Mijn nod is vandaag! Maar wel op 11dpo al, dus ik wil het woensdag nog eens proberen als de andere testen positief blijven
@Ongeduldig90 dat is een prachtige streep voor 10 dpo! Zou niet voor 14 dpo een digitale doen. Streepjes zijn beter Eind van de week een digitale en dan moet er wel een mooie 1-2 weken komen te staan!
Haha jaaaaa ik ben ook helemaal in m’n nopjes met streepjes hoor! Maar mijn eigenwijze kerel gelooft pas dat ik zwanger ben als hij het letterlijk ziet staan dus ik dacht, prima joh ik bewijs het wel! Viel dat even tegen, je wordt er toch onzeker van! Hij belde net zelfs: en, al ongesteld? Ik laat zo de andere testen zien en dan wacht ik rustig 14dpo af!
Hahahaha wat is dat toch met mannen en geen streepjes willen geloven Je bent gewoon hartstikke zwanger! Moet hij nog maar een paar dagen geduld hebben voor hij het ook kan gaan geloven
Hahahaha... misschien moeten de mannen eens de gebruiksaanwijzing gaan lezen in de tijd dat wij het zenuwslopende wachten doen totdat de test klaar is...
Haha ja zo is die van mij ook.. Ja ik zie een kruis maar wel licht hoor. CB test idd later positief, heeft meer HCG nodig. Alvast gefeliciteerd. Mega spannend.
Haha hij kwam net thuis, had twee positieve testen op het aanrecht laten liggen. Komt hij naar me toe: ze zijn we echt positief he? Hij vindt het nog errrrrrug spannend maar net tijdens eten begon hij over de babykamer, dus volgens mij begint het te landen!
Dankjewel!! Nog een paar dagen wachten tot die van cb, leuk moment als daar dan eindelijk de bevestiging op komt!
@Chocotaart: fijn dat je een goeie test hebt gehad! @Secret Promise: ik duim voor je! @djoyz ik ga 5 maart testen, als ik dan niet ongesteld ben. NOD is normaal 4 maart. @Ongeduldig90 oh wat spannend!
♥ Ons eerste kindje Informatie van dames uit de groep: * Reeds begonnen: M00nL0ve - 28 jaar - ronde 3 STine08 - 32 jaar - ronde 4 Djoyz - 28 jaar - ronde 3 Ongeduldig90 - 29 jaar - ronde 6 Lientje91 - 28 jaar - ronde 3 (7 maanden) LVV117 - 27 jaar - ronde 4 Secret Promise - 27 jaar - ronde 1 Pioenne - 30 jaar - ronde 2 Abbyx - 26 jaar - ronde 2 * Nog niet begonnen: @Wensmamatje - 28 jaar - Januari/ Februari @Melster - 28 jaar - April/ Mei Mauzy82 - 37 jaar - nu pauze @xLoveBabyx - 26 jaar - afwachten onderzoeken ivm pcos NOD/ wachtbankje: STine08 - 4 maart Djoyz - 28 jaar - 5 maart Lientje91 - 15 maart? Abbyx - 15 maart Secret Promise - 2 april Zwangerrr! Enigma - uitgerekend op 17 juli - verrassing! Beausecret - uitgerekend op 4 augustus - meisje! Chocotaart -uitgerekend op 1 september - jongen/meisje. Zusje90 - uitgerekend 8/9 oktober - jongen/meisje Pioenne - uitgerekend 24 oktober - jongen/meisje Ongeduldig90 - uitgerekend op 1 november - jongen/meisje Afspraken: 17 februari - Wensmamatje - intake Nijgeertgen 19 februari - Pioenne - bloedafname huisarts 20 februari - Zusje90 - 1e echo 16 maart - chocotaart - algemene controle 16 maart - Beausecret - 20 weken echo 18 maart - Zusje90 - 2e echo (11 weken) 19 maart - Pioenne - 1e echo 24 maart - Ongeduldig90 - 1e echo 3 april - Lientje91 - Opvolgafspraak
Jaaaa was een momentje hoor, de verloskundige bellen! ‘Ik heb eergisteren, gisteren en vandaag positief getest..’ ‘Nou, dan lijkt het er wel op dat je zwanger bent, he?! ’ Hahaha die vrouw hoort het vast vaker
Hmm... Ik zit op dag 14 met menstruatie-achtige buikkrampen... Ben is benieuwd... Alles lijkt toch ook gewoon al direct vanalles te betekenen he?! :-o
Geen idee! Zou wel kunnen denk ik... Zou dan nog maar de tweede keer zijn, dus niet echt een idee wat ik juist moet voelen. Vanavond maar gebruik van maken voor alle zekerheid... En dan zien we wel weer ...
Even een vraagje: vanaf welke ronde zijn jullie ovulatie testen gaan gebruiken? Wij zitten nu in Ronde twee en ik wil het nog even op z’n beloop laten en puur alleen “tellen/ rekenen” wanneer mijn vruchtbare dagen zijn omdat ik anders mijn hoop zo hoog ga in zetten. Ik hoor graag wat jullie meningen/ ervaringen zijn