Gaan voor een nieuw wondertje deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Gootje1988, 30 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Hier is t libido ver te zoeke :roflmao:
    Tijdens mn zwangerschap wilde ik continu, maar mn partner niet, en nu wil ik niet en hij ook niet:roflmao: al begint t bij mij wel weer op te komen, maar tis handelbaar:rolleyes:
     
  2. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Gisteren was mn oudste jarig, ze is 9 geworden, en word al een echte dame! Ze worden zo snel groot :( mn kleine meid is ook al 6 maanden nu, maandag de 6 maanden checkup op t cb, ben benieuwd hoeveel ze weegt en hoe groot is is :)
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  3. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Gefeliciteerd! Ja 9 jaar is al een hele leeftijd.
    Hoe doet de jongste het?

    #libido. Man heeft een hele hoge. :roflmao:
    Ik niet zo. Heb momenten dat ik iedere dag wel wil en dan weer zo 2 weken niet.
     
  4. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    De jongste doet t hartstikke goed :)
     
  5. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Myhappyfamily zo dan heb jullie een mooie grote tuin.
    Mooi hoor een overkapping!

    Haha hier heel wat youtube filmpjes gekeken voor haren invlechten. Maar pfoe het wil maar niet lukken.
    Heel soms lukt het spontaan. Heb het nu grotendeels opgegeven. @lerana maakt prachtige creaties. :)
     
  6. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Haha ach komt alleen maar mooi uit toch.
    Nu hopen dat je op de natuurlijke weg zwanger word!
     
    dunnie vindt dit leuk.
  7. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Wat een gek idee maar ik ben eergisteren weer gestart vast met foliumzuur te slikken!
    En ben met de pil gestopt.
    Ik ga eind deze maand het ziekenhuis bellen over hoe en wat voor een tweede kindje. Spannend weer. Maar eerst heel belangrijk, de verjaardag vieren van onze kleine D en erna horen we wel hoe of wat en dan gaan we er weer voor!
    :D
     
  8. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    @dunnie ahhh fijn dat je libido weer terug!! vooral als je nog een kleintje wilt is dat wel handig :p nee maar nu weet je waar het waarschijnlijk aan lag da je libido zo lag was.

    hier heb ik de eerste jaaaaaaren amper zin gehad. deed het vaak meer om mijn vriend een plezier te doen. maar sinds de zwangerschap van de jongste is het libido ook omhoog geschoten. geniet ook een stuk meer ervan. nu heeft mijn vriend soms zoiets van ho ho even rustig aan :p maar ik heb ook pcos dus bij mij kwam het onder andere ook daar vandaan.

    @Kimmetjuh90 ohh dat is wel makkelijk als je beide niet wilt dan hoef je je ook niet druk te maken dat je steeds niet wilt. heeft je man dit altijd al gehad? normaal zijn het de vrouwen die vaak niet willen.

    Gefeliciteerd nog met de oudste. wat gaat dat snel zeg alweer 9 jaar! vooral tegenover een kleintje lijkt hetnog harder te gaan. was wel alles goedo op het CB?

    @Meisje93 moet ik ook maar eens gaan doen ja via youtube gaan kijken. mijn zusje heeft een nieuwe vriend, ofja is al een jaar. maar hij heeft ook een dochter van 9 en hij doet het ook super goed. hij zei ook al dat hij via youtube gekeken heeft en maar oefenen steeds.

    @lerana hoe gaat het met jou? weer een tijd terug.

    @Nancydierengek spannend hoor alweer aan de foliumzuur. dan komt het toch weer kortbij. is toch echt het begin voor een 2e. al kan het miss nog wel wat maandjes duren maar de eerste stap is gezet :D benieuwd hoe het allemaal gaat lopen. hopelijk gaat het weer lekker snel :D
    Eerst genieten van de kleine man zijn 1e verjaardag. vond die dag toch wel moeilijk hoor. dan bedenk je je pas echt hoe snel het eerste jaar om is gegaan.
     
    Nancydierengek en dunnie vinden dit leuk.
  9. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ja mn man heeft t altijd al wel gehad, en ik had altijd een hoog libido:roflmao:
     
    dunnie vindt dit leuk.
  10. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Oehhh wat spannend!!!
    Hier schuiven we nog een kindje toch nog voor ons uit, onze kleine is een ramp met slapen, en willen eerst zien hoe zij zich ontwikkeld eer we een definitieve beslissing nemen.
    We neigen naar 3 jaar wachten nu :)
     
  11. dunnie

    dunnie Actief lid

    5 sep 2015
    230
    140
    43
    Tiel
    oh daar zeg je wat! Foliumzuur! Helemaal niet aan gedacht om dat weer te kopen!!! Misschien omdat ik helemaal niet vanuit ga dat het natuurlijk gaat lukken....maar ja! Je weet het maar nooit

    to do voor morgen
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  12. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Nancydierengek spannend weer!

    @Myhappyfamily wat leuk dat de vriend van je zusje het daarvan geleerd heeft. :)

    Begrijpelijk. Slaaptekort sloopt je. Hopelijk mag het snel weer een stuk beter gaan qua slapen.
     
    Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  13. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Hoop ik ook, dank je wel :)
     
  14. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
  15. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Hier gaat het goed, wel erg druk...

    M'n oudste krijgt morgen de eerste onderdelen van haar beugel, kind kan niet wachten. Ook staat er de komende maand op de planning om naar open dagen te gaan van middelbare scholen, vind het heel moeilijk dat we nu al daar aan moeten beginnen maar alle scholen volgend jaar gaan bekijken is teveel mja nog een ruime jaar om aan het idee te wennen dat ze straks naar de middelbare gaat :$

    Met A gaat het ook super. Ze is momenteel met alles aan het bellen. Boekjes, krokodil, blokje, pakje ham of afstandsbediening, ze kan alles gebruiken om te bellen :roflmao:
    Ze leert ook echt veel woorden momenteel.

    Hoe gaat het bij jou?

    @miniVosje hoe gaat het bij jou? Naar je zin op je nieuwe werk?
     
  16. dunnie

    dunnie Actief lid

    5 sep 2015
    230
    140
    43
    Tiel
    Hier alles goed! Babydjuna gaat als een speer sinds ze naar de psz gaat. Ze praat nu NOG MEER waarom gaat het zo snel? Waarom krijgen we niet ietsje pietsje langer om ze zo leuk lief en klein te hebben?
     
  17. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Gootje1988 hoe is het gegaan met de beugel?
    Hoeveel scholen willen jullie gaan bekijken dan? Gaat hard dan ineens heh.
    Pfoe middelbare school, weer zo'n andere fase.

    Ah wat schattig! En leuk dat ze zoveel aan het babbelen is.

    Hier een ziekenboeg afgelopen week. Veel gesnotter en gehoest.
    F. heeft een paar dagen flinke koorts achter de rug. Maar inmiddels mag het weer de goede kant opgaan.
    Nu langzaam aan weer het eten en drinken opbouwen. Ze drinkt nu iedere keer maar 70-100cc.

    E. nog een paar keer naar de psz en dan gaat ze alweer naar de basisschool toe. :)

    @dunnie ja die ontwikkeling is niet te stoppen bij ze. :p
     
    dunnie vindt dit leuk.
  18. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Kind is helemaal gelukkig hahaha ze heeft nu dingen om haar achterste kies boven en de 4e krijgt ze een plaatje die ze er elke dag uit school aan moet bevestigen. Alleen mag die uit met eten en tot de volgende ochtend.
    We gaan er 3 nu bekijken en volgend jaar ook 3 waarschijnlijk waarvan er 1 van de favoriete is van dit jaar.
    Ja had het vandaag nog met m'n vader over.... Ze past al in de kleinste volwassen maat:oops: echt dametje al.

    Ja nou sinds deze week ook traplopen. Vond het wel fijn dat ze dat nog niet deed en dan gaat ze hupsend op haar billen naar beneden :roflmao: natuurlijk is dat ineens helemaal hip dus kan ze de hele dag door doen als ze de kans krijgt :rolleyes:

    Ah jeetje zit ook niet mee! Ging ze ook naar de opvang? Hopelijk gauw weer de oude.
    Jeetje zie nu dat ze al richting de 1 gaat! Bizar!

    Owwww leuke maar spannende fase! Bereid je maar voor op woorden die je nog nooit gehoord heb :roflmao: hoe vind ze het zelf? Al wel aan toe zeker?
     
  19. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Gootje1988 haha geweldig dat ze er zo blij mee is.
    Oh kijk dat zijn veel scholen die jullie af gaan.

    Haha geweldig! Dat wordt dus goed opletten met de traphekjes.

    Nee die niet, maar helaas van grote zus gekregen. Zijn allemaal aan het snotteren geweest en keelpijn. Maar de jongste had er nog koorts bij.
    Ja nog een kleine 3 weken. En dan is ze alweer een dreumes. Zou je niet zeggen als je haar ziet.
    Krap 8kg en kan alleen nog zitten.
    Drinkt kleine flesjes en vast voedsel is momenteel weer een uitdaging. :rolleyes:
    Bijzonder kind zullen we maar zeggen.

    Haha nou inderdaad. Bij de psz nog geen gekke woorden gehoord.
    Ja ze heeft er wel heel veel zin in. Ze is er ook wel aardig aan toe. Verveelt zich zo nu en dan wel thuis. Dus vaak de deur uit. ;)
     
  20. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Ja gaan alle opties maar af. Liever dat ze veel keuze heeft. Weet ook niet wat normaal is en moet mij er ook nog echt in gaan verdiepen hoe en wat...

    Oh ja dat kan natuurlijk ook. Ja dan krijgen ze nog erger dan de ander. Zo sneu.
    Ah wat een mini! Ach lekker toch dat ze wat klein is nog. A is juist echt mega... 12 kilo en gaat naar maat 92 :roflmao: echt totaal geen baby meer... En over een jaartje is ze net zoals andere op schema. Ik denk dat ze over een tijdje ineens alles kan.

    Ah ja snap ik nou word echt een leuke tijd voor dr!
     

Deel Deze Pagina