Zwanger worden met niche.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door xDanielle, 27 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Hee,

Wij zijn inmiddels bijna 2,5 jaar bezig voor een 2e kindje maar dat heeft (nog)niet zo mogen zijn.
    Nadat we in Tilburg afgewezen werden door overgewicht zijn wij naar Geertgen gegaan.
    Daar hebben ze testen gedaan waaruit bleek dat de eitjes van goede kwaliteit zijn, en het zaad perfect was.
    Tesamen gingen ze ook perfect, ik heb een cyclus van gemiddeld 29 dagen en er is dus geen reden waar zwanger raken niet zou lukken.
    Helaas hebben ze een niche gevonden, deze onstaat naar een keizersnede in sommige gevallen.
    Ik werd doorgestuurd naar Amsterdam, daar hebben ze gekeken en vonden ze de niche niet groot genoeg, en de symptomen niet erg genoeg om een operatie uit te voeren en dus stelde ze vruchtbaarheidsbehandelingen voor.

Nu moeten we afwachten op een HSG, en mogen we na 4 maanden weer terug komen voor IUI of IVF (keus is aan ons)
    Echter zijn wij gewoon bang dat het toch aan de niche ligt, waarom raken we anders niet zwanger als alles goed is?
    Wij zijn bang dat iui of ivf ook niet helpt als het aan de niche ligt?
    Wat als het zo is dat het daar aan ligt, en er 3 ivf pogingen voorbij zijn?
    Omdat er niet veel bekend is over de niche kunnen de gynaecologen er ook niet vele over vertellen..

We zijn echt bang, bang dat onze droom kapot is.

2. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi ..
    Wat lastig zo hè. Je wil zo graag weten wat de reden is. Als je weet dat de niche dat is dan zou je laten opereren en zo mss meer kans hebben op een zwangerschap.

Heb je de HSG gehad ? Ik weet ook niet wat je het beste kan doen. Hoor goede verhalen over Gent en Dusseldorf.

Zelf heb ik ook een niche , sinds de ks van de jongste. Ik heb geen last van tussendoor bruin /rood verlies en daarom denkt de gyn dat de niche geen invloed heeft op het zwanger blijven (het gaat bij mij meestal voor de 5 weken mis).

Ik hoop dat je meer duidelijkheid krijgt en je wens gauw in vervulling mag gaan.

3. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Zeker een kans dat het de niche is maar je zegt dat je bent afgewezen bij een eerder ziekenhuis wegens overgewicht; dat kan ook een oorzaak zijn. Teveel aan vetweefsel beinvloed je hormoonpeil sterk.

Veel sterkte iig!

4. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Gewicht is geen probleem heeft GG bevestigt, omdat de eisprong & slijm perfect zijn.

Bumba, ik lees je bericht nu pas ik ga je een pbtje sturen.

Deel Deze Pagina