Gaan voor een nieuw wondertje deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Gootje1988, 30 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Ja hoor. Welkom
    Af en toe is het wel erg rustig hier hahaha

    Ja moet 6 uur de deur uit anders zit in midden in de spits en vooral hier is het echt druk om 6 uur al. Normaal reistijd van 40 minuten.

    Nou ze zal vast binnenkort weer doorslapen. Hopelijk voor jou vanavond al weer :p

    Hm dan zal ze wel meer genen van die kant hebben, merk dat ook bij A. Die heeft volgens mij meer genen van m'n man dan van mij :roflmao: al zijn beide dames even snel met alles.
     
  2. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Gootje1988 ah vandaar! Hier maar een reistijd van 15min. Hoef maar 7km. :)
    En pak een binnendoor weg ipv de provinciale weg. Scheelt ook weer.

    Lijkt mij heerlijk! Al ben ik met alles bij elkaar 10min. wakker. En ze slaapt gelukkig gelijk weer verder. En slaapt daardoor gelijk langer. Vaak van 19.00 - +/- 8.15
    Maar doorslapen is ook heerlijk.

    Ja als ik mijn schoonzussen spreek dan zeggen ze altijd: ooh die hoort er helemaal bij. De meeste kindjes gingen pas lopen toen ze bijna 2 waren. :rolleyes:
    Grappig heh die verschillen dan heh.
    Hier ook echt 2 verschillende meisjes. Zowel innerlijk als uiterlijk.
     
  3. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Ja eerst had ik 5 minuten reistijd mja het huis is de moeite waard.

    Ja doorslapen is fijner. Gaat je man ook eruit? Ow lekker hoor zo lang!

    Hahaha wauw! Achja je kan ze moeilijk dwingen hè... A deed ik wel stimuleren met omrollen als in Dr beentje goed leggen en haar dan beetje ermee helpen, werkt dat niet bij F?

    Ja hier ook al lijken ze toch ook weer op elkaar maar A is een stuk pittiger. M is juist heel rustig.
    Ook zo leuk als ik M roep onderaan de trap, dan komt A er bij staan en gaat ze mee roepen maar zij roept dan " ies" dat is voor haar zus hahaha
     
  4. dunnie

    dunnie Actief lid

    5 sep 2015
    230
    140
    43
    Tiel
    Dank!
    Even over mij. Ons meisje nu bijna 2, vandaag het spiraal eruit geschopt en ritueel verbrand!
    Nu zijn we wel afhankelijk van ivf, maar wonderen bestaan soms! Anders over een half jaar weer retour umc.....

    Fijne jaarwisseling alvast
     
  5. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Laten we maar hopen dat IVF nu niet nodig zal zijn.
    Hoelang zijn jullie bezig geweest voor de oudste?

    Fijne jaarwisseling!
     
  6. dunnie

    dunnie Actief lid

    5 sep 2015
    230
    140
    43
    Tiel
    dank je!
    Uiteindelijk valt het wel mee, met hoe lang we bezig zijn geweest. Al is elke maand dat de menstruatie doorbreekt er 1 teveel...
    na een jaar zijn we doorgestuurd naar het ziekenhuis, en na een operatie bleek ik 1 verstopte eileider te hebben die niet doorgespoten kon worden, en 1 eilijder die verkleefd zit aan mijn darm en om mijn eierstok heen is gekruld. En daarbij nog wat endometriose in en om mijn baarmoeder wat ze weg hebben gebrand.

    toen kregen we nog een half jaar en mochten we meteen de ivf in. Meteen de eerste ivf was raak! In 2 jaar sinds stoppen met de pil was ik zwanger.
    Scheelt dat ik een verklaarbare oorzaak had.
     
  7. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.677
    1.209
    113
    Vrouw
    #67 Myhappyfamily, 2 jan 2020
    Laatst bewerkt: 2 jan 2020
    @Meisje93 boohh ja het gaat veels te snel. Beide hebben ze lange haren. Ziet zo lief uit die 2 staartjes :D

    oei dat is minder dat ze nu weet snachts komt. Miss een groeispurt waardoor ze wat meer verbruikt nu en nodig heeft.

    bij jou gaat de kleine ook alles op het gemakkie. Net zoals bij L maar als ze het ineens kunnen dan gaat het goed.
    L liep ook pas met 19 maanden. Io zijn tijd. Wie weet slaat ze een stuk over en gaat het ineens snel.

    @Gootje1988 met de kleintjes gaat het hier goed. L loopt al heel goed. Al is het soms nog als een waggeleend en ze wilt vaak te snel en dan ligt ze weer gestrek haha. Het is echt een blij kind :D met E gaat het ook heel goed. Doet het super op school!

    met jouw meiden ook alles goed? gelukkig voelt ze zich weer wat beter. Hier is de oudste nu echt niet lekker. Lag al eerder in bed dan normaal.

    al lekker gewend in jullie nieuwe huis?

    ik woon ook op 7km van het werk. Met de brommer ben ik 15min onderweg. Dat is gelukkig te doen.

    @dunnie welkom!! Je mag zeker geZellig met ons meekletsen.

    Hopelijk is geen ivf meer nodig!! Maar de kans zit er wel in. Zal voor je duimen dat het zo raak mag zijn en anders dat het meteen raak mag zijn met ivf.



    iedereen een fijne jaarwisseling gehad?
    Hier met de buurtjes om de hoek gevierd. Oudste hield het uit tot 12 de jongste lag ff na 10 daar lekker te slapen.
     
  8. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Herkenbaar hahaha niet te tellen hoevaak A op de grond ligt... Echt een stuntel.
    Ah fijn zeg! Ze worden zo wijs hè op school!

    Ja gaat goed met de meiden. Morgen even naar monkey town, kunnen ze lekker samen spelen.

    Ja al gelijk gewend in ons huis! Zo fijn wonen, die ruimte en ik vind vooral onze woonkamer zo mooi met onze nieuwe meubels enzo :D
    Ga binnenkort ook onze slaapkamer nog even opnieuw behangen naar onze smaak en dan is het zo goed als klaar al ben je nooit klaar in een koophuis :p

    Ow dat is zeker te doen. Opzich vind ik het niet erg maar heb nu zoveel gewerkt dat die reis naar huis eigenlijk te ver is omdat ik echt doodmoe ben. Merk dat ik trager reageer enzo dus om half 11 mogen we weer :p

    Hier was het wel gezellig maar ivm veel werken de dagen voor en na oud en nieuw eigenlijk geen zin in gehad mja dadelijk eindelijk 3 dagen vrij.
     
  9. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.677
    1.209
    113
    Vrouw

    Hahaha en meestal zegt ze boem en staat weer op en verder :p laat zich soms ook express vallen, raar kind :p

    ohhh heerlijk! Hier zijn ze vandaag met de bso naar de film geweest. Ook erg leuk en morgen naar het bos. Hopelijk voelt ze zich morgen beter. Binnenspeeltuinen vinden ze hier ook super.

    ahhh fijn dat je het naar jullie zin hebt. Altijd even wennen op het begin maar erna is heerlijk wonen en genieten. in een koophuis ben je idd nooit klaar. We zijn bijna met de achtertuin klaar. Nu moeten we ook nog een nieuw dak en een nieuwe badkamer willen we. En ohja ook nog zonnepanelen. Dus nog even doorsparen.

    Nee dat snap ik. Als je gaar bent na je werk wil je alleen nog maar naar huis en zo snel mogelijk.

    dan ben je moe idd. Wel lekker vrij erna dat is wel fijn. Even wat bijkomen!
     
  10. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @dunnie mijn duimen draaien voor je.

    @Myhappyfamily ja zo schattig! F. heeft ook 2 staartjes.

    Geen idee, wie weet. Al duurdt het dan wel lang die groeispurt. :p

    Haha ja heel erg op het gemakje. Dat is vaak weer een voordeel ja. Scheelt weer een hoop valpartijen.
    Was L. ook traag met rollen en kruipen?

    Knap zeg dat de oudste het zo lang volhield.
    Hier de oudste rond 22.30 naar bed gedaan. De jongste lag gewoon om 19.30 al in bed.
    Gezellig met de buren! Hier lekker thuis met familie. Was geslaagd.

    Leuk al die verbouwplannen. Wat hebben jullie aan de achtertuin gedaan?
    Wij gaan de zolder helemaal aanpakken. Zin in.
    En dan over zo'n 3 jaar beneden helemaal.

    @Gootje1988 veel plezier morgen bij monkey town.

    Nee in een koophuis ben je nooit klaar. Maar het blijft leuk. :)
    Al een idee hoe je je slaapkamer wilt hebben?
     
  11. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Hahaha geweldig

    Oh leuk zeg! Doen ze wel leuke dingen met de kinderen! Ja officieel ben ik geen fan van ballenbakken, als er ergens veel bacteriën en virussen zijn dan is het daar wel mja... Ze vinden het fantastisch.

    Ja wij willen de wc beneden doen, zonwering in de tuin, muren isoleren, nieuwe dakkapellen en trappen in betonlook mja kost genoeg :roflmao:

    Ja pffff nog een ruime uur maar ben al zo goed als klaar gelukkig.

    Hahaha hier de oudste half 2 o_O de jongste wou ook opblijven want die vond het fantastisch maar toen ze nog steeds nee bleef zeggen op m'n vraag of ze in badje wou om 9 uur heb ik toch dr maar lekker gewassen en in bed gestopt. Ze sliep gelijk en ook door tot 9 uur :)

    Dankjewel
    Ja had op m'n verjaardag behang besteld 21/12, werd oudejaarsdag bezorgd door DPD volgens track en tracé... Ineens een mail dat we niet thuis waren dat we het maar moeten ophalen.... :confused: en nee niet in de buurt... 23 minuten met de auto in hartje Rotterdam... Belachelijk dus die verkoper gemaild want we waren gewoon thuis dus die moeten nog met een oplossing komen.

    Oh hier trouwens ook staartjes zie foto
     

    Bijgevoegde bestanden:

  12. dunnie

    dunnie Actief lid

    5 sep 2015
    230
    140
    43
    Tiel
    Over haren gesproken... mijn stinkie is nu 2 en heeft echt vreselijk pluis spriet haar wat allemaal naar voren valt... zelfs de kapper weer zich geen raad . Dus hier ook veel met staartjes en vlechtjes, wat dan wel weer heel leuk staat! Maar manlief natuurlijk niet kan .

    oud en nieuw was hel.... we waren op een feest, stinkie was doodsbang voor de knallen. Dus ik met haar naar huis, tot 02.00 bij mij in bed. En de volgende dag 07.00 begon mijn normale werkdag weer... feest.
     
  13. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Gootje1988 wat heerlijk dat de jongste goed geslapen heeft met oud&nieuw.

    Nou ja zeg! Dat is balen. En wat een slechte service van DPD.

    Ah wat schattig! ♡

    @dunnie ah wat sneu dat ze zo bang was voor de knallen. Gelukkig is het weer achter de rug. :)
     
  14. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Hey meiden!

    Allemaal nog een gelukkig nieuwjaar! :D:thumup:
    Onze kleine D sliep gewoon lekker door al het geknal heen.
    Ik dacht die word er wel wakker van maar nee hoor meneer sliep gewoon door haha.
    Met de kerstdagen zat ik in de nachtdienst.
    Maar ervoor hebben we wel lekker gegourmet.
    De nachtdienst met tweede kerstdag was wel een drama nacht. Pfff
    Een uitzendkracht die was niet op komen dagen had gezegd te moe te zijn!
    En een collega die op de gesloten afdeling stond was zo honds beroerd die is in overleg maar naar huis gegaan. En terecht ze was echt heel niet lekker.
    Conclusie we hebben die nacht met twee personeel minder gewerkt.
    Phoe was wel erg pittig.o_O
    Zo te lezen hebben jullie allemaal ook hele leuke dagen gehad! :thumup:

    Maar goed wat anders Want nog even en dan is onze kleine man jarig.
    Op 19 januari word hij 1 jaar! :D
    Kan het gewoon haast niet geloven dat de bevalling bijna een jaar geleden al weer was.
    Ik weet alles nog als de dag van gister.
    Verder allemaal slingers en cadeautjes al ingeslagen en een leuke foto taart gaan we laten maken.


    @dunnie
    Hoi welkom!
     
  15. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Nancydierengek heerlijk dat hij er gewoon doorheen sliep.
    Oei dat is pittig! Zeker als je twee krachten mist.

    Ja wauw alweer bijna 1 jaar! :)
    Wat gaat hij van jullie krijgen?
     
  16. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Hij gaat eerst een hele dikke mama en papa knuffel krijgen haha.
    We hebben de volgende cadeautjes gekocht:

    - een stoel met zijn naam en geboorte datum erop.
    - een spel mijn eerste 100 woordjes.
    - een badspeeltje.
    - een loopfiets van Elmo van Sesamstraat.
    - een nachtlampje van een draakje.
    - toet toet auto baantje met auto.

    Voor de visite die komt heb ik een lijst gemaakt op een site met allemaal leuk speelgoed voor hem. Daar kunnen ze dan iets uit zoeken zodat hij niet dubbele cadeautjes krijgt.
     
  17. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Net naar de Ikea geweest.
    Daar nog een schattig husky knuffeltje gekocht voor D ze verjaardag haha.
    Ik krijg nu een shop verbod van mijn vriend hahaha! :roflmao:
     
  18. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Nancydierengek zo jij hebt al lekker geshopt. Leuk hoor.
    Fijne verjaardag alvast.
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  19. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.677
    1.209
    113
    Vrouw
    @Meisje93 die staartjes staan echt zo schattig!!

    L was met rollen en kruipen ook later dan E. op het begin maakte ik me wel druk maar erna niet meer. ze was lekker vrolijk en verder ging alles goed. nu rent ze alweer rond. loopt alweer een stuk stabieler dan paar weken terug. al kiept ze vaak nog wel om haha

    Ahh dat was ook een gezellig oud op nieuw!!

    We hebben achterdoor in de tuin een houten overkapping geplaatst van 8x4. bijna de hele tuin betegeld op een stuk van 4x3 ofzo waar we kunstgras hebben liggen. hij is bijna klaar. moet allemaal nog een ingeveegd worden en van de overkapping moet de achter en zijwand er nog in, maar deze moet eerst geverfd worden maar dat gaat niet met dit weer. is veel te koud voor de verf. dat komt van de lente wel weer. dan nog een nieuwe tuinset uitzoeken voor onder de overkapping. hebben al een hele mooie gezien maarja komen hem helaas nog niet kwijt.
    Jullie hebben ook al allemaal plannen. zo blijf je bezig he als je iets gekocht hebt.

    @Gootje1988 nee ja dat klopt. ballenbakken is niet zo heel hygenisch, maar het is wat je zegt de kids vinden het prachtig.

    jullie ook nog grote plannen! maar niet gek met net een nieuw huis :D

    Ohhh kijk die staartjes toch :D

    @dunnie nouww ik kan nog niet heel veel met haren haha. dan heb ik al een dochter van 5. knotjes, vlechten en staarten lukt me. de normale dan, maar vraag me niet meer dat lukt me ook nog niet. laat staan mijn vriend. die lukt staarten en dan heb je het gehad. meestal vraagt de oudste of ik het kan doen want papa kan dat niet :p

    ohhh germ dat is niet fijn dat ze zo bang is! gelukkig is het alweer voor een tijd om.

    @Nancydierengek heerlijk dat D gewoon doorgeslapen heeft met dat geknal. geloof dat de meeste kleintjes dat toch wel hebben als ze eenmaal goed slapen dat ze niks merken.

    oei dat lijkt me idd een pittige nacht met kerst! maar je hebt je er doorheen geslagen en het is allemaal goed gekomen ;)

    echt waar alweer bijna 1 jaar :O heb het idee dat hij net een half jaar is ofzo. de tijd vliegt echt zo snel voorbij.
    Hij word goed verwent met zijn verjaardag :D geloof best dat je shopverbod hebt :p
     
    Nancydierengek en dunnie vinden dit leuk.
  20. dunnie

    dunnie Actief lid

    5 sep 2015
    230
    140
    43
    Tiel
    WoW even wat delen.....
    sinds mijn baby er is, is mijn libido denk ik met de nageboorte weg gegooid.... dus zo goed 2 jaar.
    Nu is mijn spiraal eruit....omg.... ik denk alleen al aan sex en er begint van alles te tintelen
    WEIRD!
     

Deel Deze Pagina