Hahahaha... misschien doordat ik half jaar aan de pil heb gezeten non stop en dat m'n lichaam nu denkt: VRIJHEID!!!!
Ja, dat denk ik ook, dit had ik een half jaar geleden trouwens niet toen ik ook weer een weekje ongesteld moest worden. Maar we zullen zien
Ik heb gisteren en vanochtend van die krampjes heel de tijd. Gisteren dacht ik zelfs dat ik elk moment ongesteld kon worden maar mijn nod is pas de 13e ergens. Weet dan ook niet of het met mijn darmen te maken heeft of iets anders. Niks anders te doen dan afwachten.
Geen idee. Ik kan mij niet herinneren dat ik dit bij mijn zoontje had. En toen had ik sowieso niet echt darmklachten. Ik wacht het maar gewoon af en ga nergens vanuit.
Ik had bij de 1e ook geen klachten. 1.5 dag zoiets het gevoel gehad dat ik ongesteld moest worden en zondags een positieve test..hoop ik voor jou ook!
Bij mijn zoontje was ik de week ervoor met vlagen misselijk en in het weekend toen ik ongesteld zou moeten worden had ik menstruatie krampen zonder menstruatie. Heb die maandagochtend positief getest.
Hier op de helft van cyclus, dus we moeten nodig weer klussen Haha. Had gister heel rekbaar slijm (Tmi)
Klopt, ik ga morgenochtend testen. Heb al heel de week van die krampjes maar sinds gisteren en vandaag voelen ze een beetje zeurderiger. Dacht vandaag ook een paar keer dat het begonnen was maar tot nu toe nog niks dus ben benieuwd morgen.
Hoi dames! Hier wat drukker geweest, het was hier ook erg rustig zag ik.. Hopelijk zijn je krampjes een goed teken! Ohhh word weer spannend dus! Ohhh morgen testen wat spannend ik hoop t voor je!! Hier vandaag op dag 15 heb altijd een late ei en korte lf, vandaag wat vruchtbaar slijm dacht doe eens een test en al aardig donker. Nog nooit zo gehad op dag 15! Dus donor maar geappt en afwachten wat de test morgen doet!
Voor jou komen ook de spannende dagen weer aan. Veel succes met de inseminatie! Vanochtend getest en het resultaat: