Hallo allemaal, Heb jullie hulp nodig. Ik probeer al 10 maanden zwanger te worden, maar het lukt niet. Ik had altijd cyclus van 32 dagen.. 2 maanden terug werd het opeens 26 dagen (na wat medicijnen die de dokter had voorgeschreven), de maand daarop 24 maanden.. Dus elke maand 2 dagen eerder, dus in oktober moest het na 22 dagen als het goed is. Dat valt op 2 oktober. Ik had al vanaf eind septemper buikkrampen en mijn bovenbenen deden pijn, die ik altijd voor mijn menstruatie krijg. Maar ik werd niet ongesteld, tot nu toe niet. Ik was in buitenland, daar had ik een test gedaan (2 dagen terug), maar was 1 streepje. Het was een goedkope test. Nu ben ik sinds gisteren weer in NL. Ik ga morgen weer testen. Maar tot vandaag heb ik die buikpijn, alsof ik elke moment ongesteld kan worden. Is dit normaal? Waarom heb ik 2 weken lang die buikkrampen als ik toch niet ongesteld word? Kan ik zwanger zijn? IK wil het zoooo graag En welke test is de beste? Wanneer moet ik testen? `S ochtends? Helppp...
hey perfectday , dat zou ik eigenlijk ook wel eens graag willen weten heb namelijk ook al buikkrampen van vlak na mijn ei nu een dikke week eigenlijk al weet ook niet goed wat ik hiervan moet denken hopelijk weet iemand hier wel wat het is trouwens ben je al eens naar de gyn geweest? ben namelijk ook al 2 jaar en 2maanden bezig en ben sinds 4 maanden nu bij de gyn aan het lopen , het is een heel gedoe maar je voelt je er dan toch beter bij. er worden een heleboel testen gedaan bij jou en je mannetje en dan weet je tenminste toch waar je voor staat! lieve groetjes .
Hey melanietje, Guess what?! Ben gisteren toch ongesteld geworden Maar wel na 35 dagen(cyclus van 35 dagen), dat heb ik nooit gehad.. Ik weet het niet wat het was.. Ik was wel naar gyn in het buitenland, maar nog niet in NL. Dinsdag ga ik naar de huisarts. Liefs
Het lijkt er gewoon op alsof je cyclus van slag is geraakt nadat je die medicijnen van de huisarts heb gekregen... Moet eerlijk zeggen dat ik ook niet helemaal snap waarvoor je die heb gekregen? Omdat je een regelmatige cyclus had van 32 dagen?? Zo'n regelmatige cyclus is toch juist helemaal super!
Hey Annie24, Volgens mij heb je gelijk. Toen ik in het buitenland naar gyn was, zij ze dat mijn baarmoeder meer naar rechts was. Ze schreef me die medicijnen voor en zei dat die medicijnen niet zo sterk zijn. (dus niet zo een sterke kuur) Nou, ik snap het nu niet helemaal. Nu is mijn regelmatige cyclus weg! Hopen dat het weer regelmatig wordt! =(
Hoi! Ik had ongeveer hetzelfde! Had verwacht op dag 32 ongeveer ongi te worden, al een aantal dagen buikkrampen gehad en misselijk. 2 negatieve testen gehad en op dag 39 werd ik ongi Weet ook niet goed wat ik er mee aan moet want door die buikpijn werd ik ook erg chagrijnig. Al met al heb ik dus ook zo'n 2 weken buikpijn gehad. Ik kijk het deze maand even aan en als het dan weer is ga ik maar even naar de dokter. Jullie veel sterkte, hopen dat de buikpijn weggaat en we snel zwanger worden!