@OliveTree , jou nod nadert ook. hoe voel je je? lukt het om niet te testen? @Riverdale87 hoe is het nu? al ongi? hier nog niets..
@1982Ikke1982 insemineren jullie zelf of in ziekenhuis? Waarom die keuze? @Riverdale87 onbekende mis maar hoeveel dpo denk je nu? Vanmiddag bruinverlies gespot. Telt officieel nog niet als start nieuwe cyclus. Maar weet nu wel genoeg. Heb ik altijd. 1x niet gehad toen was ik zwanger. Ben helemaal uit mm sas vanavond Nog met iemand over zwanger worden gesproken vandaag. Drie x in eerste ronde zwanger en dan ben ik jaloers en dat wil ik niet. Aan de ene kant nog maar einde v ronde 3. Dus je wel normaal. Aan de andere kant lijkt het al weer eeuwig te duren zo gewenst! Laten we met zn allen snel zwanger worden. 2017 nog zwanger het jaar uit.
@Paard logisch dat je jaloers, je wilt het zo graag en dan is het niet raak, en een ander is zonder moeite zwanger.
Vind eicellen ook anders dan zaadjes...hoeveel verdwijnt daar van niet in een zakdoek of wordt er door de doucheputjes gespoeld Ben hoe dan ook dankbaar dat er mannen zijn die bereidt zijn om te helpen
Ik weet eigenlijk niet precies wanneer mijn NOD is. Ik heb pas 2 cyclussen gehad na mn bevalling. Van 31 dagen en 28 dagen. Uitgaande van 28 dagen zou k vandaag ongesteld moeten worden, maar nog niks. Heb wel dinsdag predictor early test gebruikt hahaha maar suuuupernegatief. Denk eerlijk gezegd niet dat ik zwanger ben.
Dit was mn test zojuist? Bij mn zoontje heb ik nooit een licht streepje gehad, weet niet wat k hiervan moet denken. Zou het?
Heb je op je nod getest of er voor?? Streepje is een streepje hopelijk word hij de komende dagen donkerder : -)
Ik weet niet precies wanneer mn nod is. Ik heb pas 2 cyclussen gehad, 28 dagen en 31 dagen. Vandaag is de 29e dag.. Heb ook geen ovulatietest gebruikt
Ik weet niet precies wanneer mn ovulatie was, heb geen test gebruikt. Heb nog maar 2 cyclussen gehad, 28 en 31 dagen. Vandaag is de 29e dag
Hoi meiden kan ik hier nog mee kletsen? Ben 37 jaar en nu ongeduldig aan het wachten op mijn nod (kan woensdag t/m vrijdag zijn). Is de 1e ronde dus ik verwacht er niet zoveel van, maar voel uiteraard van alles
@OliveTree jaaaaa een streep! zelfs op de foto te zien! dat is positief! hopelijk loopt ie mooi op! whoehoe de eerste positieve test! als ie mooi oploopt ga ik je officieel feliciteren maar in gedachten doe ik het nu al haha!
Ik zit dit net te lezen. Ben erg geïnteresseerd in ZI. Bij ons lukt het ook niet goed omdat mn vriend dan niet kan presteren onder druk. Hij vind het idee van het potje helemaal niks.. maar hij denkt er wel overna. Na hoeveel rondes was je de eerste keer zwanger door ZI? Na 3 rondes waarbij het verkeerd ging wil ik hier in november toch mee beginnen.. hopelijk wil mn vriend het ook. Zo erg is het toch ook weer niet? Maar ja.. mannen hebben een ego hihi
Heb vandaag k2v5 gebruikt, streepje was heeeel erg licht. Test van gister was de predictor express, die was duidelijker. Nog niet ongie, wel krampen. Benieuwd, morgen weer testen!
de productor is ook gevoeliger toch? ik duim voor morgen! streepje op de k2v5 is wel betrouwbaar. van de predictor weet ik het niet..