Ah zo leuk @Damali !!! Leuk van beiden 2! Kunnen we samen aan t Arabische jongensnamendrama zitten hahaha
Inderdaad Ik hang nu bij Wassim, vind dat een mooie naam en past goed bij de andere 3. Heb jij al een naam?
Morning, hier wat paniek. Ik moest gisteren iets bij de action bestellen maar had het minimum bedrag van 15 euro niet dus dacht ach dan een zwangerschapstest erbij zodat ik aan het bedrag kom en mijn bestelling kan plaatsen. Tot mijn grote schrik sloeg de test lichter uit dan de laatste test die ik met precies 5 weken deed. Ik heb wel over het hook effect gelezen en dat je na 6 weken eigenlijk niet meer moet testen omdat de hcg dan zo hoog kan zijn dat de testen lichter kunnen uitslaan of zelfs negatief. Maar toch... Ik heb geen bloed, krampen oid maar echt zoo stom! Waarom heb ik die kl.te test nou gedaan. Aan de ene kant denk ik.. geen bloed geeft moed en alles is oke en als het niet oke is dan heb ik daar helaas geen invloed op. Maar aan de andere kant denk ik.. wat nou als het niet oke is. Pfff pas volgende week woensdag de echo. Sorry moest dit even kwijt
@Damali Jaa wat leuk een jongen! Jullie wisselen het goed af haha! Ik wist trouwens niet dat ze zo vroeg al het geslacht konden zien @Stacey4 aah dat geeft is balen, ik snap dat je je nu rot voelt. Maar misschien is het bij dit termijn inderdaad niet goed meer te testen of heb je misschien meer gedronken voor deze test? Zolang je geen krampen of bloedverlies hebt is er niks aan de hand denk ik!
Nee ik had nog niks gedronken. Het was met ochtendurine. Las net dat als je wat water bij de urine doet, de test moet knallen (als alles nog goed zit natuurlijk) maar ik durf niet meer. Heb de testen ook weggegooid. Ik wacht wel tot woensdag. Het kan twee kanten op gaan
Ja, lijkt eeuwen te duren. Ik hoop het ook, probeer er niet zoveel aan te denken want het doet mijn bui niks goeds
Wat is het hier stil. Iedereen leuke feestdagen gehad? Wij wel, maar ben ook wel weer blij dat ze erop zitten. Oud en nieuw doen we niks spannends.. beetje traditioneel oliebollen eten en proosten. Vanavond even op visite bij een vriendinnetje en haar man (chef) heeft speciaal voor ons vitella tonato gemaakt. Helemaal vervelend want dat mag ik dus niet eten. Denk maar dat ik gelijk vertel waarom niet want ik weet niet welke smoes me hier uit zou redden. Morgenochtend om 09.00 eindelijke de echo
Feestdagen waren geslaagd, al ben ik altijd ook wel blij als het voorbij. Ik merkte zeker nu dat het meer energie kostte dan normaal. Onze beste vrienden en gezinnen weten nu ook allemaal dat er een kleintje aankomt en de reacties waren heel leuk! We maken elk jaar een filmpje van het afgelopen jaar en daar hadden we dus de zwangerschap in verwerkt. En onze beste vrienden waren bij ons op kerstavond en toen zijn we langs ons nieuwe huis gegaan waar we een tour hebben gegeven en dus ook de toekomstige babykamer laten zien. Ik duim voor je op een goede echo morgen @Stacey4
Klinkt als gezellige dagen inderdaad. Dankjewel! Ben helemaal op van de zenuwen en ook veels te vroeg wakker hierdoor
Zojuist een lief klein baby'tje van 7 weken met een mooi kloppend hartje mogen aanschouwen. Wat een opluchting!! Uitgerekende datum staat voor nu op 11.08.2022 Over 3 weken mogen we weer
Hebben jullie trouwens de nipt test gedaan? Ik liep nog een paar jaar achter maar de vkundige vertelde dus dat de combinatietest eigenlijk niet meer gedaan wordt. Wij gaan het wel laten doen.
@sierheester heb je het al verteld aan je familie, dat je zwanger bent? Never mind lees het al haha. Heb net corona achter de rug dus ben nog wat afwezig haha. Fijn dat ze leuk reageerde.
Ja onze ouders, broers, zussen en beste vrienden weten het nu. De rest nog niet, maar er zit geen druk op om het niet te vertellen, maar ook niet om het wel te vertellen. Dus ik denk dat we dat nog wel eventjes duurt. Zolang ik geen moeite hoef te doen om de zwangerschap te verbergen.
Iedereen een hele fijne jaarwisseling en een fantastisch mooi nieuw jaar toegewenst met alle New borns over enkele maandjes. Ons baby'tje maakt het me al de hele dag moeilijk. De afgelopen dagen nergens last van gehad en uitgerekend vandaag lig ik moe en heel misselijk al zowat de hele dag op bed. Net ook nog alles eruit gespuugd wat ik op de dag heb gegeten maar nog steeds goed misselijk. Ulghh niet leuk zo op deze dag.