    Het was ook zijn bedoeling niet om te knijpen, hij dacht dat ie me arm gewoon vastpakte, maar dit mag gewoon niet meer gebeuren.. dat wil ik ook niet.
     
  2. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Meid wat heftig ik schik gewoon van je tekst.
    Hopelijk gebeurt deze situatie niet meer.
    En hopelijk gaat hij nu ook meer zorg dragen voor jullie kleine J.
    Je kiest er samen voor dus samen ook voor het kind(kinderen) zorgen.
    Als jullie gaan voor kindje nummer drie moet hij toch ook meer zich gaan inzetten voor de kinderen. Anders trek jij het straks niet meer.
     
  3. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ja dat hoop ik ook dat hij t nu wel inziet, anders komt er geen kind bij.. dan blijft er niks van me overo_O
     
  4. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    @Kimmetjuh90 wat heftig zeg. Ik zou je graag een hele dikke knuffel willen geven.

    Ik lig inmiddels met koorts op de bank:(. Morgen ochtend maar even een corona test doen
     
  5. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Lief dank je wel ♡
    Ohjee beterschap :(
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  6. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Nee idd.
    Dikke knuffel!
     
  7. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Oei beterschap!
     
  8. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Gelukkig geen corona. Het zal wel een gewoon griepje zijn. Hopelijk ben ik er weer snel van af
     
  9. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ah wt fijn dat t geen corona is, sterkte!!!
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  10. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Ow gelukkig!
     
  11. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Gelukkig Nieuwjaar allemaal!
    :D:thumup:
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  12. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    Iedereen nog een gelukkig nieuwjaar!
    Hopelijk allemaal een fijne avond gehad. wij zijn bij de achterbuurtjes geweest. Daar samen gegeten en hebben de kids lekker samen gespeeld. Laatste half uur was het moeilijkst voor de kids. Waren echt moe maar hebben het gered. 15 min later naar bed. 10sec later sliepen ze! Vandaag lekker wat gewandeld en nu zijn ze bij opa en oma slapen!

    @Kimmetjuh90 nee dat snap ik dat jij dat niet zouw doen. Maar hij bedoelde het miss ook niet zo maar het gebeurde toch. Hoop dat hij je meer gaat helpen. Het is inderdaad wat nog iemand zei je kiest samen voor een kindje en dan zorg je er ook samen voor. Maar als je dadelijk een 3e erbij hebt en hij helpt nog niet dan ga jij eronder door.

    @Phoebe je hebt nog een tijdje. Doen waar je je goed bij voelt!! De een gaat wel naar de psz, de ander niet en nog een ander kindje maar een jaar bv.

    @miniVosje beterschap!! Gelukkig geen corona!
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  13. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Allemaal nog de beste wensen!

    @miniVosje wat vervelend dat je je niet goed voelt! Hopelijk gaat het nu wel wat beter met je! Wel een opluchting dat het geen corona is!

    @Myhappyfamily ahh klinkt als een leuke avond! En fijn dat de kinderen zich zo vermaakt hebben!!

    Ja is ook wel zo dat de 1 helemaal niet gaat de ander korter.. E.L ging eerste keer toen ze 2 was maar toen was het echt drama en te snel toen even poosje gewacht en opnieuw geprobeerd toen ging het goed.. en als ik dan kijk hoe ze beide zijn.. E.L was dan al kwa alles veel sneller en vlotter daarom twijfel ik zo erg of het voor E.E niet te snel is.. had wel de oude leidster van E.L gesproken die zei zelf anders naar de zomer vakantie dan zit je niet met dat ze net gewend is en weer vakantie hebben.. ach we hebben nog even de tijd :roflmao:

    Hier vooral heel druk met klussen in het nieuwe huis, maar het einde komt nu bijna in zicht!
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  14. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    We hebben een stevig fesprek gehad vanmorgen, en t komt hopelijk uiteindelijk wel goed tussen ons.
    Ik kamp met een depressie verleden, en ik heb dus nou weer de symptomen en t gevoel dat ik weer in een depressie wegzak, ik ga van de week mn huisarts hierover bellen, t grootste struikelblok is dat ik dus niet praat, niet vertel wat me dwars zit, in elk geval pas als t eigelijk al telaat is..
     
  15. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    @Phoebe je merkt zelf aan je kinderen of ze eraan toe zijn of niet. Bij de een gaat het sneller dat ze bv niet meer huilen als je ze brengt dan de ander. Maar wel een goede tip om dan na de vakantie te laten beginnen dan is ze niet net begonnen en dan is weer paar weken niks.

    hoe gaat het met de oudste nu op school?

    ahhh fijn nog even en dan is je huisje af. Dan kun je ervan genieten.

    @Kimmetjuh90 zo ben ik ook wel hoor. Ik zeg niet snel wat en als ik het doe is het vaak ruzie. Maar juist voor jou is het belangrijk om het te vertellen. Hopelijk lucht het ook wat op als je bij de huisarts bent geweest. Maar goed dat jullie nog gepraat hebben en beide jullie kant van het verhaal kunnen vertellen. Duimen dat alles een dezer dagen weer beter gaat.
     
  16. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    @Myhappyfamily ja precies moet gewoon even kijken, ze slaapt ook nog wel veel dus ook daarmee dan ff zien wat handig is maar we hebben nog ff :roflmao:

    De oude school ging wel goed voor de oudste maar nu moet ze wisselen van school dat is wel echt even een dingetje voor dr.. Eerste wen dag was ook best flinke paniek bij haar.. En dan net in die wissel dat alles dicht is gegaan.. dus ook daarmee besloten als straks de scholen open gaan weer we eerst maar rustig aan gaan wennen in haar tempo
     
  17. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Ja gezellige avond gehad samen met vriend lief. We hebben het dit keer helaas alleen samen maar gevierd. Hopelijk volgend jaar wel weer gezellig met anderen erbij. Maar goed we hebben lekkere hapjes gegeten samen en vuurwerk gekeken werd hier namelijk als nog behoorlijk veel vuurwerk afgestoken. Onze zoon D sliep er als nog doorheen echt ongelooflijk want waren ook echt harde knallen. We hebben lekker muziek geluisterd op tv. En gingen rond 2:30 uur slapen.

    Jullie hebben een leuke avond gehad zo te lezen. Leuk dat de kids zich ook lekker vermaakt hebben. Haha die waren snel in slaap dus haha.


    Wat fijn dat het einde bijna in zicht komt van het nieuwe huis.
    Dat zal je wel rust geven.


    Fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad. Praten is altijd het beste wat je dan kan doen. Echt hoe lastig dat soms ook is. Verstandig dat je optijd je huisarts gaat bellen omdat je het aanvoelt in een depressie te vallen.

    Ik ben zelf altijd een open boek. Ik bespreek echt werkelijk alles. Mijn vriend is wel meer een binnen vechter. Maar ik praat het dan altijd wel los bij hem. Ik zie het ook snel als hij ergens mee zit. Maar goed zo is ieder mens weer anders.

    Ik wil je veel sterkte wensen verder.
     
    miniVosje en Kimmetjuh90 vinden dit leuk.
  18. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Dank je wel :)
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  19. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ik loop weer aardig achter zie ik. :oops:
    Spring nu weer in!

    Iedereen een gelukkig nieuwjaar!!
     
  20. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Hoe is het met je en de kids?
     

Deel Deze Pagina