Zo even een reactie van mij haha. Ik kan niet meer op alles reageren Sorry! Zal even proberen wat terug te lezen! Schuurpapier: Mooie mama en mooie dochter! Leuk hoor! En super van je studie! Jammer dat sommige mensen je iets tegenwerken. Het is denk ik idd moederliefde. Die maken zich altijd o-ve-ral druk om hihi Hier ook zo eentje hoor. Maar ze willen het beste voor je, zo moet je maar denken En nee ik kan ook niet 'komen' door alleen penetratie haha. Dus ff andere manier Annabella: Welkom! Eva: Haha een tweeling! Lijkt me heel bijzonder. Maar zit hier niet in de familie Claudy: Welkom en wat naar van je miskraam! Modra: Welkom! Lijkt me heel bijzonder werk, in de gehandicaptenzorg! Heel mooi werk ook! Micchan: Wat een schatje je zoontje! Knap mannetje! Babbelboxje ook al zo'n knappe prins! Lekker smoeltje zit erop Welkom Keef!! Weekend dus eisprong? Gebruik je ovulatietesten? KS2011 Las ergens dat je jarig bent? van harte!! Lisa2: Ik vind het heftig hoor je verhaal. En niet aan jezelf twijfelen, het is hartstikke logisch dat je naar de huisarts gaat. Een jaar proberen is misschien het meest gangbare, maar als er aanwijzingen zijn dat er problemen zijn zou ik ook erop doorhameren! Heel logisch. Wij zitten nu in de 7e ronde, hierna nog ongeveer 2 rondes proberen en dan worden wij ook doorgestuurd. Dikke knuffel!! Hartstikke goed dat je aan de bel trekt meis. Als die huisarts professioneel is, vind hij je vast geen zeikerd! Zo, ik ben weer aardig bij. Mijn ovulatietest was vanmorgen echt heel donker, en vanavond weer licht Dus toch nog geen piek! Vind het zo stressvol. En dit terwijl ik weet dat ie er heus aankomt. Afgelopen maanden ook goed gegaan, soms tussen positieve testen in ook een lichtere. Dus we testen vrolijk door. Wel heeeeel veel vruchtbaar slijm verloren vandaag, echt dikke klodder ook vanavond, dus is goed teken. Net ff geklust En nu wachten op de knaller. Fijne avond allemaal
hoi dames , ik ben nu een beetje minder actief hier omdat ik op vakantie ben aan de nieuwe dames welkom!! en veel succes ik heb de laatste dagen last van krampen , maar ze trekken heel snel weg . ik denk dat mijn eisprong eraan komt
Haha wat grappig dat je dat dacht, ik vind het ook leuk. Het maakt hem bijzonder. Mijn dochter kreeg haar eerste moedervlek met een half jaar. Nu heeft ze er denk ik wel een stuk of 4 á 5 en 2 pigmentvlekken. Mijn dochter is geboren met een aarbeienvlek, maar die gaat weer weg zei de kinderarts.
Dank jullie wel voor jullie ondersteunende antwoorden, heel lief. Ik heb altijd snel het gevoel dat ik me aanstel, maar wil niet het risico lopen dat ik straks te laat ben.
Een tweede of derde kindje! Bekijk bijlage 510040 ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ PROBEREN ZWANGER TE RAKEN - Annabella86 (30 jaar) Vierde ronde, tweede kindje NOD: 19 augustus - Schuurpapier (25 jaar) Eerste ronde, tweede kindje NOD: 22 augustus - Mama04 (? jaar) Zevende ronde, tweede kindje NOD: 30 augustus - Mama alex (23 jaar) Derde ronde, tweede kindje NOD: 1 september - Julia88 (27 jaar) Eerste ronde, tweede kindje NOD: 2 september - Eva3006 (26 jaar) Eerste ronde, derde kindje NOD: 3 september - Keef85 (31 jaar) Negende ronde, tweede kindje NOD: 3 september - Florina (26 jaar) Eerste ronde, tweede kindje NOD: 5 september - Lisa2 (32 jaar) Vijfde ronde, tweede kindje NOD: 11 september - Micchan (22 jaar) Eerste ronde, derde kindje NOD: Nog onbekend - Ks2011 (28 jaar) Eerste ronde, derde kindje NOD: Nog onbekend - Claudy (32 jaar) Eerste ronde, tweede kindje NOD: Nog onbekend NOG NIET BEGONNEN - Babbelboxje (29 jaar) Beginnen in: december 2016 voor een tweede kindje - Modra (27 jaar) Beginnen in: wanneer cyclus weer op gang is gekomen ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ Zwanger! - - - - AFSPRAKEN, CONTROLES & ECHO'S - ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻
Keef: welkom hier, dat je maar snel zwanger mag raken. Ks2011: Gefeliciteerd met je verjaardag! Lisa2, wat naar dat je ongesteld geworden bent. Wat heftig ook dat je vervroegd in de overgang raakt. Ik vind je ook geen zeikerd hoor. jij kent je lijf het best en vaak heb je veranderingen goed door, dus heel goed dat je aan de bel trekt. Annabella86 wat balen dat je waarschijnlijk ongesteld wordt. Michan, mooi mannetje. Modra, mijn zoontje had bij de geboorte ook al meteen een moedervlekje, het is tot nu toe bij die ene gebleven. Hij kreeg toen hij een paar maandjes oud was wel een pigmentvlekje op zijn knie, maar daar is het tot nu toe ook bij gebleven. pfoe wat pittig dat je zoontje nog zo vaak wil drinken bij je. mama04, fijn dat de test aan het oplopen is. in ieder geval heb je het al goed benut. mama alex, fijne vakantie. Geslacht weten, ik denk dat wij het wel willen weten, al lijkt een verrassing mij ook wel mooi. Bij mijn zoontje wisten we het ook. Mijn vriend wilde dat heel graag weten. Ik wilde het eerst niet weten, maar ik had heel sterk het gevoel dat het een meisje zou zijn, had er zelfs al over gedroomd en de meisjesnaam hadden we zo, maar een jongensnaam zaten we totaal niet op 1 lijn. Toen wilde ik het toch wel weten. En maar goed ook want het was een jongen haha. Moest eerst even wennen, maar zodra ik in de winkel kwam en bij de jongenskleding ging kijken was het goed haha. Wat de angsten betreft, ben ik ook wel eens bang voor een tweede. We hebben nu zo'n makkelijk kind (op zijn heftige puberbuien na ) De slaap problemen die sommige hier beschrijven, hebben wij gelukkig niet. Hij is een hele makkelijke slaper. Ik ben dan wel eens bang dat een tweede kindje totaal anders kan zijn en dat we dan terrornachten zullen krijgen. Echt respect voor de dames die dat nu al hebben. Mijn vriend is vanavond druk bezig voor ons zoontje, vanaf morgen gaat hij in een groot bed slapen, ben erg benieuwd of hij dan ook nog een goede slaper blijft haha.
Bedankt voor de felicitaties!! Ben 27 geworden florina! 😉 Er is weer heel veel gekletst zeg! Gezellig! Kan alleen niet alles meer terug lezen! Zag iets over moedervlekjes. Kwam hier bij de meiden rond hun eerste jaar opzetten! Lisa shit dat je ongesteld ben geworden en weer zo kort! Zou ook zeker gaan bellen! Zag ook een knap mannetje voorbij komen van iemand! Wat een leukerd!! 😍 Goeie nacht allemaal!
Gaat het weer wat beter met de zieke? Hoop het wel! En ah, niet helemaal jouw dag vandaag dus.. Hopelijk morgen weer een gezellige dag voor de boeg Wat vervelend dat 'ie weer licht was joh Hopelijk morgenochtend wel een positieve test! Kan bijna niet anders met al dat vruchtbare slijm! En inderdaad, gewoon doorgaan, zo mis je 'm sowieso niet haha. Ben benieuwd naar je test morgen! Nee, je stelt je echt niet aan! Vooral aan de bel trekken wanneer je het gevoel krijgt dat het nodig is, en dat heb je ook gedaan; meer kan je niet doen ! Wat leuk Spannend! Weer een nieuwe fase hé? Hopelijk slaapt hij morgen goed in z'n nieuwe bed! Oh, oops! Zal het morgen even aanpassen Heb je een leuke dag gehad vandaag?
Dankjulliewel dames. Mama04: He gets, balen dat ie toch weer lichter is. Hopelijk snel een knaller en dan huphup! mama alex: Lekker genieten van je vakantie! Goede omgeving om je eisprong optimaal te benutten. Lisa2: Ah, zo schattig! Ik hou van vlekjes, vooral sproeten haha. Logan probeert nu bij mij telkens m'n moedervlekken weg te krabben (tijdens het drinken, heb er twee op m'n bovenarm en eentje boven m'n borst), dus ik hoop dat als ie er meer krijgt ze voorlopig nog even uit zijn zicht zitten. Claudy: Oh wat spannend, een groot bed! Wat een grote stap ook weer.. Oef, namen. Dat gaat nog lastig worden ja.
Ks nog gefeliciteerd! Grappig Micchan dat het hem al zo opvalt vind ik bijzonder. Mijn dochter ziet zulke dingen echt pas sinds een half jaar ofzo. Ze noemt het "allemaal glekjes ". Daarmee bedoelt ze vlekjes. Ik heb heel veel sproetjes. Ben er trouwens bij mezelf niet zo blij mee haha. Ik ben ook echt bang dat ik een moeilijke slaper krijg. Mijn dochter is ook echt heel makkelijk. Slaapt van half 9 tot half 8 en ' s middags nog 2 uur. Maar mij dochter is dan weer een vreselijk moeilijke eter en dan mn de groente. Erg frusterend. Als mamma wil je toch erg graag dat je kind groot en sterk wordt.
Zo, eigen schuld Moeten jullie maar niet zoveel kletsen! Hier vandaag 8 dpo, spannend! Wil zondag testen als ik dan nog niet ongesteld ben Ja, zeker vanuit bezorgdheid en omdat ze van me houdt! Maar ze kan de dingen nogal hard zeggen, zeg maar.. Dank je Spannend, hopelijk slaapt hij gewoon goed Tnx! Ja, zo zie ik dat inderdaad ook Ze vindt ook altijd overal wat van. Als ik eens lekker geshopt heb: 'Zo, heb je geld teveel?' En zoals de dag voordat we op vakantie gingen.. Ik was daar, zegt ze: 'Je wordt wel weer wat dik hè?!' Ze bedoelt dat echt niet gemeen of irritant, maar zo komt het wel over. Verder kan ik echt lezen en schrijven met haar en hebben we een super sterke band Ja en een perfecte weergave van mij toen ik het zag hahaha! En las iets over je zieke man, wat zijn ze dan vervelend hè Man flu! Ja, snap dat dat voor jezelf heel rot is hoor! Ik ben ook een stuk zwaarder dan na m'n bevalling Maar toch vind ik je er niet minder mooi/leuk/lief door haha, liefdeee!! Hoe was je test gisteren? Oh wat gek zeg, die cycli zo. Zelfs van 8 dagen? Dank je, ben benieuwd naar jouw foto's Woon jij in Wenen? Wist ik nog niet Haha, grapje.. Tnx! Beeeldige foto's, gelukkig zie ik hem vaak genoeg langskomen op fb, knappie! Hoe was dat eetfestival? Wat hadden jullie gegeten? Aaah gekkie, niet zo denken hoor! Je bent een geweldige, dappere moeder en het is jullie vast nog een keer gegund! Whaha ja die Saar, zegt genoeg hè Ochhh wat een scheetje! Heel lief! Oei, dat zou ik zo niet weten wat haar symptomen waren. Zal het als ik thuis ben eens vragen! Vind het wel echt heel rot voor je, zie onzekerheid ook.. Hoop echt dat het gauw raak mag zijn Haha ja dat kan goed kloppen Begrijpelijk hoor, ben heel benieuwd naar iedereen. Vind dat na een tijdje altijd wel heel leuk, om te zien met wie je al deze dingen bespreekt etc. Ohh ben benieuwd, misschien ben jij wel onze tweeling mama dan Nee joh, niet zo denken hoor! Vind het hartstikke terecht! Anderhalve dag is ook wel erg kort. Better safe than sorry! Je kunt hier lekker je hart luchten hoor, vind het erg begrijpelijk! Haha wie weet! Maar mijn voorkeur heeft het ook niet hoor Welkom hier! Wat balen dat jij nog de enige van die groep bent die niet zwanger is Ghehe ja, overduidelijk hè! Hopelijk gauw een knaller Ja heel vervelend, zorgt er wel voor dat ik er niet optimaal van kan genieten en er juist tegenop zie om het te vertellen als ik zwanger ben ipv dat ik daarnaar uitkijk Haha, jij ook zo'n bezorgde moeder? Haha herkenbaar dus, ach, zo werkt het ook toch Kan het niet zijn dat je ei al gesprongen is in die tussentijd? Of gewoon alsnog heel gauw springt? Heb dat wel vaker gelezen hoor! Heb je een foto van die donkere test? Anders kun je RoGiJuLi eens een berichtje sturen, zij weet er erg veel vanaf Fijne vakantie! Hopelijk gauw je eisprong
Schuurpapier: Ohh wat spannend! Zou natuurlijk wel tof zijn als je de eerste 'zwanger' op de lijst wordt nu! Kan me indenken dat het wel lastig is wanneer je moeder haar mening niet onder stoelen of banken steekt. En ik herken het wel, op de één of andere manier is het dan toch zo belangrijk voor je wat je ouders denken. Mijn moeder gaf laatst ook ongevraagd haar ongezouten mening over een aantal zaken, maar ik kan tegen haar wel gewoon zeggen dat we onze eigen keuzes wel maken. Toen zei ze ook, 'daar heb je ook groot gelijk in'. Maar leuk is het niet, zeker omdat ze het de volgende keer hopla, weer zo doet. Eva: Is voor jullie ook wel pittig inderdaad en sneu als hij zo'n last heeft van nachtangsten... Mijn zoontje drinkt wel echt dan en het is ook huilen-huilen als ik hem niet aanleg. Hij is sowieso altijd een zeer moeizame slaper geweest waar we ook al heel veel energie ingestoken hebben. Het maakt verschillende dingen wel heel ingewikkeld voor ons. Maar we accepteren nu gewoon dat het zo is en doen ons best... Mama04: Dank je wel! Kan me indenken dat dat onzeker maakt. Hoop binnenkort een mooie knaller die je dan weer helemaal geruststelt! En verder hele goede tekenen dus. Micchan: Kan me voorstellend dat je 'm ook heel mooi vindt! Grappig dat hij jouw moedervlekken weg wil krabben... S. doet dat ook, of nouja, hij wil er in knijpen tijdens het drinken... Dat doet hij sowieso wel vaker tijdens het drinken dan pakt hij precies zo'n velletje vast en wil hij daarin knijpen. En ik kan er niks van zeggen want dan loop ik het risico dat hij bijt, haha. Dat doet hij nog wel eens als hij afgeleid is. Dus ik pak altijd zijn handje steeds weer weg. Mama alex: Fijne vakantie! Lisa2: Grappig dat ze zo opduiken dan! Glekjes, mooi woord! Ik vind sproeten trouwens mooi! Heerlijk dat je dochter zo makkelijk slaapt. Wel lastig dat het eten moeilijk is ja. Weigert ze te eten? Of alleen bepaalde dingen? Bij ons gaat eten tot nog toe gemakkelijk. S. eet Rapley vanaf 6 maanden en lust bijna alles. Het is ook een stevig ventje, niet dik hoor. Hij krijgt alleen maar gezonde dingen, geen zoetigheden oid, het stevige is van de moedermelk. Zijn lengte zit altijd precies op de middenlijn en zijn gewicht ergens bovenin, haha. Hij is nu zo'n 13 kilo, maar ik vind het wel mooi.
Ja en ik voel natuurlijk van alles! - Heel erg last van obstipatie, maar wie weet komt het wel door het andere weer en voedsel hier. Maar meestal heb ik dan diarree (haha sorry) - Zelfs na het toiletbezoek blijf ik een zeurend gevoel in m'n onderbuik houden en zo'n opgeblazen gevoel.. - Ineens allemaal puistjes terwijl m'n huid rustig was. Maar kan ook door het warme weer hier komen, of het andere water. - Beetje kribbig - Borsten voelen met de dag zwaarder, sinds gisteren. En jeukende/stekende tepels. Maaaar.. als je zwanger wil worden voel je natuurlijk van alles Ja, vind het heel belangrijk wat zij vindt. Haha klinkt een beetje zoals het hier ook gaat dus Wie weet zijn wij ook wel zo als onze kinderen volwassen zijn No problem! Doe je het via de pc of telefoon? Op de pc open ik dan 2 tabbladen, quote ik een bericht en schrijf ik mijn reactie. Dan kopieer ik het en plak ik het bij m'n 2e ZP tabblad. Zo komt alles onder elkaar haha. Dus de 1e gebruik om elk bericht afzonderlijk te quoten en in de 2e gooi ik alles neer!
Mama04 hopen dat je snel een donkere test hebt! Ik denk dat mijn eisprong in 't weekend zal zijn.. (berekend op n cyclus van 24 dagen) Mama alex fijne vakantie! Claudy ja praktisch gezien is het wel handig om het geslacht te weten Snap wel wat je zegt over de angst hoe n tweede zal zijn.. maar het kan net zo goed zijn dat je tweede ook heel goed slaapt! Onze dochter was het eerste jaar echt heel moeilijk met slapen.. vocht heel erg, sloeg zichzelf om wakker te blijven.. sliep overdag op schoot en savonds moesten we bij haar liggen en haar handen stevig vasthouden zodat ze in slaap viel. Ging pas met 11 maanden in haar eigen bed slapen en nu slaapt ze geweldig! Ons zoontje slaapt altijd makkelijk in.. maar slaapt nog steeds niet door. Dus wij hebben het twee keer niet getroffen dus ik ga bij n derde ook maar uit van een slechte slaper, dan kan het alleen maar meevallen hihi Soms is het zwaar maar ik probeer dan maar te denken van als dat alle problemen zijn die we hebben, mogen we zeker niet klagen. Verder doen ze het hartstikke goed. Zo denken maakt t dan wat beter te behappen voor mij Succes met je zoontje in z'n grote bed. Lisa wat relaxed dat jouw kindje zo goed slaapt!! Hier dus niet echt geweldige slapers maar wel hele goede eters.. Vooral zoontje haha Florina nee nog steeds ziek maar hij is wel gewoon werken Straks met de kinderen en m'n schoonmoeder naar een grote speeltuin hier in de buurt.. effe er uit dat is voor iedereen wel effe lekker. Schuurpapier spannend!! Ik duim voor je mee dat je zwanger bent! Het klinkt veelbelovend! Maar ja je lichaam kan je ook aardig voor de gek houden.. leuk he vrouw zijn Had je bij je dochter ook dat gevoel van ik ben zwanger.. echt dat gevoel gewoon voor je de test deed? Ik had dat wel bij allebei. Gek he.. Ja lastig is dat.. mijn moeder kan soms ook zo tactloos uit de hoek komen. Daar is mijn onzekerheid over mijn gewicht wel door ontstaan. Maar ben nu 5kg lichter dan voor mijn zwangerschappen dus dat is wel gunstig voor n volgende zwangerschap denk ik (al ben ik bmi gezien nog steeds te zwaar ) Modra ja accepteren is inderdaad de beste optie. Anders gaat het je alleen maar frustreren en het is niet dat ze het doen om ons te pesten natuurlijk
Wat wordt er gezellig veel gekletst hier Ga vanmiddag even uitgebreid reageren als m'n zoontje het toelaat
Dank je! Dank je!! Ja vooral bij m'n zwangerschap (mk) in maart. Ik deed een test puur om m'n stress weg te halen omdat ik me zwanger voelde maar het bijna onmogelijk was. Maar was dus echt zo.. Ja, denk dat ik dat deels ook wel heb daardoor. Terwijl ik niet te zwaar ben ofzo, 57 kg bij 1m62. Wel wat spekkies haha, maar gewoon maat 36. Ja is altijd gunstig toch!
Hoi Hoi Mag ik met jullie meekletsen? Wij zijn inmiddels in ronde 4 beland voor ons 2e kindje. Mijn dochter is april 5 jaar geworden, en we hebben na lang wikken en wegen toch besloten om voor een 2e kindje te gaan!