Gaan voor een nieuw wondertje deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Gootje1988, 30 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Heel veel succes met de bevalling! Hopelijk laat deze niet lang op zich wachten.
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  2. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Vannacht zijn mijn vliezen om 1:00 uur gebroken.
    Ik dacht yes eindelijk onze kleine man komt.
    Maar helaas tot nu toe nog steeds geen weeën.
    Wel verlies ik bij elke stap die ik maak steeds vruchtwater nog.
    Loop nu met een grote inlegger rond in huis.
    Maar verder gebeurt er nog niks.

    Verloskundige is net langs geweest.
    Hopelijk komen de weeën vanmiddag of vanavond en anders vannacht op gang. Anders word ik de volgende dag om 8:00 uur naar ziekenhuis gestuurd en word ik daar ingeleid en val ik meteen onder de gynaecoloog.
    Spannend hoe zal dit verder gaan verlopen?
     
  3. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Wat spannend
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  4. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Spannend, succes de komende 48 uur. Hopelijk heb je snel je kleintje in je armen
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  5. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Nancydierengek wat spannend!
    Hopelijk zet het snel door.
    Heel veel succes en sterkte. Hopelijk hebben jullie de kleine snel in jullie armen.
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  6. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    Mooie buikjes dames!!
    @Nancydierengek oehhh spannend hoor!! Heel veel succes :D hopelijk zet het snel door of ben je al lekker aan het genieten!
     
    Nancydierengek en miniVosje vinden dit leuk.
  7. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Benieuwd hoe het met @Nancydierengek is. Hopelijk ben je al aan het genieten van je kleine man
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  8. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Hier ook nieuwsgierig naar @Nancydierengek hopelijk lekker aan het knuffelen met haar zoontje!
     
    Nancydierengek en miniVosje vinden dit leuk.
  9. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    Nancydierengek en Gootje1988 vinden dit leuk.
  10. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Ja ik hoop geen nieuws is goed nieuws!
     
    Nancydierengek en Gootje1988 vinden dit leuk.
  11. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Op fb heeft ze al een berichtje gezet dat ze bevallen is. Ze zal vast hier binnenkort een update geven :)
     
    Nancydierengek, Myhappyfamily en miniVosje vinden dit leuk.
  12. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Hoi allemaal!
    Hier even snel een berichtje van mij.
    Het liep een beetje gek bij mij ik zal jullie later het bevallings verhaal vertellen.
    Ik heb namelijk een zeer onrustige en vervelende bevalling mee gemaakt omdat er veel paniek was. Gelukkig kan ik jullie vertellen dat ondanks alles gelukkig goed is gegaan en dat ik op 15 mei bevallen ben. Echt we zijn dol gelukkig en zijn vol op aan het genieten van de kleine man. Hij doet het heel goed. En zijn grote broer is ook super leuk en lief naar hem. Ik voel mij echt een rijk mens!
     
    Myhappyfamily en miniVosje vinden dit leuk.
  13. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Gefeliciteerd!!!
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  14. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie 2e zoon!

    Wat rot van je bevalling. Maar fijn te lezen dat jullie volop aan het genieten zijn!
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  15. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    @Nancydierengek gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Fijn dat alles goed gaat.
    Geniet van je kleine man! En je mooie gezinnetje
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  16. Rapunzel

    Rapunzel Fanatiek lid

    14 dec 2012
    4.169
    5.717
    113
    Ik lees ook nog wel eens mee :p
    @Nancydierengek gefeliciteerd! Plaats je een fotootje in de fb groep? :D
     
    Nancydierengek en miniVosje vinden dit leuk.
  17. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    @Nancydierengek gefeliciteerd!!! Geniet lekker van je mooie gezinnetje.
    Vervelend van die rotte bevalling. Gelukkig gaat nu alles goed.

    je bent dezelfde dag als mijn schoonzusje bevallen
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  18. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Hier mijn bevallingsverhaal:

    In de nacht van 12 op 13 mei waren mijn vliezen gebroken.
    Ik dook onder de douche en had mij opgefrist. Ik en mijn vriend gingen er helemaal van uit dat de weeën snel zouden komen. Want bij ons eerste kindje kwamen de weeën nadat mijn vliezen waren gebroken ook al heel snel. Na het douchen ging ik weer in bed liggen. De weeën kwamen maar niet. De volgende ochtend had ik nog geen weeën niks? Ik had de verloskundige gebeld en verteld dat mijn vliezen waren gebroken maar dat ik nog steeds geen weeën had. Ik moest een naar het ziekenhuis komen voor controle of het goed ging met de baby. Na die controle in het ziekenhuis werd ik meteen als medische beschouwd en viel ik onder de gynaecoloog.
    Alle controles waren goed maar er werd wel al een datum ingepland om mij in te leiden voor de bevalling. Ik zou 15 mei ingeleid worden om 8 uur in de ochtend. Erna mocht ik weer naar huis.

    Ik bleef al die tijd maar vruchtwater verliezen.
    Ik dacht altijd als het vruchtwater eruit is dan is het weg.
    Maar je maakt dus steeds weer nieuw aan.
    Echt vreselijk waar ik maar liep het vruchtwater bleef maar lopen.

    Uiteindelijk de avond voor ik ingeleid zou worden zatten we rustig op de bank. Ik voelde een gek gevoel in mijn buik en dacht zou het?! Even erna had ik weer een beetje pijn in mijn buik. Toen ik ging de tijd bij ging houden had ik het om de 7 minuten. En vlak erna werd het pijnlijker en was het duidelijk dat mijn weeën waren begonnen. Toch nog uit zich zelf. Ziekenhuis gebeld en we konden meteen komen.

    In het ziekenhuis had ik al een behoorlijke weeën storm.
    Ik moest op bed gaan liggen en had toen al 8 cm ontsluiting.
    Ik had een band om mijn buik gekregen zodat ze de hartslag van het kindje in de gaten konden houden. En toen ineens was de hartslag van het kindje aan het zakken. Ik moest toen op mijn linker zij gaan liggen met de hoop dat de doorbloeding van het kindje beter ging. Maar toen ik op mijn linker zij draaide was dat voor mij zelf echt een ramp. Ik riep toen: ik hou dit niet. Wat deed mij dat zeer om zo te liggen. En ook op dat moment was ineens de hartslag van het kindje weg. Ik werd meteen op mijn rug terug gedraaid. En toen was er paniek in de kamer.

    Tussen de weeën storm door en de pijn die ik had raakte ik ook nog is in paniek omdat ik de paniek hoorde in de kamer dat het niet goed ging met ons kindje. Ineens stond er ook 6 man in de kamer. Ze deden erna een soort electrone op jet hoofd van ons kindje om zo zijn hartslag te kunnen zien. Er werd ook meteen bloed bij hem afgenomen.

    Bij mij wilden ze een infuus aanleggen voor het geval dat het kindje met spoed met een keizersnede gehaald moest worden. Ik heb schijnbaar een dikke huid want de ene na de andere die het infuus probeerde aan te leggen lukte het maar niet. Wat een paniek was er. Ik moest steeds een vuist maken met mijn hand dan weer linker hand dan weer rechterhand. Het verliep ook allemaal zo chaotisch. Uiteindelijk moest er iemand van de OK komen om bij mij een infuus aan te leggen. En die lukte het gelukkig wel.

    In de tussentijd kreeg ik ook een Catheter ingebracht zodat mijn blaas leeg was. En kreeg ik te horen dat het kindje binnen een uur geboren moest worden anders werd het een keizersnede. Tussen alle paniek door riep ik ook een paar keer hoe jet met het kindje was. Hier kreeg ik dan ook geen antwoord op. Ik was in paniek. Ik kon daardoor mijn weeën ook heel slecht opvangen. Wat een hel was dit. Mijn vriend gaf gelukkig aan dat er weer een hartslag te zien was. En probeerde mij rustig te houden.

    Gelukkig had ik vlak na deze toestanden pers weeën en werd het kindje heel snel geboren. Kindje had zijn navelstreng om zijn nekje heen zitten. Maar toen die eraf gehaald was trok zijn blauwige kleur snel weer bij. Gelukkig hij is er en alles was verder goed.

    Dese bevalling is zo mega rommelig verlopen.
    We zijn ook echt niet te spreken over de gynaecoloog afdeling hoe het allemaal gelopen is. Ik had tijdens het bevallen wel 6 mensen tegelijk die onderend tegen mij wat zijden. Ik had liever 1 persoon gehad die mij aansprak of dingen zou zeggen. Ik wist niet meer naar wie ik moest luisteren. Maar ook de paniek die ik mee kreeg. Paniek mag er zijn maar laat jet mij niet merken en breng mij op de hoogte. Ik hoorde maar niks en werd gek daarvan.

    Nou al met al ik vond het echt een vreselijke bevalling.
    Maar goed alles gaat goed met ons kindje gelukkig!
    Ik zelf heb wel nog last van na weeën pijn maar goed dat heeft even tijd nodig.
     
  19. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    @Nancydierengek wat een heftige bevalling en wat vervelend dat er zoveel paniek was. Dat lijkt me echt geen fijne omgeving inderdaad. Goed dat je duidelijk hebt aangegeven dat je dit niet prettig vond.

    Probeer het nu een plaatsje te geven en lekker genieten van je kleine man.
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  20. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    @Nancydierengek och meid toch. Wat een vervelende bevalling zeg en vooral al die paniek allemaal. Hopelijk kun je het uiteindelijk een plaats geven en nu toch genieten van de kleine man.
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina