Hier ook even wat extra info over mij, ik ben 25 jaar en heb een dochter van 3. Op mijn 18e heb ik chemotherapie ondergaan, waardoor ik waarschijnlijk snel in de overgang kom en ik een beperkte voorraad eicellen heb. Bij mijn dochter is alles redelijk soepel verlopen, maar het blijft erg spannend allemaal! Ben zeer benieuwd wie de volgende positieve test in handen heeft!
Bij mijn dochter was een beetje een apart verhaal, mijn lichaam heeft als herstel een ontzettende stoot hormonen vrijgemaakt, waardoor ik zwanger werd terwijl ik anticonceptie gebruikte. Mijn gynaecoloog had me de maanden ervoor nog verteld dat het haar onwaarschijnlijk leek dat ik überhaupt zwanger zou kunnen worden. Mijn meisje is mijn cadeautje en als het nu niet zou kunnen, dan hoop ik daar vrede mee te kunnen hebben
Wouw heftig Mandymeis! Dan is je dochter echt een geschenkje ze moest er gewoon komen. Hopelijk is het nog een keer gegund. So, who's next?
Heel goed dat je er alle vertrouwen in hebt! Ik ga voor je duimen dat het snel raak is! Spannend hoor! Begrijpelijk dat je er na zo'n lange tijd wachten zin in hebt, vind je achteraf gezien dat de tijd snel is gegaan of juist erg traag? Ik ga je erbij zetten! Oh zie dat je niet meer actief bent?! Jammer! Welkom! Gezellig dat je ook mee komt kletsen en gefeliciteerd met de zwangerschap Was het snel raak? Welkom hier Leuk! Hopelijk gaat het dit keer een stuk sneller dan de eerste keer, wel spannend weer hé? En ga je iets gebruiken van ovulatietsten of temperaturen? Jeetje, wat heftig!! Ik hoop echt van harte dat je snel zwanger bent van een broertje of zusje voor jullie meisje. Super jammer joh We hebben nu wel dezelfde NOD voorlopig haha, hopelijk is het voor ons allebei raak!
♡ Gaan voor een tweede kindje! ♡ Bekijk bijlage 520911 ●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●● PROBEREN ZWANGER TE RAKEN - Mandymeis (25 jaar) Eerste ronde NOD: 20 december - Xprincess (29 jaar) Eerste ronde NOD: 20 december - Mutsefruts88 (28 jaar) Derde ronde NOD: 24 december - DDara (30 jaar) Eerste ronde NOD: 26 december - Drollie (28 jaar) Eerste ronde NOD: 28 december - Babbelboxje (30 jaar) Eerste ronde NOD: 3 januari - Helena88 (28 jaar) Eerste ronde NOD: 9 januari - Florina (26 jaar) Derde ronde NOD: 13 januari - Louloute (28 jaar) Vierde ronde NOD: 13 januari - Cin1985 (31) Eerste ronde NOD: Nog onbekend - Flowie (27 jaar jaar) Eerste ronde NOD: Nog onbekend - Dobbertje26 (26 jaar) ? ronde NOD: Nog onbekend - Furby (? jaar) ? ronde NOD: ? ●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●● Zwanger! - Wendy424 (31 jaar) Uitgerekend op: ? It's a: BOY! - GIRL! - SURPRISE! - - - ●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●● ---------------------------------------------------------------------- Ik heb Luusc eraf gehaald om dat ze niet meer actief is
Ben wel even benieuwd; hebben jullie bij de eerste een vroege geslachtsbepaling laten doen en willen jullie dat nu weer doen/het geslacht weten als het raak is?
Wij niet, netjes gewacht tot de 20 weken echo, was overtuigd van een meisje, mijn vriend kwam juichend de echokamer uit, en ik lichtelijk teleurgesteld haha. Maar dat duurde maar kort, was al snel heel blij met een jongetje
Oke dames, ik moet dit even kwijt Ik heb de 20e pas mijn NOD en ik weet dat het nergens op slaat maar ik heb dus net een testje gedaan en daar verscheen heel licht een streepje op en nu het is opgedroogd is er niks meer te zien. Zou het dan nu al?!
We moesten tot bijna 23weken wachten haha(de '20 weken echo' is bij ons de '22 weken echo' en wordt pas tussen de22-24wk gedaan), was vreselijk lang voor m'n gevoel!! Zoiets als pretecho bestaat bij ons niet namelijk anders had ik het echt eerder willen weten!!
Met 10DPO is het mogelijk hoor om al een streepje te zien had ik met me vorige zwangerschap ook, ik zou hem morgen nog een keer doen met ochtendurine dan moet hij duidelijker zijn. Zou wel gezellig zijn, voel me nu zo alleen als enige zwangere
Toen ik zwanger was van m'n dochter, was dit nog niet zo'n dingetje. Pas met de 20 weken echo. Zat steeds op de wipwap van wel en niet willen weten. Uiteindelijk hebben ze het niet kunnen zien en was het een verrassing tot het eind. Bij een volgende denk ik niet dat ik dat zou kunnen. Ik wil het denk ik wel bij de eerste mogelijk weten. Dan weet ik waar ik aan toe ben. Stiekem heb ik wel een lichte (lees flinke) voorkeur voor geslacht...
Ah, natuurlijk even blij uiteindelijk! Heb je voor de volgende zwangerschap een lichte voorkeur of niet? Spannend! Ben benieuwd naar je test, heb je een foto? Dat is dan inderdaad een heel verschil met een week of 14/15/16 al! En wat jammer zeg, dan zou je toch nog even kunnen spieken Misschien rond die tijd een tripje naar NL? haha! Woon je ver van NL vandaan? Nu dus zeker een vroege geslachtsbepaling? Ben nu toch wel benieuwd wat jouw voorkeur is? Vind dat helemaal niet gek hoor, zegt uiteraard niets over de liefde voor je kind wat het geslacht ook is.