He meiden ik heb net een zwangerschapstest gedaan en deze is positief! Ik ben helemaal stom verbaasd en een beetje van slag had dit echt niet verwacht.
Ik sluit mij graag aan bij dit gezellige clubje ! Sinds juni zijn wij bezig voor een tweede, we hebben onze Mees via IVF/ICSI gekregen in oktober 2015 & hebben nog 4 cryo's in het VU liggen Na een aantal mislukte pogingen omdat mijn lijf er ineens geen zin meer in heeft.. (rede IVF/ICSI was geen zaad bij mijn partner) gaan we aankomende maand weer aan de hormonen & hopen we dat we dan wel een terugplaatsing kunnen krijgen.
Wat leuk dat je hier ook mee komt kletsen, welkom! Super spannend weer voor jullie dus, wel heftig alles wat er dan bij komt kijken lijkt me. Hopen dat je lichaam na wat rust weer goed aan de slag gaat voor een broertje of zusje erbij!
♡ Gaan voor een tweede kindje! ♡ Bekijk bijlage 520718 ●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●● PROBEREN ZWANGER TE RAKEN - Mandymeis (? jaar) Eerste ronde NOD: 20 december - Xprincess (29 jaar) Eerste ronde NOD: 20 december - Mutsefruts88 (28 jaar) Derde ronde NOD: 24 december - DDara (30 jaar) Eerste ronde NOD: 26 december - Drollie (28 jaar) Eerste ronde NOD: 28 december - Luusc (26 jaar) Eerste ronde NOD: 28 december - Babbelboxje (30 jaar) Eerste ronde NOD: 3 januari - Florina (26 jaar) Derde ronde NOD: 13 januari - Cin1985 (31) Eerste ronde NOD: Nog onbekend - Flowie (27 jaar jaar) Eerste ronde NOD: Nog onbekend - Helena88 (? jaar) Eerste ronde NOD: ? - Dobbertje26 (? jaar) ? ronde NOD: ? ●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●● Zwanger! - Wendy424 (31 jaar) Uitgerekend op: ? It's a: BOY! - GIRL! - SURPRISE! - - - ●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●● ----------------------------------------------------------------------
Denk dat het met hulp van de hormonen goed moet komen, zolang slijmvlies maar goed groeit is het prima ! Dan nog even spannend of de cryo goed ontdooit en dan wachten maar ! Na 5 maanden zonder hormonen en niet eens een TP te hebben gekund ben ik blij dat we nu verder kunnen ! (ik zie trouwens da jij ook een overzicht gemaakt had, ik ben 29 & verwacht mijn NOD 20-12 )
Oh yeah!! GEFELICITEERD!! Zit hier pas net, maar een positieve test zien in deze groep is gelijk een goed begin ! Geniet ervan
Ik wil ook graag meekletsen Wij hebben een zoontje van 2,5 en verwachten volgend jaar ons tweede wonder!
Wauw @Wendy gefeliciteetd meid. Wat top zo snel een poditieve test. Voor het lijstje, ik ben 26 jaar. Zot nog niet officieel in de eerste ronde. Net week spiraal eruot. En NOD geen idee. Welkom aan de nieuwe damen. Gezellig dat jullie mee komen kletsen.
iedereen bedankt voor de lieve berichtjes. . Het begint nu een beetje te landen allemaal, ben zo blij.
Goedemorgen, Ik wil ook graag meekletsen. Wij hebben een zoon uit 2015 en zijn sinds juli bezig voor een tweede. De eerste zwangerschap heeft lang op zich laten wachten (ook meerdere miskramen) dus ik hoop dat het dit keer wat sneller gaat. Mijn cyclus is vrij lang en ik geef ook nog borstvoeding dus we gaan het zien..