Gaan voor eerste kindje begin 2020.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door djoyz, 31 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LVV117

LVV117 Niet meer actief

Ah ja heb ik al meer gelezen inderdaad. Mijn ei was deze maand wel netjes op dag 16. Dus daar al blij mee dag 16 of dag 23 scheelt best veel haha..
    Uhm ik heb beetje gemengde gevoelens erover aan de ene kant vind ik het goed en kan ik het los laten maar baal natuurlijk wel... maar weet morgen zeker of dit mijn menstruatie is ivm mijn temperatuur of hij dan is gezakt!

En vind het nogal raar dat ik een cyclus van maar 24 dagen heb deze maand daar maak ik mezelf meer zorgen over en dat mijn LF zo kort is. Eigenlijk maar 8 dagen trouwens want vandaag mag ik niet meer meetellen..

2. STine08

STine08 Bekend lid

14 okt 2019
    513
    534
    93
    Vrouw
    @LVV117 spijtig. Duimen voor een volgende ronde!

3. Zusje90

Zusje90 Bekend lid

3 jan 2020
    520
    529
    93
    Vrouw
    Wat jammer @LVV117 Ik snap dat het balen is

LVV117 vindt dit leuk.
  4. djoyz

djoyz Fanatiek lid

29 mrt 2019
    1.468
    1.510
    113
    Vrouw
    @LVV117 Ik snap dat je baalt, is toch altijd een baal momentje als je ongesteld word.

Hiernaast de ovu test van vanmorgen zo licht dat ik het 2e streepje bijna niet kon zien, dus het schommelt nogal. Vanavond nog maar een testje doen.
    Zo blijft het spannend hahaha...

LVV117 en Ongeduldig90 vinden dit leuk.
  5. LVV117

LVV117 Niet meer actief

Dankjewel voor jullie lieve berichtjes.. Ik roep het niet te snel maar er is nu niks meer te zien... het zal nog wel door gaan zetten vanavond of morgen misschien verwacht ik.. ik wacht af en houd jullie op de hoogte.. voor nu ga ik maar uit van ongesteldheid en mocht er vandaag of morgen niks meer te zien zijn dan kan ik gaan denken aan een innestelingsbloeding.

Lientje91 en Ongeduldig90 vinden dit leuk.
  6. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Ons eerste kindje

Informatie en planning’:
    M00nL0ve - 28 jaar - ronde
    STine08 - 32 jaar - ronde 3
    @Eli05 - 28 jaar - ronde
    Ananas13 - 28 jaar - ronde 1
    Djoyz - 27 jaar - ronde 2
    Kroos- 32 jaar - ronde
    Ongeduldig90 - 29 jaar - ronde 5
    Lientje91 - 28 jaar - ronde 2 - diagnose PCOS
    LVV117 - 27 jaar - ronde
    Zusje90 - 29 jaar - ronde 4

* Nog niet begonnen:
    @Wensmamatje - 28 jaar - Januari / Februari
    Secret Promise - 27 jaar - Begin 2020
    @Melster - 28 jaar - April/ Mei
    Pioenne - 30 jaar - pcos en wachten op goede cyclus.
    Mauzy82 - 37 jaar - nu pauze
    @xLoveBabyx - 26 jaar - afwachten onderzoeken ivm pcos

NOD/ wachtbankje:
    Ongeduldig90 - 29 jaar - 25 januari
    Lientje91 - 28 jaar - niet gekend...
    LVV117 - 27 jaar - 17 januari
    STine08 - 32 jaar - 8 februari

Zwangerrr!:
    Enigma - uitgerekend op 17 juli - jongen/meisje
    @Beausecret - uitgerekend op 4 augustus - jongen/meisje.
    Chocotaart -uitgerekend op 2 september - jongen/meisje.
    -Ananas14 - uitgerekend 17 september - jongen/meisje

Afspraken:
    20 januari - Enigma - controle gyn
    23 januari - Beausecret intake POP poli met gyn
    27 januari - chocotaart eerste echo en intake
    27 januari - ananas13 - 1e echo
    17 februari - Wensmamatje - intake Nijgeertgen
    3 april - Lientje91 - Opvolgafspraak voedingssupplementen PCOS

7. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Ik ga heel hard voor je duimen!!

LVV117 vindt dit leuk.
  8. LVV117

LVV117 Niet meer actief

Dankjewel. Super lief!!! Nog steeds niks te zien.

Beausecret vindt dit leuk.
  9. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.483
    6.099
    113
    Vrouw
    Ik ben wat stiller maar lees wel mee! Niet zoveel ervaring met ovu testen en temperatuur. Maar duim voor jullie allemaal!

Hier blaasontsteking dus sinds vrijdag aan de antibiotica. Voelde me vandaag voor het eerst alleen gewoon misselijk, niet hondsberoerd en vermoeid. Dus fingers crossed dat de hoge piek hcg voorbij is.

Chocotaart en djoyz vinden dit leuk.
  10. djoyz

djoyz Fanatiek lid

29 mrt 2019
    1.468
    1.510
    113
    Vrouw
    Goedemorgen dames!
    Hier vandaag CD10, en ik zie het niet echt voor me dat de ovutestjes vanavond ineens positief zijn zoals vorige keer. (Het is echt even uitzoeken hoe mijn cyclus nu gaat lopen, dit is de eerste echte cyclus na mirena.)
    (Foto laad niet op de tablet... volgende keer maar weer haha.)

Hoe gaat het hier met alle dames?

11. Secret Promise

Secret Promise Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.970
    2.850
    113
    Vrouw
    Spannend! Hopelijk snel een regelmatige cyclus.. Of beter nog: Een positieve test:thumup::D

Hier gaat het prima. Wat steekjes in mijn linkerlies en nu CD14. Mijn eisprong heb ik meestal tussen CD16 en CD19. Afgelopen cyclussen waren ietsje langer dan ik gewend ben, dus even kijken wat deze ronde doet.
    Verder is vriendlief hier lekker in de stress m.b.t. het afronden van zijn opleiding:rolleyes:. En ik heb gisteren een nieuwe (leuke) vaste opdrachtgever gescoord (ik werk als zzp'er):D. Wat extra inkomsten is ook wel handig met hopelijk straks een kindje op komst!

Hoe gaat het met de rest?

Chocotaart vindt dit leuk.
  12. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.483
    6.099
    113
    Vrouw
    Wat goed! Wat doe je als freelancer als ik vragen mag?

13. Lientje91

Lientje91 Fanatiek lid

21 aug 2019
    2.482
    1.884
    113
    Vrouw
    Goedemorgen! ;)

Hopelijk inderdad snel op zijn minst een regelmatige cyclus! :) Toch echt iets vreemd he, heel die aanpassing zonder anticonceptie... :-o

Hier alles goed, ik zit aan twee weken voedingssupplementen ondertussen. Ik hoop van harte dat die aanslaan en dat we snel zwanger zijn! Het wachten op niets begint toch een beetje te wegen... Ik zou ondertussen toch graag op zijn minst beginnen weten dat er een eisprong gaat aankomen.

Verder is het hier heel druk op het werk, maar heb ik beslist om het als 'goede voornemen' een beetje van me af te zetten... Stress op het werk wat loslaten, zodat ik mij toch ook vooral op andere dingen kan concentreren... ;)
    Mijn vriend is ondertussen dan weer loopbaanbegeleiding aan het volgen, in de hoop om na twaalf jaar een nieuwe job te vinden binnenkort. Hij heeft nog totaal geen idee wat hij juist wil doen, dus niet eenvoudig natuurlijk... Heeft hij het ook wel moeilijk mee uiteraard!

14. Lientje91

Lientje91 Fanatiek lid

21 aug 2019
    2.482
    1.884
    113
    Vrouw
    @LVV117 : is het bij jou nu uiteindelijk nog verder op gang gekomen? :)

15. LVV117

LVV117 Niet meer actief

Hier even een laatste berichtje van mij voorlopig.
    Ik blijf wel af en toe mee lezen maar ik ga even niet meer actief zijn.. ik ga een maandje alles los laten en we zijn nog maar net bezig maar door de tussentijdse bloedingen ben ik een emotioneel wrak geworden de afgelopen week en zoek ik alleen maar van alles op. En kan ik echt helemaal nergens anders meer aan denken terwijl er zulke leuke dingen om mij heen gebeuren. Deze maand wil ik het dus anders gaan doen en niet mezelf gaan verliezen als ik zo doorga.
    Ik ga beginnen met acupunctuur en hopelijk werkt dit bij mij om mij rustiger te houden. Ik ga alles weggooien mijn ovulatie testen en temperaturen.
    We zien het deze maand wel.

Ik wil jullie bedanken voor al jullie lieve berichtjes want wat geeft dat veel steun om er met andere vrouwen over te kunnen kletsen op een forum.
    En ik hoop echt dat ik de laatste ben die rood kleurt op deze lijst en dat er vanaf nu alleen maar mooie roze kleurtjes bij komen.
    Ik wens jullie al het geluk van de hele wereld met hopelijk heel veel kleine wondertjes in 2020.

Veel liefs en een knuffel.

16. Lientje91

Lientje91 Fanatiek lid

21 aug 2019
    2.482
    1.884
    113
    Vrouw
    @LVV117 Snap ik volledig!!! :) Heel veel succes en een dikke knuffel! Hopelijk kan je het inderdaad wat loslaten (probeer ik ook zo veel mogelijk te doen, maar oooh wat moeilijk! :( )
    Ik duim in elk geval dat het bij jullie snel lukt!! <3

17. STine08

STine08 Bekend lid

14 okt 2019
    513
    534
    93
    Vrouw
    Spannend @Secret Promise! Succes met de zoektocht naar het ei :) Wat is een zzp'er?
    @Lientje91 succes voor je vriend in de zoektocht naar een nieuwe baan. Wel spannend zeg, zo na 12 jaar.
    @LVV117 warme knuffel.

18. Zusje90

Zusje90 Bekend lid

3 jan 2020
    520
    529
    93
    Vrouw
    Knuffel voor jou! ik hoop dat je het een beetje los kunt laten, hoe moeilijk ook.. er is nog zoveel meer dan alleen maar zwanger willen worden, goed om daar even wat meer op te focussen. ik gun je het van harte! zowel de rust als een positieve test in de toekomst!

19. Lientje91

Lientje91 Fanatiek lid

21 aug 2019
    2.482
    1.884
    113
    Vrouw
    Dankjewel! :) Hopelijk weet hij ook snel wat hij wil doen... :p

20. Secret Promise

Secret Promise Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.970
    2.850
    113
    Vrouw
    Tuurlijk mag dat:) Ik ben zzp psycholoog. Ik word ingehuurd door andere praktijken:thumup:
    Zijn er anderen die hun beroep ook willen delen?:o: Ben eigenlijk ook wel benieuwd!:D

Deel Deze Pagina