Hoi dames! Wat een gekke cyclus is dit! Mijn vorige rondes waren tussen de 28 en 32 dagen. Nu had ik op dag 19 en 20 echt overduidelijk vruchtbaarslijm. Op dag 25 en 26 erg misselijk en duizelig, dat ik dacht; dit kan ik toch niet verzinnen? Nu is het dag 30 en ik ben nog niet ongi.. Ik heb wel et gevoel dat ik het gewoon ga worden. Maar mijn vraag is vooral; als je pas op dag 18 je ovulatie hebt wordt je dan ook pas 14 dagen erna ongi? Ik had gister een veeg bloed, maar vervolgens niets meer.. Hoe kan een mens zich gek maken? Groetjes Liv
Ik wel. Ik kan eerder of later mn ei hebben maar kan de klok erop gelijk zetten dat ik exact 14 dagen erna mn od heb.
Nee je lf is zeker niet bij iedereen standaard 14 dagen. Bij mij is hij 10-11 dagen, eisprong op dag 16-17 en een cyclus van 28 dagen. Dag 19 en 20 vruchtbaar slijm dan zou je eisprong ook rond dag 25 kunnen zijn geweest. Vruchtbaar slijm kan je tot 5 dagen voor je eisprong verliezen namelijk Ik zou dus tot minimaal dag 35 wachten met testen. Succes
Mijn lf is meestal wel even lang, dus als mijn eisprong later is (of eerder) schuift mijn menstruatie op.
De periode tussen eisprong en menstruatie (de Luteale Fase ofwel LF) kan tussen de 10 en 19 dagen duren, die 14 dagen is een gemiddelde. Als je niet zeker bent van je eisprong weet je ook niet hoe lang je LF is, je kan alleen zeker zijn van je ei als je ovulatietesten hebt gebruikt of hebt getemperatuurd. Ik sluit me aan bij RoGiJuLi om minimaal 35 dagen aan te houden
Bedankt voor jullie reactie dames! Poeh zit ik met de symptomen die ik voel helemaal verkeerd te denken misschien! Weer nieuwe info voor mij! Dank jullie wel!