Wat fijn dat je klachten weg zijn en je eindelijk kan genieten. Wat leuk een nieuw huisje. Ben je groter gaan wonen? En leuk een buikje. Wat heb je het lang volgehouden niks te zeggen. Hier weinig klachten gehad. Maar voelt nog steeds onwerkelijk dat ik zwanger ben van de 4de. Iedereen weet het hier al. En nagoeg iedereen vroeg of het wel gepland was . Had ik ook wel verwacht dat ze dat zouden vragen, maar goed. Woensdag geslachtsbepaling in Belgie. Ben benieuwd.
Gaan voor een vierde! NOD: ♥ stacey 4-6 Nov. ♥ Loena 10-12 nov ZWANGER: ♥ Amona - 23 mei 2022 - 3 zoons '12, '14, '16. ♥ Sierheester - 28 mei 2022 - zoon '05, dochter '06, zoon '14* ♥ Damali - 26 juni 2022 - dochter '07, zoon '09, dochter '14 ♥ Spluuzy - 4 juli 2022 - dochter '11, dochter '13, zoon '15 ♥ Misslisa - 9 juli 2022 - 3 zoons ‘11 ‘12 ‘15 ♥ Meisje | ♥ Jongen | ♥ Verrassing AFSPRAKEN: December: 22 - Damali - Geslachtsbepalings echo 23 - Damali - 13 weken echo Januari 10 - sierheester - 20 weken echo
Hier gaat het met de baby goed! Ikzelf ben helaas al weken erg ziek van de zwangerschap, het gaat langzaam wel iets beter maar nu toevallig weer 2 slechte dagen. @Damali wat spannend, morgen weet je gewoon wat je krijgt @sierheester. Gefeliciteerd met jullie nieuwe huisje! En wat heb je het inderdaad lang volgehouden om niks te zeggen! Knap hoor. Hier weten mijn kinderen en mijn moeder het al wel, ze zagen me steeds zo ziek dat ik het liever wilde uitleggen.
Gaan voor een vierde! NOD: ♥ stacey 4-6 Nov. ♥ Loena 10-12 nov ZWANGER: ♥ Amona - 23 mei 2022 - 3 zoons '12, '14, '16. ♥ Sierheester - 28 mei 2022 - zoon '05, dochter '06, zoon '14* ♥ Damali - 26 juni 2022 - dochter '07, zoon '09, dochter '14 ♥ Spluuzy - 4 juli 2022 - dochter '11, dochter '13, zoon '15 ♥ Misslisa - 9 juli 2022 - 3 zoons ‘11 ‘12 ‘15 ♥ Meisje | ♥ Jongen | ♥ Verrassing AFSPRAKEN: December: 22 - Damali - Geslachtsbepalings echo 23 - Damali - 13 weken echo 29- Misslisa- Termijnecho Januari 10 - sierheester - 20 weken echo
Ja, we gaan iets groter wonen (meer grond) maar de reden om te verhuizin is dat we vooral klaar waren voor een nieuwe plek, nieuwe fase. We gaan nu aan de rand van het dorp wonen, net buitenaf maar met 5 minuten fietsen ben je in het dorp dus daar hebben we veel zin in! Dat onwerkelijke gevoel heb ik ook inderdaad, nog niet te bevatten ofzo. Het is voor ons allemaal ook al zo lang geleden dat we een baby hebben gekregen. Het geheim houden is niet zo erg overigens, mensen verwachten het niet van ons dus als ik geen alcohol drink zullen ze het niet zo snel gokken maar de vraag of het gepland is ga ik ook wel verwachten hihi. Kinderen weten het al wel trouwens. Ben benieuwd wat jullie verwachten, wat is je voorgevoel? Ach wat vervelend die misselijkheid! Bij mij is het ook pas 'normaal' sinds 3 weken dus ik hoop voor jou dat het straks ook voorbij is!
Hier gaat het goed! Met vlagen nog misselijk, ik verdraag mijn eten gewoon niet meer zo goed. Vooral geen grotere porties.... Maar de grootste misselijkheid is weg. Verder weet hier iedereen het. Ook vaak de vraag gehad of het gepland was. Sommige mensen vragen het, sommige zie je het denken maar durven het niet te vragen En inmiddels wordt hier al een beetje een buikje zichtbaar, doe graag mijn knoopje van m'n broek los als ik zit dus de overstap naar positie kleding zit eraan te komen
Leuk om jullie updates te lezen! Fijn dat iedereen zich momenteel goed voelt Had al lang geen echo dus kijk uit naar de 20w echo op 11 januari. We zitten momenteel in quarantaine, de jongste had Corona. Gelukkig snel voorbij en mild verlopen. Daardoor wel 4 weken kerstvakantie haha. Hier zijn de scholen nog open dus de jongens missen weer de jaarsafsluiting. Vorig jaar toevallig ook, toen had mijn man corona. Vandaag geslachtsbepaling @Damali, spannend! Veel succes en plezier heb je een voorgevoel?
Oh wat vervelend corona voor je zoontje maar gelukkig verliep het mild. Ik ben heel benieuwd maar denk een jongen. Komt eigenlijk omdat ik bij de meiden altijd heel misselijk was en bij mijn zoontje niet. Nu ook niet vandaar dat ik voor een jongen ga.
Idd en heb jij al een voor gevoel? Wanneer heb je geslachtsbepaling? Oh jij wist trouwens al toch nog een zoon?
Hoi hoi, Als jullie het leuk vinden kom ik hier af en toe gezellig mee kletsen. Ik zie wat bekende namen voorbij komen van het nod topic november. Heel leuk om te lezen dat er al geslachtsechos gemaakt worden. Voor mijn gevoel is het niet zo lang geleden in het november nod topic de eerste positieve testen verschenen. Nou, ik was er dus niet 1 van hahahaha maar de maand daarop wel. 30 november (6 dagen voor nod) mooie positieve testen. Volgende week woensdag mogen we voor de eerste echo. Ik zal dan 7 weken en 3 dagen ver zijn.
Gaan voor een vierde! NOD: ♥ stacey 4-6 Nov. ♥ Loena 10-12 nov ZWANGER: ♥ Amona - 23 mei 2022 - 3 zoons '12, '14, '16. ♥ Sierheester - 28 mei 2022 - zoon '05, dochter '06, zoon '14* ♥ Damali - 26 juni 2022 - dochter '07, zoon '09, dochter '14 ♥ Spluuzy - 4 juli 2022 - dochter '11, dochter '13, zoon '15 ♥ Misslisa - 9 juli 2022 - 3 zoons ‘11 ‘12 ‘15 ❤ Stacey4 - 14 aug 2022- zoon '09- dochter '11 - zoon'16 ♥ Meisje | ♥ Jongen | ♥ Verrassing AFSPRAKEN: December: 22 - Damali - Geslachtsbepalings echo 23 - Damali - 13 weken echo 29- Misslisa- Termijnecho Januari 10 - sierheester - 20 weken echo[/QUOTE]
Klopt, ik heb heel even meegekletst, tot het de eerste ronde niet gelukt was en de teleurstelling onverwachts groter was dan ik had kunnen voorzien.
Gefeliciteerd @Stacey4 !! Als ik jouw uitgerekende datum met augustus zie, klinkt mei ineens minder ver weg. Hoe voel je je? Klopt @Damali , een vierde zoon Hoop dat jij al bijna mag!
Dankjewel! Ja hou op schei uit hahahahaa ik heb nog even te gaan. Over het algemeen voel ik me wel prima. De ene dag wat beroerder als de ander maar het is nog te doen. Ben wel erg moe maar aangezien ik voorlopig thuis moet lockdownen (horeca) kom ik wel aan mn slaap uurtjes
Leuk dat je erbij komt @Stacey4 Oeh nog even geduld nog @Damali , ik ben benieuwd of je voorgevoel klopt! Ik heb totaal geen voorgevoel deze keer. Het enige is dat ik bij de jongens me nooit zo beroerd heb gevoeld als deze keer haha.
@Amona een vierde zoon lees ik. Echt een jongens mama, wat leuk!! Gefeliciteerd hoor. @Damali begrijp ik het goed dat jij vandaag de geslachtsecho hebt? Spannend zeg! @misslisa: dankjewel! Voorgevoel: m'n man denkt een jongetje. Mijn Voorgevoel klopt nooit dus ik durf niks te zeggen hahahaa.