Gefeliciteerd Miss M! 1 keer is genoeg blijkbaar haha! Maarre.. Even een praktisch vraagje: hoe gaan jullie het doen met vervoer (auto)? Dit is een van de punten waarop wij (man ) heel erg twijfelen
Eppo je hebt 2 auto's die een 6 zitter zijn. De honda fr-v en de fiat multipla. In deze auto heb je ook 3 stoelen voorin. Deze wil ik dan aanschaffen en anders tijdelijk met 2 auto's rijden als we met het hele gezin weg gaan.
nou dit zijn ook precies de 2 opties die ik bedacht had (7-zitter is wat ons betreft geen optie omdat de laatste rij stoelen in de kofferbak zitten). Ik hoopte eigenlijk alleen dat er nog een type auto was.
Nee inderdaad. Je hebt dan totaal geen kofferruimte meer. Een busje kan ook nog. Volkswagen transporter ofzo. En dan heb je nog veel bergruimte.
Gefeliciteerd miss m! Wij hadden al een 7-zitter. Een Renault. Wordt alleen spannend of de kinderwagen een beetje normaal past straks. Als er maar 1 stoel op de achterste rij in gebruik is, heb je best nog wat kofferbakruimte over. (De andere stoel is dan helemaal ingeklapt.)
Ja had zo'n test gedaan die je 6 dagen van tevoren kan doen. Maar niet zwanger. En vandaag ongesteld geworden. Maar maakt niet uit. We hebben de tijd. Op naar de volgende ronde.
Hoi meiden, alles goed? Hier een goed gesprek gehad en besloten dat we compleet zijn.. Zeg nooit nooit, maar nu zijn we helemaal gelukkig met z'n 5-en. Heel veel succes gewenst voor alle zwangeren en zwangeren-to-be! En als jullie kleintje er is, geniet van jullie mooie grote gezin!
Nou eppo wat toevallig. Ik was ongesteld gewonden en kreeg toch ineens twijfels. Toen ook een goed gesprek gehad met mn man en ook wij hebben voor nu besloten dat het goed is. We hebben het hartstikke leuk met zn 5e. Heel veel geluk Eppo!