Gaan voor een nieuw wondertje deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Gootje1988, 30 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ja goed!
    E. begint zich nu wel weer te vervelen thuis. Krijg ik soms maar moeizaam aan het schoolwerk. Of ik moet er de gehele tijd bij gaan zitten. Dan gaat het redelijk.
    Helaas ook wat dwarse buien nu door de verveling. Valt ook niet mee voor ze.

    F. begint nu wat te praten. Kan inmiddels 6 woordjes zeggen. Begin is er. :)
    Vanochtend is de fysio geweest doordat ze heel erg naar binnen staat. Met een goede stevige schoen moet het als het goed is vanzelf gaan herstellen.
    Nu maar op online jacht. :p

    En met jou? Nieuw huisje las ik! Wat leuk zeg.
    Moet je er veel aan klussen?
     
  2. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ahh ja inderdaad het is best een moeilijke en rare tijd voor ze dat thuis werken en vrijwel niets kunnen enzo, het blijft maar een lastige situatie!

    Ahh wat goed dat ze begint te praten!! Echt leuk dat het begin er is! Voor je het weet is ze echt lekker met je aan het kletsen, heerlijk!
    Ohhh ja dat word online zoeken wel lastig denk ik omdat je het dan niet kan zien/voelen..

    Hiet gaat het goed! E.L begint zich ook wel te vervelen en de lockdown kwam net middenin de scholen wissel dus dat was/is wel even heel moeilijk voor dr maar straks gewoon even opnieuw weer wennen..

    E.E praat nog niet maar snapt wel heel goed wat je bedoelt enzo.. momenteel heeft ze weer koorts dus is dan heel hangerig..

    We zijn inderdaad verhuist! Zo blij mee een huis op de plek waar ik juist wou wonen.. er moesten wel aantal dingen gebeuren maar het is nu zo goed als klaar.. alleen straks nog de tuin laten opknappen dan is het helemaal klaar!
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  3. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Phoebe inderdaad. Ga nu maar proberen er enigzinds regelmaat in te krijgen. Denk dat dat wat beter werkt.

    Ja zou erg leuk zijn! :) kunnen we haar wat beter begrijpen ook.

    Ja dat lijkt mij ook. Zoveel indrukken en dan ineens zit de school dicht.
    Hopelijk gaat het wennen straks haar goed af.

    Zegt ze nog geen enkel woordje? Heh wat vervelend van de koorts. Enig idee waar het vandaan komt? Tandjes?

    Wat leuk zeg! En nu weer een grote tuin?
    Heerlijk dat iig binnen helemaal af is.

    Hier momenteel de zolder aan het verbouwen.
    Pfoe wat een werk zeg. Ben blij als het af zal zijn! :)
     
  4. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.677
    1.205
    113
    Vrouw
    @Meisje93 ja soms moeilijk he met dat huiswerk. E zit in groep 3 dus heeeel veel te doen voor der. Hoeven gelukkig niet aan de online les. Wel filmpjes kijken over het leren schrijven van letters enzo maar dat is te doen. De motivatie is der ook vaak niet. Maar dat is ook niet gek. Jonger zusje die alles kan doen en zij is 2,5 uur bezig elke dag. We doen het wel spreiden zodat ze niet alles niet in 1 keer hoeft te doen. Op school zijn ze allemaal samen en nu moeten ze het alleen doen. Wij doen het samen anders word het niet veel.

    leuk he als ze beginnen te praten!!

    Gelukkig als je optijd erbij bent kunnen ze met goede schoenen al veel. Maar veel kindjes lopen wel naar binnen.

    @Phoebe gelukkig bevalt het goed in je nieuwe huisje :D

    balen van de koorts. Weet je niet waar het aan zou kunnen liggen.

    Oei dat is wel jammer dat net toen de lockdown weer kwam voor school. Maar dat zal vast en zeker goed komen als ze weer mag gaan. Zal weer even wennen zijn maar als ze eenmaal vriendjes hebben dan gaan ze met plezier.


    Hier een wat mindere week gehad. Vorige week vrijdag te horen gekregen dat de jongste hond een of meerdere tumoren heeft. Ben er zo kapot van. Ze krijgt nu prednison en op dit moment is ze weer de “oude” hond. Drinkt ontzettend veel en plast veel binnen. Wasmachine staat continu aan. Maar goed heb het voor der over. Ben zo bang dat het volgende week ineens anders is. Ze word in mei 8 en de oudste komende week 10. Had gedacht als hij der niet meer is dan hebben we nog 2 jaar een hond maar dat is niet meer zo :(
     
  5. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Myhappyfamily dan is het helemaal een uitdaging ja!
    Haha hier vanochtend ook. Aan een opdracht gezet, moest even wat pakken boven. Kom terug en ze zit te spelen met haar zusje.

    Klopt, maar dit is wel erg naar binnen lopen. Als ze stil gaat staan zie je haar ook naar een balans zoeken. Soms valt ze dan ook om.
    Over een jaartje komt de fysio weer kijken of ze inmiddels sterker is geworden.

    Och wat erg van je hond! Veel sterkte!
     
  6. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Jaaa regelmaat helpt vaak wel wat! Het is gewoon een bizarre tijd..

    Nee ze zegt niet echt wat nog.. ja ze probeert mama maar zegt dan nana maarja ze noemt ons allemaal zo dus of ze dan echt mama bedoelt hahaha

    Ze heeft nog steeds bijna dagelijks koorts, geen idee waar het door komt KA zei omdat ze enorm vatbaar is voor alles dus eigenlijk alles oppikt en haar lichaam dus snel overal op reageert.. en de ene keer kan ze het beter hebben dan andere momenten..

    Tuin is wel wat kleiner als de vorige maar nog steeds ruim zat maar gaat nog enorm wat werk in zitten maar komt goed!

    Oh ja geloof best dat dat een flink werk is! Ga je er een slaapkamer van maken of?

    Zie boven stukje over de koorts..

    Jeetje wat erg van de hond! Wat lijkt me dat moeilijk zeg! Wat is de vooruitzicht nu met de hond dan? Blijft altijd zo'n moeilijke situatie ze zijn toch echt onderdeel van het gezin!

    Is het al wel gelukt schoentjes te vinden voor haar?
     
  7. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ahh wat erg van je hond!! Veel sterkte!!!
    Onze golden zit ook aan de prednison, en plast en drinkt idd ook heel veel. (Gelukkig niet binnen). Hij word in februari 7 jr.
    Hoe lang hebben ze je hond nog gegeven qua levensverwachting?
    Hier hebbennze ook gezegt dat onze hond dus nket oud al worden, maar totaal geen levensverwachting gehad waardoor we nu dus elke ochtend beneden komen met t hart in onze keel of ie nog wel ademt... echt heel veel sterkte!!!!
     
  8. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Phoebe haha hier is ook nog veel mama.
    Ze vertikt papa,opa en oma te zeggen. Is allemaal mama. :p

    Pfoe duurt wel lang zeg. Misschien de volgende keer iedere keer maar 1 prikje halen. Zodat haar lichaam wat minder hoeft te verwerken?

    Ja is altijd veel werk zo'n tuin. Je vorige tuin was natuurlijk ook mega. :roflmao:
    Heb je al wel een idee hoe je het wilt hebben?

    Nee er komt een speelkamer voor de meiden. En in de toekomst zal het wel een chill kamer worden. :p
    En de voorste kamer wordt een waskamer voor mij.

    Ja ik heb schoentjes kunnen scoren. :)
    Nu daar veel op laten lopen en na 9-12 maanden gaan we daarvan het resultaat zien.
     
  9. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Hahah alsof ze het expres doen he om andere dingen niet te zeggen! Zelf merk ik dat doordat ze eigenlijk niets zegt nog ik haar ook nog vooral heel klein zie :roflmao:

    Ze heeft recent geen prikje gehad dit heeft ze eigenlijk al vanaf alle verkoudheid ellende begon tot nu.. en meestal is ze ondanks dat opzich wel vrolijk maar ze is er wel snel moe van nog.. ze slaapt in de middag met gemak 4 a 5 uurtjes nog.. en zoals vannacht is ze paar x wakker geweest omdat ze last heeft met ontlasting dan is het vandaag echt een drama met dr haha ze wilt dan het liefst gewoon lekker bij je hangen enzo ze ligt ook graag met dekentjes op de bank.. het zorgt er iig wel voor dat ze snel prikkelbaar is o_O maar goed, het komt wel goed!

    Hahaha ja mijn vorige tuin was echt mega! Toevallig mn tuin net laten opmeten deze is in de lengte 13m dus nog aardig wat, ik ga hem helemaal dicht laten leggen met stenen maar hij moet eerst recht gemaakt worden en dan trap gewijs iets omlaag achterin komt sowieso 1 recht vlak stuk voor het zwembad in de zomer :roflmao: voortuin word ook dicht gelegd zodat als E.L buiten wilt fietsen ik ook voor kan zitten en E.E in de voortuin kan spelen enzo..

    Heb je een vaste trap naar zolder? Dat is wel ideaal!!! Ook fijn dat je voor de was dan gewoon een aparte kamer hebt enzo..

    Hier word in de zomer het huis gerenoveerd zit asbest in de dakpannen is nu niet schadelijk in het huis.. maar als dat allemaal gedaan is kan de zolder ook los gemaakt worden zodat ik het eerst als opslag kan gebruiken en in de toekomst wellicht ook voor een plek voor de meiden..

    Ah wat fijn dat het is gelukt met de schoenen!! Hopelijk gaat het helpen en komt het goed voor haar!
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  10. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Hey meiden,

    Zo weer ff bij lezen hier.
    Met mij gaat het goed. Kindje is behoorlijk aan het schoppen in mijn buik. Merk wel dat ik deze tweede zwangerschap zwaarder ervaar.

    Komt ook door mijn lieve zoon die druk is en veel aandacht vraagt. Hij is ook pas twee jaar geworden. En is lekker verwend. En jeetje hij begint ook steeds beter te praten. Lichaamsdelen kan hij al opnoemen en heeft nu inmiddels een echte eigen wil gekregen.

    Op mijn werk (in de zorg) gaat het een stuk minder. De Corona is behoorlijk aan het uitbreken. Ik maak mij grote zorgen. Vind het nu ook echt niet meer fijn om te moeten werken. Door mijn zwangerschap ben ik al snel buiten adem even overdreven gezegd. Maar als ik ook nog is covid op loop dan ben ik bang dat mijn longen helemaal een klap krijgen. Ik ga denk ik maar mijn bedrijfsarts hier over informeren. Hoe en wat als je zwanger bent en moet werken op een covid afdeling. Ik ga nu voor 6nachten de nachtdienst in. Vind het maar eng nu om te moeten werken.


    @Meisje93
    Ow Ow lijkt mij ook zo lastig om je kind aan schoolwerk thuis te zetten. En dat vervelen erbij Phoe. Je kan ook nergens heen met ze das zo lastig hè.
    Hopelijk helpt voor F de goede stevige schoenen.


    @Phoebe
    Wat fijn van je nieuwe huis!
    Lekker dat het bijna klaar is.


    @Myhappyfamily
    Ach wat sneu van jullie hondje.
    Vreselijk naar om te horen.
    Hopelijk kan die met de medicijnen nog een tijd mee zonder pijn.
    Sterkte hoor!
     
  11. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Phoebe ah dan haal ik je door elkaar met een ander vrees ik.
    Maar wat vervelend zeg. Het kan niet aan haar amandelen liggen?
    Heh gets, heeft ze vaak last van haar ontlasting?

    Wow, nou 13m lang vind ik ook behoorlijk groot. Hier is het de helft ben ik bang. :(
    Vind ik erg jammer. Zelf opgegroeid in een vrijstaand huis met enorm veel tuin en land erom heen.
    Mrja alles dicht gebouwd hierzo.
    Ook wel lekker alles bestraat. Kunnen de kids lekker spelen.

    Klopt, ik heb een vaste trap naar zolder.
    Zolder was nog 1 grote ruimte. Vorige bewoners hebben er nog nooit wat aan gedaan. Nu een grote dakkapel erop en 2 dakramen. Heerlijk veel licht en kunnen we de ruimte goed gaan benutten.

    Ja heerlijk heh dan zo'n zolder.

    Zal vast wel! Maak mij iig geen zorgen erom.

    @Nancydierengek wat knap zeg, dat hij al zoveel kan zeggen.
    En natuurlijk van harte gefeliciteerd met zijn 2e verjaardag!

    Pfoe pittig dan hoor. snap dat je er niet helemaal gerust op bent dan.
    En dan ook nog eens 6 nachten achter elkaar. Werk je altijd zoveel achter elkaar?
     
  12. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Ik laat ook maar eens van me horen. Ik lees regelmatig mee. Maar ben vaak te moe om op iedereen te reageren.

    @Phoebe heerlijk zo dat nieuwe huis. Je tuin klinkt heerlijk. Ik geniet ook nog zo van onze tuin.

    Wat vervelend voor e. Dat ze net aan het wennen was aan haar nieuwe school en dan nu de lockdown. Hopelijk went ze straks weer snel op school.

    @Meisje93 lekker zeg die zolder! Hier staat de zolder nog vol met rotzooi. Wie weet knap ik het ook ooit een keer op.

    En wat fijn dat je online schoenen hebt kunnen vinden. Ik vind dat zo lastig om online te doen.

    Hier nog een eigenwijs die alleen mama zegt. Papa verdomt hij, dat is ook mama. Verder gaat hij sinds 2 weken echt hard.
    Maar ieder op z'n eigen tijd.

    @Nancydierengek mag je niet met 28 weken met verlof of in iedergeval naar een andere afdeling. Vanaf dat termijn hoef je volgens mij niet meer op een covid afdeling te werken.
    Sterkte hopelijk blijft het wel te doen met je zwangerschap.

    @Myhappyfamily sterkte met je hond. Wat een vervelend nieuws zeg.
     
  13. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Geeft niet! Ze hebben haar neuspoliepen al verwijderd omdat die extreem groot waren amandelen zijn vaak wel rood enzo maar daar doen ze momenteel niet zoveel aan.. jaa ontlasting is echt een probleem bij haar ze moet elke dag zakjes ervoor daarmee gaat het opzich goed soms moet ik dosis verhogen en extreme gevallen een klysma geven maar dat komt gelukkig niet heel vaak voor..

    Ja het is inderdaad echt nog wel groot maar de vorige was nog groter haha! Maar wel genoeg plek voor alle speel dingen voor de kids :roflmao:

    Oh snap dat je daar van baalt vooral als je ermee bent opgegroeid en dan in een dichtgebouwde omgeving woont ( wat tegenwoordig zoveel plekken is ) is dat wel zonde want de ruimte is heerlijk helemaal met kinderen..

    Oh ideaal zeg een vaste trap naar zolder! Dan heb je wel echt een lekkere ruimte erbij! Maar het is wel ff flink wat werk als de vorige bewoners er nooit wat mee gedaan hebben.. maar als het dan eenmaal klaar is..

    Leuk van je te horen! Hoe voel je je? En hoe doet de kleine het?

    Jaa het is even lastig dat net met de wissel alles dicht gaat maar goed daarna maar opnieuw wennen komt vast goed!
     
  14. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Met de kleine alles goed. As dinsdag de 20 weken echo. Ik voel hem al regelmatig, dus dat is heerlijk.

    Wat vervelend dat E zo een last heeft met ontlasting. Doet ze het verder wel goed?
     
  15. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.677
    1.205
    113
    Vrouw
    Sorry dames even paar dagen afwezig geweest. Donderdagavond onze hond moeten laten inslapen. Onverwachts een maagkanteling. Kan het nog steeds niet bevatten. Om 19.00 nog niks aan de hand en om 21.00 is ze er niet meer :( heb zoveel verdriet nu. Mis haar zo erg. Ze was al ziek maar dit gunde ik har niet. Nu maar extra knuffelen met de oudste.
     
  16. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Och jee :( sterkte!!
     
  17. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Wat verdrietig. Dat er nu zo plots een einde aan kwam. Heel veel sterkte.
     
  18. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Hier vandaag de 20 weken echo gehad. Alles zag er goed uit. Netjes op schema.

    En we kregen te horen dat we een meisje krijgen!
     
    Nancydierengek en Kimmetjuh90 vinden dit leuk.
  19. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Wat goed dat alles goed is!!! En gefeliciteerd, wat leuk een meisje! :)
     
  20. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Wat erg! Heel veel sterkte met dit verlies. ♡
     

Deel Deze Pagina