Gaan voor een tweede of derde kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ashley Rose, 9 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Gefeliciteerd Maggie!! Die is duidelijk hoor! Vandaag nog getest?

Micchan, hopelijk niks ergs.. Beterschap!

2. Maggie87

Maggie87 Lid

14 sep 2013
    70
    0
    0
    Zuid-Oost Friesland
    Dank je wel!! Heb zeker weer ff getest;) was nu duidelijker gelukkig

Bijgevoegde bestanden:

3. Claudy

Claudy Actief lid

1 apr 2016
    111
    0
    16
    Maggie, gefeliciteerd!

4. Schuurpapier

Schuurpapier Niet meer actief

Mooi Maggie, gefeliciteerd! :D Reageer later even meer hoor, kom er even niet aan tot nu

5. wondertjes1992

wondertjes1992 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.595
    477
    83
    Vrouw
    gefeliciteerd maggie!! :D

6. Keef85

Keef85 Bekend lid

12 feb 2013
    816
    14
    18
    Regio Rotterdam
    Whoehoe!!!! Weer 1 erbij...
    Hier inmiddels t ergste alweer achter de rug geloof ik, lijkt alweer minder te worden

7. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Mooie test hoor! Duidelijk!

8. xxCriien

xxCriien Bekend lid

11 jul 2011
    554
    0
    0
    Horeca
    Goedenavond kwebbelkousjes!

Wat is er de afgelopen dagen weer heerlijk gekletst! Druk weekend gehad dus geen tijd om te reageren. Heb nu alles terug gelezen en idd ook met een kladblaadje jullie verhalen bijgehouden! Hahaha!

Claudy: snap dat je blij bent met je ongie. Was ik bij zoonlief ook als het rommelde en ik negatief testte. Wist ik tenminste waar ik aan toe was.

Mama Alex: hoe vind je zoon het op school? Jahaa! Zwanger! Gefeliciteerd!

Junyor: hoe is het nu met jou?

Schuurpapier: heb je een leuke verjaardag gehad?

Lilo: ben zelf een poosje beveiliger geweest en Mysteryland was toch wel 1 van mijn favoriete events om te staan! Heerlijk! Hopelijk jij deze ronde ook positief.

Florina: hoe is je trap geworden? Is het ze gelukt en is t geworden zoals je had verwacht?

Keef: jeetje! Ook al zon bezig bijtje! Wat vonden ze van je cupcakes? En gisteren ondanks het weer nog een geslaagde verjaardag gehad?

Eva: jammer van je negatieve test.. Wat kanp van je dochter dat ze zindelijk is!

Maggie: ook ik zie duidelijk streepjes! Gefeliciteerd!

Hier afgelopen weekend feest gehad. Roelof is zaterdag 4 jaar geworden. Helaas was hij bij zijn papa dus hebben we het zondag gevierd. Mijn ouders, broer en gezin, broertje, schoonzus met man en kindertjes, schoonouders en vrienden van ons waren hier. Huis zat vol maar wat is de kleine man verwend!

Vandaag begonnen met "piep zei de muis". Dat is een groep voor kinderen die snel driftbuien hebben door een traumatische gebeurtenis in hun jongere levensjaren. Voor roelof was dat de scheiding tussen mij en mijn ex. Vandaag kennismaking gehad met de groep en wij met de ouders van de andere kindjes. Allemaal een soort zelfde situatie, dat is wel fijn zodat je elkaars verhalen hoort en je krijgt tips en tricks.

Sorry als ik iemand ben vergeten!
    Fijne avond allemaal!

9. wondertjes1992

3 feb 2012
    1.595
    477
    83
    Vrouw
    hij vind het daar super :D , hij gaat zonder zeuren naar zijn speelplaats .

super dat je een praatgroep hebt voor je zoontje . best wel heftig voor zo'n kleintjes als mama en papa niet meer samen zijn .

10. xxCriien

xxCriien Bekend lid

11 jul 2011
    554
    0
    0
    Horeca
    Mama Alex: oh wat fijn voor je zoon. Die van mij had vandaag een driftbui voordat ie de klas in moest. Niks was goed, z'n kleren niet, z'n pauzehap niet.. Word daar dan zo moedeloos van af en toe..

Zeker is het heftig als je ouders niet meer bij elkaar zijn. Ik ben ook een kind van gescheiden ouders en dat levert me nu vaak problemen op. Alsof ik het nu pas verwerk terwijl ze al 18 jaar uit elkaar zijn..

11. wondertjes1992

3 feb 2012
    1.595
    477
    83
    Vrouw
    hier idemdito : ze zijn al 16 jaar uit elkaar , geraak je nooit over denk ik zo

12. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Hi meisjes :)

Het is maar rustig hierzo he haha. Facebook is wat dat betreft wel lekker gangbaar :p

Hier gaat het prima tot nu toe .. zit nu op 4dpo en heb gelukkig wat minder last van pms. Slik er nu gewoon paracetamol tegen, tis goed :p

Heb verder niet het idee dat het deze maand raak is .. ik weet dat ik daar niets over kan zeggen, maar is gewoon een gevoel :)

Hoe is het met de rest?

13. Eva3006

Eva3006 Niet meer actief

Inderdaad stil hier :p

Lilo fijn dat je nu minder last hebt van je klachten. Spannend hoor het wachten! Ik duim voor je voor een positieve test :D

Ik wacht ook nog steeds.. ik snap er niks van.
    Morgen gaan we zwemmen.. zul je zien dat ik dan ongesteld word.. maar ja dan zou ik in ieder geval duidelijkheid hebben.

14. xxCriien

xxCriien Bekend lid

11 jul 2011
    554
    0
    0
    Horeca
    Facebook is gewoon veel makkelijker wat dat aangaat ;)

Zelf denk ik ook dat het deze ronde niet raak is. NOD staat op 16 september..

15. Maggie87

Maggie87 Lid

14 sep 2013
    70
    0
    0
    Zuid-Oost Friesland
    Wauw, wat een rust hier...zelfs na een paar dagen niet lezen hoef ik maar 1 pagina te lezen!

Hier gaat het goed, onwijs misselijk, weinig energie...maar tis het allemaal waard!
    Hoe gaat het met jullie?

16. wondertjes1992

3 feb 2012
    1.595
    477
    83
    Vrouw
    ik ben 'smorgends misselijk tot ik iets eet , en ook zo moe :$ van eigenlijk gewoon zl naar school te doen ben ik al uitgeput . ik probeer er van te genieten , en dat lukt ook 99% van de tijd .nu met mijn open voeten niet ( hielen zijn tot bloedens toe open gelopen door nieuwe schoenen) auw :(

17. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Fijn dat het goedgaat Maggie!

Spannend Lilo! Laat die wachtweken maar snel gaan!

Vervelend dat je zo misselijk bent mama Alex!

18. xxCriien

xxCriien Bekend lid

11 jul 2011
    554
    0
    0
    Horeca
    Rustâgh hier zeg ;)

19. Schuurpapier

Schuurpapier Niet meer actief

Ja, ik houd het toch maar bij de fb groep :)

20. Keef85

Keef85 Bekend lid

12 feb 2013
    816
    14
    18
    Regio Rotterdam
    Hihi ik miste in m'n mail al de updates 🙈🙈

Deel Deze Pagina