dames... zeg eens eerlijk.. ik heb besloten dat ik nu 10 dpo ben en de kramp waarvan ik hoopte dat het de in innestelling was, mn ei was. net toch een test gedaan want ach net 10 dpo kan dat ook... 5 minuten naar de k2v5 gekeken en net toen ik hem teleurgesteld wilde wegleggen zag ik een streepje. minuut goed gekeken en stond echt een mega licht streepje... tel ik dat als positief of buiten de tijd.. kon ook niet zien of hij nou gekleurd was of niet (indroogstreepje?) maar de vorige keren niet gehad en ik zag t streepje wel echt... word 2 dagen afwachten en dan weer testen denk ik he...?
Jaaaaa @OliveTree ! Gefeliciteerd @Wish872 kv droogt wel langzamer op tegenwoordig. Bij mij bleef hij wit.. heb je een foto? Ik ben ongesteld geworden! Hoera Ovulatie testen in het mandje... Welkom @Wensmamma
oo dan heb ik nog hoop! denk niet dat ik het op de foto krijg, vanavond proberen..! had d3 vorige x ook geen streepje! yes duidelijkheid! op naar je ei!
NOD-lijst Ditjedatje, 28 Jaar, zoon 11-2015, ronde 2, nod 17 oktober Wish872, 30 jaar, dochter 02-2016, ronde 2, nod 19 oktober Paard, 32 jaar, zoon 16 maanden, ronde 3, nod 23 oktober Diana285, 31 jaar, dochter 6-2016, ronde 2, nod 25 oktober Wensmamma, 37 jaar, ronde 1, nod 27 oktober NOD-onbekend Jajo, mama vlinder, zoon 10 maanden, 1982ikke1983, 35 jaar, zoon van 9, ronde 2 Riverdale87, zoon 11-2016, ronde 1 Hoera! Zwanger! OliveTree. Zoon 9 maanden wordt grote broer! ♡of♡ verwacht op xx-06-2018. Afspraken X ------------------------ Graag de laatste versie gebruiken bij wijzigingen/toevoegingen! Quoten en niet kopiëren, dan valt de opmaak weg. Lukt het niet, zet het even dikgedrukt in een bericht.
@OliveTree je bent echt zwanger gefeliciteerd Hier gisteren rug en buikpijn gekregen dus verwacht dat ik gewoon ongesteld ga worden
@Riverdale87 daar zit ik wel over te twijfelen, maar ligt eraan hoe laat ik naar het toilet moet denk ik haha! Kruidvat zit niet om de hoek en moet dan met de kleine heen en weer ipv in mijn pauze... dus denk helaas toch proberen geduld te hebben... en dat is niet makkelijk...! @diana285 zolang je geen bloed verliest kan het nog! ik duim voor je!
@OliveTree jaaaaaa!! Gefeliciteerd! Heerlijk meteen in de eerste ronde @Wish872 ik duim! En huppa morgen testen zou ik zeggen
Hoi, na jaren kom ik weer terug hier wij zijn ook bezig voor een 2e kindje. We hebben een zoon van bijna 4. Ikzelf ben 31 jaar en in Ronde 2 nu
welkom @Tientje1986. jij hebt straks lekker je handen vrij voor de 2e! @Paard , bedankt! ik zou willen dat ik morgen kon testen! niet alleen omdat ik nieuwsgierig ben, maar ook omdat ik nu toch wat hoop heb en extra ga halen (verdriet heb) als het dan toch niets is.. pff was t naar vast dinsdag morgen haha. net het streepje nog een keer bekeken. het is echt een tuurstreepje. vl zag hem eerst niet eens. maar hij is er wel, oké te zien zonder te slopen. hij is dunner als de controle streep en kan niet zien of hij roze is of niet... maar hij is er wel en dat had ik eerder niet. in de gebruiksaanwijzing staat na 5 min aflezen en weggooien. na 5 min twijfelde ik en na 6 min was ik overtuigd van t streepje.. kortom.. even doortwijfelen tot dinsdag... @OliveTree is het al doorgedrongen?
Dankjewel! Bij jou is het spannend zo te zien. Ik zou van de week nog even een test ertegenaan gooien. Je hcg is misschien nog net niet hoog genoeg. Er staat in ieder geval al wel een streepje dus heb je een foto?