Ja dit is voor ons ook echt de laatste. Zowel vanwege praktische redenen als vanwege mijn leeftijd. Ik vind dit al eng om mijn 35e
Ja dat van de leeftijd kan ik me wel voorstellen! Ik zei altijd voor mijn 30e hoop ik 'klaar' te zijn met kids! Gaat me net niet lukken! Haha wordt deze zomer 30! Maar alsnog jong genoeg dacht ik😉
Hier is ronde 1 niet gelukt. Door een hegtige griep heel mijn cyclus in de war. Van het weekend eindelijk normaal ongesteld geworden en op naar einde 2. Ik ben ook wel bang voor de reacties maar aan de andere kant wij willen dit en wat de rest er van vind is hun zaak. Het is de 4e van ons samen. Bij de oudste was ik net 27, 2e net 28 bij de derde nog geen 29,5 en als het deze ronde raak is zal ik net 32 zijn. Het was bij ons altijd ronde 2 raak. Stiekem ga ik daar nu een beetje van uit. Wel wat naïef natuurlijk....
Zeker jong genoeg! Toen begonnen wij pas . Ja wij hadden ook wel eerder willen beginnen aan een gezin, maar wij ontmoetten elkaar pas relatief laat. Voor mijn echtgenoot heb ik wel een hele lange relatie gehad, maar daarin was het niet verstandig om aan kinderen te beginnen..
Dat laatste herken ik ook hoor. 3 x heel snel zwanger mogen raken, geen miskramen gehad.. Maar het kan zomaar anders gaan, besef ik maar al te goed. Gelukkig heb jij je leeftijd ook nog mee! En inderdaad; wat jullie willen en ook kunnen is het belangrijkst, de rest heeft dat maar te accepteren.
Hier ook geen miskramen en gezonde kinderen. Dat geeft soms ook wel het gevoel van moeten we het lot wel tarten. Zou ons dit wel weer gegeven zijn. En wat als het niet gezond is wat doen we de andere drie dan aan....
Ja precies. Daar worstel ik dus ook heel erg mee. We zijn nu zo gelukkig. Waarom altijd maar meer..... Daarom zijn wij er ook nog niet uit. Maar z'n groep als deze helpt dan niet😂 nu wil ik ook Ik ben trouwens 33
Ik heb tussen nummer 1 en 2 wel 2 miskramen gehad. Ik zei bij nummer 3 als dit een miskraam wordt dan wil ik nooit meer zwanger worden.
wat herkenbaar allemaal! ik ben ook bang om het lot opnieuw te tarten! drie gezonde kindjes, vind het nu wel heel spannend! bijde eerste er iets langer over gedaan maar nr 2 en 3 eerste rond zwanger.. nu in de eerste echte ronde... en weer even spannend pfff ook de reacties van anderen kan ik me wel wat druk om maken.. heb het de afgelopen weken wel al vaker een opmerking overgemaakt en reacties zijn heel wisselend... ik kan me daar wel druk om maken maar mijn man ook totaal niet haha...
Ja idd wat als het er 2 zijn.... Even heel hard schrikken denk ik en er dan vol voor gaan! Hier gaat een goede vriendin ook voor de 4e. Hopelijk lopen we deze keer bijna gelijk. Zou wel heel bijzonder wezen!
Ook wij zijn bezig voor de 4e ❤😍 Geen anticonceptie gebruikt na de geboorte van onze Prinses. Sinds 3 mnd weer een cyclus a 29 dagen. Morgen is nodig Ik ben benieuwd. Bij alle 3 de Kids had ik geen symptomen voor ik testte. Met prinses dr zwangerschap testte ik op nod nog negatief Heb toen pas 5 dagen later weer getest.
Degoe wat leuk dat jullie er weer meteen voor gaan. Hoe oud zijn je jongens? Misschien ben je nu dus al wel zwanger!
Haha wel herkenbaar straks is het een tweeling! Was de eerste vraag die mijn vriend stelde, het is er maar 1 toch?? Voor zover ze kon zien wel, echo was wel vrij onduidelijk, was een uitwendige echo met 7 weken maar we gaan van 1 uit😁
Oudste zoon wordt 14 dit jaar 😍😃 Jongste zoon is net 12 jaar 😍😃 (Beide uit vorige relatie, al 11 jaar uit elkaar inmiddels ) Ja morgen is nod....maar ik test denk ik zondag pas als ik niet ongesteld wordt. Wie weet...zou het super leuk vinden ❤❤❤❤
Sta ik bij de action zijn de zwangerschap testen uitverkocht. Grrr! ! Ik nog vragen of ze nog achter hebben liggen maar helaas. Ik had geen zin nog naar een andere winkel te gaan. 2 dgn overtijd inmiddels 😀 bij alle 3 de Kids had ik geen verschijnselen voor ik teste en nu ook niet mocht ik zwanger zijn. Als ik morgen nog geen ongi heb dan ga ik wel ff naar de kruidvat voor een test.
Wanneer kun jij testen? Ik vind die van het kruidvat van 2v5 vreselijk haha! Ik voel nog nix ook geen ongi pijn ofzo Ik weet het dus echt niet. Spannend 😃 wanneer is jullie nod
Ja die vind ik ook vreselijk. Daar zie je pas na een dag een streepje en ben je dus zwanger. Wij gaan pas eind van het jaarrente beslissing nemen over een 4e kindje. Ene dag denk ik echt ja. Andere dag, het is goed zo.