Gaan voor een vierde!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Flotsje, 18 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boysmummy

Boysmummy Niet meer actief

Leuk toch... En wat andere doen/ hebben niet interessant. Volg je eigen gevoel.
    En 38 vind ik niet oud maargoed ik kreeg de eerste met 39 half en nummer 2 met 41 half en zou er nog wel een willen.

2. missmoobs

missmoobs Bekend lid

17 apr 2012
    562
    597
    93
    Vrouw
    Maatschappelijk werker
    Zuid Holland
    Wat een leuk topic. Ik stel me ook even voor. Twee dochters van 9 en 3, een bonuszoon van 9,5 en nu bezig voor de 4e. Eind december waren wij onverwacht zwanger door de pil heen en hadden een positieve test. Dat was even een shock. Helemaal omdat heel mijn cyclus een puinhoop was na de 2e Corona vaccinatie (3 weken lang ongesteld geweest) Helaas met 7 weken een miskraam gehad. Nu waren we toch erg blij dat er een kindje kwam en zo teleurgesteld en verdrietig toen dat niet meer zo bleek te zijn, dat we verder gaan met proberen. Ontzettend spannend weer! Cyclus is helemaal weer goed op gang gekomen dus als goed is kan ik over 2 weken weer testen.

Damali, sierheester en Juliemomof3 vinden dit leuk.
  3. Juliemomof3

Juliemomof3 Actief lid

24 jan 2022
    126
    89
    28
    Vrouw
    Hallo!
    Wij gaan ook voor een 4e. Onze oudste zoon wordt bijna 5, onze tweede zoon is 3 geworden en onze dochter is net 1 geworden. Vroeger zeiden we altijd: 4 kinderen, kort op elkaar. Nu is onze eerste zoon een pittige man (vermoeden adhd & hoogbegaafdheid) en hebben we wel wat getwijfeld om nog voor een 4e te gaan. Ons verstand zei nee, ons hart zei ja. We hebben al een grotere auto, we hebben plek in huis en we hebben plek in ons hart . Dus nu zit ik op cd 13. Vorige cyclussen waren wat langer, maar ze zijn nu aan het inkorten (vorige cyclus was 29dagen lang). Ben benieuwd wat het nu zal geven want vorige week testte ik positief op covid en ik ben er toch 5 dagen mottig en zeer moe van geweest. Ik geef nog borstvoeding aan mijn dochtertje. Liefs

Damali, missmoobs en sierheester vinden dit leuk.
  4. sierheester

sierheester Actief lid

25 aug 2021
    349
    446
    63
    Vrouw
    Welkom dames, hopelijk mag het bij beide snel raak zijn!

Juliemomof3 en missmoobs vinden dit leuk.
  5. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Welkom @Juliemomof3 en @missmoobs hopelijk is het snel raak bij jullie:D

Wij hebben gisteren te horen gekregen dat we na 3 jongens nu een meisje krijgen!! Zo leuk en tegelijk zo onwerkelijk haha:D

6. missmoobs

missmoobs Bekend lid

17 apr 2012
    562
    597
    93
    Vrouw
    Maatschappelijk werker
    Zuid Holland
    #426 missmoobs, 27 jan 2022
    Laatst bewerkt: 27 jan 2022
    Wat ontzettend leuk! Gefeliciteerd!!!! Dat zal voor je jongens ook wel heel bijzonder zijn dat ze een klein zusje krijgen.

misslisa vindt dit leuk.
  7. sierheester

sierheester Actief lid

25 aug 2021
    349
    446
    63
    Vrouw
    Wat super leuk!

misslisa vindt dit leuk.
  8. Juliemomof3

Juliemomof3 Actief lid

24 jan 2022
    126
    89
    28
    Vrouw
    wauw heerlijk, een meisje! Mijn oudste 2 zijn jongens en de jongste een meisje.

misslisa vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina