Gaan voor een vierde!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Flotsje, 18 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spluuszy

    Spluuszy Actief lid

    20 aug 2021
    272
    229
    43
    Vrouw
    Dat is snel inderdaad. Hier ook altijd snel zwanger geweest.
    Maar nu zo lang ertussen bij jullie, ben erg benieuwd wat de 24e jullie gaat brengen! Hoe is je man eronder?
     
  2. sabrinab1986

    sabrinab1986 Fanatiek lid

    9 okt 2012
    1.157
    266
    83
    NULL
    NULL
    Nou eerlijk gezegd ga nu pas na het ziekenhuis omdat hij zoiets had van komt vanzelf
     
  3. Inaya1991

    Inaya1991 Bekend lid

    11 sep 2021
    544
    438
    63
    Hoi, mag ik ook mee kletsen ? onze kindjes zijn 9 , 5 en bijna 4. Dit keer bewust wat meer leeftijdsverschil omdat nummer 3 best zwaar was ( zwangerschap en babytijd ) maar nu zo het verlangen voor een 4e kindje.
    zitten nu in de 2e ronde van er echt serieus mee bezig zijn al is de kans klein dat het deze maand gelukt is ( maar 1 x gezellig gehad )
    Vandaag een vaag plusje op de Kruidvat early maar daar zijn niet echt positieve ervaringen over te vinden dus test over een paar dagen nog eens.
    Ik ben 30 mijn man 39
     
    Flotsje, Spluuszy en Damali vinden dit leuk.
  4. minimee

    minimee Bekend lid

    3 dec 2011
    852
    79
    28
    Wat leuk allemaal, toch nog best een hoop papa's en mama's die voor een vierde wondertje willen gaan! Ik heb het idee dat ik soms als een alien wordt aangekeken als ik aangeef die wens nog te hebben haha! Maar supertof dat er dus nog veel meer aliens zijn ;)!! Wij waren bij nr 1 en 3 direct zwanger, nr 2 was raak in ronde 2. Voor een hopelijk vierde wondertje gaan we nu ook ronde 2 in. Ik vind het heel spannend (ook gezien mn leeftijd en mogelijk afnemende vruchtbaarheid) hoe lang het dit keer zal duren...het duurde ook vrij lang voordat we allebei op 1 lijn zaten wat betreft deze wens en nu het dan zo ver is, kan ik niet zo heel goed omgaan met teleurstelling merk ik (waarbij ik heel goed besef dat ik allesbehalve mag klagen, gezien het feit dat er genoeg dames zijn in de mmm en/of na jaren proberen nog niet gezegend zijn met een wondertje). Die 2 wachtweken vind ik echt zenuwslopend! Hoe gaan jullie daarmee om?
     
    Inaya1991 vindt dit leuk.
  5. Spluuszy

    Spluuszy Actief lid

    20 aug 2021
    272
    229
    43
    Vrouw
    Ik vind het ook zenuwslopend. Ik had met mezelf afgesproken niet te gaan googlen.... Mislukt :roflmao:

    Ik weet niet zo goed waar ik nu zit in mijn cyclus. Ik gok dat ik net mijn ovulatie heb gehad, herken de symptomen, denk ik.
    Dus wachten.... Op iets, of hopelijk niets, net hoe je het bekijkt!
     
  6. minimee

    minimee Bekend lid

    3 dec 2011
    852
    79
    28
    Spannend! Jij mag dus weer je 2 wachtweken in ;) ik ga duimen! Ik ben vandaag helaas ongesteld geworden ondanks allerlei klachten (bedankt lichaam voor het laten geloven ;) ) dus ik mag voorlopig even wachten voor ik weer iets kan uitvoeren dat mogelijk wat toevoegde waarde biedt hahaha!
     
  7. Spluuszy

    Spluuszy Actief lid

    20 aug 2021
    272
    229
    43
    Vrouw
    Ow balen, nou daar ben ik hier dus ook bang voor, geen idee wat ik allemaal voel, daarom zeg ik ook voorzichtig dat ik denk mijn ovulatie gevoeld te hebben, kan ook zomaar ongesteld worden.
    Maar ach, dan heb ik wel echt iets van waaruit ik verder kan gaan. Nu is alles een gok.
    Nou op naar je eisprong dan maar:p

    Gezellig! En toch ook een beetje spannend dan, wanneer zou je ongesteld moeten worden dan?
     
    Inaya1991 vindt dit leuk.
  8. Inaya1991

    Inaya1991 Bekend lid

    11 sep 2021
    544
    438
    63
    Ik verwacht dinsdag of woensdag mijn nod. vanmorgen negatief getest met kv2v5 dus die plus testen zijn echt dikke flut :mad:
    Was echt wel een goed breed blauw lijntje wat ik kreeg.
    Zojuist ook een beetje rozig/bruin drupje afscheiding bij het afvegen , nu niks meer gezien maar aangezien ik nu 9 of 10 dpo ben verwacht ik mijn menstruatie wel komende dagen.
    gaan dan richting ronde 3.. heb gezegd dat ik graag een zomer kindje zou willen ( heb er 2 in december en man en ik zijn van november)
    Komende 3maanden dus goed ons best doen :roflmao:
    Waren jullie altijd snel zwanger van de vorige kindjes ?

    mijn eerste duurde 4 maanden , mijn 2e 11 maanden en mijn 3e was ik niet bewust mee bezig gaf bv en gezien het bij de 2e langer duurde dacht ik dat het niet zomaar zou gebeuren :p
     
  9. Damali

    Damali Fanatiek lid

    18 aug 2008
    1.236
    170
    63
    Ohh wat balen, ik had je andere topic van die blauwe test gezien, wat een flut testen zeg.

    Maar misschien wel je inesteling, je weet het nooit, geef de hoop niet op, haha.

    Hier 2 zomerkindjes en 1 herfst, vond de zomerkindjes wel handig omdat je dan niet steeds moet proberen zo'n dikke jas bij zo'n hummeltje aan te krijgen en lekker wandelen, haha.

    De 1ste 2e ronde
    De 2e 5e ronde
    De 3e 1e ronde

    En zit nu in mijn 1ste ronde voor de 4e over 1 week nod, ik denk dat ik over een paar dagjes een testje waag.
     
  10. Spluuszy

    Spluuszy Actief lid

    20 aug 2021
    272
    229
    43
    Vrouw
    Maar het kan nog daar!
    Ik testte met kv2v5 2x vrij laat positief.
    Spannend zeg!

    Hier 3x in 1e ronde zwanger, das super natuurlijk, maar maakt me des te meer onzeker nu op een of andere manier...
    24e houd ik nu aan voor mijn nod.

    Gezellig zo, wat drukker hier, vind 't altijd wel fijn dit te kunnen delen, en aangezien dat privé natuurlijk niet kan :D
     
    Inaya1991 vindt dit leuk.
  11. minimee

    minimee Bekend lid

    3 dec 2011
    852
    79
    28
    Hier hetzelfde! 4x zwanger geweest waarvan uiteindelijk 1 mk/ curettage (3 kids). 3x in 1x zwanger en 1x in ronde 2. Nu een paar jaartjes ouder natuurlijk een ronde 1 niet gelukt ondanks dat ik zeker was van mn ei en we het echt op de goede momenten gezellig hebben gemaakt en meteen onzeker haha! Natuurlijk een compleet onrealistische verwachting maar het maakt mij ook onzeker hoor!
     
    Inaya1991 vindt dit leuk.
  12. Inaya1991

    Inaya1991 Bekend lid

    11 sep 2021
    544
    438
    63
    Hier helaas op cd 27 ongesteld geworden vanochtend 11 dagen na vermoedelijk ei.
    nu vroeg ik mij af is dit niet te kort ? Omdat ze vaak zegen na 14 dagen? Ach nieuwe ronde nieuwe kansen!

    Spannend hoor bij jullie ( zeker gezien het altijd snel lukt ;))
    Ik mag ook niet klagen , officieel ronde 3 die we ingaan nu ..
     
  13. Spluuszy

    Spluuszy Actief lid

    20 aug 2021
    272
    229
    43
    Vrouw
    #73 Spluuszy, 13 sep 2021
    Laatst bewerkt: 13 sep 2021
    De verwachtingen zijn inderdaad hoog ja, dat merk ik ook...

    Gemiddelde lf ligt op 14 ja... Heb me er nooit in verdiept verder.
    Kan altijd een keer denk ik?

    Hier zojuist duidelijk pijn links. Ovulatiepijn? Of zou ik toch ongesteld worden. Afwachten dus!!
     
  14. Spluuszy

    Spluuszy Actief lid

    20 aug 2021
    272
    229
    43
    Vrouw
    Hoe is het bij iedereen?
    @Inaya1991 jij zit rond je nod nu toch? Of heeft 't doorgezet?
     
    Inaya1991 vindt dit leuk.
  15. Damali

    Damali Fanatiek lid

    18 aug 2008
    1.236
    170
    63
    Vanmorgen een test gedaan helaas negatief.
    Maar ja eerste ronde en niet meer de jongste dus zal wel even duren.

    En hoe gaat het bij jouw?
     
  16. Spluuszy

    Spluuszy Actief lid

    20 aug 2021
    272
    229
    43
    Vrouw
    @Damali wanneer is je nod dan?

    Hier is m'n nod ergens tussen zaterdag en die week daarna... Ik meen dat ik toch weer een eisprong ofzo opmerkte dus ik heb m'n nod maar opgeschoven.
    Maar de symptomen passen ook overal bij! Zwangerschap, ovulatie, menstruatie, innesteling. Je lijf kan je zo voor de gek houden :rolleyes:
    Nu merk ik dus weer vanalles aan m'n buik wat ik nog nooit eerder heb gevoeld. En nu zou ik kunnen testen, maar wil mezelf niet te vroeg teleurstellen.
    Ook ik ben inmiddels een paar jaaaaren ouder dus verwacht er nog niet teveel van.
     
  17. Damali

    Damali Fanatiek lid

    18 aug 2008
    1.236
    170
    63
    Ging iets dubbel
     
  18. Damali

    Damali Fanatiek lid

    18 aug 2008
    1.236
    170
    63
    Mijn NOD is zondag als ik uit ga van 28 dagen.

    Ik was de vorige keren dat ik stopte met de pil ook meteen regelmatig ik geloof ergens tussen 26 en misschien 29 dagen nooit langer.

    En idd je lichaam kan je goed voor de gek houden.

    Sinds afgelopen zaterdag super gevoelige tepels en sinds eergister super reukvermogen en dat zeurderige gevoel in baarmoeder.

    Ik zou dan op 5 september mijn ei gehad moeten hebben maar gebruik geen ovulatietesten dus weet het niet zeker.

    Ik had op 6 september dat zeurende trekkend geviel in onderbuik wat ik herken van vorige keren, rondom de eisprong.
    Dat gevoel heeft tm vrijdag de 10de aangehouden waarbij de pijn met de dag erger werd, gaan zitten, fietsen alles deed pijn.
    Zaterdag trok het weg.

    Dus het zou nog wel kunnen dat mijn ei later is geweest maar heb dat nooit eerder gehad, dus ga eigenlijk gewoon uit van NOD dit weekend.

    Ik idd wel getest, maar negatief en idd toch wel een teleurstelling.

    Kan je het volhouden niet te testen?
     
  19. Spluuszy

    Spluuszy Actief lid

    20 aug 2021
    272
    229
    43
    Vrouw
    Nou hier qua nod en ovulatie zelfde.
    Vandaag moeite met niet testen maar probeer vol te houden!!
    Denk dat het nog te vroeg is voor ons, hoop ik!!
     
    Damali vindt dit leuk.
  20. Spluuszy

    Spluuszy Actief lid

    20 aug 2021
    272
    229
    43
    Vrouw
    Wat symptomen hier betreft een beetje hetzelfde als bij jou.
    Vooral zeurderig en trekkerig gevoel nu.

    Eisprong had ik eigenlijk, uitgaande van een regelmatige cyclus van ong 28 dagen, ook gegokt op 5 september.
    Maar nu heb ik dus 2x dat eisprong gevoel gehad. Of was dat mogelijk een innesteling?

    Het is zo verwarrend soms en ik wil er niet steeds mee bezig zijn maar dat gebeurd vanzelf :D
    Verder vreselijke rugpijn, maar dat is nou zo'n kwaaltje, kan ook iets verkeerd hebben gezeten op het werk ofzo :roflmao:

    Ik heb bedacht dat ik vrijdag mag testen. Misschien heeft het rust als ik er een datum aan hang voor mijzelf.
     
    Damali vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina