Een tweede of derde kindje! Bekijk bijlage 511275 ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ PROBEREN ZWANGER TE RAKEN - Mama04 (? jaar) Zevende ronde, tweede kindje NOD: 30 augustus - Mama alex (23 jaar) Derde ronde, tweede kindje NOD: 1 september - Maggie87 (29 jaar) Eerste ronde, tweede kindje NOD: 1 september - Eva3006 (26 jaar) Eerste ronde, derde kindje NOD: 3 september - Keef85 (31 jaar) Negende ronde, tweede kindje NOD: 3 september - Ks2011 (27 jaar) Eerste ronde, derde kindje NOD: 5 september - Lisa2 (32 jaar) Vijfde ronde, tweede kindje NOD: 11 september - Annabella86 (30 jaar) Vierde ronde, tweede kindje NOD: 16 september - Lilo88 (28 jaar) Vierde ronde NOD: 19 september - Schuurpapier (25 jaar) Tweede ronde, tweede kindje NOD: 29 september - Micchan (22 jaar) Eerste ronde, derde kindje NOD: Nog onbekend - Claudy (32 jaar) Eerste ronde, tweede kindje NOD: Nog onbekend - Bailief (26 jaar) Eerste ronde, tweede kindje NOD: Nog onbekend NOG NIET BEGONNEN - Babbelboxje (29 jaar) Beginnen in: december 2016 voor een tweede kindje - Modra (27 jaar) Beginnen in: wanneer cyclus weer op gang is gekomen ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ZWANGER! - Julia88 (27 jaar) Tweede kindje - Uitgerekende datum: 11/12 mei AFSPRAKEN, CONTROLES & ECHO'S ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻
Julia: Nou, inderdaad een stomme reactie zeg.. Zou me er niets van aantrekken hoor. Ga je trouwens meedoen met MvM? Slaap lekker meiden!
Nee dat is eigenlijk ook zo, ze snapt toch wel dat je super blij bent na een positieve test en dat je duidelijkheid wil? Maar ja.. Ik ga dit keer niet meedoen met mvm. Bij ons kun je het niet wegzetten zonder dat iemand het ziet, bij m'n vorige zwangerschap wel gedaan. Toen bracht ik het elke week weg 15 km verderop. Zie dat niet zo zitten nu met een dreumes erbij.
Julia Oooh wat leuk om je testen te zien! Zijn mooi opgelopen dan! Stomme reactie inderdaad van die assistente. Zou gewoon bellen wanneer je zin hebt haha. Eva sorry, had het een beetje door elkaar gehaald zie ik nu. Maar wat fijn dat je dan twee keer toch zo snel zwanger bent geworden. Hopelijk nu ook! Haha nou ik merkte vandaag ook wel dat ik wat ouder ben, was niet vooruit te branden. Heb met de kinderen meegeslapen vanmiddag en lig er nu alweer in (is hier 21.15) Bij N was ik aan de pil. Bij M niet, toen gebruiken we condooms maar die is toen gescheurd. Na M wel weer gelijk aan de pil gegaan. We hebben ze erg snel op elkaar inderdaad. Maar vind dat handiger dan er een hele poos tussenlaten. Ze sluiten zo lekker op elkaar aan nu Wat fijn dat ze gepoept heeft! En klinkt niet als blaasontsteking, spannend, misschien is het wel al raak? Ga je morgen de dokter bellen? Bailief We wilden allebei graag een vierde alleen praktisch leek het ons zo onhandig. Maar dat is natuurlijk een beetje een stomme reden, want er is altijd wel een oplossing te vinden. Dit wordt alleen wel echt de laatste. M'n vriend gaat zich waarschijnlijk laten steriliseren na deze. Ja vond dat ook zo knap om te zien, een baby die gewoon al gebaren gebruikt. Fijn dat I het zo goed oppakt en wat grappig dat ze eigen gebaren verzint haha. Kan ze veel dingen uitbeelden? Super dat ze het zo naar haar zin heeft en haar plekje daar gevonden heeft! Is zo belangrijk! Lijkt mij heel verdrietig om die beelden te zien inderdaad.. Lilo Ben echt jaloers, zo dicht bij de Efteling wonen 😍 Wij moesten er altijd minstens een uur voor rijden. Wat goed dat ze ook snachts zindelijk is! We weten nog niet zo goed wanneer we willen beginnen met proberen. Moeten we het nog over gaan hebben. Wat mij betreft morgen al haha. Maar even kijken hoe vriend daarover denkt. Schuurpapier Hoe merkte je dat ze geen slaapje meer nodig had? Hier slaapt iedereen nog tussen de middag. En Savonds gaan ze ook op tijd erin. Maar ik twijfel wel eens of ik N niet een beetje moet gaan minderen met slapen. Ja gaat hard he? Van mij mag het soms wel wat minder hard. Het is zo'n wijs meisje ineens en kan zo goed en gezellig kletsen en soms komt ze zo slim (of bijdehand haha) uit de hoek. Hier kan ze met jurk ook niet zelf plassen. Of ja, ze kan het wel, maar dan is d'r hele jurk zeiknat haha. Ja is goed! Ben 26 jaar, zitten in ronde 1 en m'n nod is op 22 september Nou ik lig al lekker in bed haha. Morgen weer werken, echt 0 zin in. Slaap lekker dames!
hoi dames , juist terug van 2 weken vakantie , ben nu veel te moe om alles bij te lezen nu nog tot donderdag lekker thuis relaxen met zl en daarna weer schooltijd voor hem slaapwel!!
Meiden even tussendoor mijn testje was net weer helemaal wit. Eerst een licht streepje op 8/9 dpo en nu niks meer. Ik ga eventjes minderen met ZP. Mag nu eerst ook wel van het lijstje af, ik geloof er steeds minder in. Gaan maand 8 alweer in :'(
Even snel: Bah mama04.. Ik herken het maar al te goed (helaas). Ben nu 8dpo en durf eigenlijk niet goed te testen later deze week. Bang voor weer die teleurstelling en afspraak maken bij de huisarts/gyn.. Nog even en ik zit alweer op een jaar gestopt met de pil. Bij zoontje heeft het ook een jaar geduurd..: Hoopte dat dit sneller raak zou zijn...
Dames ik reageer straks uitgebreider.. Heb m'n urine laten checken geen blaasontsteking maar wel bloedsporen in de urine dus willen ze dat de dokter verder kijkt. Dit kan toch haast niet van een zwangerschap? Zou dat door seks kunnen komen of ook niet? Morgen afspraak om 14.50.
Jeetje ff een wekend werken en wat word er veel afgekletst! Julia gefeliciteerd! Junyor wat balen zeg. Sterkte! Mama04 hè meid.. Sterkte en hoop dat je snel weer bij ons aansluit! Voor de nieuwe dames, welkom! Ik heb alles gelezen en ben weer helemaal bij, maar weet niet meer wie precies wat heeft gezegd dus haak vanaf nu weer in! Vandaag zoonlief naar de basisschool. Een nieuwe periode in z'n jonge leventje. Zaterdag word hij 4. Vind het allemaal te snel gaan! Afgelopen weekend tropical festival gehad. Heel leuk maar ook heel druk! M'n rug kon t ook nog niet helemaal aan. Vandaag weer naar de fysio.
Hoi dames het is al weer een tijd geleden dat ik gepost heb. Heb wel alles meegelezen maar geen tijd gehad om te reageren. Florina jammer dat je hier niet meer meeschrijft. Veel geluk. Mama04 wat balen zeg. Kan me voorstellen dat het je even teveel wordt. Misschien helpt afstand nemen van zp inderdaad wel om het in ieder geval weer rustig in je hoofd te krijgen. Hopelijk is het alsnog snel raak voor jullie. En je bent hier altijd weer welkom! Nieuwe mensen welkom! Julia gefeliciteerd. Wie zitten er nu nog allemaal op het wachtbankje? Criien,wat spannend dat je zoontje vandaag voor het eerst naar school gaat. Het zal wel stil zijn thuis. Vond hij het ook spannend? Succes bij de fysio. All, ik ben nog steeds niet ongesteld en heb sinds weekend pijnlijke borsten. Ik ga morgen denk ik toch maar een test doen.
Lilo, ideaal zeg dat jullie zo dicht bij de Efteling wonen. Dat had mij ook wel wat geleken . Maar wij hebben een abbo op Burgers Zoo, ook leuk Ks, bedankt! Spannend bij jou! Ik hoop ook op een innesteling voor je Schuurpapier, lief!♡ haha ik snap dat je verder niet reageert Pff nog maar 5 weken tot Saar haar verjaardag, de tijd vliegt! Julia, fijn om te lezen dat het goed gaat met jullie neefje! Wel begrijpelijk natuurlijk dat hij bij vreemden eerder gefrustreerd raakt. Leuk dat je vriend zo blij was! Mama04, wat rot voor je . Verlies de hoop niet hè! Soms duurt het wat langer maar uiteindelijk is dat het wachten allemaal waard . Boommm, ik snap de praktische overweging wel. Maar als jullie een vierde verder gewoon alles kunnen bieden dan komt dat praktische gedeelte ongetwijfeld ook helemaal goed. I. kan nu gebaren dat ze eten of drinken wil, douchen/in bad, klaar, ja, nee, stop, tekenen, kleien, laten zien dat ze iets hoort, slapen, en nog wel meer maar ik kom er zo even niet op 😅 het wordt snel zo vanzelfsprekend. I. slaapt trouwens ook niet meer altijd tussen de middag. Ze maakte ineens duidelijk dat ze niet wilde slapen dus ik probeerde het gewoon een keer uit en het wakker blijven ging vrij goed. Nu hangt het een beetje van de nacht af en de plannen op de dag zelf of ze nog gaat slapen. Hoe lang slaapt N. nog overdag? Eva, bloed in je urine lijkt me niet te kunnen door seks en een zwangerschap lijkt mij ook gek.. ik ben benieuwd naar je afspraak morgen. Gelukkig is het geen blaasontsteking. Vanmiddag ga ik voor het eerst met I. naar de tandarts. Ik zie er best een beetje tegen op. Ze is natuurlijk al heel vaak bij artsen en andere deskundigen geweest en dat vindt ze helemaal niks. Tegenwoordig staat ze al klaar bij de deur om te gaan als ik nog niet eens zit. Hopelijk valt het vanmiddag mee 😅
Eva, ik had ook een paar dagen na ei wat meer slijm. Misschien is dat normaal? Snap dat die onzekerheid rot is! Gelukkig geen blaasontsteking, maar wat is het dan he? Ben benieuwd! ks2011, hopelijk inderdaad een innesteling! Spannend hoor Schuurpapier, jaa was gezellig zo saampjes . Ja wat zal ik over die kruidvat testen zeggen .. 6 jaar geleden bleven ze netjes wit, en nu had ik vorige maand en de maand daarvoor tuurtestjes vlak na afleestijd. Ze waren best duidelijk, en de strepen bleven staan na het druppelen met water. Lees er steeds meer negatieve reacties over. Julia, wat stom dat je vk zo reageerde! Toch heel normaal dat je bij een positieve test meteen wilt bellen! Boommm, hahaha ja dat zindelijk maken lukt toch alleen wanneer de kindjes er aan toe zijn. Alleen dat snachts zindelijk maken had ik geen keus haha. Gelukkig had ze al geruime tijd droge luiers snachts, dus daarom durfde ik de stap wel te wagen Mama alex, welcome back Mama04: Balen schat! Snap dat je wat minder met zp bezig wilt zijn! Dikke knuffel! Keef, snap dat je niet durft te testen. Iedere ronde weer een teleurstelling! Pff en dan alweer een jaar gestopt met de pil! Klinkt inderdaad zoo lang! Hoop toch nog dat je gewoon via de natuurlijke weg zwanger mag worden! xxCriien, Spannend je zoontje voor het eerst naar de basisschool! Ik weet nog wel hoe spannend ik dat vond Hoe is de ochtend verlopen? Claudy, Spannend morgen een testje! Hoeveel dpo zit je nu? Bailief, Ja echt fijn dat we zo dicht bij de efteling wonen , maar een abbo op de dierentuin is ook super leuk natuurlijk . En spannend voor de eerste keer naar de tandarts! --------------- Hier cd14 en nog geen positieve ovulatietest. Hoop binnen nu en een week toch wel wat meer duidelijkheid te hebben hihi. Wat duren de dagen toch lang als je ergens op wacht
Bailief, ik heb even teruggelezen en pittig zo met je dochter. Wat knap dat ze al zo veel gebaren kent. Fijn dat ze op haar plekje zit op het mkd. Ik heb 9 jaar terug ook op een mkd gewerkt, ik verzorgde daar het onderwijs. Was erg leuk. Succes bij de tandarts. Lilo, ja de dagen duren echt lang als je ergens op.zit te wachtwn haha. Ik gok dat ik nu op 18 dpo zit en als mijn cyclus na de ingreep direct netjes was.en 28 dagen dan ben ik nu 5 dagen overtijd.
Dag dames! Julia: Ja precies, dat lijkt mij ook heel logisch Ik heb met 4 weken gebeld toen met m'n mk voor een afspraak, en geen rare opmerkingen gehad gelukkig. Snap dat je dan niet mee gaat doen Ik wil dit keer wel meedoen, vorige keer niet gedaan omdat ik er eigenlijk niets vanaf wist. Had er nog nooit iets over gehoord, pas te laat Boommm: Ik merkte het gewoon doordat ze het prima trok wanneer ik het slaapje wegliet omdat mij dat beter uit kwam. Dus vandaar dat ze soms wel slaapt en soms niet Waardoor twijfel je of je misschien moet gaan minderen met het middagslaapje? Haha ja hier precies zo, de dingen die ze soms zegt.. Ik maakte vanmorgen een foto van haar, en ik vond haar zó groot ineens.. Hahaha ja precies, dan is de jurk zeiknat Niet zo handig.. Ik zal je op te lijst zetten Mama Alex: Fijne vakantie gehad? Keef: Ahh, bijna een jaar gestopt met de pil al weer.. Mag nu wel eens raak zijn hè Hopelijk heb je een mooie positieve test deze week! Eva: Gelukkig geen blaasontsteking. Maar wel raar van die bloedsporen. Zeiden ze niet wat dat zou kunnen zijn? Spannend je afspraak morgen, ben benieuwd.. Criien: Spannende dag voor je zoontje! Ben benieuwd hoe hij het gehad heeft Als je op het lijstje wil, kun je ff je gegevens doorgeven Claudy: Spannend, hopelijk een positieve test morgen Bailief: Jaaa bijna haar verjaardag, morgen over 5 weken al weer jarig, pfff! Moet maar eens haar uitnodiging gaan maken en het verjaardagslijstje afmaken! Spannend hè, de tandarts met haar. Hopelijk valt het mee en gaat het gewoon goed! Succes straks! Lilo: Mooizo! Ja, hoor het ook vaker om me heen hoor, heel vervelend! Stomme testen.. Hopelijk gauw een positieve ovulatietest! Ik ben dus sinds deze ronde aan het tempen, en kan nu al niet wachten om m'n ovulatie waar te nemen whaha Hier: Ik ben echt naar van vermoeidheid. Zweet brak me net uit, voel me gewoon helemaal beroerd ervan.. Zou bij m'n moeder eten want m'n vriend werkt tot 20u, maar twijfel of ik ga. Heb ook niet zo'n zin om gezellig te doen..
Een tweede of derde kindje! Bekijk bijlage 511329 ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ PROBEREN ZWANGER TE RAKEN - Mama alex (23 jaar) Derde ronde, tweede kindje NOD: 1 september - Maggie87 (29 jaar) Eerste ronde, tweede kindje NOD: 1 september - Eva3006 (26 jaar) Eerste ronde, derde kindje NOD: 3 september - Keef85 (31 jaar) Negende ronde, tweede kindje NOD: 3 september - Ks2011 (27 jaar) Eerste ronde, derde kindje NOD: 5 september - Lisa2 (32 jaar) Vijfde ronde, tweede kindje NOD: 11 september - Lilo88 (28 jaar) Vierde ronde NOD: 19 september - Boommm (26 jaar) Eerste ronde, vierde kindje NOD: 22 september - Schuurpapier (25 jaar) Tweede ronde, tweede kindje NOD: 29 september - Micchan (22 jaar) Eerste ronde, derde kindje NOD: Nog onbekend - Claudy (32 jaar) Eerste ronde, tweede kindje NOD: Nog onbekend - Bailief (26 jaar) Eerste ronde, tweede kindje NOD: Nog onbekend NOG NIET BEGONNEN - Babbelboxje (29 jaar) Beginnen in: december 2016 voor een tweede kindje - Modra (27 jaar) Beginnen in: wanneer cyclus weer op gang is gekomen ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ZWANGER! - Julia88 (27 jaar) Tweede kindje - Uitgerekende datum: 11/12 mei AFSPRAKEN, CONTROLES & ECHO'S ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻
Lilo, wat stom van die kv testen. Wel goed om te weten. Claudy, wat interessant dat je op een mkd hebt gewerkt! Ik ben benieuwd naar je test morgen! Schuurpapier, lekker niet gaan dan hoor. Je mag best even aan jezelf denken. Wat leuk trouwens dat je deze keer aan MvM mee wil doen. Ik doe niet meer mee. 2x meegedaan (met mijn mk ook) en nu wil ik niet meer. Heb nog wel die heerlijke wikkeldeken van hun. Klaar om te gebruiken voor de tweede
Bailief: Ja ik ga ff een uurtje liggen en kijken hoe ik me dan voel. Ik moet W. sowieso ophalen van zijn werk, want anders is hij pas 21u45 thuis. Je kent m'n moeder een beetje van verhalen, en mij ken je sowieso, dus je kunt je zo voorstellen dat ik in deze toestand niet echt op haar zit te wachten hahaha Denk dat ik maar een diepvriespizza of whatever koop.. Al is haar ajam smoor wel erg lekker haha! Vond je het belastend om te doen, MvM? Of gewoon geen zin meer? Lijstje: Ik heb Annabella van het lijstje afgehaald. Het is 14 dagen geleden dat ze hier voor het laatst wat geplaatst had, dus mocht je dit lezen en je wil actief meekletsen, zet ik je met alle liefde weer op het lijstje hoor Maar puur omdat het me een beetje nutteloos lijkt om straks een lange lijst te hebben met allemaal mensen die toch niet meekletsen, heb ik je eraf gehaald