Gaan voor een nieuw wondertje deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Gootje1988, 30 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Goed. Af en toe ook pittige dagen hier.
    Oudste zit nu in een ontdekkingsfase qua grens opzoeken. Ziet ook veel van school natuurlijk.
    Momenteel is ze weer hard toe aan vakantie. Is snel moe en daardoor erg huilerig..
    De jongste heeft momenten dat ze ontzettend lief is. Met name als grote zus op school zit.
    Als de 2 meiden bij elkaar zijn, is het vaak geruzie. :rolleyes:
    Dan zit ik de tijd weg te kijken, tot ze eindelijk naar bed kunnen. :roflmao:

    Verder moet ik hoognodig gaan afvallen. Maar de motivatie wilt maar niet komen.
    Qua eten doe ik het wel goed. Het is meer het extra bewegen en DRINKEN.
    Ik doe dat zo slecht.. :$

    Dat is helemaal zwaar als jij iedere keer de pineut bent.
    Maar misschien is het dan wel eens goed om niet aanwezig te zijn als J. naar bed moet. Zodat je het patroon kan doorbreken?
     
  2. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Mn vriend belt me dan op, dat ik naar huis moet komen omdat ze om mij roept heel de tijd, plus hij verliest vrij snel z'n geduld en gaat dan tegen haar te keer en dat wil ik ook niet
     
  3. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    @Kimmetjuh90 wat vervelend dat jij alleen haar naar bed kan brengen. Hier is het op dit moment ook zo dat ik de enige ben. Ik heb d even 2 weken de kans zo gegeven. Maar vanavond is het me vriend z'n beurt. Laast is D zo lang te keer gegaan, dat me vriend en D beiden zaten te huilen. Toen ben iktoch maar weer gegaan. Maar hier gaat het de laatste dagen weer iets beter. Hopelijk voor jou komt er ook snel verandering in bij jullie.

    @Meisje93 vervelend als de meiden zo kunnen ruziën. Het lijkt me ook niet tegen te houden. Sterkte.
    Kwa afvallen bij mij werkt het beste om uit een flesje te drinken. Hier heb ik een doppler. Die sleep ik overal mee naartoe. Dan drink je al snel meer dat uit een glas. Misschien kan het jou ook helpen.

    Ik zette dan ook doelen. Voordat ik van huis ga, voordat ik begin met werken. Voor de lunch, met de lunch ect. Moest ik van mezelf elke keer een fles leeg hebben. Dan verplicht je jezelf.
    (vaak stond ik dan nog bij de voordeur de fles leeg te drinken. Maar ik dronk het wel)
     
  4. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    @miniVosje hier gaat alles prima. Vriend is 3 maanden ziek thuis geweest. Wat hij nu precies had weten we nog niet. Maar gaat nu vrij goed. Hij werkt ook weer hele dagen. Alleen het liefste gaat hij hardlopen. Deze week 15 min geprobeerd rustig aan. Maar helaas 3,5 dag weer last van zijn hoofd gehad. Nu gaat het sinds vanmiddag weer. Hij baalt zo. Hier kon hij zijn energie in kwijt. Doet nu veel wielrennen maar liever doet hij rennen.

    met de kids gaat ook alles goed. E gaat over naar groep 4! Wat gaat het toch snel allemaal. Wat doet ze het goed.

    L is een kleine bijdehand meisje en eigenwijs

    @Meisje93 dat ruzie maken kunnen ze hier ook wel. Maar valt nog mee tegenover hoe ik wel eens van anderen hoor.

    ohhhja dat drinken is een ramp. Ik haal vaak nog geen liter per dag. Weet het is slecht maar lukt me niet.

    @Kimmetjuh90 dat kan zeker ook dat jullie beide dan zoiets hebben het is goed zo. En vooral J nog zo slecht slaapt en alles op jou afkomt dan word het wel zwaar met nog een kleine erbij.
    De achterburen hebben het ook zo slecht gehad met hun kids. Ze zijn nu 3 en 5 en slapen pas sinds kort redelijk in hun eigen bed. Zij heeft in die bijna 6 jaar nog geen een nacht doorgeslapen. Lijkt me echt zwaar voor jullie.
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  5. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Wat vervelend dat je man zo lang ziek is geweest en nog steeds niet kan doen wat hij het liefste doet.

    Fijn dat het met de meiden zo goed gaat!
     
  6. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ja ik ga dan vaak ook maar gewoon naar boven om mn vriend af te lossen.
    Nu sinds een paar dagen hebben we samen een besluit genomen; dit moet anders! (Het naar bed brengen van J).
    Voorheen moest ik bij dr op bed of er naast zitten, dan was t goed, toen kwam er een handje bij die ze wilde vasthouden..
    Heel lang heb ik t zo geaccepteerd, want het het werkte!
    Tot mijn vriend haar wel naar bed moest brengen (Ik was bezig met was opvouwen en bedden afhalen).
    Toen is hij mij komen helpen, en J werd telkens om de beurt door ons terug in bed gelegt..
    We zijn 4 uur met haar bezig geweest, en na 4 lange uren sliep ze eindelijk.
    Tot ik me bedacht wat de gastouder tegen me zei een keer..ze bleef altijd even staan in de deur opening, en liep daarna was weg.
    Dus nu blijven we staan in de deuropening, en t Lijkt te werken, we zijn nu geen 4 uur meer bezig, J is niet overstuur, die valt gewoon zelf in slaap.
    Vannacht is ze ook niet wakker geweest.
    Ze werd vanmorgen om 6 uur wakker, nou ik ben trots!
    (Ondanks dat t erg vroeg was voor haar doen)
    Dus als dit goed blijft gaan zo, dan weer een stapje uitbreiden, dan gaan we op de overloop staan, zodat we uiteindelijk gewoon helemaal weg kunnen lopen gelijk.

    Verder zouden we eigelijk voor een beagle pup gaan, we stonden op de wachtlijst, maar ik heb me door m'n psychische gesteldheid terug getrokken voor een pup.
    Mijn hoofd kan t nu niet aan, en voorlopig ook nog niet, ik kreeg geen fijne reactie van de fokker terug, die dacht direct dat we ergens anders een pup gingen kopen, wat helemaal niet zo is.. dus ben blij dat we deze keus nu gemaakt hebben.. ik ga me focussen op herstel, samen met de mensen en dieren die we nu hebben om ons heen.

    Ben volop bezig met gesprekken bij GGZ, en dat moet ook wel want ik heb teveel triggers telkens dat ik continu in staat van paniek verkeer..
    Ik was ook gestopt met roken, maar door alles weer begonnen.. als t allemaal in rustiger vaarwater is, en we echt voor een cryo tp gaan dan stop ik wel weer met roken, maar voor nu is t echt even een no go om te stoppen.
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  7. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    @Kimmetjuh90 wat fijn dat het gisteren nacht al wat beter ging. Hopelijk gaat het lukken op deze manier! Zou voor jou heel fijn zijn als je wat meer rustig krijgt in de nacht.
     
    Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  8. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    @Kimmetjuh90 wat fijn zeg dat ze het vannacht zo goed gedaan heeft! Dat geeft jullie ook meer rust. Hopelijk gaat het nu elke keer zo goed.

    Ik denk dat je een goede keus hebt gemaakt ivm de pup. Je kunt je beter eerst op jezelf richten en als na verloop van tijd het beter gaat kun je verder kijken wat je wil
     
  9. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ja hoop ik ook, zou zo fijn zijn!
    Jaa t deed wel pijn hoor om af te zeggen, want ik zag t echt wel zitten, maar wellicht ooit in de toekomst :)
     
    Myhappyfamily vindt dit leuk.
  10. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Nou ik heb even terug een gesprek gehad in het ziekenhuis en ik moet idd geopereerd worden aan die galblaas die moet er gewoon eruit. Maar het nadeel ervan vanwege de Corona is er een mega lange wachtlijst ontstaan. Toen ik vroeg wanneer ze mij zouden kunnen gaan opereren konden ze niet eens een indicatie geven. Toen ik zij spreken we over weken of een maand? Toen zij ze nee dit duurt zeker nog wel maanden helaas voor jij aan de beurt bent.

    Oei ik zit niet te wachten op een operatie of zo, en ik snap zeker dat er een wachtlijst is door deze gekke tijd daar heb ik ook alle begrip voor, maar ook ik wil er graag zo snel mogelijk aan geholpen worden. Ik zit toch ook met twee kindjes thuis. En als ik een aanval heb dan kan ik niks meer. Ik heb helaas ook pas nog een ambulance thuis aan de deur gehad omdat het helemaal fout ging. Ik had zo’n pijn dat ik een weg ranking had. Ik kwam erna wel weer snel bij en had morfine voor de pijn gehad.

    Ik heb met mijn verzekering zitten bellen of hun niet een ander ziekenhuis wisten waar ik eerder geholpen kan worden. Inmiddels ben ik nu vandaag erover terug gebeld en ze hebben een ander ziekenhuis gevonden waar ik waarschijnlijk dan binnen twee maanden terecht kan voor een operatie. Ik ga zo mijn huisarts bellen hier over en die moeten dit dan verder oppakken weer.

    Verder ben ik thuis echt zo aan net genieten van onze kleine R.
    Onze kleine R lacht nu bewust naar je.
    Echt dat is zo lief! Ik smelt dan helemaal van geluk!


    Ow Ow soms denk ik ook echt waarom willen wij mensen kinderen. Ze kunnen het je soms zo lastig maken. En idd dan ben je blij als ze op bed liggen. Haha. Maar gelukkig krijg je er ook veel liefde en plezier en gezelligheid voor terug. Enz.

    Ow afvallen ik moet dat eigenlijk ook.
    Maar ook ik heb daar heel geen motivatie voor.
    Sporten wanneer?
    En eigenlijk zo geen zin in. Ben blij als ik even rustig op de bank kan zitten.
    Ja ik rij paard op mijn eigen paard maar ook die krijgt op dit moment minder aandacht omdat ik druk met de kids ben.

    Mijn zus zorgt altijd voor een fles water in de koelkast dan kan ze zien hoeveel ze ervan gedronken heeft. Die fles moet leeg op één dag en het liefst twee van die grote flessen water helemaal leeg.

    Ik snap dat afvallen een heel lastig iets is.


    Phoe lastig allemaal als ik jou verhalen zo lees.
    Maar wat super fijn dat het staan in de deuropening nu helpt.
    Nou als dat de manier is voor jullie dan is dat toch super.

    Ik denk dat het ondanks het super leuk is een pup in huis te nemen dit de juiste beslissing voor jullie is. Eerst aan jullie zelf denken en alles goed op de rit krijgen weer. En dat stoppen met roken kan later ook wel.
    Sterkte met alles!
     
  11. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    dank je wel, komt allemaal wel goed, heeft alleen heel veel tijd nodig..
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  12. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    @Nancydierengek moeilijk zeg dat het allemaal zolang duurt. Vooral als je steeds zoveel pijn hebt. Heeft de verzekering al een anders ziekenhuis gevonden waar je sneller terecht kan?
    Vind het gewoon nergens op slaan dat door corona alles plat ligt. Andere mensen hebben ook de zorg nodig maar word opzij geschoven voor corona.
     

Deel Deze Pagina