Wie is er nog meer bezig zijn om zwanger te worden van een 3de kindje? Of gaat binnenkort beginnen?Kom gezellig mee kletsen Ik heb 2 meiden van oktober 2009 en september 2011. En we zitten nu in de 4e ronde voor een brusje. We kijken er heel erg naar uit...
Leuk! Ik klets graag mee! Wil nog een beetje mijn anonimiteit behouden, ken wat mensen van het forum en wil liever niet dat mensen al weten dat we bezig zijn. Heb al een dochter en een zoon en we zitten nu in rond 1 voor een derde en laatste kindje. Vind het super spannend, leuk, eng etc. Maar ik wil het erg graag, we zijn nog niet compleet. Als je wat wil weten, vraag maar raak! Hoop dat er nog meer mensen mee komen kletsen!
Wat leuk dat je mee komt kletsen.Het is idd heel erg spannend weer!! Wanneer is je NOD? Ik verwacht het rond 6 september.een dag voor mijn jongste twee wordt, dus zou erg leuk zijn om dan positief te testen!!
Wij gaan ook voor de 3e! Oudste is 5, jongste is 3 maanden geleden overleden toen ze 22 maanden was. We wilde toen ze nog leefde ook al een 3e, we wisten dat ze niet oud zou worden. Maar kon niet ivm ziekenhuis opnames van onze jongste. Dus nu toch al voor een 3e gaan nod is hier 31 augustus
Madelief, ik denk dat mijn nod 23 of 24 augustus is maar dat weet ik niet precies. heb niet echt hele regelmatig eisprongen gehad in het verleden, mijncyclus was wel redelijk regelmatig de laatste tijd maar deze maand het idee dat ik geen eisprong heb gehad. Of ik ben al zwanger Hoop voor jou op goed nieuws zo vlak voor de verjaardag van je jongste! Mamachantal, jeetje weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Wat vreselijk om je kleintje te moeten verliezen. Wat had jullie dochter, omdat jullie al wisten dat ze niet oud zou worden? (staat vast al ergens een topic van je) Wanneer is jouw nod? Waren jullie vorige keren snel zwanger trouwens? Bij mij de eerste keer mbv Clomid en de tweede keer was het direct raak. Dit werd helaas een miskraam maar daarna was het weer direct raK. Nu dus even afwachten of het weer zo snel gaat of dat we net als de eerste kee rwat langer moeten wachten.
Ze had een zware aangeboren hart afwijking. Hypoplastisch linker hart syndroom (hlhs) had ze. Levensverwachting is daarvan +- 40 jaar.
Maar jeetje zeg, 40 of 22 maanden is nogal een verschil! Zal dan misschien ook watonverwachts zijn geweest? Er is dit erfelijk?
Ze is overleden aan een complicatie van een grote hart operatie Onze oudste is wel gezond, we hebben nu wel meer kans op nog een hartekindje. Maar ook kans op een gezond kind. Word dus enorm spannende tijd. Met 20 wk weten ze pas of kind gezond is
Jeetje wat een verhaal! Kan me voorstellen dat het allemaal een stuk minder zorgeloos zal zijn als je eerdere zwangerschappen. Maar met een uitgebreide 13 weken echo kunnen ze toch ook. al hele grote afwijkingen zien? Heb zelf bij mijn zoontje uitgebreide echo's in de VU gehad en begreep toen dat ze extreme dingen al wel eerder kunnen zien. of is dat bij deze afwijiking niet mogelijk?
@MamaChantal Nog gecondoleerd met het verlies van je jongste dochter!! Hier zijn geen woorden voor! Heel veel sterkte nog! En dat jullie wens voor een 3de kindje snel in vervulling mag gaan! @Corali Je NOD is dus al bijna!! al kriebels?? Ik was van mn oudste onverwachts zwanger. (waren er niet mee bezig) En in de 3e ronde was ik zwanger van mn tweede dochter. En nu zit ik in de 4e ronde voor een brusje. Dus nu voor het langst mee bezig, maar volgens de statistieken raken de meeste vrouwen binnen de 3-6 maanden zwanger. Dus, we wachten het gewoon af En ik heb alle geduld..er zijn vrouwen die al heel lang moeten wachten voor een eerste kindje, dus ik heb niks te klagen met nu al 2 kinderen! En...als je ergens lang op moeten wachten wat je graag wilt krijgen...dan waardeer je ook des te meer als je het dan mag krijgen
Nee, haar linker hartkamer was te klein. Aorta te smal, aortaboog zat een vernauwing, gaatjes in de tussenschotten van de boezems en de kamers en de longslagader takken waren smal. Met 13 weken kunnen ze dat nog nodig zien, het hartje is dan nog in ontwikkeling
Tjonge, wat heftig allemaal!! Idd is dat met 13 weken nog niet te zien. Kunnen ze eigenlijk alles wel zien met 20 weken?
Ja In principe wel. Maar, niet alles word ontdekt bij 20 wk echo helaas. Kende kindje die bij mn jongste lag, en daar is het na de geboorte pas ontdekt. Ben dus wel blij dat wij het wel wisten. Dus spannende zwangerschap helaas. Maar goed.. vandaag was mn ovu test eindelijk iets donkerder hopelijk morgen mn ei.
Nog geen kriebels Madelief Bij mijn tweede en derde zwangerschap wist ik het al 99% zeker voor mijn nod. Dat heb ik nu totaal niet maar dat zegt natuurlijk nog helemaal niets.
Mamachantal, aan de klus jij de komende dagen Hoop voor jullie dat het snel raak is en dat 2013 nog een klein lichtpuntje mag brengen Madeliefje, 4 maanden is inderdaad nog kort maar je wilt toch dat het zo snel mogelijk raak is. Ik duim dat het weer zo makkelijk gaat als bij mijn tweede en dat we niet opnieuw aan de Clomid hoeven zoals bij mn eerste. Bij de eerste wist onze omgeving dat we bezig waren, omdat we in het ziekenhuis liepen. Bij de tweede wisten ze het ook allemaal, want we hadden net verteld dat we zwanger waren en toen ging het mis. Dus toen we weer bezig waren wisten ze het uiteraard. En nu weet echt helemaal niemand het. En ik merk dat ik het zo moeilijk vind!! Vooral omdat niemand het verwacht, het gaat zo'n verrassing worden voor de omgeving.
Gezellig, ik wil ook wel mee kletsen. Wij zijn inmiddels in ronde 5 aanbeland nadat ik in maart van dit jaar zomaar in de eerste ronde zwanger was, helaas een miskraam. De ene dag echo met mooi kloppend hartje, de volgende dag een echo van lege baarmoeder, heel hard... Dit is nu de ronde 4 naar de miskraam, vet spannend, ik wil zo graag. Onze oudste wordt bijna 5 jaar en de jongste is 3 jaar. Op onze oudste hebben we 17 rondes gewacht en de jongste 7 rondes, dus we zijn niet zo snel . Het was dan ook grote verassing om ineens zwanger te zijn nadat we zoiets hadden van een 3e is toch nog wel heel leuk... Afwachten maar weer, nog klein weekje, wil woensdag testen, nog voor NOD langer kan ik echt niet wachten...
@VDV Welkom! wat spannend!!duim voor je dat je positieve test in je handen mag houden volgende week! @MamaCHantal Spannend, bijna op het wachtbankje dus! @Corali wordt een leuke verrassing voor je omgeving...kun je het op een hele leuke manier gaan vertellen!! Ik ga tegen die tijd ook wat leuks doen om het te vertellen aan de familie!
Vdv welkom! Hopelijk ook voor jullie snel raak! Madelief, ik.wil het dit keer dus ook op een leuke manier vertellen maar heb nog geen idee hoe. Tips zijn welkom! Ik ga slapen, morgen drukke dag voor de boeg. Manlief mag morgen uitslapen (doen we allebei 1 dag in het weekend) dus hopelijk wordt het niet te vroeg.
Je kunt soesjes presenteren met roze/blauwe muisjes erop. (erop geplakt met chocoladeglazuur) Vertellen dat je een nieuwe leuke foto hebt van jullie samen en dan laat je de echo foto zien. Je kinderen kunnen tshirts dragen met nr. 1 & 2 en dan zit er onder jouw tshirt een shirt met nr.3 erop.