Keef85: Spannend! Wie weet. Ik had ook enkele dagen na eisprong hele lichte krampjes. Hopelijk betekent het iets goeds! Julia88: Ben benieuwd naar je testjes. Eva veel plezier in het zwembad! Zal inderdaad flink druk zijn. Ik hou daar ook nooit zo van haha. Schuurpapier jammer van je negatieve test! Dacht op je vorige echt wat te zien. Las vandaag dat die Jenelle Evans van Teen mom zwanger is van nr 3. Of eigenlijk 4 want ze had al eerder abortus laten doen. Tsja, wat moet je erover zeggen Keken jullie dat ook wel eens? Ik keek vroeger vooral 16 & pregnant.
Mama04 ooh is die ook weer zwanger ja? Ik heb volgens mij alle seizoenen ervan gezien. Alleen zo jammer bij haar dat ze continue slaande ruzie hebben. Zou dit van dezelfde vriend zijn? Of heeft ze alweer een ander?
Julia haha dit is dr derde kindje met een derde vader in 2015 heeft ze nog een zoontje gekregen met een ander.. en dan nog een verleden met alcohol, drugs, abortus en veel ruzie idd. Zag het op FB voorbij komen
Hier waarschijnlijk een miskraam. Afgelopen test gedaan en die was positief maar sinds gister bloedverlies. 2 dagen geleden HCG laten prikken. En vandaag weer om te kijken wat de waarde is. Ik ga uit van een miskraam. Was ook te mooi om waar te zijn. 1ste ronde op natuurlijke manier zwanger. Voel me een beetje raar, was heel blij maar ook een stemmetje in mijn hoofd die zei wees niet te blij, het kan ook fout gaan...
Ik keek het vroeger niet, maar zag wel een kansloos bericht voorbij komen op FB inderdaad.... Ken haar van de verhalen haha!
Mama04: Ken ik niet, ook nooit gekeken eigenlijk haha. Junyor: He meis, wat vind ik dit rot om te lezen. Wanneer krijg je de uitslag?
Junyor ah nee.. Wat rot meid.. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt over de hcg waarden. Heb je ook krampen erbij of alleen bloedverlies? Sterkte!
Schuurpapier, wat jammer van de negatieve test. He wat naar Junyor. Ik ben ook benieuwd wanneer je de uitslag krijgt.
Schuurpapier ah super leuk! Was t gezellig? Keef leuk dat jij ook een vriendin hebt overgehouden aan zp En wat betreft innesteling ik had zoals ik al zei bij zoontje ook al heel snel een innesteling (tenminste dat ik een soort menstruatiepijn kreeg) het kan wel hoor. Wat je op internet leest zijn gemiddelden. Er zijn altijd uitzonderingen. Ben benieuwd Micchan hoe is het weer daar eigenlijk? Julia spannend!!! Ga je iedere dag testen vanaf nu? Ik had vanmorgen ook n testje gedaan maar spierwit hoor hahahaha kan ook haast niet anders. Misschien is nu m'n innesteling pas bezig. Mama04 oh ja ik kijk ook wel eens! Is ze zwanger van de 3e? Oh god wat een figuur is het ook Ze is in ieder geval goed vruchtbaar zeg haha Junyor ah nee maar het is toch nog niet zeker? Je hoort toch wel vaker dat vrouwen bloedverlies hebben.. en dat het toch goed blijft gaan? Wanneer krijg je de uitslag? Ik duim voor je! Zwembad was zoals verwacht druk.. Vooral het parkeren is hopeloos daar!!! Maargoed het was leuk. Kinderen hebben een leuke middag gehad
Wat een heerlijk weer in de zomer Micchan! Maar de winters erg koud dan? Eva, irritant als je ergens slecht kunt parkeren vind ik.. Gelukkig hebben je kids zich goed vermaakt dus! Qua testen.. Ik kan wel zeggen van niet, maar kan me toch niet inhouden ben wel 'bang' dat het toch niks is ofzo. Maar ik zie het wel..
Micchan oh lekker! Al vind ik 30 graden wel weer iets te eigenlijk. 25 is lekker Julia ja is ook irritant.. en het is dan zo smal dat er niet eens 2 auto's naast elkaar kunnen rijden omdat er langs de kant wordt geparkeerd. Niet mijn hobby op die manier auto rijden. Spannend!! Ben benieuwd voel je verder iets Ik lig nu op de bank en kreeg net toch ineens een paar flinke steken in m'n buik. Nou die kon ik me niet inbeelden hahaha. Maar of het wat is... geen idee. Ik hoop het.
Hee meiden! Probeer alles te lezen hoor maar reageren lukt biet altijd! Julia wat spannend! Zag in het nod topic je test! Zag een streepje hoor! Ben benieuwd naar morgen! Schuurpapier wat balen dat hij nu wit is! En dat je gelijk niet meer weet hoe je cyclus nu verder gaat. Temperaturen en ovu testen bevalt me wel. Weet precies hoe of wat! Leuke dag gehad met florina?? Leuk dat jullie elkaar kennen! Junyor neee wat rot! uitslag van hcg gehad? Mama04 echt joh? Dat keek ik ook altijd! Haha. 3 kids bij 3 vaders pff Ik zou heel graag al volgende week willen testen! Maar ga met vriendinnen een stedentrip doen volgend weekend en vind het eigenlijk wel gezellig om een wijntje te drinken en een sigaretje te roken... Beetje egoïstisch misschien maar dan test ik liever daarna! 5 september is nod en 6 september kom ik terug. Is dit heel erg dat ik zo denk?
Micchan lekker! Tenminste een echte zomer! Eva3006 lekker naar het zwembad! Mijn schoonmoeder is vanochtend met de jongste even geweest! Ik smolt bijna weg op werk haha
Ks2011 nee is niet erg dat je zo denkt hoor, dat mag ieder voor zich weten toch. Ik ben daar misschien gewoon een zeikerd in.. net als nu dat ik van alles voel en het raak kan zijn, Let ik al op voeding etc. Drinken doe ik toch al bijna nooit. Maar kan me ook voorstellen dat als je lang bezig bent.. je pas daarop gaat letten na een positieve test. Maar leuk zeg een stedentrip! Veel plezier alvast. waar ga je heen?