Vandaag een clear blue test gedaan, laatste test, want het was een dikke plus! Maar het is nog lastig te geloven hoor tot de eerste echo. Had ik ook bij mn eerste. Spannend!
Dankje!! Ik had het ook niet verwacht eerlijk gezegd. Hoop dat iedereen hier lekker snel een positieve test krijgt!
fijn, een duidelijke test uitslag @OliveTree @Paard hopelijk word dit de winnende ronde! hier blijdschap! vanmorgen test gehaald vanavond uit mijn werk gedaan... streep is een stuk duidelijk! phieuw het is echt raak
Wauw @Wish872 !! Gefeliciteerd. Wat fijn dat het nu al in ronde 2 lukt! Vorige keer zo lang op moeten wachten. Is er iets waardoor je denkt dat het nu snel raak is? Iets wat je anders hebt gedaan of is het toeval? Twee zwangeren al!! Goed hoor Ik hoop ook dat ronde 4 de winnende ronde is
Ik ga denk ik beginnen met temperaturen. Tips? Weet niet hoe betrouwbaar het zal zijn. Nog geregeld een gebroken nacht hier...
Ik ga denk ik beginnen met temperaturen. Tips? Weet niet hoe betrouwbaar het zal zijn. Nog geregeld een gebroken nacht hier...
Hoi, Sorry dat ik niet veel reageer. Druk met mijn werk haha Hier denk ik volgende week ongesteld worden hoor diana. Jammer hoor dat je weer ongesteld bent, ik volg je op ga ik vanuit naar ronde 3. Enige wat vanmiddag had was een vlammende steek in m'n boobie Maar ja dat is ook geen teken. We wachten nog af tot dinsdag/woensdag m'n nod
thnx meiden! @Paard niet echt. meer vis gegeten maar of dat dat de oorzaak was.. en was rustig op mijn werk dus heel relaxed. temperaturen heb ik nooit gedaan, is niet mijn ding, dus daar kan ik niets over zeggen . @diana285 he balen! hopelijk ronde 4 dan! hier nog steeds verbazing maar vreugde dat het zo snel raak is. gisteren was de teststreep donkerder dan de controle streep! nu bellen voor een afspraak voor de echo!