Gaan voor een nieuw wondertje deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Gootje1988, 30 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Succes morgen @Nancydierengek

    Probeer morgen weer bij te lezen en te reageren. :)
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  2. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  3. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Hier helaas geveld door de griep. Pfoe hoe ellendig kun je je dan voelen. En dan nog 2 kleintjes om je heen.

    @Nancydierengek ja toch weer een hele nieuwe fase die basisschool. Toch weer een stuk vrijheid weg.

    Wat leuk dat D. steeds meer gaat ondernemen.

    @Myhappyfamily hoe gaat het afbouwen van de zalf? Je kan het evt. vet blijven houden met vaseline. Kan ook nog schelen.

    Ja dat denk ik ook, dat je daardoor de interesse wekt van je kindje. Maar het ligt ook wel deels aan het karakter van je kindje. :)

    Nog gefeliciteerd met L. Alweer 2 jaar zeg! Leuk dat ze zo verwend is.
    Oh ja, dat zijn dan even 2 grote veranderingen voor haar. Wanneer gaat ze dan naar het kdv?

    @Nancydierengek hoe is het gegaan?
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  4. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw

    Owjeee beterschap !! Dat is dan vervelend indd als je zo ziek bent die kleintjes om je heen. Maar je kan moeilijk zeggen mama ligt op bed je weet waar alles staat :p

    de zalf afbouwen gaat best goed. Haar rug ziet er echt een stuk rustiger uit. Nu elke dag sowieso 1-2x met lanette creme insmeren tegen de erge droge huid.

    jaaa het is voor haar een echte verandering. Als ze haar klasje ziet wil ze echt niet naar binnen. En echt hard huilen om mama. Maar eenmaal uit het zicht en daar aan spelen gaat het goed Op de donderdagen en vrijdagen gaat ze naar het kdv. Eerst zat ze in de babygroep maar nu vanaf 2 in de peutergroep. Ochja miss ff paar moeilijkere weken met wennen en dan gaat het prima.

    hoe gaat het verder bij jou met de kleintjes.
     
  5. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Hoi nou ik en mijn vriend zijn gister naar het ziekenhuis geweest.
    De vrouw waar we een afspraak mee hadden die kende mij gewoon nog haha. Zij had toen der tijd de punctie bij mij gedaan. We hadden D ook mee en wat vond zij dat leuk om hem te zien. Wij zijn haar daar ook nog steeds zo dankbaar voor want ook dank zij haar hebben wij D.

    Ze vertelde dus heel blij dat wij nog 4 rietjes in de vriezer hebben liggen met totaal 5 cryo’s. In het kort gezegd. De bedoeling is dat zodra ik weer ongesteld word ik contact weer opneem met het ziekenhuis. Ik moet erna weer op controle komen in ziekenhuis zodat ze kunnen kijken naar mijn follikel. Als de follikel 18mm is dan gaat het ziekenhuis contact opnemen met het VUE ziekenhuis waar onze cryo’s ingevroren liggen. (Ons ziekenhuis en dat ziekenhuis werken zeg maar samen). Is er plek voor een terugplaatsing dan krijgen we een Go dan moet ik 1 Pregnyl injectie spuiten.

    De tegenslagen kunnen zijn:
    Dat de terugplaatsing niet door kan gaan.
    Dit omdat er gewoonweg geen plek is en ze helemaal vol zitten geplant bij dat ziekenhuis. Dat betekent dat we dan weer een maand langer moeten wachten.

    En een tegenslag kan zijn dat als we een Go hebben en ze gaan van een rietje een cryo ontdooien dat die uit elkaar valt. Als die uit elkaar valt dan is die cryo vergaan. Ze gaan dan wel meteen een volgende cryo weer proberen te ontdooien.

    Omdat wij in 1 rietje 2 cryo’s hebben zitten en komt zover dat we dat rietje moeten gebruiken dan worden ze alle twee in mij geplaatst mits ze goed ontdooien.

    Het kan ook gebeuren dat er een cryo eerst goed ontdooit en dan bv op de dag van terugplaatsing ineens uit elkaar valt dan word het afgezegd en weer een maand wachten.

    En als laatst is het dan hopen dat het zoals bij iedereen goed gaat innestelen.

    Spannend hoor nu wachten tot ik dus ongesteld word en dan gaan we er voor! Ik zal ongeveer eind maart ongesteld weer moeten worden. Mag dus gewoon in mijn eigen cyclus.
     
  6. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Net naar de wc geweest en mijn ongesteldheid begint door te komen.
    Oeps had mij helemaal vergist dacht pas eind maart ongesteld te moeten worden maar klopt moet het nu weer worden. Heb namelijk n mooie eigen cyclus van 29 a 30 dagen steeds.
    Dus morgen zal de ongesteldheid goed doorzetten.
    Mooi zo dan kan ik morgen het ziekenhuis gaan bellen.
    Hopelijk gaat alles wel door vanwege die Corona virus.
    Wat een toestanden overal.
     
  7. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Zoals afgesproken had ik vandaag het ziekenhuis bericht dat ik ongesteld ben geworden.
    Eind van de middag werd ik terug gebeld door het ziekenhuis.

    Met helaas slecht bericht.
    Vanwege het Corona virus.
    :(

    Ik kreeg te horen dat het deze maand dus niet door gaat. Het ziekenhuis moet alle afspraken afzeggen voor een maand van deze afdeling.

    Nu hopen dat als ik de eerst volgende keer weer ongesteld word het dan wel door kan gaan. Maar ik vrees zelf dat dat er dan nog steeds niet in zit. Dat Corona virus spreidt zich nog steeds verder uit.

    Phoe echt balen dit zeg.
    We hadden ons er zo op verheugt om er weer voor te gaan...
    Nu maar afwachten tot we wel weer geholpen kunnen worden.
    :(

    Meiden hoe is het verder met jullie allemaal?
     
  8. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Nancydierengek wat enorm balen dat het momenteel allemaal on hold gezet is. :(


    #hier.
    Gaat best goed. Mag momenteel niet werken. Vorige week griep (?) gehad. En mag pas komen werken als ik geheel klachtenvrij ben. Hoest en snotter nog. :(
    Heb zaterdag en zondag gewoon gewerkt,maar gisteren zijn de regels aangescherpt. Voelt erg dubbel zo. Maar gezondheid voor alles zullen we maar zeggen.
    F. doet nog niet veel, maar begint nu wel steeds meer te brabbelen en dingen te begrijpen.
    Kan niet wachten tot ze gaat stappen, maar dat zal nog wel erg lang duren vrees ik. :rolleyes: :roflmao:
    Met E. gaat het ook goed. Haar basisschool avontuur laat nog even op zich wachten. Maar ach er zijn ergere dingen zoals het corona virus. Probeer mijn hoofd koel te houden, maar met alle maatregelen ook op werk vliegt het mij soms toch wel even aan.
    Weet niet hoe dat bij jullie zit?
     
  9. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Ja echt balen.
    Maar goed gezondheid is nu het belangrijkste.
    Wat een toestanden overal.

    Vandaag ben ik jarig nou echt een gekke verjaardag zo.
    Dit jaar vieren binnen in huis met vriend lief en kind.

    D mag op dit moment niet naar de opvang toe.
    Dit omdat hij verkouden is.
    Maar we houden hem ook loever thuis nu.
    Mijn vriend is van zijn werk thuis.
    En ik moet blijven doorwerken.
    Ik zit in de zorg.

    Vind jet allemaal maar eng hoor.
    Ben echt bang dat ik het virus een keer op ga lopen en het mee naar huis neem.
     
  10. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    Nouw meiden heb helemaal geen meldingen gehad. Sorry zie het nu pas :O

    @Nancydierengek balen zeg dat het nu even niet doorgaat :( te begrijpen natuurlijk maar je hebt je er zo op verheugd om weer te beginnen. Maar de gezondheid is ook belangrijk.
    Hopelijk mag je snel weer voor jullie wonder gaan.

    gefeliciteerd nog!!
    Ik was de 12e jarig!
    Maar wel gek ja dat je nu niet normaal je verjaardag kan vieren. Zondag viert het nichtje van mijn vriend de verjaardag. Zijn tante heeft zoiets wie wil mag komen. Ieder zijn keus. We gaan wel even een uurtje.

    hier mag ik ook nog blijven werken. Werk bij de albert heijn.

    @Meisje93 fijn dat alles goed met de meisjes gaat!


    ik moet zeggen dat ik heel nuchter erin sta ivm het virus. Maak me zelf nog niet zo druk moet ik eerlijk zeggen.
    kindjes gaan morgen naar de opvang en bso. Benieuwd hoe dat gaat. Heb het gelukkig nu maar 1 dag nodig in de week.
    Bij ons op het werk is het hectiek. Ofja valt mee maar alles word geplunderd. En waarom? Het is echt niet nodig. En waarom in godsnaam wcpapier haha. Dat snap ik nog steeds niet. Alles ligt leeg niet normaal haha. ik zit achter plexiglas op het werk. Vind dat erg vervelend werken. Snap heel goed waarom maar versta de mensen soms nog amper. Overal lijnen bij de kassa en zelfscan waar je mag staan. Hopelijk snel weer naar het oude. Maar denk dat het nog even aanhoud

    verder gaan we met de kinderen wel lekker nog naar buiten en met de vriendjes spelen. Wel niet meer ergens waar het te druk is. E kan nu goed zonder zijwielen fietsen en wil niks liever dan fietsen. Heerlijk met dit weer. Alleen ik heb er niks van meegekregen ivm werken helaas. Vriendlief is lekker thuis geweest met de kinderen.
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  11. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Hier begint wel de lichtelijke paniek om corona. Niet voor mijzelf maar wel voor vele familie leden met een hoog risico... Zelfs m'n man is een hoog risico.
    Op m'n werk zijn ook strenge maatregelen genomen in de hoop dat het hier niet komt, mochten hier cliënten besmet raken dan vrees ik dat ik geen cliënten meer heb...

    Sterkte iedereen in deze rot periode en hopelijk gaat het gauw weer over maar vrees dat dit nog lang gaat duren...
     
  12. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    Owjee dat is wel stressvol dan inderdaad! Hopelijk blijft het er weg. Als we allemaal een beetje opletten en op elkaar hoop ik dat het uiteindelijk mee zal vallen. Maar ben bang dat het nog lang gaat duren!!
     
  13. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Nou er zijn dus cliënten besmet, niet op mijn groep en weet ook nog niet of het op onze woonzorg park is...
     
  14. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Hier in ons huis voor zover wij weten geen besmettingen.
    Maar het is niet de vraag of we het in huis krijgen. Maar wanneer we het gaan krijgen.

    Vandaag alles geïnventariseerd hoeveel verpleegartikelen we nog in huis hebben.
    Helaas net het noro virus achter de rug. Dus er is al heel wat doorheen gegaan helaas. :(
     
  15. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  16. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Ja zo sta ik er ook in... Het gaat gewoon gebeuren maar de vraag is wanneer.... Hou m'n hart vast...
    Jeetje zijn ze mogelijk nog van herstellen en dan misschien nog corona erbij... Zijn de bewoners angstig of valt het mee?
     
  17. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    Ik denk ook dat uiteindelijk de meeste het wel krijgen. Met of zonder klachten.

    @Gootje1988 oei dat word daar goed oppassen. Ook voor je zelf. Hoe gaat het met de bewoners?

    @Meisje93 oei het ene virus is net weg komt het volgende er miss weer aan. Hoe gaat het met de kids?
     
  18. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Hey meiden!
    Ben vandaag toch een beetje verdrietig in mij zelf.
    Wat een ellende met dat Corona.
    Nu al verlengt tot 1 juni.
    En ben bang dat het nog veel langer gaat worden.

    Op mijn werk veel verdrietige mensen die hun familie of echtgenoten niet meer kunnen zien. Ook hebben wij een jongeren afdeling waar veel hun ouders missen die ze nu juist hard nodig hebben. Mensen vragen van ons de verzorgers meer aandacht maar die tijd hebben we niet.
    Ik vind het zo sneu allemaal.
    Ik snap dat het moet maar heb het er een beetje moeilijk mee.

    Verder ben ik een echt familie/ vrienden mens en Phoe denk dat ik en natuurlijk vele anderen het erg moeilijk krijgen. Ik heb nu veel contact met iedereen via Facebook of via de telefoon. Vind het zo naar dat mijn ouders D nu niet kunnen zien of knuffelen. Mijn ouders blijven zo veel mogelijk thuis. En ik durf niet langs te gaan omdat ik door mijn werk veel in contact kom met mensen.

    Voor jullie ook allemaal sterkte de komende tijd.
    Is niet makkelijk allemaal..


    @Myhappyfamily
    Ja we hadden ons er helemaal op verheugt.
    We wilden er helemaal weer voor gaan.
    Phoe echt vreselijk balen.
    Maar goed gezondheid van iedereen is natuurlijk veel belangrijker.

    Ow jij ook nog trouwens gefeliciteerd met je verjaardag!

    Ja echt bizar dat mensen zo aan net hamsteren zijn.
    Dat hebben wij niet gedaan.
    Omdat mijn vriend thuis zit haalt hij steeds boodschappen.
    Hij doet heel voorzichtig en houd afstand van anderen.
    Hij draagt dan wel handschoenen.
    Ja dat mensen wc papier kopen bij het leven haha echt bizar.
    Dus jij zit achter plexiglas.
    Dat hebben ze nu ook bij onze supermarkt waar wij altijd komen idd.
    Wel lastig dan zo communiceren met elkaar als je iemand dan slecht verstaat. Maar voor jullie veiligheid wel fijn.

    Wat knap van E fietsen zonder zijwieltjes.
    Snap dat zij nu alleen maar wil fietsen hihi.


    @Gootje1988
    Ja word nu wel eng hè dat Corona.
    Ik stond er eerst ook nuchter in maar begin hem ook nu wel langzaam te knijpen.
    Mijn vriend is ook een verhoogt risico vanwege ze astma.
    Ik hou ook mijn hart vast op het werk.
    Als hier het Corona virus zou zijn gaan er ook ben ik bang veel mensen overlijden. Bah echt eng allemaal.

    Ow jee bij jullie al mensen besmet!
    Hoe is het nu bij jullie op het werk?


    @Meisje93
    Ow jee.
    Hier bij ons ook te kort aan veiligheids spullen.
    Wij gaan spullen hergebruiken zodat we niet zonder spullen straks staan.
     
  19. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Het gaat een zware periode worden. Hebben jouw cliënten het in de gaten?

    Valt mee, de meesten hebben dat besef niet meer.
    Het is ook meer dat heel hun dagprogramma overhoop ligt.

    @Myhappyfamily Paar pittige dagen achter de rug met de meiden.
    F. heeft last van een sprongetje. Onrustige nachten en erg aanhankelijk. Veel huilen dus.
    E. verveelt zich enorm thuis, en nu al helemaal nu we de deur niet uit kunnen.
    Zware tijden. :p

    Houden ze bij jullie in de supermarkt wel aan de regels?
     
  20. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Op onze groep gaat het goed. Bij onze bewoners moet je op 1 na op gedrag letten want ze kunnen niet praten.
    Diegene die kan praten vind het heerlijk thuis en een paar vertonen wat afwijkend gedrag maar nog niet extreem.

    Ja erg hè, ik wil ook zo graag naar mijn ouders en schoonouders maar kan niet...
    Wij doen videobellen nu, verzacht iets maar niet helemaal...
    Ja hier nu rustig maar voor hoelang. M'n vakantie heb ik ingetrokken dus ga gewoon werken. Zo hebben m'n cliënten geen onbekend gezicht want daar zijn ze bij ons wel erg op gesteld.

    Jeetje ja ook al een risico... Hopelijk blijft je vriend gezond.

    Nee mijne snappen dat niet. Niveau onder het jaar... Al vinden ze aan gedrag te zien wel wat raar de hele tijd thuis te zijn maar vast personeel geeft wel rust voor ze.

    Ah ja rot zeg. Maar aan de andere kant fijn dat ze dat besef niet meer hebben.
    Hebben jullie geen extra personeel nu om te helpen?
     

Deel Deze Pagina