Dankje! Het is wel een Predictor Early dus die gevoeligheid ligt hoger, vandaar denk ik zo knal haha.
Ahh wat balen zeg!!! Hopelijk volgende ronde meer geluk! Hier positieve test gehad vanavond komt de donor
Hier ook wachten tot volgende week dinsdag, om te testen. Vanochtend wel een zeurend gevoel alsof ik ongesteld moet worden en wat krampjes, met vlagen wat misselijk, maar dat heb ik al een hele week. Las ergens dat het door foliumzuur slikken kan komen.
@Lalaatje90 het kan ook zijn dat je lichaam je voor de gek houd. Toen ik zwanger was van de 1e kreeg ik pillen met foliumzuur en omega 3 daar werd ik pas misselijk van!
Bij de eerste zwangerschap begon ik pas met foliumzuur toen ik ontdekte dat ik zwanger was, dus toen nergens last van gehad. Tijdens de zwangerschap had ik van Davitamon Mama tabletten en daar kreeg ik geen misselijk gevoel van. Maar denk het indd ook dat m'n lichaam mij voor de gek houdt.
Ik heb vrijwel altijd naar de eisprong last van klachten enzo maar kan ook door de progesteron komen maar hopelijk heb jij volgende week ook een mooie test!
Ik heb het anders nooit, maar het klinkt logisch. Net voelde ik wat tintelingetjes in Mn borst, een soort toeschietreflex. Zo stom dat ik nu overal op ga letten
@lerana en @Lalaatje90 Het is voor jullie beide spannend volgende week! Ik zal gaan duimen Klachten zoals misselijkheid enzo kunnen inderdaad ook van progesteron komen maar ik ga gewoon duimen dat het van een innesteling gaat komen. Hier gaat het wel goed. Rond de middag super moe en daardoor wat misselijk/weeeig en af en toe nog krampjes maar het is gelukkig allemaal nog te doen.