Gaan voor een tweede kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Florina, 30 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wensje2014

Wensje2014 Fanatiek lid

16 okt 2013
    1.325
    670
    113
    Net weer een test gedaan. Zenuwslopend. Net keek ik. Ik zie een tweede streep. Ik ben zwanger! Wow. Ik voel mij helemaal blij. Adrenaline gaat door mijn lijf. Deze ronde was nog niet gepland. Gewoon in 1 keer raak. Ik vind het een wonder als ik bedenk dat we bij de eerste anderhalf jaar bezig zijn geweest en zelfs de mmm is moesten.

2. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    wauw wat fijn voor je, nu hopen dat hij mooi oploopt, van harte gefeliciteerd.

3. Wensje2014

Wensje2014 Fanatiek lid

16 okt 2013
    1.325
    670
    113
    Dank je wel. Ik hoop ook dat hij mooi gaat oplopen. Voor de eerste had ik een vroege miskraam met 5w2d. Dus daar maar weer eerst voorbij.

4. Flowie

Flowie Actief lid

16 apr 2013
    162
    0
    16
    Wauw wat super! Gefeliciteerd!!
    Hopen op een plak-baby:)

5. Louloute

Louloute Niet meer actief

Ja vind het ook erg lekker!!
    Ik drink die van pom meestal, nu een ander merk gekocht (bjorg, biologisch) en is op zich ook wel lekker :)

Qua testen, geen idee nog ook hier niet teveel hoop...zie het wel!
    Nee geen bruinverlies meer gehad en m'n temp is weer omhoog. Dus al geeft me toch weer hoop :)

Wensje WoW gefeliciteerd meid!!

Hoe gaat het met de rest? :)

6. Wensje2014

Wensje2014 Fanatiek lid

16 okt 2013
    1.325
    670
    113
    Dank jullie wel dames.

7. Mutsefruts88

Mutsefruts88 Niet meer actief

@wensje
    Gefeliciteerd! Dat ging lekker snel.

@dobbertje
    Welkom! Gezellig. Hopelijk ook snel een 2e streepje :) en heerlijk dat je er zo rustig in kan staan. Hoop voor je dat het zo blijft haha.

@Ddara
    Ja dat zal een leuke verrassing zijn voor je man! Het is een ellende om op te zetten, maar als ie eenmaal staan, is het heel leuk.

@Florina
    Nee, in bed heb ik nooit sokken aan. Ik loop het liefst op blote voeten, hoe koud het ook is... Sinds kort dus maar pantoffels aan en op zich bevalt het wel :) lekker op de bank met een dekentje en pantoffels.

En ja, kan soms heerlijk zijn om ongestoord te netflixen! Hou er ook wel van.

@louloute
    Ik wist idd ook niet dat het bestond... Vroeg testen! Haha. Sinds dit forum ben ik dat ook wat sneller gaan doen. Alleen, heb ik er maar 4 of 5 verspild in een half jaar. Had ik normaal nooit gedaan. Ik doe het dus ook niet meer. Pas als ik overtijd ben.

Ik heb nu de granaatappelsap uit de streek ofzo. Vind hem niet super lekker. Na een paar slokken gaat het wel, maar heeft een beetje rare smaak en structuur. Die van Biona vond ik viezer. Die van HP is super lekker, maar ja dat is voornamelijk suiker en weinig granaatappel.

En wat betreft deze ronde... Weinig vertrouwen in. Vorige ronde netjes om de dag gezellig gemaakt (zonder effect dan) en deze ronde bar weinig. Dus ga er maar van uit dat het niks wordt.

8. Helena88

Helena88 Actief lid

12 feb 2015
    272
    40
    28
    Hoi dames, mag ik ook meedoen? Ik ben 28 jaar en mijn dochter is 11 maanden. Bij mij begon het al snel weer te kriebelen. Mijn NOD is 10 december volgens mij. Ik weet het niet zeker. Eigenlijk is de kans minimaal dat ik nu al zwanger ben, omdat we niks hebben gedaan tijdens mijn vruchtbare dagen. Dus ik wacht op mijn ongesteldheid en dan ga ik ronde 1 in.
    Ik zag net granaatappelsap voorbij komen! Ik heb daar nog nooit iets over gelezen. Waarvoor helpt dat precies? Ik ben wel benieuwd..

9. Dobbertje26

Dobbertje26 Actief lid

7 dec 2016
    104
    24
    18
    Vrouw
    Wauw @wensje wat een super nieuws. Geniet ervan.

@mutsefruts ik hoop ook dat het zo blijft. Kan zelf redelijk ocd zijn. Maar doe mijn best om zo nuchter mogelijk te blijven.... :s

Ik heb altijd dikke sokken aan. Heerlijk op de bank en so.s zelfs een dekentje erbij.
    En Netflix en ik zijn dikke maatjes, al is mijn man daar niet zo blij mee. Wordt er niet gezelliger van vindt hij, snap ik ook wel weer.
    Gelukkig op de sportschool wifi dus met 45min op de crosstrainer kom je een heel end met je series :D haha.

@helena welkom. Heerlijk he die kriebels.

Mijn NOD heb nog geen idee. Net gister pas spiraal eruit laten halen. Dus eerst mijn 1e ongesteld maar even afwachten voor we ronde 1 in kunnen.

Zie nu al een paar keer granaatappelsap voorbij komen... Wat is daar de bedoeling/voordeel van??

Voor nu lekker slapen allemaal.

10. Mutsefruts88

Ik kende granaatappelsap voorheen alleen als super gezond drankje. Het zit bomvol antioxidanten (beschermen je cellen). Ook zou het zorgen voor een betere doorbloeding, reguleren van bloedsuiker, meer energie en betere opname van zuurstof. Laat dat nou net de vruchtbaarheid positief beïnvloeden :)

Goed, het is geen wonder drankje, maar het is sowieso gezond. En misschien is het net het extra zetje wat sommigen nodig hebben om toch zwanger te raken.

Merk zelf niet zo veel van de energiebooster. Heb wel wat meer nodig dan dat. Maar ach, het kan geen kwaad... :)

11. Louloute

Louloute Niet meer actief

goedemorgen!

welkom helena! :)

ik vind granaatappelsap ook erg lekker. en is sowieso gezond!
    verder heb ik altijd dikke sokken aan..haha heb het altijd zo koud! :D

12. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    waar koop je dat granaatappelsap? vandaag in de supermarkt gekeken maar kan het niet vinden.

En waar heeft het een positieve werking voor? voor de innesteling of voor het 'plakken' van de baby?

13. Mutsefruts88

Sommigen zeggen dat het de innesteling bevorderd. Ik denk dat het voornamelijk gevalletje 'baad het niet, schaadt het niet' is. Het is namelijk wel gewoon gezond.

Bij ons in het dorp kan je Healthy People en Pom in het koelvak bij de sapjes vinden. Het merk Schulp staat bij de streek/bio producten bij ons. Dat laatste merk is wel echt 100% sap, dus zonder suiker of concentraat. En in de natuurwinkel kan je ook van alles vinden. Het kan zelfs online... Zou ik zelf niet zo snel doen met glazen flessen haha.

Moet vast lukken om het ergens te vinden :)

14. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    Ok, Voor innesteling ben ik nu al te laat, mocht het niet raak zijn deze ronde dan ga ik even op zoek, weet nu tenminste waar ik moet zoeken in de supermarkt, koelvak heb ik niet gekeken.

15. Dobbertje26

Dobbertje26 Actief lid

7 dec 2016
    104
    24
    18
    Vrouw
    @mutsefruts klinkt iig gezond. En wat je zegt baat het niet.... Toch morgen bij de supermarkt eens kijken.

Inmiddels al wel met foliumzuur begonnen. Kwam de huisarts mee bij het verwijderen van spiraal. De 1e is alweer zolang geleden dat ik al niet meer van het bestaan van het spul afwist :D haha
    Morgen het huis vol met de (schoon)familie dus dat potje maar even achter in de kast. Houden het lekker voor ons zelf. Van mij en mn man weten een paar collega's het, maar meer ook niet.

Ik ga ik februari naar Schotland en mn moeder zegt nu al steeds dat ze "verwacht" dat ik zwanger ben. Maar dat heeft er meer mee te maken dat zij in maart 2018 haar 12,5 jaar huwelijk met mijn stiefvader groots wil vieren en ze bang is dat ik dan op springen sta en er miss niet bij kan zijn. Maar zij weet dus niet dat we al begonnen zijn. Wel dat de wens er, voor in de nabije toekomst, is trouwens.

Ben trouwens wel benieuwd waar iedereen hier vandaan komt :) gewoon voor de beeldvorming.
    Ik woon zelf in Friesland. Een dorpje vlakbij Heerenveen.

Voor nu geef ik mij eerst neer. Morgen drukke dag.
    Lekker koese allemaal.

16. Helena88

Helena88 Actief lid

12 feb 2015
    272
    40
    28
    Ik ben gisteren ongesteld geworden, wat ik al had verwacht want de kans dat ik zwanger zou zijn is echt minimaal omdat we niks hebben gedaan tijdens de vruchtbare periode. Dus nu ga ik officieel de eerste ronde in. Spannend! Hoe voelen jullie je?

17. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    ♡ Gaan voor een tweede kindje! ♡
    Bekijk bijlage 520459
    ●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
    PROBEREN ZWANGER TE RAKEN
    - Wendy424 (31 jaar) Eerste ronde NOD: 17 december
    - Mutsefruts88 (28 jaar) Derde ronde NOD: 24 december
    - DDara (30 jaar) Eerste ronde NOD: 26 december
    - Florina (26 jaar) Derde ronde NOD: 13 januari
    - Cin1985 (31) Eerste ronde NOD: Nog onbekend
    - Flowie (27 jaar jaar) Eerste ronde NOD: Nog onbekend
    - Helena88 (? jaar) Eerste ronde NOD: ?
    - Dobbertje26 (? jaar) ? ronde NOD: ?
    Zwanger!
    -
    -
    -
    -

----------------------------------------------------------------------

Er missen alleen nog wel een aantal gegevens van jullie Helena en Dobbertje, laat maar weten hoor dan pas ik het aan :)!

18. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Oh, die ken ik niet :) Gewoon bij de supermarkt te koop?

Fijn! Hoe is je temperatuur nu? Hopelijk mooi hoog!

Haha, ik ook niet hoor :p Las hier op het forum dat sommige meiden dat doen om de innesteling te bevorderen maar hier blijven de sokken in bed echt uit. Heeeerlijk ja! Lekker een kopje thee erbij.. :D

Natuurlijk :D Welkom hier! Hopelijk kunnen jullie snel met ronde 1 beginnen.

Bij de Jumbo verkopen ze POM, in de koeling. Deze fles:

Bekijk bijlage 520461

Maar dan zijn de kleuren iets anders, in ieder geval dezelfde vorm :p

Groot gelijk hoor! Hier weten m'n moeder en zus wel dat ik graag een tweede kindje zou willen, maar dat we begonnen zijn weten ze niet en dat houden we ook zo :p. Veel plezier trouwens vandaag met je schoonfamilie!

Hopelijk ben je voor maart 2018 al bevallen ;) Dat is wel de bedoeling hoor haha.

Ik kom zelf uit Zuid-Holland, bij Den haag in de buurt. Erg uit de richting dus haha.

19. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Ik ben helaas ongesteld geworden vandaag :( Dus op naar de volgende ronde. Ga weer verder met temperaturen want ik vind het echt ideaal dat ik aan m'n temperatuur al kon zien dat ik niet zwanger was en ongesteld ging worden. Geen testen hoeven gebruiken gelukkig.

20. luusc

luusc Niet meer actief

Hoi allemaal!

Ik sluit me ook even aan hier als dat mag🙈
    Ik heb ook een ontzettend grote wens voor een tweede kindje deze week als het goed is mijn eisprong ben begonnen met ovulatietesten. Ben deze maand net gestopt met de pil dit is dus ook gelijk de eerste ronde ben erg benieuwd.

Heb niet alles terug gelezen sorry 🙈

Deel Deze Pagina