Gaan voor een nieuw wondertje deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Gootje1988, 30 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Haha ja ze is goed verwend. :) ach voorlopig blijft ze nog heerlijk baby.

    Al komt het slechte slapen ws. door haar doorkomende tandjes en ze is weer flink verkouden..
     
  2. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    zo hoort dat ook dat de kleintjes goed verwent worden. Kindjes blij, mama en papa ook blij!

    oeii ja tandjes is altijd minder. Al viel het hier bij beide mee hoeveel last ze ervan hadden.

    hier krijgt het spook de slaapzak zelf open sinds deze week. Ga ik net kijken ligt ze gestrekt op de buik. Slaapzak in de nek hahah voorzichtig deze omlaag gedaan en haar deken over der benen gelegd dat ze het niet koud krijgt
     
  3. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het met de rest?
     
  4. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Hier gaat alles goed.
    D begint al met pogingen tot staan.
    Hij ging gister ineens ook tegen mij op staan.
    En vaak als ik hem oppak wil hij meteen op ze voetjes gaan staan.
    Ook zit hij ineens veel op ze hurken dat deed hij eerst nooit.

    Met mij zelf gaat verder alles goed.
    Ben wel stront verkouden op dit moment.


    @Myhappyfamily
    Oei balen met je rug.
    Ik hoop dat het inmiddels beter gaat met je rug?

    @Meisje93
    Wat een vrolijke taart!
    En zo te lezen heeft ze een leuke verjaardag gehad.
     
  5. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw

    Ohwwohww wat gaat dat alweer allemaal snel!!
    Leuk om te zien hoe ze veranderen en wat ze weer allemaal leren. Nog even en hij rent je weg.

    mijn rug gaat weer beter. Af en toe wat last als ik op het werk veel achter de kassa zit.


    hier gaat alles verder prima. Alleen dat L sinds deze week snachts wakker word. Dinsdag van 23.15 tot 04.00 liggen vertellen en jammeren. Je kan zeggen mama is wel erg moe.

    verder is de carnaval weer begonnen. Wij vieren het niet maar gaan wel naar de optocht enzo kijken.
     
  6. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Myhappyfamily oeps.. en slaapzak achterstevoren omdoen? Schijnt ook te helpen.

    Wat vervelend dat je nog steeds zo nu en dan last hebt van je rug.

    Oei dat is niet fijn, gebroken nachten. Enig idee waar ze last van kan hebben?

    Veel plezier bij de optocht. Wij vieren het ook niet.


    @Nancydierengek wat leuk dat hij wilt gaan staan. Verkoudheid inmiddels over?
     
  7. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    @Meisje93 gefeliciteerd nog met F! ( Beetje laat :$ ) hoe gaat het nou met haar? En uiteraard ook met haar grote zus.

    @Myhappyfamily oh het drama slaapzak uittrekken hahaha hier al maanden zoet mee... Wij stoppen de rits in de slaapzak zeg maar... Het lipje eronder. Soms is ze in een erge pulk bui en krijgt ze het nog los maar vaak ook niet. Als je mijn niet duidelijke uitleg niet snapt moet je het zeggen :roflmao:
    Ow jeetje dat is een lange tijd wakker! Weet je de oorzaak?

    @Nancydierengek wat leuk! Nog even en hij loopt! Leuk maar ook minder leuk als ze ineens bij dingen kunnen ;)

    @miniVosje hoe gaat het bij jou?

    Hier gaat het goed, wel druk en ga het nog iets drukker krijgen. Ga 14 uur in de maand meer werken. M'n contract gaat van 24 naar 26 uur. Kon ook 28 maar kans dat ik uren moet gaan inhalen word dan best groot en daar zit ik niet op te wachten.
    Voor de rest met de meiden gaat het super. M is zo trots op haar beugel, doet ook goed haar best met hem in doen en inhouden.
    A is en blijft een ondeugd hahaha snapt elke dag meer en elke dag komen er wel nieuwe woordjes. Wel heeft ze moeite met woorden meer dan 3 letters. Lamp is amp, vogel is ogel :p

    Hier denk ik ook afscheid nemen van m'n wens voor een 3e... M'n man geeft aan echt niet te willen en wil alles verkopen. Ik krijg mijzelf echt nog niet zover om bijvoorbeeld de maxi cosi te verkopen... Tips?
     
  8. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    @Meisje93 zou ik inderdaad eens kunnen proberen. Maar de ene keer laat ze hem dicht en de andere x niet. Meestal is het dichtdoen en dan is het goed.

    ja vervelend mijn rug. Vandaag weer meer last gehad. Ochja niks aan te doen.

    @Gootje1988 denk dat ik snap he je het bedoeld. Ga het eens proberen :D maar denk dat mevrouw dit ook wel los krijgt :p


    Ahhh zo te horen gaat alles goed daar :D
    Moeilijk he de spullen weg doen. De echte babydingen. Vind ik ook wel. Maar hier komt echt geen 3e meer. Dus dan is dat voor mij het beste.
     
  9. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    @Myhappyfamily
    Ja gaat echt ineens allemaal snel.
    Ik heb ook het idee nu we hem echt elke dag met ons mee laat eten dat hij echt groeit in alles. In lengte, in ze ontwikkeling met goed kruipen en nu ook staan, maar zelfs in ineens ons na proberen te praten haha.
    Of komt gewoon door ze leeftijd. :p

    Fijn dat het met je rug weer wat beter gaat.
    Ja de hele tijd achter een kassa zitten vind je rug niet fijn.
    Mijn schoonmoeder had dat ook toen ze zittend werk deed.
    Ze kreeg toen oefeningen mee dat ze 2x op een dag op handen en knieën moest zitten en dan steeds een holle rug en dan weer een bolle rug maken.

    Balen dat L s’nachts Wakker word. Phoe doe gebroken machten zijn dan echt vreselijk zwaar.

    En hoe was de carnaval optocht? Nog geweest of ging het niet door vanwege de storm.

    @Meisje93
    Hey ja mijn verkoudheid is bijna over gelukkig. Gewoon echt dik een week mee gelopen.
    Hoe gaat het verder met jou en je meiden?

    @Gootje1988
    Haha nou wat je zegt met kruipen zijn al veel dingen niet meer veilig in huis. Haha honden waterbak, robot stofzuiger, de honden zelf. Al hebben wij thuis nu wel veel NEE gezegd tegen D als hij iets doet wat niet mag. En meneer begrijpt dat nu heel goed. Zeg je nee kijkt hij je aan en denkt dan jammer ze houd mij in de gaten en kruipt dan er weer weg.

    Haha ja met lopen is echt niks meer veilig. Keukenkastjes daar moeten we nog ff wat op maken dat ze niet meer open kunnen. Honden beelden die in de vensterbank staan. Enz. o_O:D

    Kijk je gaat meer werken.
    Druk druk. Ik vind 24 uur werken meer dan genoeg. :oops::p

    Wat goed van M dat ze zo goed met haar beugel om gaat.
    En wat leuk dat A druk bezig is met woordjes zeggen. Haha super grappig die afkortingen.

    Oei moeilijk dat je man geen 3de kindje meer wil en jij eigenlijk wel.
    Ik zou er eerst 100% samen er achter staan voor je je spullen verkoopt. Anders word het meteen zo definitief.
    Tips heb ik niet maar als je man het echt niet wil proberen het een plaatsje te geven dat er geen derde kindje komt. En het accepteren. Denk ik.
     
  10. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    gaat zeker allemaal snel. Vooral omdat ze nog niks kunnen en dan ineens heel veel zie je pas hoe snel het gaat. Soms als ik erover nadenk dan heb ik zoiets het is toch raar. Als je geboren bent kun je niks en vanaf dan ga je zelf vanalles leren.

    rug gaat redelijk goed. Als ik dan op het werk niet de hele dag hoef te zitten. Morgen mag ik 08.30-17.00 servicebalie dat scheeld wel een hoop. Alleen af en toe zitten als het echt druk is.
    Die oefeningen ken ik ja. Sommige zeggen ook plat op de grond liggen en je voeten plat op de grond en af en toe ook optrekken zodat je een holle rug op de harde ondergrond krijgt.


    Optocht was leuk! Toch weer dik uur omgekregen. Jongste sliep dus vriend is thuis gebleven met der en ik met de oudste en nog andere gaan kijken.

    L slaap gelukkig weer door. Weet niet wat het was. Ze heeft wel een kiesje doorgekregen miss daar last van gehad

    vandaag zalf voor exceem gekregen voor L. Germ haar huid op der rug en buik is zo droog en van die rooie bultjes. Hopelijk is het snel beter. Ze krabt zich steeds alles open.

    ohh wij doen dat hier niet de keukenkastjes dichtmaken en dingen wegzetten. Bij beide meteen geleerd wat mag en niet. Tot nu toe gaat dat altijd wel goed. Kastje met schoonmaakspullen hebben ze beide nog nooooit opengemaakt.
     
  11. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Veel gekletst hier zeg! Ga even teruglezen.
     
  12. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Dankjewel voor de felicitatie! @Gootje1988 beter laat dan nooit toch? ;)

    Dus 1 dag meer per maand? Dat is nog wel te overzien.
    Wat fijn dat M zo goed met haar beugel omgaat.
    Haha heerlijk zo'n ondeugd. F. is ook ondeugender dan E.

    Wat jammer dat je afscheid moet nemen van je kinderwens. Lijkt me extra moeilijk. Hier kon ik al afscheid nemen tijdens de zwangerschap. Heeft wel al aardig geholpen. Al heb ik soms echt nog wel momenten dat het aanwakkert.

    @Nancydierengek met de meiden gaat het goed! Oudste gaat bijna naar de basisschool. Die wordt vrijdag 4 jaar. :)
    F. begint ook wat meer te ontwikkelen, babbelt wat meer. En in eigen bed rolt ze op haar buik.

    @Myhappyfamily ach wat vervelend die eczeem. Helpt de zalf al goed?

    Hier ook de keukenkastjes niet op slot gehad. En vensterbanken leeggehaald.
    Even kijken of dat met F. ook gaat lukken. :)
     
  13. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    @Myhappyfamily
    Fijn dat het met je rug redelijk gaat.
    Al die verschillende oefeningen je moet er ook maar tijd en zin in hebben om dat te doen.

    Wat fijn ook dat L weer doorslaapt.
    Misschien komt het idd door het kiesje.
    D slaapt bij ons ook iedere keer slecht als er een tand door komt.
    Hopelijk helpt de zalf goed voor L ook.

    @Meisje93
    Lijkt mij ook weer zo’n momentje dat je kind naar de basisschool gaat.
    Ze worden dan ineens zo groot.
    Spannend hoor voor E.
    Hopelijk gaat ze het daar erg naar de zin krijgen.

    Zo gezellig dat F ook lekker veel brabbelt nu.
    Gezellig. Fijn dat zij ook het goed doet.
     
  14. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Onze kleine D stond eergisteren recht op in ze bed haha.
    Dus nu staat hij zelfs daar met slaapzak en al gewoon recht op in bed.
    Echt hilarisch om te zien. Staat hij heel bijdehand en maar lachen. Verder is meneer echt de hele dag bezig met tegen dingen op te gaan staan.

    Verder word het spannend op 9 maart hebben wij een afspraak staan in het ziekenhuis. We gaan voor een tweede kindje. We krijgen dan een gesprek over hoe en wat. Dit omdat we nog 5 cryo’s in de vriezer hebben zitten. Ik ben zo benieuwd! Ik ben er ook weer helemaal klaar voor.
     
  15. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    Zalf begint al te werken idd heb ik het idee. Ze krabt zich minder vaak nu. Wel onder de douche. Maar de warmte maakt de jeuk schijnbaar erger had ik gelezen.
    Nu gaan afbouwen met de zalf. Mag ze maar hooguit
    2 weken smeren.
    Benieuwd of ze het idd ook niet doet F. Ik denk dat als je steeds alles maar weg haalt je het alleen maar interessanter maakt voor de kids. Of je moet een kleintje hebben die overal zit dan kan het frustrerend zijn.
     
  16. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    Leuk ziet dat uit inderdaad als ze in hun slaapzak recht opstaan. Beide hier lopen er ook gewoon in als ze hem aan hebben. Ofja de oudste nu niet meer :p hier doet mevrouw ook haar huispakjes uit als ze deze smiddags in bed nog aanheeft. Heeft het een rits dan gaat het open :p

    spannend hoor volgende week jullie afspraak. Ben benieuwd hoe het gaat lopen :D
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  17. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    Hier verder vandaag de verjaardag van mij en dochterlief gevierd. Zij word morgen alweer 2 jaar. Wat vliegt de tijd. Ik de 12e alweer 32. Wat is Ze weer goed verwend vandaag. Dochters lagen er pas om 20.30 benieuwd morgenvroeg wie nog slaapt en niet :p L begint morgen op de peuterspeelzaal. Benieuwd hoe ze het vind. Mag de hele ochtend erbij zijn dat is wel fijn.
     
  18. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Jij gefeliciteerd nog en vast gefeliciteerd met je dochter!
    Leuk dat ze lekker verwend is.

    Spannend voor L op de peuterspeelzaal. Fijn dat jij er in begin erbij mag zijn. Dat zal L ook erg fijn vinden.
     
  19. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    Hier is maandag L alweer 2 geworden. Wat vliegt de tijd toch snel. Ik de 12e alweer 32. Dat gaat ook snel haha. maandag en woensdag is ze naar de peuterspeelzaal geweest. Vond ze wel moeilijk. Eenmaal daar en als ik dan weg ben gaat het goed. Maar wel echt huilen als ik wegga.
    Op het kdv ook in een nieuwe groep. Dus dat was ook even moeilijk voor der. Maar komt wel goed. Liever nu alles tegelijk dan dat ze aan het ene gewent is en dan weer iets nieuws komt.

    hoe gaat het verder met iedereen?
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  20. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Phoe ik was eerst niet zo zenuwachtig maar nu ineens wel.
    Morgen om 14:00 uur afspraak in het ziekenhuis.
    Gesprek over hoe en wat voor tweede kindje.
    We hebben 5 cryo’s in de vriezer nog liggen.
    Spannend ben benieuwd!
     
    Kimmetjuh90 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina