Gaan voor een nieuw wondertje deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Gootje1988, 30 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Hey!
    Ja ik heb helaas wel een paar keer weer een galstenen aanval gehad.
    Maar gelukkig trok dit vanzelf weer na een uur weg.
    Bah die pijn is zo heftig.
    Maar goed ik doe mijn best om dat uit te zingen tot na de bevalling.

    Met mijn werk um ja heb ik eigenlijk niks niks aan verandert.
    Ik heb besloten deze aankomende 6 nachtdiensten nog te gaan werken en dan ga ik beslissen wat ik ga doen.
    Het liefst werk ik door is ook kwa Corona nu weer aardig rustig weer in huis.
    Er zijn nu nog maar twee afdelingen dicht.
    En daar staat iemand apart op.
    Dus dat laat mij weer twijfelen werk ik nog ff die laatste die sten door die ik heb. Of ga ik toch stoppen en administratie werk doen. Ik werk liever met de mensen dan die administratie daar heb ik eigenlijk helemaal geen zin in. Dus lastig lastig..

    Maar hoe gaat het verder met jou?
    Nog druk aan het werk?
    En hoe ver ben jij nu inmiddels al in je zwangerschap?
    Nog kwaaltjes of gaat alles verder goed?
     
  2. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Vervelend van die aanvallen. Hopelijk is het te doen tot na de bevalling.

    Lastige keuze op het werk. Wel fijn dat het kwa corona wat rustiger is.

    Hier juist drukker met werk omdat de kdv weer open zijn. Soms is het flink aanpoten, en kom ik kapot thuis. (vooral vermoeidheid) ik moet dan wel 1 a 2 dagen bijkomen soms. Maar lichamelijk gaat het goed, daar nergens last van. Vorige week een hele drukke dag gehad maar geen pijn aan me lijf (heupen, buik ect)
    Alleen moet ik wel eens wat minder gaan doen. Zaterdag naar de andere kant van de stad gefietst om een accu voor de auto te kopen (was kapot) en op de terug weg echt 2x moeten stoppen om uit te rusten.
     
  3. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Ja hoop zo dat zo’n aanval niet lijd tot een spoed operatie.
    Want daarvoor hebben ze mij gewaarschuwd. Vind dat idee best eng. Maar goed voor nu gaat het steeds snel over de aanval gelukkig.

    Ja vind het heel lastig met mijn werk.
    Vooral omdat ik niet zo gek veel meer hoef te werken.
    Moet ik dan al het gedoe op mijn hals nog halen?
    Lastig..

    Ja de KDV zijn weer volledig open idd.
    Zal idd zwaarder zijn nu dat alle kindjes er weer zijn.
    Kan je niet minder gaan werken zodat het beter te doen is voor je?

    Ik ken dat je gedachte wil nog vanalles doen maar je lichaam laat je dan in de steek hè. We moeten wat dat betreft echt een stapje terug doen.
    Goed je rust pakken ook voor zover dat lukt.
    ;)
     
  4. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Ik had op 22ste een groei echo. Met de groei echo was alles goed.
    Kindje is wel iets aan de grote kant maar nog binnen de grote wat ze graag zien. Maar Ow wat was het fijn om die kleine weer is te mogen bewonderen op de echo. Voetjes bij ze gezicht. Haha. Dit weekend gaan we de baby kamer in orde maken. Heb daar zo veel zin in!
    :D
     
    miniVosje en Kimmetjuh90 vinden dit leuk.
  5. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Wat goed!!!!
    Leuk bezig gaan met de babykamer, waren wij ook heel snel mee haha :p
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  6. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Het is hier erg rustig hoe is het met iedereen?

    Hier alles goed, al valt het werk wel zwaar. Sinds deze week werk ik een dag minder. Dan heb ik even tijd om rustig aan te doen, want met een dreumes thuis komt dat er ook niet van.

    @Nancydierengek lekker dat de babykamer klaar is. Ik moet nog beginnen . Hetzelfde geld voor geboortekaartjes, aanschaf spullen, en alles wat bij de voorbereiding hoort. Maar we hebben de naam sinds 20 weken zwangerschap. Dat is al heel wat vind ik
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  7. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Hier gaat t naar omstandigheden goed.
    Heb 1 maart de intake gehad bij de fertiliteit voorafgaande aan de terugplaatsing, we mochten wat haar betreft per april al starten, dit vind mn partner te snel helaas.
    Ik moest wel al bloedprikken, daar krijg ik 9 maart de uitslag van.
    Ook heeft ze naar mn baarmoeder en eierstokken gekeken, eierstokken zagen er goed uit, baarmoeder was niet te beoordelen, was 1 grijze massa.
    Verder zijn mn cyclussen compleet de weg kwijt, ben nu op cd 12 opnieuw begonnen te bloeden, dit duurt nu al weer 6 dagen.
    Daarvoor in de cyclus 21 dagen bloedverlies en toen provera kuur gehad, helaas dus niks geholpen. Ben benieuwd wanneer deze bloeding stopt, als t te lang duurt weer huisarts bellen.

    2 maart heb ik de uitslag gehad van mn neuroloog van de onderzoeken, weldegelijk carpaaltunnelsyndroom in beide handen.
    15 maart word ik als eerst aan mn linkerhand geopereerd, en dan als dat geholpen heeft is rechts aan de beurt.
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  8. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Fijn dat je zo snel zou mogen starten. Wel jammer dat je vriend het te vroeg vind. Wie weet wil hij toch 1 a 2 maanden eerder starten?

    Wel vervelend dat je cyclus helemaal overhoop is. Hopelijk stopt het bloeden snel.

    En dan nog de operaties aan je handen. Dat is ook wel even schikken denk ik. Succes de komende tijd
     
  9. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Eerst goed herstellen van de 1e operatie, daarna zien we wel verder :)
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  10. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Nou de baby kamer is bij ons helemaal klaar!
    Vandaag gaan we de gekochte wieg in elkaar zetten.
    En vanmiddag krijg ik een telefonisch gesprek met onze kraamhulp.
    Verder hebben wij alles al klaar.
    Haha ik heb alles al gekocht. Zelfs al de baby kleding gewassen en opgehangen. Geboortekaartje is ook al zo goed als klaar. Moet alleen nog een vlucht koffer maken haha. Erg hè. Maar ik ben zo’n typ die alles op orde wil hebben. Want stel dat! :p haha.
    Het enigste wat ik echt super jammer vind is dat wij bij ons eerste kindje een geboortefotograaf bij de bevalling aanwezig hadden. En zij heeft echt de mooiste en indrukwekkendste foto’s gemaakt. Wij wouden haar er eigenlijk dit keer weer erbij hebben. Maar vanwege de regels omtrent Corona mag zij er niet bij aanwezig zijn. Zo balen. Dus hoop maar dat vriend lief foto’s maakt.


    Kwa werk ben ik heel eigenwijs. Ik heb toch gekozen om door te werken. Maar kwa Corona op ons werk is het gelukkig ook nu rustig. Ach ik hoef nog maar heel even. Hopelijk houd mijn bekken het ook vol want die begint wel te zeuren met veel lopen.

    Ow jij moet nog beginnen met alles te kopen enz. Haha ach ja je hebt nog zat tijd. Kijk super dat jullie een naam al hebben voor de kleine. Is zo moeilijk om een naam te verzinnen. Wij hebben ook al een naam voor de kleine.


    Jammer dat je partner april te snel vind. Anders konden jullie al bijna starten. Wat was je bloeduitslag van 9 maart? Oei balen dat je cyclus zo in de war is. Hoe is het daar nu mee?
    Goh je bent wel aan de beurt zeg ook nog is carpaaltunnelsyndroom in beide handen. Hopelijk is je operatie van gister goed verlopen. Sterkte hoor!
     
  11. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Operatie is goed verlopen.
    Bloeduitslagen waren goed :)
    Qua cyclus weet ik t nu nog niet, is nog afwachten
     
    Nancydierengek en miniVosje vinden dit leuk.
  12. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Wat fijn dat de operatie goed is gegaan.
    En dat de bloedwaardes goed zijn. En houd je man nog steeds aan augustus vast? Of krijg je hem 1 a 2 maanden eerder te starten?

    @Nancydierengek wat fijn dat alles af is. Dat zal je wel rust geven.
    Hier de kleertjes uitgezocht die ik heb gehad, en tot maar 62 in de commode gelegd. (dat is het enige wat nu staat)
    Deze week even kijken wat ik van D. Nog kan gebruiken en dus uitzoeken. Dan hoef ik het alleen nog te wassen en naar mijn oma te brengen. (die vind het leuk om dat kleine spul te strijken! Weer een klusje minder voor mij:thumup:
    Dan volgende week peuterbed en nieuwe kast bestellen, zodat er einde van de maand de kamers in. Orde kunnen maken.
    In mei wil ik pas de box beneden gaan zetten. En ik moet nog kijken wat ik extra moet aanschaffen. En dan kan die kleine meid van mij part komen.

    Wat goed dat je toch blijft doorwerken. Maar let op jezelf dat je niet te veel doet.
    Ik werk nu een dag minder. (nog 2dagen dus) maar wil in april de laatste maand nog maar halve dagen gaan werken.
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  13. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Nee t blijft echt augustus, kan zelfs nog later worden. :)
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  14. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Hiep hiep hoera!
    Ik ben vandaag jarig!
    Ben 36 geworden. Phoe ik word oud haha.
    Al voel ik mij niet echt jarig haha.
    Gek om voor de tweede keer geen normale verjaardag te kunnen vieren.
    Maar goed ik ben lekker met mijn zoon naar een speeltuin in de buurt geweest kind ook weer blij. Vanavond samen met vriend lief het vieren met een gebakje en wat lekkere en we eten één van mijn favoriete eten shoarma! Lekker!


    Fijn dat je operatie goed is verlopen.
    Hopelijk word je cyclus ook snel weer normaal.


    Ja geeft mij zeker rust.
    Zo jij alle kleding tot maat 62 goed bezig.
    Ik heb alleen de maten 50 en 56 klaar hangen hihi.
    Handig hè al die kleding die je dan nog bewaard hebt van de eerste.
    Hebben wij ook gedaan en echt we gaan best veel hergebruiken omdat het toch nog netjes en goed is. Maar wij hebben de mazzel dat we weer een jongen krijgen en alles wat dat betreft kunnen herbruiken.
    Handig zo’n oma die strijken leuk vind.
    Maar zo te lezen hebben jullie ook al plannen waar jullie lekker mee aan de slag gaan. Leuk hoor!

    Ja blijf toch doorwerken. Zit ook niet echt in mij thuis zitten. Maar moet idd opletten dat ik niet teveel doe. Ik ga snel mijn grens voorbij.
    Maar goed de nacht van 4 op 5 april is mijn laatste werk nachtdienst en erna heb ik verlof. Dus dat schiet al op.

    Lekker dat jij een dag minder bent gaan werken. En straks in april halve dagen. Ja je moet doen waar jij je goed bij voelt. Je hebt groot gelijk!
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  15. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  16. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  17. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Dank jullie!
    Hopelijk volgend jaar weer een normale verjaardag kunnen vieren.
    ;)
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  18. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  19. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  20. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Wij krijgen eind mei ook gezinsuitbreiding!
    Een baby zal nog even op zich laten wachten, maar wij krijgen als alles goed gaat een pup:D
    We hebben al een hond, en zijn al een lange tijd opzoek naar een maatje voor hem, en die hebben we eindelijk gevonden:D
     
    Myhappyfamily, miniVosje en Nancydierengek vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina