Gaan voor een tweede of derde kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ashley Rose, 9 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Fijn! Begrijpelijk dat het nog wat onwennig is, hij maakt vast snel vriendjes!

2. Eva3006

Eva3006 Niet meer actief

De laatste die op Netflix staat bedoel ik inderdaad :)

3. Eva3006

Eva3006 Niet meer actief

Nou ik heb getest met een action test.. negatief. Ik snap er helemaal niks meer van. Of ik word morgen ongesteld, of mijn eisprong is gewoon veel later geweest dan ik dacht..
    We wachten maar af.

Dochter heeft trouwens gister ook op het potje gepoept en met plassen geen ongelukjes meer gehad de afgelopen dagen. Dus het gaat de goede kant op denk ik!

4. Maggie87

Maggie87 Lid

14 sep 2013
    70
    0
    0
    Zuid-Oost Friesland
    Vandaag 2 dagen over tijd...maar durf gewoon niet te testen omdat ik bang ben niks te zien. Daarnaast helpt het ook niet dat ik bij mijn schoonouders thuis zit, wat een dilemma hahaha.
    Meer mensen die het testen uitstellen om teleurstelling te voorkomen?

5. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Goedemorgen!

@ Eva: Hoe was het bij het engelenmeer? Lekker dat je vriend ook een dagje vrij was! Lekker met het gezinnetje :)

Hee wat balen zeg dat je een negatieve test hebt! Wanneer ga je nu weer testen?
    Wat knap dat je dochter gisteren zo goed op het potje geplast en gepoept heeft! Gaat inderdaad de goede kant op :)

@ Florina: Oh Desperate Housewives ook nog nooit gevolgd. Nog een serie voor op mijn lijstje hihi. Wordt maar gauw ongesteld, zodat je EINDELIJK met ronde 1 kunt beginnen!

@ Keef: Klinkt als een druk weekend :). Alvast gefeliciteerd met je bonuspapa :)

En heb je al getest? Ben heel benieuwd! Hoop dat het nu eindelijk gelukt is ;)

@ Julia: Mn testje was vandaag oplopend :) heb m op fb geplaatst .. ben benieuwd hoe mn test er straks uit ziet hihi.
    Hoe voel jij je verder? Spannend hoor 29 september de eerste echo (L)

@ Mama alex: Hoe zit het bij jou meid? Ik las gisteren iets over bruinige afscheiding .. is het doorgezet? Hoop van niet natuurlijk!

@ Maggie: Hier nooit overtijd geweest zonder te testen haha. Ik test meestal iets eerder, omdat ik een witte test toch wat minder erg vind als een ongesteldheid die in een keer om de hoek komt zetten. Bij een negatieve test, kan ik me al voorbereiden op een naderende ongi.
    Waar wacht je nog op ... gewoon testen, dan weet je waar je aan toe bent! Maar snap wel dat je het spannend vind hoor! Ookal is het "pas" ronde 1 .. natuurlijk hoop je dat je een van de gelukkigen bent, waarbij het wel meteen lukt!

-----------------

Vandaag CD 18 .. bij de 2e ronde had ik op deze dag een positieve CB test. Wanneer kan ik nu het beste testen? Kan dat al rond een uurtje of 10 of is dat te vroeg? Heb al wel een keertje geplast, maar misschien is mn urine nog steeds iets te geconcentreerd.

M. heeft lekker uitgeslapen tot 08:00, dus dat was echt heerlijk! Jammer dat ze volgende week naar school moet, dan staat de wekker weer zo vroeg ..
    Zo maar even een rondje efteling doen :)

6. wondertjes1992

wondertjes1992 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.595
    477
    83
    Vrouw
    nog steeds geen rood hier en geen bruine afscheiding meer.
    ik test morgen vroeg ;) laat aub die ooievaar in Normandië voor mij geweest zijn :D

7. wondertjes1992

wondertjes1992 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.595
    477
    83
    Vrouw
    zoontje is vandaag naar school , hij zou ook nog wel naar de efteling willen :D jammer genoeg altijd een goed uur rijden van hier en ml heeft de auto mee naar zijn werk :cool:

8. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    Hee meiden!

Zie dat er idd nog veel gepraat wordt hier. Had het gewoon ook wel leuk gevonden foto's te delen en mis dan dat deel. :p

Paar daagjes eigenlijk niet gereageerd, we waren een paar daagjes weg.
    Wel lekker, maar ik baal zo ontzettend... Ons zoontje sliep net een beetje beter de 1,5 week voor de vakantie... Ipv 6 x 4 x wakker per nacht. En toen gingen we op vakantie en is het weer net zo als voorheen. :( Hij heeft wel eens vaker gehad dat hij een paar dagen wat beter sliep en ik had er niet op moeten hopen, maar je doet het dan toch... Vannacht heeft hij zelfs zo slecht geslapen en zo vroeg wakker dat hij vandaag overdag maar weer twee slaapjes moet doen ipv de één die hij sinds kort doet. Ben zelf ook weer zo moe, maar dat ben ik wel gewend. ;)

Ik heb wel alles wat gelezen, maar niet geheel bijgehouden...
    Ik reageer even kort op wat dingen van de laatste pagina's anders is het alweer zo'n tijd terug. :) Haak ik daarna weer in!

Junyor: Vind het heel naar, wens jullie veel sterkte toe met de verwerking!
    Claudy: Fijn dat het als een opluchting voelt dat je ongesteld bent geworden. Kan me dat goed indenken, dan voelt het allemaal weer even 'normaal' of zo.
    Mama04: Naar dat je ongesteld bent geworden. :( Wel fijn dat jullie doorgestuurd worden en dat je meer duidelijkheid kunt gaan krijgen!
    Mamaalex: Fijn dat het goed ging op school! :)
    Eva: Wat balen dat de test negatief was. :( Wat knap van E!

9. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik moet 12 pagina's bijlezen 😱 Ga ik nu even doen!

10. Eva3006

Eva3006 Niet meer actief

Maggie gewoon testen! Net wat lilo zegt.. ik weet altijd graag waar ik aan toe ben. Anders is het alleen de teleurstelling uitstellen en wie weet is het wel goed nieuws bij jou en ben je gewoon zwanger!

Mama alex Spannend!! Beetje bruine afscheiding was bij mijn 2 zwangerschappen een goed teken!!

Lilo ja was leuk hoor, we zijn niet lang geweest maar was fijn om even weg te zijn met zijn 4en.
    Check je met cb je andere ovulatietest? Gezien je foto op fb lijkt me vandaag n goed moment dan?
    Veel plezier in de efteling!!

Modra bah wat balen zeg van het slechte slapen. Ik herken het inderdaad.. dat je van te voren al in zit over wat het met het slaapritme gaat doen..
    Ik hoop dat hij snel z'n oude ritme weer terug heeft.

Hier vannacht een redelijke nacht. 1x naar toe geweest en toen wakker om 5.30

11. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.540
    1.551
    113
    Jeetje meiden, een paar over tijd en nog niet testen. Hoe houden jullie het vol. Ik test altijd 4 dagen te vroeg haha

12. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Hi girls :D

@ Mama Alex: Fijn dat de bruine afscheiding er niet meer is! Duim voor je dat die ooievaar voor jou bestemd is :)
    Spannend hoor morgen testen .. ik houd het forum extra goed in de gaten morgen hihi.

@ Modra: Jeetje wat vervelend dat je zoontje zoveel wakker wordt in de nacht! Dat breekt op een gegeven moment ook op lijkt me?! Snap dat je zelf ook moe bent! Jeetje, hopelijk slaapt tie snel weer wat beter!

@ Eva: Hoe kort ook, altijd lekker om even samen weg te zijn toch :). Nee ik heb geen cb in huis, maar ik denk dat ik die de volgende ronde er ook extra bij ga gebruiken, mocht het nodig zijn! Dan kan ik bij twijfel even testen met een clearblue haha.
    Gelukkig heb je deze nacht een wat betere nacht gehad!

@ Lisa: Haha ik ben de vorige rondes ook echt een vroegtester geweest. Hoop dat ik mezelf nu in kan houden tot minimaal 1 dag voor nod ;)

---------------------------

Mijn ovulatietest was vanmorgen om 10:00 positief en nu al weer lichter .. kan dat eigenlijk wel? Heb er te weinig verstand van haha. Of heb ik gewoon een korte lf piek? Iemand ervaring mee?
    We hebben sowieso genoeg geklust, dus wat dat betreft kunnen we m niet missen, maar het is wel fijn om te weten vanaf wanneer het niet meer nodig is. Nog maar even doorgaan dit weekend haha.

13. Maggie87

Maggie87 Lid

14 sep 2013
    70
    0
    0
    Zuid-Oost Friesland
    Haha ik had ook al bijna een week te vroeg getest, super wit natuurlijk. Maar nu ben ik het steeds aan het uitstellen, ik denk dat ik zondag ga testen. Geen geheim gedoe hoeven doen bij mijn schoonouders ;)
    Bij mijn vorige zwangerschap heb ik pas na 1 week getest :$

14. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Knap hoor! Is je cyclus normaal gesproken altijd regelmatig?
    Wat denk je er zelf van? Hoop voor je dat het raak is!

15. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Wow Maggie, wat knap dat je nog steeds niet getest hebt.. Haha. Ik kan me nooit inhouden helaas. Hopelijk komt het gewoon door een zwangerschap dat je over tijd bent!

Eva, jammer van je test :( ga je nu wachten of je ongesteld wordt of ga je nog een keer testen?
    Knap van je dochter zeg, dat het zo goed gaat met zindelijkheid. Gaat wel snel!

Modra, heftig zulke nachten. Gaat op een gegeven moment wel opbreken lijkt me. Hoe was jullie vakantie/paar daagjes weg?

Mama Alex, spannend!! Ben benieuwd naar je testje morgen!

Lilo, ik zag hem op fb inderdaad. Volgens mij is die altijd maar heel kort zo positief! Dus jullie hebben hem zeker niet gemist!

16. Eva3006

Eva3006 Niet meer actief

Maggie ben benieuwd! Voel je al wat?

Lilo ik zou gewoon effe door testen. Als t morgen lichte testen zijn dan weet je zeker dat je lh piek is geweest. Toch?

Lisa ik heb ook niet zoveel geduld hoor, tenminste niet als het hier om gaat. Zou willen dat ik het had. :p

Julia ik ga morgen ochtend een kruidvat test doen denk ik. Als ik niet ongesteld word en negatief test, dan wacht ik verder af op m'n menstruatie en anders woensdag ofzo weer testen denk ik.
    Ja ik durf het haast niet hardop te zeggen, maar ze is zindelijk overdag!!! Nu zelfs uitstapjes gedaan zonder luier en tot nu toe droog gebleven. Hopelijk blijft het zo

17. Mama04

Mama04 Niet meer actief

Ik lees veel op fb dus hou het niet altijd goed bij hier haha.

Eva wat super van je dochter!! Kan ineens heel snel gaan he :) Jammer van je negatieve test!

Lilo, een korte piek is niet erg hoor :) Meer vrouwen hebben dat. Dat is ook de reden dat er niet langer dan 24 uur tussen 2 testmomenten mag zitten. Met een korte piek kan je hem dan missen ;) Positief = positief. Ik heb van 1 dag een piek en heb hem ook wel eens 2 dagen gehad. Maar dat maakt niks uit! Vanmorgen je positieve test is waarschijnlijk dus morgen of zondag je eisprong.

18. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Thanks schat!! Je hebt me weer gerust gesteld hihi xxx

19. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Precies! Komt helemaal goed ☺️

20. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Reageer morgen weer even uitgebreid meisjes! Zit nu op een verjaardag :)

Xxxx

Deel Deze Pagina