Welkom Claudy! Wat rot van je miskraam.. Dat heeft lang geduurd dus.. Hoop dat je snel weer zwanger bent en nu meer geluk hebt!
Ja, precies! Dan heb je toch net even wat meer "zekerheid". Wat goed dat je zoveel bent afgevallen joh! Ik zou eigenlijk ook graag wat kilootjes kwijt willen maar ik kan toch niet wachten om er nu al voor te gaan Vast wel haha! En anders niet veel langer denk ik. Wel prettig om een wat kortere cyclus te hebben denk ik. De mijne was gister ook niet donkerder! Gewoon hetzelfde als dag 9. Maar goed, ik zit pas op dag 11 nu dus dat is ook wel heel vroeg. Ben benieuwd naar jouw testje vandaag! Wie weet is 'ie nu toch al donkerder! Ik vind het ook echt een leuk groepje! Nee, meestal niet. De keren dat ik zwanger raakte in ieder geval niet.. Dus ik denk dat we het gewoon maar doen zoals het de vorige keer ook is gelukt Dat lijkt me ook zeker weten wat hebben, dat het gewoon een verrassing is bij de geboorte. Heel bijzonder! Maar, ik ben echt veel en veel te nieuwsgierig Dus wij gaan denk ik wel weer een vroege geslachtsbepaling doen met 15/16 weken. Ben benieuwd of je gevoel goed zit en je een tweede zoontje mag krijgen! Spannend hé?! Zo leuk! Echt een mijlpaal. Wat jammer dat jouw familie er niet bij is, maar een feestje zal het sowieso wel worden! Lekker taart inderdaad, slingers, ballonnen, zal hij vast al prachtig vinden Wij hadden voor mijn dochter haar eerste verjaardag inderdaad een loopfietsje maar ook iets groters van Little people (een huis, maar je hebt er zoveel leuks van). Verder kreeg ze van het bezoek veel boekjes, duplo, puzzels, interactieve knuffel van Vtech, blokjes, trommel, xylofoon, vingerverf, en nog wat kleine dingetjes. Ik heb het verhaal ook gelezen over jullie lieve meisje, jeetje, wat vreselijk verdrietig.. Echt, niet voor te stellen wat jullie hebben meegemaakt. Wat een sterke mama ben je! Dat is lekker snel! Hoop dit keer weer zo snel mogelijk natuurlijk Zal 'm zo even plaatsen, was het gister vergeten haha. Heb jouwe ook even bekeken, ziet er netjes uit! Inderdaad goed stabiel. Mijn test was gister hetzelfde als dag 9, nog lang niet positief haha! Maar goed, zit nu pas op dag 11 dus ik verwacht sowieso nog geen eisprong.. Poeh, hoop dat ik overslagen word Lijkt me heel eh, intens haha! Jeetje, verrassing haha! Nee hoor, als het zo is dan is het zo! Welkom hier! Wat naar wat je hebt mee moeten maken Heftig! Ik hoop dat je snel weer in verwachting bent!
Een tweede of derde kindje! Bekijk bijlage 509883 ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ PROBEREN ZWANGER TE RAKEN - Lisa2 (32 jaar) Vierde ronde, tweede kindje NOD: 14 augustus - Schuurpapier (25 jaar) Eerste ronde, tweede kindje NOD: 22 augustus - Mama04 (? jaar) Zevende ronde, tweede kindje NOD: 30 augustus - Mama alex (23 jaar) Derde ronde, tweede kindje NOD: 1 september - Julia88 (27 jaar) Eerste ronde, tweede kindje NOD: 2 september - Eva3006 (26 jaar) Eerste ronde, derde kindje NOD: 3 september - Florina (26 jaar) Eerste ronde, tweede kindje NOD: 5 september - Junyor (? jaar) Eerste ronde, tweede kindje NOD: ? - Micchan (22 jaar) Eerste ronde, derde kindje NOD: Nog onbekend - Ks2011 (27 jaar) Eerste ronde, derde kindje NOD: Nog onbekend NOG NIET BEGONNEN - Faithx (? jaar) Beginnen in: oktober 2016 voor een tweede kindje - Babbelboxje (29 jaar) Beginnen in: december 2016 voor een tweede kindje ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ Zwanger! - - - - AFSPRAKEN, CONTROLES & ECHO'S - ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻ Lisa, heb je inmiddels al duidelijkheid? Hoop nog niet ongesteld! Claudy, als je er ook bij wil geef je gegevens dan even door, dan kan ik je erop zetten
Je staat erbij! Sorry, ben het door al dat geklets hier even kwijt en weet niet of je het al hebt verteld, maar wat is de reden dat jullie nog even willen wachten?
Schuurpapier ah lekker even vakantie Babbelboxje hahaha ja moest er ineens aan denken.. bijna in alle groepen is er uiteindelijk wel 1 die een tweeling krijgt Het is de twee-eiige die erfelijk is.. mijn oma kreeg een tweeling (mijn oom en tante dus) in die tijd waren er geen echo's. Was nog een verrassing bij de thuisbevalling (oh! Er zit er nog 1 in) hahaha kan je je nu niks meer bij voorstellen he. Micchan heb je berichten terug gelezen.. pff wat moeten jullie een zware tijd achter de rug hebben zeg! Zo fijn dat jullie nu ook een zoontje hebben daar genieten jullie vast volop van. Wat betreft tweeling.. ik hoop het ook niet, dan heb ik er ineens 4!! Maar ja als het zo is dan is het natuurlijk van harte welkom. Maar inderdaad ook de risico's tijdens zwangerschap enzo. Het is toch weer heel anders dan een eenling. Las trouwens dat je in Oostenrijk woont.. komt je man daar vandaan ? Of wonen jullie daar vanwege werk ofzo? Julia ah leuk! Mijn zoontje is 21 maanden. Dus scheelt niet zo veel. Welkom claudy Wat moeilijk wat je pas hebt meegemaakt.. en dat het zo'n tijd heeft geduurd. Ik hoop dat je snel weer zwanger bent Florina ja korte cyclus komt nu wel goed uit. Anders ben je irritant vaak ongesteld Balen dat je test niet donkerder is. Wie gebruikte nou de ovulatietesten van de action? Is dat wat? even een algemeen vraagje om elkaar wat beter te leren kennen.. Wat doen jullie in 't dagelijks leven? Werken jullie of zijn jullie thuisblijfmoeder? Ik werkte eerst in de zorg, maar sinds de geboorte van zoontje ben ik thuis bij de kinderen. Gister trouwens sushi wezen eten.. nu het nog kan En een baggernacht achter de rug met zoontje. Cb arts denkt aan nachtangst dus ik denk dat we er de komende jaren nog wel zoet mee zijn. Als ik dan snachts zo veeel wakker ben dan denk ik wel eens van is het wel verstandig een derde.. is dat nou normaal dat ik dat denk?
Nee dat is inderdaad niet meer voor te stellen dat he pas tijdens de bevalling erachter komt dat het een tweeling is! Denk dat menig vrouw dan rechtstreeks door kan naar de afdeling cardiologie! De reden dat wij nog een paar maandjes wachten is puur praktisch denken, als het nu gelijk raak zou zijn komt dat met de uitgerekende datum heel slecht uit En ook omdat ons zoontje dan straks net ietsje verder is en dus waarschijnlijk iets makkelijker als de tweede komt. Leuk om elkaar iets beter te leren kennen inderdaad! Ik werk 3 dagen in een winkel.
Hi dames, Als jullie het goed vinden wil ik hier ook wel mee praten. Ik klets al ergens anders mee, maar dat is nog wat stilletjes. Wij willen graag binnenkort ook voor een tweede kindje gaan. Voor ons is het echter wachten tot ik weer een cyclus krijg. Ik geef nog borstvoeding en mijn cyclus is nog niet weer op gang. Ik hoop dat het binnenkort eens komt, het begint wel steeds meer te kriebelen! Zodra mijn cyclus weer op gang is gaan we echt proberen. Onderwijl gebruiken we geen anticonceptie trouwens. Voor de lijst: 27 jaar 2e kindje Officieel beginnen als mijn cyclus weer op gang is (borstvoeding) Ga ik nu het topic even lezen.
Zo, ik zit even op de laptop van m'n sm. Oud, traag ding, maar gaat alsnog sneller dan met m'n telefoon. Mama04: Haha ja in dit geval zeker om zo vruchtbaar te zijn. Hopelijk dit keer ook Ja, zeker naar die miskraam. Ook al was het niet gepland en heb ik zelfs een abortus overwogen, we waren al gauw aan het idee gewend geraakt. Rot dat jij ook een miskraam hebt gehad in het verleden.. Hopelijk gauw een positieve ovulatietest Hier kom ik idd meestal na mijn partner klaar. Dit om meerdere redenen. De reden die jij noemt, en omdat ik vrij snel droog word nadat ik klaargekomen ben. Ik kan niet klaarkomen dmv penetratie, zoals veel vrouwen Lekker verhaal zo 's ochtends hahaha! Eva: Haha ja opvallend hè, veel twintigers! Echt snel zwanger dus, bij de vorige twee. Hopelijk nu ook weer Rot dat je een gezwel op je eileider had en er nog maar eentje hebt, gelukkig heeft het verder geen gevolgen Leuke leeftijden, 2 en 3. En die twijfels ken ik wel. Heb ik ook wel last van. Maar wanneer het voor ons qua timing misschien wat beter zou zijn, is over 4 jaar. Maar dan is onze dochter 8 als er een 2e komt en dat vind ik voor mijzelf te oud Wat goed van je, 11 kilo afgevallen, knap hoor! Hahaha, een tweeling is voor jou hoor! Mmm sushi, mijn favo! Ik lees overal dat je sushi met rauwe zalm gewoon mag eten tijdens je zwangerschap (ook op sites van verloskundigen). Wat rot van je nacht, heel vervelend zeg, nachtangst.. Hopelijk is dat gauw voorbij! Als je zwanger bent dan duurt dat nog 9 maanden voor er een kleintje is, dus dan gaat het slapen vast al beter, en zo niet dan zit je nog mooi in dat ritme van 's nachts wakker worden Florina: Ahh heb je dat idee ja, dat het dit keer langer gaat duren? Hopelijk niet! Nou, ik vind je nog steeds gorgeous hoor Ja, nod komt dichterbij! Spannend hoor Haha jaaa, shoppen! Pff heb nog steeds trek door jouw eet-overzicht van E. haar verjaardag, nu al in in hahaha! Wel fijn dat je nu al een vrij donkere ovulatietest had! Ben benieuwd hoe ie vanavond is. Ks2011: Welkom! Leuk dat je al twee meiden hebt! Nog een twintiger erbij Wel balen van je onregelmatige cycli, waar moet ik dan aan denken? Lisa: Zie dat je weer op cd 1 zit, balen zeg! Wat rot, waarschijnlijk vervroegde overgang! Had mijn moeder ook.. Babbelboxje: Leuk dat jullie er in december voor gaan Lijkt me ook leuk voor de kindjes! Micchan: Jaaa, bijna 1 jaar! Dingen van Little People zijn ook erg leuk voor die leeftijd, wat Florina al zei Lijkt me ook erg gaaf om het deze zwangerschap niet te weten, maar ik kan dat denk ik echt niet, veel te nieuwsgierig Wat betreft je verhaal van Misha, je weet wat ik van je vind! Ongelofelijk sterk topwijf! Julia: (Vind ik trouwens een práchtige naam, Julia) Dank je! Ja het is zeker prachtig weer hier Maar geregeld wel wat té warm hoor.. Claudy: Welkom hier! Wat rot zeg, je miskraam. En heeft ook allemaal lang geduurd dus Heel erg naar. Hopelijk ben je gauw weer zwanger en heb je een goede zwangerschap! Modra: Hoi! Welkom hier Hopelijk is je cyclus gauw weer op gang zodat jullie kunnen beginnen! Dagelijks leven: Ik studeer HBO Toegepaste Psychologie, een voltijd studie, maar ik ga maar 1x per week naar school. Zo is het goed te combineren met een gezin. Voor de dames die het leuk vinden: willen jullie een foto van je kindje(s) laten zien? Ik zal zo eens zoeken En in welke omgeving wonen jullie, mocht je dat willen vertellen? Ik kom uit Arnhem
Ik heb echt geluk gehad! Ik wilde op 'versturen' klikken, maar dacht: laat ik het voor de zekerheid maar ff kopiëren. En ja hoor, moest opnieuw inloggen haha. Anders was al het werk voor niets geweest! Bedankt trouwens voor de beterschapswensen voor onze dochter! Ze lijkt weer helemaal beter te zijn
Goedemorgen dames, lees hier ook een beetje mee. Maar kan soms niet alles onthouden. Mag ik wel meedoen?? Wij zijn voor ronde 4 bezig voor een brusje voor ons meisje. Ik ben 30, mag ik dan nog met de 20tiger's mee kletsen? Ons meisje word bijna 3. Mijn Nod is a.s. donderdag gok ik.
Niet dat ik jullie niet vertrouw hoor. Maar wil liever nog privé blijven voor evt familie en vrienden etc hha