Gaan voor een tweede kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Florina, 30 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xprincess

xprincess Actief lid

21 apr 2013
    426
    2
    18
    Genieten van het leven is mijn motto, werk parttim

Ja hebben we laten doen & zou bij de volgende inderdaad ook weer doen vond het heel leuk en speciaal :D!
    Bij Mees hebben we wel geslacht geheim gehouden, omdat het zwanger worden bijna publiekelijk gegaan is wilden we toch iets als verassing hebben. Dit gaan we bij een tweede niet meer doen :D

2. xprincess

xprincess Actief lid

21 apr 2013
    426
    2
    18
    Ben een aantal dagen even afwezig geweest, Mees is donderdag geopereerd & dat vonden we beiden toch iets indrukwekkender dan vooraf gedacht moet ik zeggen hihi :)!
    Niks ernstigs hoor, buisjes & neusamandelen verwijderen maar toch.
    We hopen dat dit laatste x ziekenhuis is geweest voor hem kan geen ziekenhuis meer zien moet ik heel eerlijk zeggen..
    Hoop dat dat met een tweede toch anders zal zijn ..

Ga zo even terug lezen hoe het met jullie allemaal gaat

3. Louloute

Louloute Niet meer actief

Oeh wat heftig beterschap voor je kleine princess!!
    Is echt zo zielig om je kindje zo te zien :(
    Knuffel!!

4. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Ook al is het niets ernstigs, blijft toch je kind, die wil je niet in een ziekenhuis zien.:(

5. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Je weet het maar nooit... :p Wel spannend zeg! En als je het eenmaal weet kan je ook lekker shoppen, heerlijk! Veel wat je nog wil kopen of ook veel wat je opnieuw kan gebruiken?

Vervelend dat je zo onzeker bent, lopen je testen wel goed op? Het gaat vast goed! Genieten van een fijne zwangerschap zonder vervelende kwaaltjes!

Meestal komt de pijn inderdaad van het groeien van het eitje, laatste groeispurt zeg maar. En ik denk dat omdat je test nog niet positief was hij dat waarschijnlijk vandaag wel is? Zou dan uitgaan van je eisprong 48 uur na je positieve test. Ben benieuwd!

Leuk hé! Heb later in de zwangerschap ook nog een 3d/4d echo laten doen, vond ik ook zo leuk.

En begrijpelijk hoor. Ik wil het dit keer echt op een leuke manier bekend maken :D Ideetjes genoeg, nu nog zwanger worden haha!

Ach, altijd vervelend. Beterschap met Mees! Gaat het een beetje met hem? Ook al is het gelukkig niets ernstigs; het blijft toch rot om je kind zo te zien.

6. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    Eigenlijk hoef ik niet veel te kopen, wil alleen een nieuw badje en een leuk dekentje ofzo. Voor de rest is alles nog zo goed als nieuw en als het een meisje wordt alle kleertjes nog.

me testen zijn wel donker ik vind ze alleen niet echt oplopen en daar maak ik me een beetje druk om, maar heb wel nog steeds een heel goed gevoel bij deze zwangerschap en daar probeer ik wat meer aan te denken.

Zit jij al op het wachtbankje of nog aan het wachten op je ei?

hier de testen van de afgelopen 3 dagen

7. Louloute

Wendy je testen kunnen niet donkerder worden meid!! :D Stop nou met testen en geniet van je zwangerschap!! 😘😘

8. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    bij me vorige zwangerschappen waren ze altijd nog donkerder als het eerste streepje, baal dat dat nu nog niet gebeurd. Ik heb nog 1 test liggen voor morgen en dan stop ik met testen.

hoe gaat het met degene op het wachtbankje? al testen gedaan?

9. Dobbertje26

Dobbertje26 Actief lid

7 dec 2016
    104
    24
    18
    Vrouw
    Arm vent, beterschap. En ja dat heeft toch inpackt hoe groot of klein het ook is.

@Wendy die testen zien er goed uit. lekker van genieten.

Hier eigenlijk nog steeds wachten tot ik een keer ongesteld wordt en ik wordt er gek van. :x:x
    Aan de ene kant voel ik van alles, mijn hoofd zegt dat het niks kan zijn omdat mijn spiraaltje er nog maar net uit is en we maar een paar keer gezellig hebben gemaakt. Maar mijn hart hoopt natuurlijk dat het al raak is. Ik maak mezelf dus lekker gek zo voor de feest dagen.... :(:(

Maargoed. Hebben jullie nog leuke en gezellige familie plannen komende weken/dagen? Ik hou van dit sfeertje, buiten vroeg donker, en koud en binnen lekker de kachel en de kaarsjes en lichtjes aan.
    Genieten :D

10. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Iedereen die bezig is maakt zichzelf gek en voelt van alles volgens mij haha.
    Hier ook, gisteren steken links positieve ovu test, dus gezellig gemaakt. Vandaag had ik krampen, voelde trekkerig ofzo. Geen steekjes maar kramperig van links tot rechts.

11. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Whooo

Nou ben ik dus gelijk weer aant stressen dat gisteren te vroeg was haha.
    Vriendlief heeft nachtdientst nu :(

Bijgevoegde bestanden:

12. Louloute

Jullie hebben nog tijd hoor hihi!! Klusze ;)

13. Mutsefruts88

Mutsefruts88 Niet meer actief

Toch even wat wulps aantrekken als ie thuis komt ;)

14. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Hij komt om 6 uur sochtends thuis.. dan wil ik niet klussen hoor haha en hij ook niet.
    Wordt op zn vroegst tijdens het middagdutje van zoonlief :)

15. Mutsefruts88

Mutsefruts88 Niet meer actief

Dat snap ik dat je dan geen zin hebt haha. Heb er niet zo heel veel verstand van, maar lijkt me dat je dan ook ruim op tijd bent :)

Eigenlijk is het een raar idee hoeveel er afgesext word op een dag. En vooral dat iedereen hier eigenlijk zo open over is. Soms zit ik om me heen te kijken en af te vragen hoeveel dames toevallig ook hier op het forum zitten haha. Gewoon even een gniffel momentje dan :)

In het dagelijks leven zou je dit soort gesprekken als hier niet zo snel doen.

16. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    We hebben het nog net niet over welke standjes :D
    Als het geen geheim was voor de mensen om me heen zou ik het er zo ook over hebben hoor, ben er heel open in

17. Dobbertje26

Dobbertje26 Actief lid

7 dec 2016
    104
    24
    18
    Vrouw
    Hier hangt de rode vlag uit dames :x
    Op naar de 1e ronde... Ben benieuwd hoe lang mijn cyclus gaat worden. Is altijd weer spannend ;)
    Heb inmiddels wel.ovulatie testen gekocht om wat meer inzicht in mijn vruchtbare dagen te krijgen.

Fijne dag allemaal xxx

18. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    Ei springt pas na 24-48 uur dus je hebt nog even de tijd :D

19. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Maar was maandag dan niet te vroeg? (Doe net of t mn eerste keer is;))

20. xprincess

xprincess Actief lid

21 apr 2013
    426
    2
    18
    Dankjulliewel voor de lieve berichten ook voor Mees super lief :)!

Alles is helemaal goed gegaaan, zijn oor loopt alleen nog steeds dus gisteren overleg gehad & hij moet nu 5 dagen druppelen dan moet het over gaan.
    Hij werd vooral heel naar wakker uit de narcose dat maakte het heftig.

Voorlopig zit ik ook te wachten op de NOD ... gisteren zou die moeten komen maar zoals ik verwachten is er nog niks te merken .. :(!
    Wil zo graag starten... mijn partner heeft gezecht ben je vrijdag nog niet dan toch maar even bellen met het ziekenhuis weer, hoop zo dat het gewoon komt !

Alle dames die nu weer vol ervoor morgen gaan veel succes maar bovenal geniet er toch ook een beetje van x

Deel Deze Pagina