Welkom! En zoals hierboven al werd gezegd: Waarschijnlijk is je lichaam nog aan het 'ontpillen'. Een langere cyclus is dan helemaal niet zo gek.
Welkom! Ohhh jullie gaan ook een spannende tijd tegemoet. Het kan inderdaad zo zijn zoals de andere dames al zeggen dat je lichaam nog aan het ontpillen is. Heb je enig idee hoe lang je cyclussen waren voordat je aan de pil ging? En inderdaad, als je wat meer inzicht zou willen krijgen in de fases dan is het een idee om ovulatietesten te gaan gebruiken zodat he weet wanneer je vruchtbaar bent (meest vruchtbaar).
♥ Ons eerste kindje Informatie van dames uit de groep: * Reeds begonnen: M00nL0ve - 28 jaar - ronde 3 STine08 - 32 jaar - ronde 4 Djoyz - 28 jaar - ronde 3 Ongeduldig90 - 29 jaar - ronde 6 Lientje91 - 28 jaar - ronde 3 (7 maanden) LVV117 - 27 jaar - ronde 4 Secret Promise - 27 jaar - ronde 1 Pioenne - 30 jaar - ronde 2 Abbyx - 26 jaar - ronde 2 CroissantjS - 28 jaar - ronde 1 * Nog niet begonnen: Mauzy82 - 37 jaar - nu pauze NOD/ wachtbankje: STine08 - 4 maart Secret Promise - 4 maart Djoyz - 28 jaar - 5 maart Lientje91 - 15 maart? Abbyx - 15 maart Zwangerrr! Enigma - uitgerekend op 17 juli - verrassing! Beausecret - uitgerekend op 4 augustus - meisje! Chocotaart -uitgerekend op 1 september - jongen/meisje. Zusje90 - uitgerekend 8/9 oktober - jongen/meisje Pioenne - uitgerekend 24 oktober - jongen/meisje Ongeduldig90 - uitgerekend op 1 november - jongen/meisje Afspraken: 16 maart - chocotaart - algemene controle 16 maart - Beausecret - 20 weken echo 18 maart - Zusje90 - 2e echo (11 weken) 19 maart - Pioenne - 1e echo 24 maart - Ongeduldig90 - 1e echo 3 april - Lientje91 - Opvolgafspraak @CroissantjS ik heb je op de lijst gezet
Haha ja natuurlijk! Vroeg in de ochtend direct! hij gelooft het nu echt. Gisteren zelfs een kadootje gekregen (shirtje met mama forever, een speen en een knuffeltje). Janken geblazen
Bah... Ik ben er al heel het weekend ZEKER van dat ik binnen twee weken wel positief zal testen... Zeer gevaarlijk. Het is echt sterker dan mezelf, maar de kans blijft toch echt klein... Het lukt gewoon écht niet meer om het los te laten en realistisch te bekijken... :-s Op deze manier gaan er nog twee zéér lange weken volgen, mogelijk gevolgd door een heel diepe put...
Heel logisch, je wilt het zoo graag dat je er alles aan doet om dat te geloven. Mind maakt soms echt crazy.. Hoop dat het snel raak is. <3
Irritant he, al die dingetjes die je denkt te voelen enzo.. De vorige rondes voelde ik ook van alles, en vooral de eerste, precies op 9 DPO krom gelopen van de buikpijn, niet normaal (sta je dan midden in een dierentuin..) moest echt gaan zitten. En een week erna... vol de volgende ronde in.. Het is echt niet leuk, maar ik probeer deze ronde niet van alles achter elk dingetje te zoeken. (Steekjes in buik, nog steeds lage rugpijn vanaf eisprong.. enz enz..) Het is lastig want die redenen zoeken of hoop creëren gaat vanzelf, maar die teleurstelling is echt niet leuk als je toch wel weer ongesteld word. En dan heb je weer het idee dat je jezelf voor de gek aan het houden bent met al die 1,2,3,4,5,6,7,8 DPO ‘kwaaltjes/symptomen’
Ethisch vraagje.. zijn er mensen die overwegen rondes over te slaan nu dit Corona virus de rondte gaat en voor veel onzekerheid zorgt? Tot een moment dat het weer voorbij is? Ik denk daar nu zelf aan, wat ik zou hebben gedaan als ik de ‘keuze’ had..
@djoyz : ik voel niet direct vanalles hoor! Rond 14d wel zware krampen, dus toen voor de zekerheid maar een gezellige avond gehad... maar verder probeer ik ook nergens dingen achter te zoeken. Is gewoon de eerste ronde dat ik überhaupt echt een kans kan maken, de medicatie lijkt toch aan te slaan. En in mijn hoofd wil dat blijkbaar zeggen dat ik binnen twee weken een positieve test vast heb. Kleine kans maar natuurlijk... beetje bang dat ik ga crashen bij een negatieve test ... Dus toch maar proberen om het al wat te temperen. @Beausecret : wij allesinds niet! Overlaatst precies gelezen dat het geen kwaad kan voor het kindje, moest je besmet geraken. Buiten de voorzorgsmaatregelen bij een gewone griep nemen, ga ik er niet te hard van wakker liggen allemaal... Maar ik ben ook wel meer geneigd om echt niet met de hele media-heisa mee te gaan... Is weer een discussie op zichzelf natuurlijk...
Wij ook niet. Hopelijk val je niet onder de grotere risicogroep met verminderde weerstand als je net zwanger bent, maar er is anders altijd wel wat om onze wens uit te stellen. Ik zit er wel serieus over na te denken om volgende ronden (mocht die nodig zijn) over te slaan in verband met in december uitgerekend zijn. Maar ook dan, je hebt er toch nooit grip op en stel dat dat dan wel de ‘slagende’ ronde is, dan sla je die ‘gewoon’ over...! Dus vandaar dat mijn vriend ook zegt we gaan indien nodig gewoon door en dan zien we het wel.
Nee absoluut niet. Het wordt enorm opgeblazen via de media. Er gaan meer mensen dood aan de 'gewone' griep al jaren lang, daarvoor zou ook niemand het 'uitstellen'. Het is een prachtig middel om de mensen bang te maken en mondkapjes en desinfectie middel te laten kopen, over een tijdje hoor je er niks meer over. Mooi voorbeeld is de mexicaanse griep.
Wel het idee dat de Mexicaanse griep niet zoveel impact heeft gehad.. althans daar niet super veel van meegekregen en gingen ook geen ziekenhuizen in quarantaine. Maar ja.. Ik snap het wel hoor zou ook zeker niet je dromen uitstellen. Ik zou er denk ik zelf wel even mee wachten.. als ik merk hoeveel onrust het nu geeft bleh. Maar weet je niet van te voren, kan altijd wat zijn.
Over 9 maanden is het allang weer voorbij joh al die rondes die je zou ‘weggooien’ voor iets waarvan de impact in nl niet zeker is, mij niet gezien!
Echt bizar hoe beschermend je al bent tegenover je kind. Het maakt mij niet zoveel uit, maar wel voor mijn baby. Hormonen doen echt gek met je hoor, hiervoor was ik ook stuk nuchterder. Niet om jullie nu te zeggen dat je er niet voor moet gaan.. wilde het even delen..