@Ongeduldig90 : EXACT mijn mening ook! Trouwens: even een leuk nieuwtje delen: zijn daarnet bij mijn beste vriendin gaan eten ... Ik mag meter zijn van haar kindje dat in juni geboren wordt! ❤️❤️❤️❤️
♥ Ons eerste kindje Informatie van dames uit de groep: * Reeds begonnen: M00nL0ve - 28 jaar - ronde 3 STine08 - 32 jaar - ronde 4 Djoyz - 28 jaar - ronde 3 Ongeduldig90 - 29 jaar - ronde 6 Lientje91 - 28 jaar - ronde 3 (7 maanden) LVV117 - 27 jaar - ronde 4 Secret Promise - 27 jaar - ronde 1 Pioenne - 30 jaar - ronde 2 Abbyx - 26 jaar - ronde 2 CroissantjS - 28 jaar - ronde 1 * Nog niet begonnen: Mauzy82 - 37 jaar - nu pauze NOD/ wachtbankje: STine08 - 4 maart Secret Promise - 4 maart Djoyz - 28 jaar - 5 maart Lientje91 - 15 maart? Abbyx - 15 maart Zwangerrr! Enigma - uitgerekend op 17 juli - verrassing! Beausecret - uitgerekend op 4 augustus - meisje! Chocotaart -uitgerekend op 1 september - jongen/meisje. Zusje90 - uitgerekend 8/9 oktober - jongen/meisje Pioenne - uitgerekend 24 oktober - jongen/meisje Ongeduldig90 - uitgerekend op 1 november - jongen/meisje Afspraken: 16 maart - chocotaart - algemene controle 16 maart - Beausecret - 20 weken echo 18 maart - Zusje90 - 2e echo (11 weken) 19 maart - Pioenne - 1e echo 5 maart - Ongeduldig90 - 1e (vroege) echo 24 maart - Ongeduldig90 - Intake verloskundige + echo 3 april - Lientje91 - Opvolgafspraak Ik doe mijn forumnaam eer aan. Ik heb zojuist een afspraak gemaakt bij een echocentrum voor een vroege echo, ze doen het daar al vanaf 6 weken.. Dan weet ik iets eerder of het hartje klopt. Spannend!
Succes met echo, @Ongeduldig90 Hier wat bloedverlies, ik vermoed dat het vandaag of morgen zich gaat doorzetten. Op naar ronde 5 dan maar?
@STine08 hier ook wat verdund oud bloedverlies.. het komt en het gaat en het is alleen bij afvegen.. (sorry TMI). Zou ook een innestelingsbloeding kunnen zijn... 2DPO wel helderrood bloedverlies gehad, misschien een ovulatie bloeding ofzo.. Ik wacht het af, zo irritant dit! Aan de ene kant natuurlijk super blij dat het niet door is gezet, maar aan de andere kant wil ik ook echt niet voor zondag (vrijdag is NOD) testen omdat ik dat heb beloofd aan vriend deze ronde. Maar daarentegen.. hoe leuk is het als ik het morgen wel doe en ik verras hem als hij positief is.., DUBIO! Hoe was de echo @Ongeduldig90 ?
Hier op dag 22 en helemaal niet te merken... Precies wel vrij veel acne (maar owv de pcos kan dat echt wel vanalles zijn). Deze maand enkel op dag 12-14-17 gezellig kunnen maken, vriend is ziek... Dus hopelijk was mijn eisprong idd op dag 14 (toen zware menstruatie-krampen gehad)... Ik wacht met testen tot volgend weekend. En hopelijk dan of positief, of op zijn minst regels... Nood aan duidelijkheid... -_-
Ik zou wachten tot nod met testen! Vmk gebeuren vaker dan je denkt en dan is de verrassing helemaal niet zo leuk meer. Ik heb de echo verplaatst naar maandag! Omdat ik twijfelde over hoever ik ben en ik wel zeker wil weten dat er een hartje kan kloppen
♥ Ons eerste kindje Informatie van dames uit de groep: * Reeds begonnen: M00nL0ve - 28 jaar - ronde 3 STine08 - 32 jaar - ronde 4 Djoyz - 28 jaar - ronde 3 Ongeduldig90 - 29 jaar - ronde 6 Lientje91 - 28 jaar - ronde 3 (7 maanden) LVV117 - 27 jaar - ronde 4 Secret Promise - 27 jaar - ronde 1 Pioenne - 30 jaar - ronde 2 Abbyx - 26 jaar - ronde 2 CroissantjS - 28 jaar - ronde 1 * Nog niet begonnen: Mauzy82 - 37 jaar - nu pauze NOD/ wachtbankje: STine08 - 4 maart Secret Promise - 4 maart Djoyz - 28 jaar - 5 maart Lientje91 - 15 maart? Abbyx - 15 maart Zwangerrr! Enigma - uitgerekend op 17 juli - verrassing! Beausecret - uitgerekend op 4 augustus - meisje! Chocotaart -uitgerekend op 1 september - jongen/meisje. Zusje90 - uitgerekend 8/9 oktober - jongen/meisje Pioenne - uitgerekend 24 oktober - jongen/meisje Ongeduldig90 - uitgerekend op 1 november - jongen/meisje Afspraken: 16 maart - chocotaart - algemene controle 16 maart - Beausecret - 20 weken echo 18 maart - Zusje90 - 2e echo (11 weken) 19 maart - Pioenne - 1e echo 9 maart - Ongeduldig90 - 1e (vroege) echo 24 maart - Ongeduldig90 - Intake verloskundige + echo 3 april - Lientje91 - Opvolgafspraak
@djoyz Ik had zaterdag/zondag een innestelingsbloeding en testte op donderdag positief, dus zo'n 4 dagen later. Ik zou nog heel even wachten. Ook wel fijn dat als je dan test, de test ook wel echt duidelijk positief is en niet een of ander tuurstreepje, waardoor je eigenlijk nog niets zeker weet. @Ongeduldig90 slim van je om nog ff te wachten. Als er nog geen hartje zou kloppen, zou ik daar erg onzeker van worden. Terwijl dat in week 6 nog niets hoeft te zeggen want misschien over 2-3 dagen klopt er wel een hartje!
Ik heb vandaag/morgen mijn officiële nod.. het is nu echt afwachten. Heb wel een ovutest gedaan... omdat ik mijn testdrang niet helemaal kon onderdrukken.. Pff...had beter niks kunnen testen.. nouja we wachten morgen af, als ik dan nog niet ingesteld ben ga ik zaterdag ochtend denk ik echt wel testen en niet afwachten tot zondag...
Veel succes maandag! Misschien val ik in herhaling Maar bij mij was bij 6 weken alleen iets aan de linkerkant te zien op de echo. Verder geen bijzonderheden Het was een zeer korte echo om bbz uit te sluiten 2,5 week later al een echt bewegend mensje
Gisteren getest en positief! Na een halve minuut ofzo verscheen er een dikke vette streep. Zo blij! Ik besef het eigenlijk nog niet zo goed, want ik voel niets anders dan anders.
♥ Ons eerste kindje Informatie van dames uit de groep: * Reeds begonnen: M00nL0ve - 28 jaar - ronde 3 Djoyz - 28 jaar - ronde 3 Ongeduldig90 - 29 jaar - ronde 6 Lientje91 - 28 jaar - ronde 3 (7 maanden) LVV117 - 27 jaar - ronde 4 Secret Promise - 27 jaar - ronde 1 Pioenne - 30 jaar - ronde 2 Abbyx - 26 jaar - ronde 2 CroissantjS - 28 jaar - ronde 1 * Nog niet begonnen: Mauzy82 - 37 jaar - nu pauze NOD/ wachtbankje: Secret Promise - 4 maart Djoyz - 28 jaar - 5 maart Lientje91 - 15 maart? Abbyx - 15 maart Zwangerrr! Enigma - uitgerekend op 17 juli - verrassing! Beausecret - uitgerekend op 4 augustus - meisje! Chocotaart -uitgerekend op 1 september - jongen/meisje. Zusje90 - uitgerekend 8/9 oktober - jongen/meisje Pioenne - uitgerekend 24 oktober - jongen/meisje Ongeduldig90 - uitgerekend op 1 november - jongen/meisje STine08 - uitgerekend op 10 november - jongen/meisje Afspraken: 16 maart - chocotaart - algemene controle 16 maart - Beausecret - 20 weken echo 18 maart - Zusje90 - 2e echo (11 weken) 19 maart - Pioenne - 1e echo 9 maart - Ongeduldig90 - 1e (vroege) echo 24 maart - Ongeduldig90 - Intake verloskundige + echo 3 april - Lientje91 - Opvolgafspraak
♥ Ons eerste kindje Informatie van dames uit de groep: * Reeds begonnen: M00nL0ve - 28 jaar - ronde 3 Djoyz - 28 jaar - ronde 3 Ongeduldig90 - 29 jaar - ronde 6 Lientje91 - 28 jaar - ronde 3 (7 maanden) LVV117 - 27 jaar - ronde 4 Secret Promise - 27 jaar - ronde 1 Pioenne - 30 jaar - ronde 2 Abbyx - 26 jaar - ronde 2 CroissantjS - 28 jaar - ronde 1 * Nog niet begonnen: Mauzy82 - 37 jaar - nu pauze NOD/ wachtbankje: Secret Promise - 4 maart Djoyz - 28 jaar - 5 maart Lientje91 - 15 maart? Abbyx - 15 maart Zwangerrr! Enigma - uitgerekend op 17 juli - verrassing! Beausecret - uitgerekend op 4 augustus - meisje! Chocotaart -uitgerekend op 1 september - jongen/meisje. Zusje90 - uitgerekend 8/9 oktober - jongen/meisje Pioenne - uitgerekend 24 oktober - jongen/meisje Ongeduldig90 - uitgerekend op 1 november - jongen/meisje STine08 - uitgerekend op 10 november - jongen/meisje Afspraken: 12 maart - chocotaart - algemene controle 16 maart - Beausecret - 20 weken echo 18 maart - Zusje90 - 2e echo (11 weken) 19 maart - Pioenne - 1e echo 9 maart - Ongeduldig90 - 1e (vroege) echo 24 maart - Ongeduldig90 - Intake verloskundige + echo 3 april - Lientje91 - Opvolgafspraak